Rasva poletamine voi

Siiski on marjad madalamad süsivesikute puuviljad mis on palju madalamad, näiteks banaan , mis on hea, ja need pakuvad palju toitaineid, mis võivad aidata energiat kasutada. Kui te peate silmas toidu termilist toimet, peetakse muna "rasvapõletuseks" toitu, kuna see on valk.

Mis asi on vistseraalrasv? Kõhu piirkonnas on meil peamiselt kahte tüüpi rasva: 1 sisemine rasv ehk vistseraalrasv paikneb meie kõhuõõnes, see ümbritseb ning kaitseb meie siseelundeid.

Seda näha ei ole võimalik, kuna mainitud rasv paikneb kõhulihaste all; 2 subkutaanne ehk väline rasv paikneb naha all ning seda näeme rasvavoldin kõhul. Miks siis sisemine rasv nii halb on? Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti. Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mõjutavad meie kogu keha toimimist. Kui öelda nüüd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv. Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk.

  • Minu salendav taimne
  • Toidud, mis aitavad rasva põletada Mis on need toiduained, mis aitavad rasvapõletusprotsesse kehas kiirendada?

Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, südame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tüüpi vähkkasvajatega.

Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada? Tegelikult ei ole.

  • Kuidas poletada kohu rasva 1 nadal
  • Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust.

Sisemise rasva põletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine. Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas.

Kui kehalise koormuse ajal tõuseb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem. Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast üsna kergesti lahti.

Toidud, mis aitavad rasva põletada -

Tegelikult ei pea vistseraalrasva põletamiseks enda menüüs millestki täielikult loobuma. Te ei pea isegi ülemäära kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud või ühtlasel intensiivsusel kestvusmeetod. Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit.

rasva poletamine voi

Ühesõnaga sissesöödud energia kogus peab olema väiksem kui elutegevuse käigus kulutatud energia hulk. Kuskilt tuleb see defitsiidi tõttu tekinud energiavõlg siiski tagasi saada. Kui toitumine ja rasva poletamine voi seda ilusti toetavad, siis puuduv energia võetakse meie rasvkoest.

Kuidas siis rasva poletamine voi defitsiit tekitada?

rasva poletamine voi

Laias laastus on kaks võimalust: 1 kärpida sissetulevat energiat süüa vähem või 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne või jõutreening või kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast.

Leian, et lihtsam oleks teha paar jõutreeningut nädalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mõnusa kardiotreeninguga. Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine. Aga inimesed on erinevad ja mõnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vähendamisesse, siis selles osas on toitumisel oluliselt suurem roll kui treeningutel!

Võtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet või vahelduv paastumine.

Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada?

Kõige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada! Mis puudutab vormi saamist, siis kõige tähtsam on alati järjepidavus. Aga treeningud?

rasva poletamine voi

Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vähendamiseks parimaks aeroobset treeningut. Vaatamata laialt levinud arvamusele pole tegelikult rasvamassi vähendamiseks kardiotreeninguid üldse vaja. Saab ka teisiti. Piisab ka tarbitud kalorite hulga kärpimisest ja paarist jõutreeningust nädalas. Mitmed uuringud on näidanud, et sellest piisab sisemise rasvahulga vähendamiseks. Ühes 12nädalases uuringus võrreldi aeroobse treeningu ja jõutreeningu mõju rasvamassi vähenemisele.

Mõlemad katsealuste rühmad olid sarnases kaloridefitsiidis. Selgus, et selle ajaga kaotasid aeroobseid treeninguid teinud katsealused 12 kg rasva ja 4,1 kg lihasmassi.

rasva poletamine voi

Jõutreeninguid teinud grupp kaotas 14,5 kg rasva ja lihasmass ei vähenenud peaaegu üldse. Olgugi, et kardiotreeningute grupp kaotas kokkuvõttes 3,5 kg rohkem enda kehamassist, kaotati ka olulisel määral lihasmassi.

rasva poletamine voi

Sarnaseid tulemusi on näidanud mitmed uuringud. Jõutreening on kaloridefitsiidis olles lihasmassi sälitamiseks kriitilise tähtsusega. Dieedi ajal liiga agaralt aeroobseid treeninguid tehes kaotate lisaks rasvale ka lihasmassi.

rasva poletamine voi

Sellega kaasnevad aga juba muud probleemid. Lisaks eelnevale suurendab jõutreening ka treeningujärgset rasvapõletust. Ehk siis keha kasutab ka pärast treeningut teatud aja jooksul suuremas koguses enda rasvavarusid.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat.

Uuringud on näidanud, et treeningujärgne suurem rasvade põeltus jääb kestma kuni järgnevaks 24 tunniks mõnikord ka kauemaks. Kokkuvõtteks Vistseraalrasva vähendamiseks tuleks sättida toitumine kergesse defitsiiti ning teha jõutreeningut nädalas. Kui sulle meeldib ka aeroobne töö, siis lisa aeg-ajalt sisse ka mõned kardiotreeningud.

10 valearusaama

Ole kannatlik ja järjepidev ning peagi näed Stress kaalulangus soob sama tulemusi. Südame-veresoonkonna tervise huvides on aeroobsed treeningud siiski olulised.

Allikad: Kang, YE. PloS one, 11 4e Why visceral fat is bad: mechanisms of the metabolic syndrome.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?

Obesity Silver Spring. Change in weight and body composition in obese subjects following a hypocaloric diet plus different training programs or physical activity recommendations. Geliebter A. Slentz CA. Effects of aerobic vs. Ismail L. A systematic review and meta-analysis of the effect of aerobic vs.

The effect of abdominal exercise on rasva poletamine voi fat.

Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Dolezal BA. Med Sci Sports Exerc. Schuenke MD. Effect of an acute period of resistance exercise on excess post-exercise oxygen consumption: implications for body mass management. Paoli A. Share rasva poletamine voi.