Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Jah, naermine põletab ka kaloreid. Need aeglustavad süsivesikute lõhustamist ja seedimise kiirust. Järgnevalt jagan mõningaid ideid, mida võiksid proovida. Tehke seansi ajal kaks sekundilist pausi. Satrazemis ütleb, et peate arvestama ka tervisliku seisundiga, mis võib põhjustada pearinglust madala vererõhu või madala veresuhkru taseme tõttu, mis võib seada teid suuremasse vigastuste ohtu. Selles on vähem suhkrut ja rohkem antioksüdante kui heledas.

  1. Kaalulangus parast 60 tunni kiiret
  2. Kaota üleliigseid kilosid magades Uuendatud
  3. Keha ohuke rasva
  4. Sliming ABS
  5. Koolitus süsteem rasvade põletamiseks

Kiire näpunäited paastu südame tegemiseks Kas keegi on kunagi soovitanud teil tühja kõhuga trenni teha? Kardio tegemine enne toiduga söömist või ilma, muidu tuntud kui paastunud kardio, on treening- ja toitumismaailmas Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret teema.

Nagu paljud tervisesuundumused, on ka fänne ja skeptikuid. Mõni inimene vannub seda kiire ja tõhusa viisina rasva kaotamiseks, teised aga usuvad, et see on aja ja energia raiskamine.

Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Kiire kardio ei tähenda tingimata, et peate kinni vahelduvast paastuharjumusest. See võib olla nii lihtne, kui minna hommikul esimest korda jooksma ja pärast seda hommikusööki sööma. Rääkisime kolme fitness- ja toitumisteadlasega paastu südame eelistest ja miinustest. Nad pidid ütlema järgmist.

Artiklid › Retseptid › RASVAD PÕLEMA: 12 reeglit Osa II | blogileht.ee

Proovige seda: palavik südamega võib aidata teil rohkem rasva põletada Jooksuraja või püstise ratta löömine enne söömist kardioseanssi on populaarne kaalulanguse ja treeningringides. Sageli on peamine motivaator võimalus rasva põletada rohkem.

Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Aga kuidas see töötab? Ta osutab mõnele väikesele uuringule, mis soovitab treenida hommikul pärast 8—tunnist paastu magamise ajal, et saaksite põletada kuni 20 protsenti rohkem rasva. Siiski on ka uuringuid, mis näitavad, et see ei muuda üldist rasva kadu.

Kas tühja kõhuga treenides saab kiiremini kaalust alla?

Jäta see vahele: kui soovite proovida lihasmassi lisada, on enne kardiotreeningut söömine hädavajalik Kuid teadke, et lihasmassi lisamisel ja lihasmassi säilitamisel on erinevus. Selle põhjuseks on asjaolu, et kui teie keha otsib kütust, pole aminohapped nii soovitavad kui ladustatud süsivesikud ja rasv.

  • Rasvade põletamine ilma veeta
  • 20 kiiret rasvapõletamise nõksu | blogileht.ee
  • Kas hupata tross on hea viis rasva poletamiseks

Satrazemis väidab, et teie kiire energiavarustus on Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret ja liiga pika aja jooksul liiga kõvasti treenimine põhjustab paastugaasi lõppemist või potentsiaalselt rohkem lihaste lagundamist.

Lisaks lubab ta, et pärast trenni söömine võimaldab teil neid kauplusi täiendada ja parandada treenimise ajal tekkinud lihaste lagunemist.

RASVAD PÕLEMA: 12 reeglit Osa I

Proovige seda: teile meeldib see, kuidas teie keha paastuvat kardiot tehes end tunneb See põhjus võib tunduda mõttetu, kuid pole harvad küsimused, miks me midagi teeme, isegi kui see teeb teid heaks. Sellepärast ütleb Satrazemis, et otsus proovida paastunud kardioga isiklikku eelistust.

Jäta see vahele: jõudu ja kiirust nõudvad tegevused tuleb läbi viia kütusega kõhus ACSM-i sertifikaadiga isikliku treeneri David Chesworthi sõnul peaksite kaaluma söömist enne nende treeningute tegemist, kui vajate treenimist, mis nõuab suurt jõudu või kiirust. Ta selgitab, et glükoos, mis on kiireim energiavorm, on energia ja kiirusega seotud tegevuste jaoks optimaalne kütuseallikas. Seetõttu, kui teie eesmärk on saada kiireks ja võimsaks, soovitab ta kindlasti pärast söömist kindlasti treenida.

Rasvade põletamine ilma veeta

Proovige järele: kiirest südamest võib abi olla, kui teil on seedetrakti stress Enne kardiotööd istudes sööki või isegi suupisteid, võib treeningu ajal tekkida iiveldus. Kui te ei saa suurema söögikorraga hakkama või kui teil pole söödute seedimiseks vähemalt kaks tundi aega, võiksite paremini tarbida kiire energiaallikaga midagi või teha südamega paastunud olekut.

Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Jäta see vahele: teil on teatud tervislikud tingimused Kardio tegemiseks tühja kõhuga peate olema suurepärase tervisega.

Satrazemis ütleb, et peate arvestama ka tervisliku seisundiga, mis võib põhjustada pearinglust madala vererõhu või madala veresuhkru taseme tõttu, mis võib seada teid suuremasse vigastuste ohtu.

Põleta kiiresti 500 kalorit päevas: 12 parimat treeningut

Kiire näpunäited paastu südame tegemiseks Kui otsustate proovida Rasva poletamine rinnal kardiot, järgige turvalisuse tagamiseks järgmisi reegleid: Ärge ületage 60 minutit kardiot ilma söömata.

Valige mõõduka kuni madala intensiivsusega treeningud.

Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Fasseeritud kardio sisaldab joogivett - seega püsige hüdraatuna. Pidage meeles, et üldine elustiil, eriti toitumine, mängib kehakaalu suurenemisel või kaotamisel suuremat rolli kui treeningute ajastus.

Saada lugu

Kuulake oma keha ja tehke seda, mis teile kõige paremini sobib. Kui teil on küsimusi selle kohta, kas peaksite tegema paastunud kardiot või mitte, kaaluge nõu saamiseks registreerunud dietoloogi, personaaltreeneri või arstiga. Tal on bakalaureuse kraad liikumisõpetuses ja magistrikraad nõustamises.

Ta on veetnud oma elu inimeste tervise, heaolu, mõtteviisi ja vaimse tervise tähtsuse harimisel. Ta on spetsialiseerunud keha ja keha ühendamisele, keskendudes sellele, kuidas meie vaimne ja emotsionaalne heaolu mõjutavad meie kehalist võimekust ja tervist.

Rasva poletamine parast 12-tunnist kiiret

Soovitatavad Portali