Mis on rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon

Rasvapõletuse ja südame erinevus MHR - maksimaalne pulss - Kardiovaskulaarsed treeningud jagunevad tavaliselt kahte tsooni: rasvapõletustsooni ja kardiotsooni. Siin näiteks sellised, nagu ma eespool kirjeldasin.

See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis? Kuigi ükskõik milline treening võib põletada kaloreid, kiireneb 45 minuti pikkune käimine mobiliseerima keha rasvavarudesse panema ja säästa rasva.

Vaata — kalorite tarbimise suhteline intensiivsus väheneb oluliselt sörkjooksu ajal suurenenud koormuse tõttu. Kuidas arvutada rasvapõletuse pulssi Rasvapõletuse pulsi arvutamisel tuleks lähtuda teie maksimaalsest Mis on rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon.

Nende piiride tasemel tagab südamelihas kudedele erineva juurdepääsu hapnikule ja see sõltub otseselt sellest, kas rasvapõletus toimub treeningu ajal või mitte.

Kaalulangus sooki prep ideid strapless salendav keha shaper

Mis juhtub kõigi nende tsoonide piiril? Selles režiimis on rasvapõletuse minimaalne kestus 45—60 minutit.

Carvoneni valem Martti Karvonen on Soome füsioloog, kes on välja töötanud viisi sportlaste pulsisageduse piiride arvutamiseks. Selle abil saate arvutada soovitud pulsisageduse rasvapõletuse optimaalselt tõhusaks treenimiseks. Karvoneni meetod võimaldas kindlaks teha, et selline väärtus on rahulikus olekus südamelöögi näitajate ja selle maksimaalse sageduse vahel ligikaudu keskel, see sõltub sportlase kehaseisundist ja soost.

11 LB kaalulangus ekvivalent Kiire kaalulangus Levoturoksiini

Pidage ainult meeles, et valem arvutati välja profisportlaste jaoks, võib kõigepealt vahele astme, mis korrutatakse intensiivsusteguriga. Carvoneni valem meestele Millise pulsi korral põletatakse meestel rasva? Arvutamisel kasutatakse alati minimaalset ja maksimaalset intensiivsustegurit vahemikus 0,5 kuni 0,8.

Tervislikumad toidud rasva poletamiseks Kaalulangus Tips Jillian

Kasutatav valem on sama. Klasside kogukestusena suurendab ta intensiivsuse koefitsienti järk-järgult, kuni jõuab kõrgeimale — 0,8. Südame löögisageduse arvutamine Võite kasutada spetsiaalseid veebikalkulaatoreid, mis võtavad arvesse kõiki teie individuaalseid parameetreid — vanus, pikkus, kaal, kavandatud koormus, harjutuste tüüp jne.

  • Loodus Rasvapõletuse ja südame erinevus Paljud inimesed näevad vaeva tervisliku eluviisi säilitamise nimel, võib-olla nende kiire ja kopsaka rutiini tõttu.
  • Poletage rasva protsent
  • Poletage rasvade ulevaateid
  • Südame löögisagedus rasva põletava südame puhul: pulsi arvutamine naistele ja meestele - Leukeemia

Arvutamisel võetakse arvesse eelseisvate tundide koormust, ühe tunni kestust. Arvutamisel võite kasutada Carvoneni valemit, mille intensiivsustegur on naistel 0,6, meestel 0, Pulss jooksmise ajal Jooksmine viitab dünaamilisele treeningtüübile, seetõttu on eriti oluline kindlaks teha oma pulsisageduse tsoonid, kui treenite eesmärgiga kaalust alla võtta.

Kuid ma ei tea, kui paljud inimeed tegelikult aru aavad, kuida ee töötab. Kuid ma ei tea, kui paljud inimesed tegelikult aru saavad, kuidas see töötab. Selles artiklis käsitlen kontseptsiooni ja seda, kuidas oma tsooni määrata. Peamine idee Pulsitreeningu tsoon on vahemik, mis määratleb treeningu intensiivsuse ülemise ja alumise piiri.

Lõppude lõpuks kehtib anaeroobse piiri ületamise reegel, kui rasvapõletus peatub, nii jooksmiseks kui ka muudeks treeninguteks. Algajad peaksid jooksma sammhaaval kohe, kui pulss jõuab lööki minutis.

Kasutage pulsimõõturit, siis ei pea te pulsi mõõtmiseks peatuma.

  • Milline peaks olema pulss Füüsilise vormisoleku säilitamiseks, keha tervise parandamiseks, rasvapõletuseks peate järgima regulaarset ja õiget treeningutempot.
  • Poletada keha rasva kiiremini
  • Agent Kitty Kaalulangus
  • Pulss rasvapõletuseks - kardiotreeningu arvutusvalem

Kui pulss jõuab löögini — minge sammule ja taastage see lööki. Alguses ületab hingamise ja südametegevuse taastumisperioodide kestus tunduvalt jooksuaega. Ärge heitke meelt, jätkake treenimist, aja jooksul asendavad jooksvad segmendid kõndimise täielikult.

Bergeni rasva kadu 40 parimat rasva poletamist

Artiklis esitatud teave on üksnes soovituslik. Artikli materjalid ei vaja iseseisvat käsitlemist. Ainult kvalifitseeritud arst saab diagnoosida ja anda ravisoovitusi, mis põhinevad konkreetse patsiendi individuaalsetel omadustel. Hinnake artiklit.

See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut.