Keha tuubi rasva kadu

Kui glükogeen on kadunud, lagundab teie keha nii rasva kui ka lihaste segu, et varustada seda vajaliku kütusega. Lisaks kogu rasva tarbimise jälgimisele peate tarbima ka rasvu, mis parandavad südame tervist ja toetavad siseelundite rasva kadu.

Arvestades teie kaloreid Paastu esimestel Kiire kaalulanguse nadal saab keha kütuse maksa ja lihaste glükogeenivarudest; glükogeen lagundatakse glükoosiks.

Keha tuubi rasva kadu

Kui glükogeen on kadunud, lagundab teie keha nii rasva kui ka lihaste segu, et varustada seda vajaliku kütusega. Kaotatud lihaste hulk sõltub paastu tüübist ning paadi ajal osaleva tegevuse hulgast ja tüübist.

Näpunäide Kui te paastute, võib teie keha kütuseks kasutada rasva ja lihaste kombinatsiooni.

Keha tuubi rasva kadu

Teie keha võib siiski eelistada ühte energiaallikat Keha tuubi rasva kadu, tuginedes teie tegevusele ja paastutüübile. Lihaste ja rasvade kütusepaast Teie keha hoiab teie lihastes ja maksas glükogeeni kujul lisakütust, millest piisab teie paastu esimestel tundidel. Kuigi valk ei muutu teie keha peamiseks kütuseks, hakkate valke kasutama vähemalt osa energiavajadustest niipea, kui teie glükogeenivarud on kadunud.

Keha tuubi rasva kadu

Teie keha peab lagundama nii rasva kui ka lihaseid, et saada kõik vajalikud komponendid, et moodustada glükoos, mida teie aju kütuseks kasutab, kuna keharasva peamisi komponente, mida nimetatakse rasvhapeteks, ei saa muuta glükoosiks.

Paastumine ja keha koostis Nii alternatiiv- kui ka terve päevane paast aitab vähendada teie kehakaalu ja keha rasva, selgub Kuid mitte kõik seda tüüpi paastumisega kaotatud kaal ei pärine rasvast.

Harjutamine lihaskao piiramiseks Vahelduv paast hõlmab pigem seda, et ei söö päeva jooksul teatud arvu tunde või paastutakse ainult vahelduvatel päevadel, selle asemel, et mitte süüa kogu paastuaja. Vastupanukoolitus aitas inimestel vahelduva paastu tõttu kaalu kaotades lihaseid säilitada.

Keha tuubi rasva kadu

Samuti võib olla võimalik suurendada rasva kadu ja minimeerida lihaskaotust, tehes mõõduka intensiivsusega kardiotreeninguid kolm kuni viis päeva nädalas 12—tunniste minipaastude ajal ning järgides madala rasvasisaldusega ja madala glükeemilise indeksiga dieeti. Vahelduv paast vs vähendatud kalorite arv Vähendatud kalorsusega dieedi järgimine ja vahelduv tühja kõhuga söömine on kehakaalu langetamiseks võrdselt tõhusad, vastavalt Mõlemal rühmal oli keharasva ja lihaste vähenemine sarnane, nii et vahelduv paast ei tundu olevat parem kaalu langetamise ajal lihaste säilitamiseks.

Keha tuubi rasva kadu

Teine uuring, mis avaldati menopausis Vähendatud kalorsusega dieedil tuleb umbes 25 protsenti Keha tuubi rasva kadu tavaliselt lihastest, välja arvatud juhul, kui te osalete lihaste säilitamiseks mõeldud vastupanutreeningutes. Arvestades teie kaloreid Paast võib ka teie ainevahetust aeglustada, kui sööte liiga vähe kaloreid, suurendades kaalu kaotamise taastumise ohtu, kui olete tavapärase söömise juurde tagasi pöördunud.

Keha tuubi rasva kadu

See taastatud kaal oleks tõenäoliselt rasva kujul, nii et teie keha rasvaprotsent võib tegelikult jõuda kõrgemale kui enne dieedi pidamist. Dieete, mis annavad vähem kui kalorit päevas, ei soovitata naistele ja mehed peaksid sööma vähemalt kalorit päevas, et vältida toitainete puudust ja aeglustada nende ainevahetust.

This is the deleted episode of Frank Suárez 🚫