Kahju rasva ja ehitada lihaseid, Kui see on võimalik?

Kuidas kaalust alla võtta ja lihaseid ehitada? Nagu teate, suudavad satelliitrakud tüvirakkude eellasrakud realiseerida nii lihaseid kui ka rasvaseid tüüpe. Igal inimesel on iga päev selline valgutsükkel - vana ja kulutatud laguneb, selle asemele tekib uus. Oled sa naine või mees kusjuures meeste puhul esineb seda muret palju rohkem , nõuanne on täpselt sama!

Shutterstock Jõutreening aitab sul saada tugevama, saledama ja seksikama keha. Näiteks regulaarne hantlite ja kangi tõstmine aitab lihastel toonuses püsida, võitleb stressi, südamehaiguste ja isegi vähi vastu.

Kuidas Slim Down Face Fats 1 paeva rasva kadu

Siin on 11 põhjust, miks peaksid paar korda nädalas jõutrennis käima. Kaotad 40 protsenti rohkem rasva. Treenijad arvavad, et aeroobne treening aitab kõhurasvast vabaneda, aga jõutrenni tõhususe vastu ei saa isegi aeroobsed treeningud.

Tervislik toitumine

Penni ülikooli teadlased jaotasid dieeditajad kolme rühma. Esimese rühma salenejad ei teinud üldse trenni, teise rühma liikmed tegid ainult aeroobset trenni ja kolmandas rühmas tehti nii aeroobset trenni kui ka jõutreeninguid. Kõik uurimisalused kaotasid kaalust umbes 10 kilo, kuid kombineeritud lihas- ja jõutreeningutel osalejad kaotasid ainult rasvakihi, samas kui teiste kaotatud kilod koosnesid nii rasvast kui ka lihasmassist.

Lihasmassi kaotus võib küll kaaludes näha olla, aga see ei aita keha toonusesse saada ja kaotatud kilod tulevad kiiresti tagasi. Kui sa dieeti pidades teed lisaks jõutrenne, kaitsed oma lihaseid ja kaotad samal ajal ka rasva.

Sarnased artiklid

Enamasti asendub kaotatud lihasmass rasvaga. Põletad rohkem kaloreid. Vastupidavustrenn suurendab kalorite põletamist isegi siis, kui istud lihtsalt diivanil, sest pärast iga treeningut kasutavad lihased energiat, et parandada oma kiude.

Wisconsini ülikoolis tehtud uuring kinnitab, et tervisesportlaste ainevahetus kiirenes 39 tunniks pärast lihastrenni, kus tehti harjutusi, kaasates vaid kolme suurimat lihasgruppi.

Jõutreenijad põletasid ka rohkem rasva kui need, kes lihastrenni ei teinud. Hantlite ja kangi tõstmine aitab kaloreid paremini põletada ka trenni ajal.

Site wide poll

Suudad oma toitumisplaanist paremini kinni pidada. Lihastrenni tegemine aitab paremini salendavast toitumisplaanist kinni hoida. Pittsburghi ülikooli teadlased uurisid ülekaalus täiskasvanut ja leidsid, et need, kes tegid kolm jõutrenni nädalas, suutsid oma kalorilisest päevaplaanist kahju rasva ja ehitada lihaseid pidada.

Kuidas loomulikult rasva poletada ja lihaste ehitada Mida naeb valja 10 keha rasva kadu

Kui salenejad aga vahepeal lisapalasid sõid, kippusid nad ka treeningust loobuma. Kokkuvõttes kinnitasid teadlased, et jõutreeningu ja dieedi koosmõju aitas kaalulangetajatel kergemini eesmärke saavutada.

Saada lugu

Paned stressile paremini vastu. Jõusaalis higistamine aitab survele ja stressile paremini vastu hakata. Paljud teadusuuringud kinnitavad, et mida paremas füüsilises vormis on inimene, seda vähem on ta organismis stressihormoone. Ühe uuringu järgi alaneb stressirohkes olukorras suurema lihasmassiga inimeste vererõhk kiiremini kui nendel, kelle lihasmass on väiksem.

Atleetvõimlemine

Oled õnnelikum. Ainult joogast ei piisa, et meelerahu saavutada. Alabama ülikooli teadlased avastasid, et inimesed, kes kuus kuud iga nädal kolm lihastreeningut tegid, olid paremas tujus, vihastasid vähem ja olid üleüldse õnnelikumad kui need, kes jõutrenni ei teinud. Leevendad seljavalusid.

  1. Kuidas kaotada rasva ja suurendada lihaseid samal ajal - Muu
  2. Odav rasvakahjumi sooki prep
  3. Kas saate samal ajal rasva põletada ja lihaseid kasvatada?? - Tooted May
  4. 8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand
  5. Tooted Kas saate samal ajal rasva põletada ja lihaseid kasvatada??
  6. Seetõttu otsustasin selle teema väga detailselt avalikustada, kuna see muretseb paljusid uustulnukaid ja mitte ainult, see on ka teistele enesearendamiseks väga kasulik.

Lisaks leevendab jõutreening ka alaseljavalusid. Saad õnnelikuma südame. Michigani ülikooli teadlased on leidnud, et inimestel, kes tegid kolm korda nädalas kaks kuud kogu keha hõlmavaid jõutreeninguid, vähenes diastoolne vererõhk alumine vererõhk keskmiselt 8 mm Hg võrra.

Jõuad rohkem. Rahulolu kahju rasva ja ehitada lihaseid on samuti suurem, kuna sportlikud inimesed on vähem stressis ja tunnevad end õnnelikumalt ka tööl käies.

Tackling diabetes with a bold new dietary approach: Neal Barnard at TEDxFremont

Elad kauem. Lõuna-Carolina ülikooli teadlased väidavad, et kogu keha hõlmavad jõutreeningud ja südame-veresoonkonna parem tervis ning väiksem vähirisk on omavahel seotud.

Kas saate samal ajal rasva põletada ja lihaseid kasvatada??

Kui pühendad keskeas aega korrapärasele lihastreeningule, suurenevad su šansid elada kuni Isegi ülekaalulistele uurimisalustele pakkus vastupidavustrenn vähivastast kaitset.

Oled targem. Tõepoolest, teadlased on leidnud, et kuus kuud kestev jõutrenn parandas treenijate kognitiivseid võimeid, lühi- ja pikaajalist mälu, suulist argumenteerimisoskust ja isegi tähelepanuvõimet.

Rasva poletamine quiche Millal teie keha alustab paastumise ajal rasva poletamist

Artikli märksõnad:.