Fat poletamine toidu ajakava

Sarnaselt võib rauavaegus põhjustada selliseid sümptomeid nagu väsimus, pearinglus, peavalud ja õhupuudus Peterson, uuringu juhtiv autor lisas: "Me kahtlustame, et enamikul inimestest võib toidukordade ajastusstrateegia olla kasulik kehakaalu langetamiseks või kehakaalu säilitamiseks, kuna need strateegiad näivad loomulikult vähendavat söögiisu, mis võib aidata inimestel vähem süüa. Parimate tulemuste saamiseks vähendage kondiitritoodetest, töödeldud toitudest, pastadest, valgetest saiadest ja hommikuhelvestest rafineeritud süsivesikute tarbimist. Näiteks leiti ühes 16 uuringu ülevaates, et mida rohkem aeroobset treeningut said inimesed, seda rohkem kõhurasva nad kaotasid Näiteks on head rasvased kalad, nagu lõhe, makrell või heeringas.

Fat poletamine toidu ajakava

Kaalulangus: söögikordade ajakava võib aidata teil rasva kiiremini põletada - uuring Kaalulangus: söögikordade ajakava võib aidata teil rasva kiiremini põletada - uuring Kaalu kaotamine näib olevat keeruline, kuid kui plaanite oma dieeti hoolikalt kavandada, võite oma eesmärgi saavutada kiiremini kui Fat poletamine toidu ajakava. Oluline on tervislike ja rasvata toitude tarbimine ning ka nende söömise ajastamine.

Ükskõik, kas soovite parandada oma üldist tervist või lihtsalt suveks saleneda, võib liigse rasva põletamine olla üsna keeruline. Lisaks dieedile ja treeningule võivad kehakaalu ja rasva kaotust mõjutada ka paljud muud tegurid. Õnneks on rasvapõletuse kiireks ja hõlpsaks suurendamiseks palju lihtsaid samme. Siin on 14 parimat viisi rasva kiireks põletamiseks ja kaalulanguse edendamiseks.

Nüüd on olemas palju toitumiskavasid, mis määratlevad söögikordade ideaalse ajastamise. Näiteks meeldib mõnele dieedile vahelduv paastumine stressi päeva alguses söömisel, et toitu kergesti seedida ja kaalu kaotada.

Fat poletamine toidu ajakava

Uus uuring väidab, et söögikordade ajastamine võib aidata inimestel lisakilosid kaotada, keskendudes pigem söögiisu vähendamisele kui kalorite põletamisele. Uuring näitas seost söögikordade tarbimise sageduse ja energiavahetuse kiirendamise vahel. Ajakirjas 'Obesity' avaldatud uuringus väidetakse, et varajane ajaliselt piiratud söötmine eTRF - teatud tüüpi vahelduv paastumine, kus õhtusööki süüakse pärastlõunal - pani inimesed energia saamiseks tarbima süsivesikute asemel rasva.

Fat poletamine toidu ajakava

Lugege ka: järgige neid 10 nõuannet kiireks kehakaalu langetamiseks Söögi aja planeerimine aitab kaalulangust Uuringu kaasautor Eric Ravussin ütles, et "ööpäevaste rütmidega söögikordade või teie keha sisemise kella koordineerimine on võib-olla võimas strateegia isu vähendamiseks ja ainevahetuse tervise parandamiseks. Peterson, uuringu juhtiv autor lisas: "Me kahtlustame, et enamikul inimestest võib toidukordade ajastusstrateegia olla kasulik kehakaalu langetamiseks või kehakaalu säilitamiseks, kuna need strateegiad näivad loomulikult vähendavat söögiisu, mis võib aidata inimestel vähem süüa.

Fat poletamine toidu ajakava