8 hammastav rasva poletusintervall. Rasvapõletus - jõhker jõud: püsige tugevana, kui olete rippunud! - Atleetvõimlemine

Pange nüüd jalutusjalatsid selga, lülitage muusika sisse ja kõndige oma kaalust maha. Kuid kalori põletamiseks peate tegema HIITi, kikkpoksi, ujuma, tegelema välispordiga jne. Suuremate koguste söömine korraga ning pikad pausid toidu kordade vahel aeglustavad ainevahetust ning keha võib hakata koguma endale rohkem energia varu rasva rakkude näol. Ainevahetus töötab toidust energiaks. Kõige paremateks vürtsideks, mida selleks kasutada on erinevad piprad.

Atleetvõimlemine

Osadel inimestel on see kiirem, osadel jällegi aeglasem. Kindlasti on paljud kuulnud, et mida vanemaks me jääme seda aeglasemaks muutub ka meie ainevahetus. Selle mure lahendamiseks ei pea ette võtma äärmustesse minevaid tegevusi. Tegelikult saab enda ainevahetusele anda särtsu juurde imelihtsate tegevustega.

20 000 sammu paevas kaalulangus

Kuidas saaks ainevahetust ergutada ning muuta seda kiiremaks? Lisasime siia 12 erinevat viisi kuidas muuta enda ainevahetus kiiremaks! Kasvata lihasmassi Lihasmassi kasvatamine on üks tõhusamaid viise, kuidas enda ainevahetust pikaajaliselt kiirendada.

12 parimat harjutust 500 kalori põletamiseks 30 minutiga

Lihasmassil on oluliselt suurem ja kiirem ainevahetus, kui on rasval, mis omakorda tähendab seda, et lihasmassi säilitamiseks on vaja ka rohkem energiat. Pool kilo lihast vajab päevas vähemalt 6 kalorit, et ennast säilitada aga sama kogus rasva vajab ainult 2 kalorit.

Siit võib tuletada, et lihasmass vajab ehk põletab päevas 3 korda rohkem kaloreid kui rasv. Lisaks sellele tõstab jõutreening mis on vajalik lihaste kasvatamiseks keha rasvapõletus efektiivsust ka puhkeajal. Uuringud on näidanud, et inimeste rasvapõletus ning ka ainevahetus kiirenesid peale jõutreeningud kuni 36 tunniks. Joo rohkem vett Vesi on kõige tähtsam ja vajalikum aine meie kehade jaoks.

Ilma piisava koguse vee tarbimiseta, ei suuda meie keda normaalselt funktsioneerida. Täpselt samamoodi mängib vesi ja 8 hammastav rasva poletusintervall kogus, mis me igapäevaselt tarbime, suurt rolli meie ainevahetuse normaal talituses. Vee joomine aitab ka lühiajaliselt kiirendada ainevahetust. Ühe uuringu järgi, mis ilmus Rahvusvahelises Ülekaalulisuse teadusajakirjas, kiirendas 0.

Vee joomisel on ka otsene mõju kaalulangetamisele ja rasvapõletamisele. Nii mitmedki uuringud on näidanud, et tarbides liiter vett rohkem päevas, kui muidu on, oluliselt aidanud inimestel enda kaalu langetada ning alandada enda kehamassiindeksit. Söö rohkem valgurikast toitu Valgurikaste toitude söömine ning enda toidukordades valgu osakaalu tõstmine aitab märgatavalt kiirendada ainevahetust.

  • Leidsin ühe huvitava artikli, mis peaks minu tollaseid kirjutisi ja mõtteid veelgi toetama.
  • Need kümme tõhusat kehakaalu langetamise harjutust, mis on mõeldud kalorite põletamiseks ja tselluliidi paiskamiseks, alandage ja kinnitage.
  • Kaalulangus Jessi ulevaatustega
  • Rasva poletamine oo mahla
  • Osadel inimestel on see kiirem, osadel jällegi aeglasem.
  • Soovitatavad artiklid Kas teadsite, et pelgalt kalorite vähendamine ei aita kaalulangust 1?
  • Ärge valige kõhna keha ja tugeva keha vahel.

Valkude seedimine kulutab palju rohkem energiat, kui rasvade või süsivesikute seedimine. Seega kulutab keha kõvasti rohkem kaloreid ehk energiat, et neid seedida.

10 tõhusat kaalukaotuse ja rasvapõletuse treeningut: treeningu motivatsioon!

Lisaks selle, on uuringutega tõestatud, et valgu rikaste toitu tarbimine aitab 8 hammastav rasva poletusintervall efektiivsemalt täiskõhu tunnet ning aitab vältida ülesöömist. Valgurikas toitumine aitab ka vältida võimalikku metabolismi aeglustamist erinevate dieetide ajal, kuna see aitab vältida lihaste kaotust dieedi aegu. Tee aeroobset trenni Aeroobne treening aitab põletada efektiivselt ja suurel määral kaloreid ja rasva. Aeroobne treening mitte ainult ei kiirenda ainevahetust treeningute ajaks vaid ka peale trenni, kuid mitte nii suurel määral või pikaldaselt, kui seda teevad HIIT või jõutreening.

Joo rohelist teed Roheline tee on üks väga laialt levinud ja imeline jook.

Kuidas tugevdada naha parast kaalulangust

Tegu on kalorite vaba ning antioksüdantide rohke joogiga, mis on suurepärane alternatiiv kohvile. Rohelise tee kasulikkuse kohta on tehtud palju erinevaid teaduslikke uuringuid, ning nii mõnigi on viidanud sellele, et roheline tee võib aidata tõsta metabolismi kiirust.

Tunnustatud Ameerika Psühholoogia ajakirjas ilmunud uuringu järgi kiirendab rohelise tee tarbimine lühiajaliselt ning kiirelt ainevahetust 4 kuni 5 protsenti. Rohelise tee mõju kestab kuni 4 tundi peale tassi joomist. Lisaks kõigele ülal mainitule, on uuringud näidanud, et roheline tee aitab kaasa ka erinevatele rasvapõletus protsessidele ning selle regulaarne joomine võib tõsta keha rasvapõletust kuni 17 protsenti. Söö tihedamini Tihedamini söömine võib aidata kaasa kaalulangusele ning aitab ka ainevahetust kiirendada.

10 tõhusat rasvapõletust kaalulangetamiseks kodus

Siinkohal tuleks tõdeda, et tuleks süüa väiksemaid koguseid ning oma toidukorrad regulaarselt päeva peale ära jaotada.

Suuremate koguste söömine korraga ning pikad pausid toidu kordade vahel aeglustavad ainevahetust ning keha võib hakata koguma endale rohkem energia varu rasva rakkude näol.

Iganadalane keha rasva protsendimaara kaotus

Toitumine tuleks jagada päeva peale ära ning hoida kogused väikesed. Kõige parem ja efektiivsem oleks süüa iga 3 kuni 4 tunni tagant. Näiteks võiks jagada oma päevase kaloraaži 5 toidukorra vahele, millest 3 on natukese suuremad ning kaks on nende vahelised vahepalad.

Söö rohkem vürtsikaid toite Teravad toidud ja erinevad vürtsid aitavad küll kiirelt, kuid lühiajaliselt ja vähesel määral kiirendada meie ainevahetust. Kõige paremateks vürtsideks, mida selleks kasutada on erinevad piprad. Kuna piprad sisaldavad ainet nimega kapsaitsiini, mis võib aidata kiirendada ainevahetust. Kapsaitsiini uurides on välja selgitatud, et selle mõõdukas ja normaalne tarbimine aitab vähesel määral kehal lisa kaloreid põletada.

Rasvapõletus - jõhker jõud: püsige tugevana, kui olete rippunud!

Lisa enda rutiini kõrge intensiivsusega treeninguid Täpselt samamoodi nagu ka jõutreening, aitab kõrge intensiivsusega intervalltreening ehk HIIT oluliselt kiirendada ainevahetust. HIIT mitte ainult ei kiirenda ainevahetust treeningu ajal vaid ka peale treeninguid ning seda tundideks.

Pringles of desire Mukbang AMSR

HIIT on ka väga hea rasvapõletaja ning seda peetakse palju efektiivsemaks, kui näiteks madala intensiivsusega aeroobset trenni. Ühe uuringu, mis teostati 8 hammastav rasva poletusintervall ülekaaluliste meeste hulgas, vähendas HIIT treening rutiinide kasutamine 12 nädala jooksul, nende rasva massi 2 kilogrammi võrra ning nende kõhurasva koguni 17 protsendi võrra.

Vähenda stressi Stress mõjutab otseselt meie kehade hormoonide tasemeid. Liigse stressi tagajärjel võib meie keha hakata tootma rohkem hormooni nimega kortisool. Peale kõige selle aitab kortisool ka reguleerida meie isu.

E CIG kaalulangus

Söömishäired nagu näiteks teatud toitude piiramine ja ülesöömine võivad tugevalt häirida meie ainevahetuse tööd ning seda aeglustada.

Maga piisavalt Magamine ei kiirenda otseselt ainevahetust, kuigi unepuudus see eest võib seda märgatavalt aeglustada ning tõsta ülesöömise riski.

Peamine põhjus, miks ebapiisav uni ja magamatus mängivad suurt rolli meie ainevahetuses peitub meie hormoonide tasemetes. Kui inimesed ei saa piisavalt magada suureneb kehas hormooni nimega greliin tootmine. Kõrge greliini tase kehas võib tekitada inimesele tühja kõhu tunnet ning nälga.

Lisaks gerliini tootmise suurenemisele, langetab ebapiisav uni hormooni nimega leptiin tervislikud mahlad rasva poletamiseks kehas. Leptiin aitab 8 hammastav rasva poletusintervall saavutada täiskõhutunnet.

Kaalulangus taganeb idarannikul

Piisavalt magamine aitab kehal hormooni tasemed tasakaalus hoida ning vältida erinevatest hormoonidest tingitud ainevahetuse kiiruse langemist ning ka ülesöömist.

Tarbi piisavalt B vitamiine B vitamiinidel on kriitiline roll meie keha ainevahetuses. Neid on vaja rasvade, süsivesikute ning aminohapete normaalse ainevahetuse tagamiseks. Nad aitavad kehal kasutada ning energiaks muuta kõiki neid toitaineid.

Maksimaalne kaalulangus 1 paeva jooksul

B vitamiinide puudus kehas võib põhjustada ainevahetuse aeglustumist, seedimise probleeme, kõhukinnisust ja palju muid tervise muresid. Joo kohvi Kohvi joomine on üks lihtsamaid ja efektiivsemaid viise, kuidas enda ainevahetust lühiajaliselt kiirendada.

Mitmed uuringud on näidanud, et kohvis olev kofeiin võib seda kiirendada 3 kuni 11 protsenti. Lisaks metabolismi kiirendamisele aitab kohv ka mingil määral rasvapõletus protsessidele kaasa. Siin kohal peab tõdema, et kofeiin, kui rasvapõletus protsesside kiirendajana on pea kolm korda tõhusam inimestel, kelle rasvaprotsent on juba madalam.

Lõpetuseks Lühiajaliseks ainevahetuse ergutamiseks ning kiirendamiseks on olemas väga palju erinevaid võimalusi.

  • Rasvapõletus tuleb ainevahetusest.
  • Ja kaal tõuseb!
  • Kuidas ma saan oma kaalulangus Fitbitile sisse logida
  • Rasva kadu kahe nadala jooksul
  • Когда Олвин пытался проявить дружелюбие и присоединиться к беседе, скакуны делали вид, что не понимают его, а если он проявлял настойчивость, то убегали с видом оскорбленного достоинства.
  • Нам необходимо было убежище, которое избавило бы нас от страха перед смертью и от боязни пространства.
  • Все это было предельно запутанно.

Suurem osa neist on seotud toidu ja joogiga, mida me igapäevaselt tarbimine. Pikema ajalisteks muutusteks tuleks juba enda toitumine ja elustiil lähemalt üle vaadata.

Parimateks tulemuste saavutamiseks tuleks kombineerida ja rakendada mitmeid erinevaid meetode ning mõelda, kuidas ainevahetust jätkusuutlikult ja pikemajaliselt kiirendada, ja loomulikult ka, kuidas vähendada faktoreid, mis seda aeglustavad, et aidata teil saavutada enda rasvapõletus ja kaalulangetus eesmärgid.

Artikkel meeldis? Jaga seda ka teistega!