Poletage rasva alaseljast

Energeetiliselt on eriti kulukad veel sellised harjutused, kus on kombineeritud baasliigutused. Vabade rasvhapete mobiliseerimine sõltub mitmesugustest hormoonidest, sealhulgas insuliinist. Kui teeksite seda nädala jooksul iga päev, annaks kalori puudujääk päevas kokku kalorit, mis aitaks teil nädalaga kaotada 1 kilo. Teadlased leidsid, et kleepuva treenimisharjumuse loomiseks peate treenima vähemalt neli korda nädalas kuus nädalat järjest.

Muffini üla- ja seljarasva jaoks harjutuste tegemine peaks aitama teil lisaraskust selja ja keskosa ümber heita, eks? Noh, mitte täpselt. Siin on see, mida peate teadma koha vähendamise müüdi ja õige viisi kohta, kuidas kaalulangetamisele läheneda. Näpunäide Kaalu langetamisel ei saa te oma keha eri osi sihtida.

Poletage rasva alaseljast

Kui soovite kaalust alla võtta nii seljast kui ka keskelt, peate oma tervisliku seisundi ja kehakaalu langetamise osas kasutama terviklikku lähenemist regulaarselt liikudes ja tervislikult toitudes. Laigude vähendamise müüt Nii nagu muffinipealse ja seljarasva jaoks Poletage rasva alaseljast tegemine ei pruugi tingimata aidata teil nendes piirkondades kaalu langetada, ei pruugi iga päev krõbina tegemine tingimata aidata kõhurasva kaotada.

American Council on Exercise ACE ütleb, et teatud kehaosade lihaste korduv treenimine ei pruugi neis piirkondades kaasa tuua rasvade kaotust, hoolimata sellest, mida paljud spordikeskkonna liikmed usuksid. Metodisti tervisesüsteem selgitab, et ideed, et saate oma keha teatud osades rasvarakke suunata, nimetatakse laigude vähendamiseks; aga nii palju kui soovite, teie keha lihtsalt ei tööta nii.

Poletage rasva alaseljast

Metodisti tervisesüsteem kirjeldab, kuidas teie keha rasva salvestab ja põletab. Teie kehas Poletage rasva alaseljast piiratud arv rasvarakke; kaalus juurde võttes jääb arv samaks, kuid igas rakus ladustatud lipiidide hulk suureneb.

Samamoodi väheneb kehakaalu langetamisel teie rakkudesse salvestatud rasva hulk, mis muudab need väiksemaks.

Poletage rasva alaseljast

Trenni tehes jaguneb rakkudes sisalduv rasv glütserooliks ja vabadeks rasvarakkudeks, mis voolavad teie vereringesse ja annavad teile energiat. Metodisti tervisesüsteemi andmetel toimub see protsess kogu kehas, mitte ainult ühes kohas, isegi kui te võite selles kohas lihaseid treenida. Kui soovite vabaneda muffinipealsist, ei saa te öelda, et keskel olevad rasvarakud hakkaksid töötama ja jalgade rasvarakud peatuksid.

Poletage rasva alaseljast

ACE ütleb, et teie keha süsteemid, mis vastutavad rasvapõletusprotsessi eest, ei võta tegelikult arvesse, milliseid osi soovite maha lõigata. Metodisti tervishoiusüsteem märgib, et geneetikal on suur roll otsustamisel, kuhu rasva teie kehas hoitakse ja kust rasva kaotate.

Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada?

Samuti mängivad rolli sugu ja hormoonid; mehed kannavad rasva keskel, naised aga Poletage rasva alaseljast ja reites. Loodeülikool selgitab, et need tegurid võivad mõjutada ka seda, kui lihtne või keeruline on teil kaalust alla võtta. Metodisti tervishoiusüsteem ütleb, et sageli on see koht, kus te kõigepealt rasva võtate, ka see, kus te selle kõigepealt kaotate.

Need alad võivad olla teie selja- ja muffinipealsed või mitte. Kasutage terviklikku koolitusmeetodit Ilmselt mõtlete, kuhu see jätab muffini üla- ja seljarasva küsimuse ning kuidas peaksite edasi minema.

Kui olete teinud muffini üla- ja seljarasva harjutusi, arvestatakse nende harjutuste tegemisel põletatud kaloreid ikkagi teie kehakaalu langetamise eesmärgi saavutamisel, isegi kui need pole tingimata aidanud teil nendes piirkondades rasva sihtida.

Siiski soovitab ACE valida hoopis tervikliku koolitusviisi. Üldine vormis olemine on palju parem viis keha rasva põletamise võimekuse suurendamiseks ja on kindlasti tõhusam kui mõne lihasrühma isoleerimine.

Alaselja ja tuhara piirkonna venitust

Mida Poletage rasva alaseljast terviklik koolitusmeetod? USA tervishoiuministeerium soovitab täiskasvanutel nädalas vähemalt kuni minutit mõõduka intensiivsusega aeroobset treeningut või 75 kuni minutit kõrge intensiivsusega aeroobset treeningut nädalas.

KUIDAS VABANEDA ALASELJA RASVAST JA MUFFINIPEALSETEST - TERVIS -

Samuti on soovitatav täiskasvanutel teha jõutreeninguid, mis on suunatud kõigile lihasgruppidele vähemalt kaks korda nädalas. Clevelandi kliinik loetleb aeroobsete tegevuste näidetena kõndimist, jooksmist, jalgrattasõitu, ujumist, sõudmist, elliptilise masina kasutamist, hüppenööri tegemist ja samm-aeroobikat. Lisaks kehakaalu langetamisele aitab USA riiklik meditsiiniraamatukogu öelda, et aeroobsed treeningud panevad ka teie südame pumpama, töötades kardiovaskulaarsüsteemi seetõttu nimetatakse seda sageli ka "südameks".

Kardio tugevdab teie südant ja parandab kolesteroolitaset. Mayo kliinikus selgitatakse, et saate teha jõutreeninguid või vastupanutreeninguid, nagu see on ka teada, vabade raskustega Poletage rasva alaseljast hantlid ja kangid, elastsete vastupanu ribade või vastupanu torudega või lihtsalt oma kehakaaluga.

Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada

Jõutreening aitab teil lihaseid üles ehitada ja kiirendab ainevahetust, mis omakorda aitab teil põletada rohkem kaloreid ja aitab kaasa kehakaalu langusele. Kui leiate endale meelepärased tegevused, võite alustada iganädalase treeningkava väljatöötamist, mis aitab teil saavutada südame- ja jõutreeningu nõuded.

Janar Rückenberg, 5. Kuid üks on kindel — kulutada tuleb rohkem kui tarbida. Ükskõik, milline on eesmärk, alustuseks tuleb selgeks teha põhitõed. Et kehakaal hakkaks keharasvade arvelt vähenema, on vaja tekitada kaloridefitsiit.

Peamine on sellest kinni pidada ja muuta treenimine tavapäraseks Kaalulangus Vestige. Teadlased leidsid, et kleepuva treenimisharjumuse loomiseks peate treenima vähemalt neli korda nädalas kuus nädalat järjest.

Ärge unustage toitumist Kuigi treenimine võib aidata teil kaloreid põletada, ei pruugi see olla piisav, et aidata teil märkimisväärselt kaalust alla võtta. Kaalukaotuse osas käivad toitumine ja liikumine tavaliselt käsikäes.

Kuidas treenida alaselja rasva kaotamiseks

Harvard Health Publishing selgitab, et 1 nael keharasva on kalorit. Kui peaksite vähendama oma igapäevase toidukoguse kalorit, jättes pärast õhtusööki pool tassi jäätist vahele, ja põletama iga päev 2,5 miili kõndides või sörkides veel kalorit, oleks teil võimalik luua kalorite puudujääk. Kui teeksite seda nädala jooksul iga päev, annaks kalori puudujääk päevas kokku kalorit, mis aitaks teil nädalaga kaotada 1 kilo.

Harvard Health Publishing märgib, et need arvud on ligikaudsed; täpselt see, kui palju kaloreid kulutad, sõltub paljudest teguritest, sealhulgas kehakaalust ja tempost.

Poletage rasva alaseljast

Haiguste tõrje ja ennetamise keskused ütlevad, et tervisliku toitumise ja regulaarse liikumisega pideva elustiili kujundamine on parim strateegia, et tagada kehakaalu säilitamine pärast kehakaalu langetamist.