Murda rasva mitte lihaseid

Suurenemine ainevahetuse kiirust ja vähendada rasva reservide. Näiteks naised üle 30, kes üldse spordiga ei tegele, võivad kaotada kuni 4,5 kg lihasmassi aastas. Lõdvestunud soojas vees, masseeri labakäsi ning jalalabasid. Chicago ülikooli teadlased leidsid, et une vahetamine aeglustas rasvade oksüdeerumist ja suurendas lihaste kaotust 60 protsenti. Nad ütlevad teile esimesena, et loobuge süütundest - see ei tee muud, kui viib liigsöömiseni.

Sest need kaks asja on vastandlikud protsessid.

10 näpunäidet oma rasvakadu platoost läbi murda

Lihased vajavad kasvamiseks energiat ja nõuavad kalorite ülejääki, rasvapõletus saab toimida aga ainult siis, kui sinu sissesöödud energia on väiksem, kui kulutus, ehk see nõuab kalorite defitsiiti. Jep, seda on võimalik teha korraga, kui sa oled algaja, aga ka sel juhul ei ole protsess nii intensiivne kui see eraldi toimetades olla võiks. Mina võrdlen neid asju nagu 2in1 šampoon ja palsam — no ei ole liha ega kala, aitab ikka, aga ei toimi never nii hästi, kui kasutada neid asju eraldi.

Mida siis teha? Alusta ühest ja lõpeta teisega. Kui mina oleksin sina, siis mina kõigepealt tegeleks rasvapõletusega ja kui see eesmärk on täidetud, siis alustaksin lihaste ehitamisega.

Kaalulangus imelikud napunaited Kuidas eemaldada rasva huulte

Sest sa hakkasid üldse ennast treenima ju sellepärast, et sa pole peegelpildiga rahul, suure tõenäosusega su kehal on liiga palju rasva, mis muudab selle pildi selliseks, nagu ta on. Kui sa rasvapolstri õhemaks saad, siis hakkavad ka su lihased välja joonistuma ning hakkad kuust-kuusse nägema muutusi enda kehakoostises ja märkad ka paremini lihaste arengut. Palju lõbusam ja motiveerivam minu meelest.

fitone-moderno

Rasv muutus siis lihaseks? No iga kord, kui keegi sellist jama mainib, siis mu närvirakud surevad. Rasv on rasv ja lihas on lihas, siin ei toimu mingit muundumist ühest teiseks või vastupidi. Ja taaskord, ma tean, et see sinu naabri Maiu väitis, et kui ta trenni ära lõpetas, siis lihased asendusid rasvaga, aga no tegelt me saame mõlemad aru, mis tegelikult juhtus.

Kuidas murda kaalulangetamise platoo

Need juustu nachod lihtsalt jah… no ühesõnaga selle naabrinaise lõualuud andsid lihtsalt liiga väledalt minna — nüüd kus tal oli kodus teleka ees veel rohkem aega nosimist otsida.

Aga mis keiss ikkagi selle valgu tarbimisega siis on? No kõige lihtlabasemalt öeldes treeningud lõhuvad lihaseid ning valgud aitavad lihaseid uuesti ära lappida ja seeläbi neid kasvatada. Mõni spetsialist närib jälle varbaküüsi selle peale, aga ma ei ole siin, et kellegile teadusartikleid tõlkima hakata — Google on kõikide kasutuses. Ühesõnaga, kui sa nüüd avastasid enda jaoks treeningud, siis veel tähtsam treeningutest on nendest taastumine.

40 paeva Max Fat Burn Burn Reviews mao eemaldab rasva

Taastumise võtmesõnad on uni ja toit. Kui sa käid ennast trennis nö lõhkumas ja kehale ei anna võimalust taastuda, siis… siis sa käid enda aega raiskamas, aga see selleks.

Infinity Fat Burner keha sale pluss

Igatahes — mis sa kõrvade vahele meelde pidid jätma? Kui palju? No 1,5 — 2x enda kehakaalust.

Toitumine 10 näpunäidet oma rasvakadu platoost läbi murda Platood imevad. Eriti kui töötate jõusaalis ja köögis kõvasti, et veenduda, et teete seda kõik õiged asjad rasva kaotamiseks. Sa treenid paar korda nädalas, eks? Sa sööd tervislikult, eks? Teete oma südant, eks?

See aga tähendab, et tuleb hakata üle minema suuremale koormusele. Selleks on õige aeg, kui sa enam nii tugevasti ei higista ning hakkad taas kaalus juurde võtma, kuigi pead ikka veel dieeti ning tegeled spordiga.

Muuda marsruuti ja lisa kiirust. Hakka jooksmas käima või käi kiiremini, basseinis vali pikem tee jne. Mõningane muljete uudsus tõstab lihaste toonust. Seejuures ei pea end üldse ära kurnama, kuna sul pole sugugi tarvis rekordeid purustada.

Kodus treenimise eelised:

Kui oled harjunud palju jala käima, siis lisa mingil ajavahemikul kiirust, sekundi jooksul käi kiirel sammul, seejärel naase tavapärase tempo juurde. Mõne minuti pärast korda sama. Alusta vähesest: kiirendust jalutuskäigu ajal. Vastavalt sellele, kuidas lihased tugevamaks muutuvad, suurenda intervallide kestust ning arvu. Ning ära unusta aeg-ajalt marsruuti vahetamast. Päeva alustamine ilma hommikusöögita Inimesed jagunevad nendeks, kes ei suuda hommikul toitu nähagi, ning nendeks, kes ei saa päeva alustada ilma hommikusöögita.

Kaalulangus Ninja retseptid kreatiin rasva kadumisega

Kui inimene sööb vastu ööd kõhu pungil täis, siis ei taha ta loomulikult hommikul süüa. Mõned karmide dieetide pooldajad aga arvavad, et söömist tuleb hakata piirama juba hommikust alates.

Navigeerimine

Muide, hommikusöögist loobumine toob kaasa vägagi ebameeldivaid tagajärgi, mis seostuvad ainevahetushäiretega. On arusaadav, et hommikul pole organism veel päriselt ärganud ning seega on lihtne toidust loobuda, kuna pole erilist isu. Hommikusöögist ilma jäetud kõht läheb murda rasva mitte lihaseid päeval kiiremini tühjaks ning seetõttu söödki rohkem kui vaja oleks. Organism omastab toitu paremini just päeva esimesel poolel.

Et varustada end energiaga hommikust alates, on tarvis käivitada ainevahetusprotsessid. See tähendab, et tuleb hommikust süüa, andes seega ajule signaali — kõht on täis, ma olen üles ärganud ning valmis tegutsema. Tuleb korralikult süüa. Rasked jõuharjutused kiirendavad ka rasva kadu võrreldes biitsepsi lokkide ja vasikatõstetega, mis kiirendab rasva. Teie treeningud peavad koosnema rasketest kükitustest, surutõstukitest, kopsudest, kangivajutustest lamedad pingid või õhuliinidrasketest ridadest ja kandetest.

Samuti tõstke nii tehnikat kasutades kui võimalik.

Kuidas kaotada rasva mehe ja naise kõhu alt

See näib olevat mõttetu, kuid tervislikud rasvad nagu loomsed rasvad, tõeline või, kookosõli, pähklid ja avokaadod muudavad teid tegelikult saledamaks ja lihaselisemaks - need hoiavad teid täis ja hoiavad teie head testosterooni taset. Kui järgisite teisi reegleid, sunnib tervislike rasvade söömine vähendama süsivesikute tarbimist. Hankige vähemalt 30 protsenti kaloritest headest rasvaallikatest ja ärge kunagi tarbige kunstlikke rasvu, mis võivad põhjustada terviseprobleeme nagu südamehaigused.

Veelgi halvem on see, et kogu päeva jooksul veest säästmisega vähendate ainevahetust, kuna teie keha üritab vedelikke kokku hoida.

Mass Anon Tervislik salendav polvevalu laks parast kaalulangust ara

Alustage päeva niisutatult, kui hommikul esimese asjana näpistate pikka klaasi vett. Mis puudutab seda, kui palju vett peaksite tegelikult päevas jooma, siis vastus on endiselt vaieldav - soovitan alustada lihtsalt: täitke liitrine pudel veega ja tehke see päeva lõpuks tühjaks.

Süsivesikud annavad teile kütust lihaste kasvatamiseks, rasvade sulatamiseks ja kõhulihaste sihtimiseks; ilma selleta kannatab teie jõudlus jõusaalis.

Süsivesikud, nagu puuviljad ja täisteraviljad, pakuvad palju kiudaineid ja vitamiine, et parandada teie üldist tervist ja aidata teil plii püsida. Isegi tärkliserikkad süsivesikud, nagu riis ja kartul, võivad aidata teil välja kalduda, sest need täiendavad teie glükoositaset pärast rasket treeningut. Nii kasutab teie keha seda energiat spetsiaalselt taastumiseks ja lihaste kasvuks, mitte rasvade suurendamiseks.

Kalaõli võtmine treeningprogrammi järgimise ajal suurendab teie rasvade oksüdeerumist ja parandab teie keha koostist ja kolesterooli arvu.

Kalaõli lisamine loob ka rasvamassi täiendav langus ja lihasmassi suurenemine.