Miks rasva poleb madalama sudame loogisagedusega, Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Sellegipoolest ei vaja te põhilise pulsisageduse saavutamiseks tingimata midagi ulmelist. Kui oled algaja Oled mitu kuud teinud kardiotreeninguid ühtlase aeglase pulsiga ja täpselt sama sagedusega igal nädalal. Tavaliselt on inimesel rahuolekus, füüsilisel ja psühho-emotsionaalsel tervisel pulss umbes 60—80 lööki minutis. Treeningu intensiivsus peaks olema aeroobne. Aeroobse väiksema intensiivsusega tegevuse juures kasutatakse energiaallikana eelkõige rasvu, anaeroobse suurema intensiivsusega juures aga rohkem süsivesikuid.

Rasvapõletav südame löögisagedus: mis see on, kuidas arvutada ja diagrammida vanuse järgi

Sellegipoolest ei vaja te põhilise pulsisageduse saavutamiseks tingimata midagi ulmelist. Traditsiooniline jälgimine Odavaim viis pulsi mõõtmiseks on sõrmede abil pulsi jälgimine. Esmalt peate lõpetama treenimise ja asetama sõrme kaela, randme või rindkere kohale pulsipunkti kohale.

Miks rasva poleb madalama sudame loogisagedusega Kaalulangus napunaited kodus Marathi

Loendage oma südamelööke 60 sekundi jooksul või 30 sekundi jooksul ja korrutage löökide arv kahega. Saadud arv on teie pulss. Randmemonitor Randmepaela pulsikellid on viimastel aastatel populaarseks saanud, kuna need rihmavad keha nagu tavaline käekell.

Näiteks FitBit Charge 2 registreerib teie pulsi kogu päeva ja määrab, kas viibite erinevate tegevuste ajal rasvapõletuse, puhkamise, mõõdukas või maksimaalses tsoonis.

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Traditsioonilise jälgimise eeliseks on see, et teie pulssi jälgitakse pidevalt ja selle registreerimiseks pole vaja tegevust peatada. Sageli mõõdavad seda tüüpi seadmed ka teie igapäevaseid samme, treeningute kaugust, põletatud kaloreid ja põrandaid ronitud - kõik see annab teile aega nagu tavalisel valves.

Miks rasva poleb madalama sudame loogisagedusega Kaalulangus DFW

Rindkere monitor Rindkere pulsikell jälgib teie rinna ümber olevat rihma ja registreerib treeningu ajal pulsi. Mõned kaubamärgid, näiteks Garmini Premium pulsikell, saadavad teie pulsi juhtmevabalt teie ühilduvasse seadmesse, tavaliselt kella, et saada treeningust terviklikumat pilti. Need rihmad on valmistatud pehmest kangast ja neid saab reguleerida erinevatele keha suurustele. Enamiku tegevuste, sealhulgas ujumise ajal saate kanda rinnarihma monitorid. Enne ostmist lugege siiski kõiki funktsioone hoolikalt läbi.

Mõned seadmed on veekindlad, mis Miks rasva poleb madalama sudame loogisagedusega, et neid saab vette sukeldada. Teised on veekindlad, mis tähendab, et neid saab vees kasutada vaid lühiajaliselt. Mis töötab kõige paremini?

Kuidas põletada rohkem rasvu?

Mõned sportlased eelistavad rindkere rihma vaatlejaid, kuna nende arvates on need täpsemad. Värskes uuringus avastasid teadlased, et randmemonitorid võivad olla sama täpsed.

  1. Herb poletada keha rasva
  2. Rasvapõletuse pulss: naiste ja meeste pulsisageduse arvutamine - Embolism
  3. Jalutamine minutit Esialgses etapis ei tohiks muretseda, kui intensiivne koolitus on, peamine on see, et need peaksid olema pidevalt käimas.
  4. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.
  5. See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut.
  6. Madal pulss: mida teha ja kuidas kodus aidata? - Arütmia
  7. Haige siinusündroom.
  8. Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Teie põlevad küsimused Ükskõik, milline on teie sobivus ja kaalujälgimise eesmärgid, on rasvade põletamine alati hea asi.

Selle tulemusel võib teie valitud monitor langeda isiklike eelistuste, valitud treeningu, eelarve ja kõigi konkreetse seadme funktsioonide järgi. Rasvapõletustreeningu valimine Parimad treeningud rasvapõletuse tsooni Miks rasva poleb madalama sudame loogisagedusega on inimeselt erinevad.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Peamine on jälgida oma pulssi erinevate tegevuste ajal, et näha kuhu maanduda ja sealt edasi minna. Rasvapõletuseks kleepige mõõduka aktiivsusega.

Miks rasva poleb madalama sudame loogisagedusega Mida votta rasva murdmiseks

Proovige vestlustesti, kui pole kindel, kui kõvasti tööd teete. Kui te ei saa treeningu ajal rääkida, töötate tõenäoliselt jõulisel tasemel.

Mis on südame löögisageduse tsoonid?

Kui teil on pisut hinge, kuid suudate vestlust pidada, töötate tõenäoliselt mõõdukal tasemel ja võite asuda rasvapõletustsoonis. Teine viis treeningu intensiivsuse määramiseks on teie individuaalne võimekus. Mõõdukas rasvapõletust pakkuv tegevus võib tunda teie võimekust 11—14 skaalal 1— Kui hakkate tundma, nagu oleksite rohkem 17—19, aeglustage oma tegevust - see on jõulisem tegevus.

Siin on mõned harjutused, mis võivad aidata teil jõuda rasvapõletustsooni: aeglane sörkimine.