Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Kui teie peamine huvi on mõne välitingimustes töötamise ettevalmistamine, siis on masin, mis on kõige paremini tõeline asi, parem. See reegel kehtib igat tüüpi treenimise korral, kuna see soojendab lihaseid ja aitab vältida vigastusi ja äkilisi ülekoormusi. Extrasyistols lahkub südame löögisageduse häired. Teie sihtpulss, allikas Tõde rasvapõletustsooni kohta, allikas Fitnessimüüdid: südame-, pulsisagedus- ja rasva kadumise tsoon Igal kardiomasinal on tabel, mis näitab südame löögisageduse ja rasvapõletuse suhet ning märgib eriti "rasvapõletustsooni". Kestab 40 minutit.

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju.

Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist. Minimaalne aeg Minimaalne soovitatav treeningkogus on 30 minutit mõõdukat aktiivsust viis päeva nädalas või vähemalt 20 minutit intensiivset tegevust kolm päeva nädalas. Mõõdukas jooksulindi treening on jalutuskäik, mis on pulsi kiirendamiseks piisavalt kiire.

5 Things I Wish I Knew when I had Eczema and Psoriasis

Jõuline jooksulindi treening on vähemalt sörkjooks, mis suurendab veelgi teie pulssi veelgi, kuna see kiirendab teie hingamist. Mõõdukas tempo võib olla 3 miili tunnis ja sörkjooks võiks olla umbes 5 miili tunnis.

Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Kalorid Teie minutiline jooksulint ei kuluta eraldi nii palju kaloreid. Näiteks kui te kaalute naela.

Keharava kaotamine ei aita mitte ainult kaalulangetamiel, vaid parandab olulielt ka üldit tervit. Ük ravade kaotamie paljudet eelitet on üdame-vereoonkonna haigute, diabeedi, kõrge Sisu Nõuanne Keharasva kaotamine ei aita mitte ainult kaalulangetamisel, vaid parandab oluliselt ka üldist tervist. Üks rasvade kaotamise paljudest eelistest on südame-veresoonkonna haiguste, diabeedi, kõrge vererõhu ja uneapnoe riski vähenemine.

Kui suurendate oma kõndimistreeningut 30 minutini, võib 3,5 miili tunnikiiruse tunnis tempo põletada kalorit. Suurendage sörkjooksu ja jooksutrenni 20 Kuidas poletada rasva kondides jooksulint ning võite põletada vastavalt ja kalorit.

Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Jooksurajal saab kokku arvestada 10 minutit, kui see on üks treeninguseanssidest, mida teete treeningupäevadel. Treeningueeliseid saate ikkagi lõigata, kui jagate oma minutilise mõõduka treeningu kolmeks, minutiliseks seansiks või minutise hoogsa treeningu kaheks minutiliseks seansiks, vastavalt Ameerika Südameliidu andmetele.

Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Kaalutlused Kui teie lühikeste jooksulintide taga on igavus, muutke intervalltreeningutega oma jooksulindi treenimine huvitavamaks. Intervalltreening hõlmab jooksuraja kiiruse, kallaku või mõlema suurendamist lühikeste purunemiste jaoks ning jätkates seejärel tavapärast tempot.

Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Kui tavaliselt kõnnite näiteks nullkallakuga kiirusega 3,5 miili tunnis, suurendage kiirust ühe minutiga kiiruseks 4,5 miili tunnis ja kallet 1 tasemele, seejärel pöörduge nullini kallakul tagasi kiirusele 3,5 miili tunnis. Kui teie lühikeste jooksulintide põhjuseks on ajapuudus, võite lõuna- või töövaheajal treeningut libiseda jooksulindil või isegi ümber kvartali.

Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Teise võimalusena proovige ärgata 30 minutit varem, nii et teil oleks hommikul esimese asjana aega treenimiseks. Lisage treening õhturutiini, kõndides või telerivaatamise ajal jooksulindil sörkides.

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt. Süües tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jäädes kindlaks oma treeningplaanile, on võimalus tõeliseks rasvakaotuseks!

Viimased Artiklid.