6 nadala keha rasva kadude valjakutse. Kunagi kõige vingem fitnessi väljakutse - Sobivus -

Hoidke inspiratsiooni lähedal. Üks kogu kehaga treenimise skeem võib välja näha järgmine: Ristkoolitus Mõiste "risttreening" üldine väärkasutus on selle definitsiooni piiranud aeroobse tüüpi tegevustega nt triatloni võistlus, kus ujumine, jalgrattasõit ja pikkade distantside jooksmine hõlmab "risttreeningu" sündmust. Uuringud näitavad selgelt, et mõistliku aeroobse võimekuse säilitamiseks peaksite treenima umbes 60—80 protsenti maksimaalsest pulsisagedusest umbes 30 minutit kolm korda nädalas.

Teie maitsed toitudes Teie ainulaadne psühholoogia Need on pidevalt muutuvad elemendid, mis määravad su rasvakaotuse püsivuse ja tõhususe suures osas. On selge, et enamik neist teguritest on lahutamatult seotud.

Kui vastasite jaatavalt, tahan teid tervitada revolutsioonilisel teaduspõhisel Tabata keha muundamise väljakutsel. See programm on üles ehitatud nii, et saaksite oma keha rasva kadu ja lihasmassi suurendava füsioloogia käivitada vaid 31 päeva ja 20 minutiga päevas, järgides Tabata treeningprotokolli teaduspõhiseid ja kliiniliselt tõestatud põhimõtteid.

Nad viisid läbi uuringu intervallipõhise treeningmudeli abil.

Atleetvõimlemine

Dr Tabata võttis kaks rühma ja pani nad kuueks nädalaks treeningprogrammi. Kontrollgrupp tegi viis korda nädalas ühe tunni mõõduka intensiivsusega treeningu. See annab kokku kuni neli minutit. See võrdub minutise treeninguga kontrollrühmas võrreldes minutilise treeninguga Tabata rühmas kuue nädala jooksul. Tabata rühm parandas nii aeroobset kui ka anaeroobset vormisolekut. Pole tähtis, kas olete alles alustanud spordiprogrammiga või kui teil on aastatepikkune treeningkogemus vöö all, võib see programm olla nii lähtepunktiks kui ka aidata teil praeguses treeningus platoosid läbi lasta ja kiirendada rasvakadu.

Olen nii põnevil, et olete otsustanud minuga liituda ja treenite minuga järgmised 31 päeva. Kuidas oma ainevahetust täiendada?

Arvustused

Kuidas arvate midagi nii keerulist kui teie biokeemiline meik? Osa vastusest seisneb rasvumise olemuse mõistmises. Mis põhjustab rasvumist? Mis teid kõigepealt rasvaks tegi? Enamikul juhtudel on tegemist puhta lohakusega.

Samuti on palju muid põhjuseid. Eriti huvitav on traditsioonilise hiina meditsiini vaade. Muistsed hiinlased - alati ületamatud - on jälginud ja registreerinud rasvumise sümptomeid sadu aastaid.

  • L2 kaalulangus
  • Moistlik keha rasva kaotus kuus

Nad jälgivad nahavärvi, teie väljaheite värvi, keelt, seda, kuidas tunnete, hingamist ja kümneid muid sümptomeid, registreerides sadu aastaid. Need sümptomid jagunevad kolmeks erinevaks rasvumisvormiks.

Need tähelepanekud ja soovitatav ravi pandi hiljuti Hiinas Xi Yuani haiglas proovile. Xi Yuani haigla on Hiina traditsioonilise hiina meditsiini akadeemia peakontor. Iidsete registreeritud kliiniliste ilmingute põhjal suutsid Xi Yuani haigla teadlased püsivalt ravida rasvumist 80 protsendil juhtudest.

Dota 2 But Attacking Casts Duel

Võrrelge seda jahmatavat edukust selle riigi tööstustasemega - protsendiline läbikukkumiste määr! Tulgem nüüd tagasi laastude koristamise ja liharoogade juurde.

6 nadala keha rasva kadude valjakutse

Siksakilise dieedi kava Okei. Las ma löön sind otse silme ette. Vastus on nii lihtne, kuid ma pole oma selle ettevõtte jooksul olnud kunagi kuulnud, et keegi seda oleks lausunud.

Ka olete valmi oma keha ja elu muutma? Ka olete valmi atuma üle ja võtma vatu päevae Tabata keha muundamie väljakute?

Ma väidan seda. Siin see on: Rasva ei saa kaotada, kui dieedil pole negatiivset kalorite tasakaalu. Lihaskude ei saa te juurde, kui olete dieediga, mille kalorite sisaldus on positiivne. Te ei saa kaotada rasva ja lihaseid juurde, kui vahetate negatiivse kalorisisalduse perioode positiivse kalorisisalduse perioodidega.

Pole tähtis, kas proovite kaotada kogu kehakaalu, püsida samal kogu kehakaalul või saada juurde kogu kehakaalu. Siksakiline reegel kehtib kõigi kohta.

6 nadala keha rasva kadude valjakutse

Kogu aeg. Protsess, kui siksakiline integreerimine on tegelikult integreeritud terviklikumasse kavasse, kus võetakse arvesse varem mainitud tegureid seoses treeningute isikupärastamise ja integreerimisega.

Galerii: Aqva spordikeskuses loeti lahkunud kilosid

Protsessil on viis reeglit ja need kehtivad Emakehal olevate iganes olevate herilaste kohta hällist hauani: 5 reeglit 1. Kahest või kolmest toidukorrast lihtsalt ei piisa. Teie veresuhkru taset kontrollitakse ja seega ka teie isusaate kogu päeva jooksul valku väikestes kogustes, et toetada kasvu ja taastumist ning kõige tähtsam rasva talletavad ensüümid toodetakse palju väiksemates kogustes, muutes teie keha on rasvade hoidmiseks palju vähem võimeline!

Pakkudes kehale pidevalt ja sageli kaloreid - eluks vajalikku energiat - väheneb oluliselt rasvavarude vajadus. Ja vastupidiselt, kui sööte harva, tunnistab keha "näljahäda" olukorda ja ensüüme toodetakse suurtes kogustes, et "tarbida maha" iga teie tarbitud kalorit, et hoida see rasvana rasvavaruna, valmistades ette "näljahäda".

Reegel 2 Pidage meeles reeglit Igas teie 5 toidukorras peaks umbes 1 osa kaloreid tulema rasvadest, 2 osa valkudest ja 3 osa süsivesikutest. See on suunis, mitte kiire ja kiire seadus. Lihtsalt hoidke rasvade tarbimine madalal tasemel ärge eemaldage rasva, kuna osa rasva on hea tervise säilitamiseks hädavajaliktarbige piisavalt valku, et toetada kasvu ja taastumist, ning süsivesikuid, mis on võrreldavad teie energiatootlikkusega süsivesikud on teie keha eelistatud energia kütuseallikas.

6 nadala keha rasva kadude valjakutse

Pidage meeles, et valgu ja süsivesikute mõlemas on 4 kalorit grammi kohta, samas kui rasvas on 9 kalorit grammi kohta. Reegel 3 Kui istud sööma, küsi endalt: "Mida ma kavatsen teha oma elu järgmised kolm tundi? Söögikordade vaheliste keskmiste tegevuste jaoks sööge keskmise suurusega sööki. Hoidke oma valgu tarbimine alati sobiva tasemeni. See lihtne süsteem tagab, et te ei söö kunagi liigsete kalorite söömisest rasva ega kanna lihaseid liiga vähese söömise tagajärjel.

See, et pärast keskmise intensiivsusega regulaarset aeroobset treeningut jääb meie metabolism 24 tunniks kõrgendatud seisundisse, on puhas müüt.

31-päevane Tabata keha muundamise väljakutse

See on nii vaid selliste tegevuste korral, mis on äärmiselt intensiivsed ja kauakestvad, nt. HIIT high intensity interval training meetodit. Meetod tähendab, et treening koosneb erineva intensiivsusega lõikudest perioodidesttreenitakse nt. Intensiivsemad lõigud vahelduvad keskmise ja väikese intensiivsusega lõikudega.

Uus grupp alustab Jaanuari algus — 74,8 ja täna hommikuse seisuga 60,3. Olen nii õnnelik ja rahul, kuid sammun vapralt edasi, et saavutada oma unistus, 55kg. Kadunud on ka migreenivalud ja metsik energiapuudus.