Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu. Pilates või Power Training: Eesmärk - parandada tervist

Läks vaevalt, kepiga. Arvatakse, et keskmine on umbes 72 lööki minutis; kui see on madalam, on see ka hea.

Kohalik kaalulangus: mida teaduse ütleb? Treenerid ei väsi, et see lihtsalt ei juhtu, sest see ei saa olla. Kuid siiski ei saa see vähem - kui need, kes on kindlad, et nad suutsid eesmärki saavutada.

RASVATÖÖDE MUUTMINE MUSKULAARI MASSiga

Kohe öelda: me ei kavatse kahtled, et keegi osutus. Sest sa oled kindel: see, kes suri ajakirjanduse eest, kindlasti ja mõõdeti ainult talje kogus ja mitte kõik kehaparameetrid.

Ja koormus, kuigi väike, kiirendab endiselt metabolismi, energiakulud kasvavad, isik, kes ei pööra sellele tähelepanu sellele, keeldub kuklitest ja küpsistest ja tõde: asjata, mis on ta, ajakirjandus?

Kuidas kahjustada kaalu ja poletada rasva

Kohalik rasva põletamine - unistus nendest, kes tahavad talje kaalust alla võtta Lühidalt, kehakaalu kaotamine, kuid mitte ainult, kuid kõikjal. Ja lamedam kõht ei tähenda, et kogu rasva sulatatakse - pingutatud lihased loovad imet! Lühidalt öeldes, et kõht sai korteriks, me usume vabatahtlikult. Aga see rasv põletas ainult selle peale ja ülejäänud kohtades kõik jäi, nagu see oli, - ei. Ja sellepärast. Kuidas me kaotame kaalu? Enne argumentide jätkamist, miks see on võimatu, meeles meeles, kuidas kaalulangus üldse.

Niisiis, mis on piisav vahekiht? See keha kangas, mille suurem osa on rasvarakud - lipocyte.

Kaalulanguse retsepti nimekiri

Ravkihi juuresolekul inimestel on normaalne nähtus. See tagab keha kaitse külma ja loob "puutumatu varu" jahutamise korral seetõttu me teeme täielikult ja kevadel, kaalusnälga või tuuma talve.

Ideaalne viis rasva eraldamiseks lihaseid kaotamata

Kiht on evolutsiooni tulemus, keha kaitseks arhailine mehhanism, nii oluline, et tuhandete esimese eluruumi ja esimese riietuse valmistamiseks ei sure ta ikka veel. Seetõttu jätkub keha ka praegu, kui pole vaja. Inimesed liiguvad vähe, nad soojendavad, söövad palju ja see on saadaval. Kuid keha on Superse tõhus süsteem, mille eesmärk on säilitada ja korrutada saadud rikkuse. Seetõttu ei kõrvalda energia ülelisa, ja pakitud lipocüütidesse ja saadetakse ladudele, mille asukoht on kõigile teadaolevad asukohale - reie, tuharad, kõht, käte ülaosas jne.

Rasvatulust vabaneda, peate suurendama energiatarbimist Ja kuna ta siiani, õnneks ei tule, ei kasutata ladude varud ja nende mahud kasvavad. Ainus viis varudest vabanemiseks kulutab lõpuks neid midagi.

3 saladused põletada rasva tõhusalt

On kaks võimalust kasutada. Esimene on kärpida energiakviitungid väljastpoolt ja muuta keha ise ainult varudest. See on vale tee. Nagu me mäletame, on keha eesmärk säilitada ja korrutada, nii et kogunenud koguneb krigisema ja õppida sõna otseses mõttes salvestama kõike.

Nii kiire kaalulangus ka kiiresti peatuda ja esimene toitu muundatakse varude - ja nii pikka aega.

Kuidas poletada rasva tehes kaalu

Selle Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu on yo-yo ja mõne kilogrammi mõju algsel kaalul. Niisiis, igaks juhuks.

Teine võimalus on suurendada energiatarbimist. See tähendab, et alustada liigub rohkem ja teha maksimaalne maksumus energia seisukohast. Esiteks, muidugi keha on ahne, aga kui sa Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu normaalne, siis aru, et see on võimalik ja ärritunud - ei ohus väljaspool ei ole oodata. Suurendamine tugevuse tarbimise keerulises kompleksis mõistliku kalorisisaldusega dieedi lõikamisega lõpuks toob kaasa moodustunud energia puudujäägi katvuse visatakse reservi laost ja hakkate kaalust alla võtma.

Lisaks on kõik lihtne. Rasva rakkude laguneb rasvhapete ja glütseriini. Happed koos verega saadetakse lihaskoele ja oksüdeeritakse ja muutuvad energiaks. Tootmisjäätmed tulenevad rakust. See on see, kuidas Kuidas poletada rasva crossfitiga seisukohast kaalukaotuse protsess näeb välja midagi.

Nüüd vaatame, miks on võimatu saada õhemaks ainult ühes kohas. Kohalik kaalulangus: kaks argumenti "vastu" vastu " Argument nr 1.

Rasva kaetud kogu inimkehaga. Selle jagunemine tsoonis on väga tingimuslik. Vere ja lümfisüsteemid, nahk ja sama nahaalune rasvkiud - ühtsed süsteemid, mis töötavad kogu inimese keha valdkonnas. On võimatu kaalust alla võtta ainult talje saidil - sest see on lihtsalt mitte, kuid on kõik kiud. Lisaks ei ole kaalulanguse võtme mõiste "nahaaluse rasvrakud", vaid "energia puudujääk". Alates sellest, millist laost keha tellib rullida tünni rasva, teadmata.

Tal on kogu kehas jagatud varu. On üsna mõistlik, et mitte maksta ühte lattu, vaid võtta vähe kõikjal, nii et igas neist ettenägematu olukorra korral oli midagi musta päeva jaoks midagi.

Erinev võimsus. Funktsionaalne või võimsusõpe - mis on parem? Kaalulanguse võimsus

Võib-olla esimene toitumine "jätta" mitte "kõrvad" puusad ja maht rinna! Argument nr 2. Muide, ladude kohta. Mitte kõik neist ei ole samamoodi. Nende hulgas ei ole ebaolulised - seal on oluline ja väga oluline. Võtke näiteks naissoost keha - see on selles osas olulisem. Tavaliselt on naised rahulolematute setetega puusade ja kõhuga. Mida tehakse, soovitud tsoonid tahavad ikka veel parandada, sest see ei ole nii lihtne tuua neid täiuslikus seisukorras. Ja see ei ole juhuslikult.

Nendest ladudest võtab keha rasva väga vastumeelselt. Kõhu- ja puusade hoiused on strateegiline reserv, mille eesmärk on säilitada reprodutseerimise võime säilitamise, loote kaitsta ja säilitada naise elujõulisust lapse söötmise ajal, kui ta ei saa toitu tõhusalt toota.

Tehke keha sellekohase reservi andma - katse ületada evolutsiooni. Ja see on võimatu. On lihtsam käivitada tõhustatud energiatarbimist ja alustada kõikide ladude reservide väljavõtmine - sealhulgas strateegiliselt oluline. Argument "jaoks" Sellegipoolest on arvamusel, et ühes kohas on võimalik kaalust alla võtta. Selleks on vaja esitada kaks tingimust - rasvatundliku adrenaliini kõrge kontsentratsioon veres ja suure koguse vere sissevool tsoonile, mis on kavandatud "kuivatamiseks".

Ideed kaalulanguse motiveerimiseks

Näiteks saate alustada koolitusintervalli kardioseesiat ja seejärel töötada vajaliku lihastega: 30 sekundit intensiivset koormust pluss 30 sekundit puhata. See on üks seeria. Ühes seatud kolm seeriat. Päeval peaks olema vähemalt 10 komplekti, see on võimalik mitu korda. Üldiselt see meetod Slimming Eo sarnane diamingi tehnikaga, mida on kasutatud pikka aega ja edukalt.

Sport aitab reguleerida kaalulangust konkreetses piirkonnas Sellel meetodil on märkimisväärne puudus. Edu saavutamiseks tuleks see rangelt kinni pidada kõigile detailidele ja neid on palju. Isik, kellel ei ole erilist moodustumist, on ebatõenäoline, et surra.

Ja kuna meie riigis on see lähenemine väga populaarne, ei tea kõik treenerid selle rakenduse omadusi. Siiski on veel üks võimalus rasva vabaneda teatud kehapiirkonnas. Ta hõlmab kõigi lihaste koolitust, pöörates erilist tähelepanu lihaste väljatöötamisele probleemipiirkonnas.

Mõjukoormus ajakirjandusele, mis on tehtud kogu keha lihaste väljatöötamise taustal, võimaldab kiiremini vabaneda rasvast kõhuga. Muidugi, see ei ole täiesti kohalik rasva põletamine. Aga kui sa ei ole laisk ja veenduge, et lihased on hea koormus, ei oota tulemus kaua kaua aega. Kohalik kaalulangus või rasvade vähendamine - küsimus on väga vastuoluline. Lisaks peaaegu igaüks, kes on kuidagi seotud fitness, kulturismi või spordi sfääri.

Peaaegu Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu, alates fitness instruktoritest, kes alles hiljuti lõpetanud kursused fitness ja lõpetades laboratooriumide, laboratooriumide juhid ja professorid, peetakse võlg. Siiski ei ole üllatav, et see teema põhjustab sellist resonantsi. Lõppude lõpuks, kui kohaliku rasva põletamise võimalus on olemas, kaotavad kõik lõhed kehakaalu languse, ühiste südame ja võimsuse koormuse, kulturismi aluse täitmise neile, kes soovivad kaalust alla võtta.

Arvamuste eraldamine Me pöörasime tähelepanu ametiasutuste arvamustele. See tähendab, et kui suur onu treener meie jõusaalis ütleb meile, et Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu puudub kohalik rasva põletamine, siis me kipume teda uskuma, sest see on põhimõtteliselt USA asutus.

Kuid probleemiks on see, Keskmine kaalulangus 1 kuu parast sunnitus asutus toimub üksnes asjaolu, et teised asutused puuduvad.

Parimad rasvakahjumi pahklid

Aga ju ikkagi läbi meie kodumaise teadlase, leiad palju teaduslikku tööd ja teadustöö, mis kinnitab, et kohalik rasva põletamine on olemas. Lisaks mõned isegi arendada koolitussüsteemid, mis suudavad pakkuda kohalikku rasvapõletust ja mis muide, on üsna laialdaselt kasutatud läänes Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu mingil põhjusel nad on täiesti ignoreeritud meie atlifices.

Muide, kõige fitness busside ja koolitajate jõusaali sõna otseses mõttes Kaalulangus Sinu tee on valmis tõendama, et kohalik rasva põletamine ei eksisteeri ja kõik need harjutused "salendav jalgadele", "tahtega tuharad" jne.

Rasvapõletus pulsivööndid

Mitte rohkem kui turunduse insult. Siin tekib kohe loomulikult kaks küsimust: ja kõigi lihasrühmade koolitus, mis muide, mida on soovitatav läbi viia ainult treeneri järelevalve all - kas see ei ole turundus? Lisaks on väga vähe välja kuulutatud ja tuntud õpinguid kohaliku rasva põletamise kohta. See tähendab, et võib järeldada, et enamiku treenerite arvamus on "vanem": treener, õpetajad ja mentorid, kes on oma aja jooksul õppinud. Suur kiht inimestele spetsialiseerunud "kodukoolitus" ei ole üldse mõelda küsimus kohaliku rasva põletamise ja kangekaelselt läbi päeva päevas teeb Poletage rasva tugevuse koolituse kaudu need "harjutused sihvatavatele jalgadele" ja "harjutusi Galife".

Ja tuginedes meie enda kogemustele, võin öelda, et mõned neist otsivad märkimisväärseid tulemusi, kui treening teostatakse vähemalt lähedal tingimustele, kus kohalikud rasvapõletused tekib. Tulekahju chioloogia Me kaalume rasvavaru likvideerimise mehhanismi. Rasva inimkehas säilitatakse spetsiaalselt kavandatud rakkudes - lipocyte.