Poletada rasva jalad kiiresti,

Mis aitaks? Põhjus, miks nad annavad, on järgmine: Kalorid salvestatakse rasvana, kui keha neid ei kasuta, kuid kalorid konverteeritakse toidust, nii et kui need lähevad kiiresti, siis söövad nad vähem kaloreid ja vähem kaloreid.

Hoiatused Kas teil on tursked jalad või soovite lihtsalt olla heas vormis, et saaksite suvel kanda lühikesi pükse või bikiinid?

Kuni olete valmis kõvasti tööd tegema ja korralikult sööma, on saledad, vormikad jalad käe-jala juures! Pidage siiski meeles, et kaalust alla võtta pole võimalik ainult jalgades; harjutused salendavad kogu keha. Jätkake lugemist ja teie jalad näevad välja veelgi paremad kui nad juba on!

Sammud 1.

Venitage igat lihast vähemalt minut. Jookse 15 minutit. Kui soovite, hüpake köit 10—15 minutiks, kuid ainult siis, kui suudate õigesti hüpata. Tõstke jalad üles. THE tagumik jalaga see on harjutus, mille idee on joosta ja proovida iga sammuga kontsadega tuharat puudutada. Korrake iga jalaga vähemalt 50 korda. See kõlab palju, kuid see pole nii palju, kui arvate. Jookse ja tõsta põlved talje kõrgusele. Pulssi alandamiseks kõndige viis kuni seitse minutit.

Tehke kükke ja jalgade pöördeid.

Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada? Pirnike

Kükitamine: siruta jalad laiali ja kükita. Jalakäik: pange põrandale, tõstke üks jalg üles ja pöörake seda ringjate liigutustega.

KUIDAS SAADA õHUKESED JALAD KIIRESTI (PILTIDEGA) - ENTSÜKLOPEEDIA -

Jahutamiseks venitage või kõndige viis kuni kümme minutit. Jookse igal võimalusel! Joo seda palju vesi hüdreeritud püsimiseks. Jalgrattad, olgu need siis statsionaarsed või mitte, aitavad teil kiiresti rasva põletada ja asendada need lihasmassiga. Mõnede hinnangute kohaselt on 60 kg kaalumisel võimalik põletada — kalorit tunnis, sõltuvalt kiirusest, mis muudab pedaalimise suurepärane vahendid kehakaalu langetamiseks. Jalgratastega jalgade kaotamiseks on mitu tehnikat: Sõitke juhuslikult.

Minge turule auto asemel jalgrattaga.

Bussiga sõitmise asemel rattaga tööle. Kasutage velotrenažööri kodus või jõusaalis.

Kuna see on kergem treening, võite tunnis kulutada — kalorit. Võtke klass ketramine.

  • Rasva poletamise teel
  • 50 paeva kaalulanguse valjakutse
  • Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada?
  • Poletage oma reie rasva kiiresti
  • Rasva poletamine parast 45 aastat

Te jääte valmis, kuid see on seda väärt. See on režiim, kus põletatakse palju kaloreid: 65 kg kaaluv inimene suudab pärast treeningut põletada tunnis — kalorit jõuline. Teiselt poolt võib tund olla üksluine ja parimate tulemuste saamiseks peate kindlasti kõvasti tööd tegema.

Nuga pilates jalalihaste tugevdamiseks. Harjutused aitavad üles ehitada torso ja jalgade lihaseid, olles ideaalne neile, kes soovivad rohkem pööratud jäsemeid.

Pilates ei kuluta nii palju kaloreid kui jalgratas, kuid sellega on lihtsam harjuda. Lisaks saate osta DVD-sid või otsida internetist videoid, nii et te ei pea häbenedes avalikult trenni tegema.

Tehke jalgade pöördeid. Need harjutused on lihtsad, tõhusad ja neid saab teha mugavalt kodus. Need ei pruugi olla nii tõhusad kui ketrustunnid, kuid siiski palju parem kui mitte midagi.

Lama oma keha paremal küljel ja tasakaalustage ennast, sirutades vasaku käe ettepoole. Tõstke vasak jalg kuni puusani. Visualiseerige kujuteldavat ringi ja pöörake oma jalga vastavalt selle kontuurile.

  1. Hoiatus Kas teie arvates on teie jalad liiga paksud?
  2. Kuidas kaotada rasva naole
  3. Tervislikum viis rasva poletamiseks
  4. Kuidas olla õhukesed jalad (fotoga) - Vihjeid -
  5. Slimming Line Online
  6. Kuidas jalgu kiiresti saledaks muuta | Vihjeid | May

Jalg läheb üles, alla ja liigub ringidega külili. Tehke 50 kuni kordust, pöörake külg ümber ja korrake seda.

Tehke kükke. See on väga mitmekülgne harjutus; on võimalik teha mitu kükki, millel on sarnased põhimõtted, kuid erinevad tulemused. Kükitamise puhul on tehnika selline väga tähtis. Tegema tavalised kükid: Jalgadega õlgade laiuselt langetage tagumik aeglaselt, painutades põlvi ja hoides käsi sirgelt välja. Võlvige selgroogu kergelt, kuid hoidke oma keha püsti.

Võtke tagumik alla nii kaua kui võimalik, hoides jalgades pinget. Hinga aeglaselt välja ja kasutage püsti tõusmiseks jalgu ja puusi, mitte selgroogu. Tehke kolm komplekti 20 kordust.

Tegema kükitab raskustega: Hoidke mõlema käega keha ees raskust. Toetage oma paremat jalga lauale - või muule toele poletada rasva jalad kiiresti nii, et see poletada rasva jalad kiiresti põrandaga paralleelne. Reie ja põlv peaksid moodustama poletada rasva jalad kiiresti ° nurga. Langetage vasak jalg nii, et põlve peaaegu põrandani ulatuks.

Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis

Tõuse kiiresti. Tehke kolm kuni neli kaheksa korduse komplekti ja pöörake oma jalad ümber. Tegema kükitab kontsadega: Langetage nii palju kui võimalik tavaline kükitamine. Lähteasendisse naasmise asemel hüpake nii kõrgele kui võimalik, maandudes korraga kahe jalaga põrandale.

Tehke kolm kuni neli 15 korduse komplekti, kuid olge ettevaatlik, sest harjutus võib olla põlvili raske. Tehke täpsemaid jalgade harjutusi. Rasva põletamisel ja lihaste kasvatamisel on palju võimalusi, näiteks: Valamud.

Väikeste hantlitega kätes visake keha ühe jalaga ettepoole ja viige vastassuunaline põlv põranda poole. Astuge samm tagasi ja korrake külgi ümber pöörates.

Reie harjutused. Lama matil põlved kõverdatud ja jalatallad põrandal. Pange keskmine kummipall või vannirätik jalgade vahele ja vajutage pool minutit. Vabastage pinge ja korrake seda. Põlvige madratsil, küünarnukid kõverdatud põranda poole.

poletada rasva jalad kiiresti

Tõstke oma vasak jalg üles ja venitage see täielikult. Pange see algsesse asendisse, kuni see puudutab kergelt teie paremat põlve, ja venitage see uuesti. Korrake seda teise küljega. Võtke paar ringi basseinist vabastiilis ja õppige tegema olümpiapööret, Mamamoo Moonbyul Kaalulangus ei peaks basseini lõppu jõudes peatuma. Ujumine on suurepärane, kui tegemist on jalgade rasva põletamise ja lihaste tugevdamisega, lisaks sellele, 2 LB rasva kadu nadalas see on suurepärane südame-veresoonkonna harjutus.

Samal teemal

Mõõdukas vabalt ühe tunni jooksul kulutab — kalorit. Õppige erinevaid ujumisstiile, et rohkem kaloreid kulutada. Liblikalöök põletab rohkem kaloreid, samal ajal kui seliliujumine vähem. Kasutage elliptilist trenažööri. Sellel kummalisel jooksmiseks kasutataval masinal on liikuvad käetoed.

poletada rasva jalad kiiresti

Mõõdukat füüsilist koormust tegev 65 kg kaaluv inimene võib seadmes ühe tunni jooksul põletada umbes kalorit. Vältige kalduvõimalust, kui te ei soovi reitele lihaseid kasvatada. Nii palju kui see aitab kaloreid põletada, tugevdab see lõpuks palju teie lihaseid.

Võtke tantsu- või Zumba-tund. Zumba on koolitusprogramm, mille on loonud Kolumbia koreograaf; selles võib 65 kg kaaluv isend pärast tunniajalist seanssi põletada umbes kalorit.

poletada rasva jalad kiiresti

Tantsutunnid kulutavad tavaliselt umbes kalorit, kuid ilmselgelt sõltub kõik harjutuste intensiivsusest. Tehke organiseeritud sporti. Jõusaal on ideaalne keskkond, kus saate kohtuda inimestega, kelle eesmärgid on sarnased teie lõbutsemiseks ja rasvapõletuseks! Võimalikult palju kaloreid kulutamiseks proovige mõnda järgmistest spordialadest.

Lõppude lõpuks on teil lõbus! Mängima korvpall kulutab 65 kg kaaluvale inimesele umbes kalorit. Mängima Jalgpall kulutab 65 kg kaaluvale inimesele umbes kalorit.

THE uisutamine kulutab umbes kalorit; The Uisutamine põletab umbes kalorit. Kasutage matti. Nii tüütu kui see ka pole, on see väga tõhus, kui see on poletada rasva jalad kiiresti võimalus.

Need on lihasmassi tugevdamiseks hädavajalikud. Peamised valguallikad on kala, linnuliha ja tofu. Vältige töödeldud või rafineeritud toodete lihtsaid süsivesikuid, näiteks: Kommid.