Parim asi rasva poletamiseks

Mis on halba selles, et tõused üles 45 minutit varem kui tavaliselt? Pole mõtet ennast mitu korda päevas kaaluda, et hinnata, kuidas on treening kaalule mõjunud. Kui soovite rasva kaotada, on palju olulisem keskenduda kalorite üldkuludele.

parim asi rasva poletamiseks Korge kolesterooli ja kiire kaalulangus

Tahad põletada rohkem rasva? Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus? See aitab sul säilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha. Kuid ometi on seal üks väike küsimus, mis vajab vastust ja mis võiks viia su treeningud täiesti uuele tasemele.

Millal on siiski parim aeg teha cardiot?

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Joogid May

Oleme teinud palju tööd, et leida uuringuid selle kohta ja siin on kõik plussid ja miinused cardio tegemise kohta erinevatel aegadel. Vastused sinu rasvapõletamise alastele küsimustele on otse su nina all.

parim asi rasva poletamiseks Jenifer et keha sale

Mis on halba selles, et tõused üles 45 minutit varem kui tavaliselt? Saad sellega ühele poole enne, kui oled täielikult üles ärganud ja aru saanud, mida sa teed. Palju inimesi vannub, et tehes cardiot hommikul esimese asjana eriti enne hommikusööki on parim viis rasvu põletada ja oma päeva õieti alustada.

parim asi rasva poletamiseks Kaalulangus pole Lite N lihtne

Uuringud näitavad, et võid sellest tulu saada kui teed cardiot esimese asjana hommikul enne söömist ja saad oma lihaste tööga kaasa aidata rasva kütusena kasutamisele. Kui see on tõesti nii lihtne, siis miks igaüks ei tee cardiot sel moel?

10 valearusaama

Peale selle, sa riskidet kasutad lihaseid kütusena, mille tõttu kannatab su ainevahetuse kiirus. Teiste sõnadega, kui sa teed cardiot kohe peale ärkamist, on see efektiivne, kuid tehes seda hiljem päeval, siis annab see sulle tegelikult samasugused tulemused.

Peale selle, miks riskid musklite kaotamisega, kui ainus, mida sa peaksid tegema on pisut süüa enne treeningut? Su parim valik oleks aminohappe lisand või neela vadaku proteiini ilma lisasüsivesikuteta.

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Uuringud kinnitavad, et kui aminohappeid võtta enne cardiot, siis kasutatakse rohkem rasva kütusena. Seega oled sa võimeline rohkem ja tugevamini treenima ja kulutad üldkokkuvõttes rohkem kaloreid ja rasva.

Kas enne või pärast jõutreeningut? Kui sul on lapsed, siis ilmselt ei taha sa vara üles ärgata, kui see pole just hädavajalik. Kui aga tõusmine varahommikul koos päikesega, et teha oma cardiot, kõlab sulle paevaluna, siis võid valida selle tegemise enne oma jõutreeningut jõusaalis.

Kas see parim asi rasva poletamiseks hea või halb mõte?

Kategooriateta 9 viisi rasva kiiremaks kaotamiseks Kui teil on vaja kiiresti kaalust alla võtta, aitavad need üheksa suurepärast näpunäidet seda teha. Loe edasi, et põletada kõhurasva ja saleneda kiiresti.

Ja loomulikult oleneb see sinu eesmärgist. Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms. Niimoodi paned sa enamuse oma energiast ja jõupingutustest oma tööperioodi, et kutsuda esile optimaalsed soorituse tulemused. Või sa tahad teha cardiot enne oma raskustreeningut, et saada soojenduse efekti? Teisest küljest, kui sinu peamiseks eesmärgiks on saavutada sinu unistuste keha, siis ehk tahad teha cardiot peale jõutreeningut.

See on probleem, parim asi rasva poletamiseks need süsivesikud on tähtsaks energiaallikaks sinu jõutreeningul, ilma nendeta ei ole sa ehk võimeline piisava intensiivsusega treenima.

Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on? Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega müüt, et väiksema intensiivsusega aeroobne treening kulutab rohkem rasvamassi kui intensiivsem anaeroobne treening. Arvatakse, et kui südame löögisagedus suureneb ja väljub n-ö rasvapõletustsoonist, ei põleta keha energia saamiseks enam rasvu, vaid süsivesikuid. Nii treenitaksegi sageli ühes kindlas pulsivahemikus ühtlase aeglase tempoga ja pika kestusega, uskudes, et nõnda õnnestub kõige paremini rasva põletada.

Kui tahad natuke muskleid kasvatada, siis rasva kadu munakollane juhul peaks jõutreening olema eelisjärjekorras. Sel moel on sul energiatase kõrge ja su intensiivsus ei kannata treeningu vältel.

parim asi rasva poletamiseks Kuidas poletada kova kohurasva