Kuidas sisse lulitada oma rasva poletamise geeni

Milleks on keharasv?? Ta on lõpetanud Harvardi meditsiinikooli ja MIT-i. Just see rasv hävitatakse tõhusalt aeroobsete ja südamekoormuste mõjul 3. Uus Dieet Sirtfood aitab kiiret ja pikaajalist kaalulangust ainevahetuse lüliti sisselülitamisega, et rasv kiiresti põletada 1. Madala rasvasisaldusega süsivesikuterohke toitumine tekitab järsu insuliinitaseme tõusu, mis omakorda aeglustab ainevahetust ja soodustab rasva ladestumist kõhupiirkonda. Seetõttu suurendab ülekaal rinnavähi tekkimise riski.

Need neli lihtsat nippi kiirendavad ainevahetust ja aitavad kilosid kaotada Foto: depositphotos.

Sa ei ole sugugi ainuke.

Kas on nii? Mitte päris. Kuigi geneetika ning vanus mängivad mõlemad oma rolli, omad sa ainevahetuse üle piisavalt sõnaõigust, vahendab Kaaluabi. Muuda oma dieedi- liikumis- ning uneharjumusi, kuid ära unusta ainevahetuse aeglustumist neljakümnendate alguses.

Kuidas häkkida geene, mis mõjutavad kaalulangust ja ainevahetust Tiltamom - Heaolu

Mõtle oma kehast kui mootorist - ainevahetus on võrdeline sinu mootori töökiirusega. Tehes muudatusi kolmes eelmainitud harjumuses, suudad tõsta oma mootori võimekust. Järgnevad toitumis- ning liikumisplaanid on välja töötatud ainevahetuse stabiilseks tööks kaotamaks 4. Tutvu allolevate soovitustega mitte ainult selleks, et kaalu alandada, vaid et liigsetest kilodest jäädavalt lahti saada.

Kuidas sisse lulitada oma rasva poletamise geeni

Söö varakult Sinu baasainevahetuse näit, s. Sellest hoolimata on rida võimalusi, et tõsta kulutatavate kalorite arvu, alustades dieediga.

Ja see on suurepärane, kui ta töötab igal nädalavahetusel ikka oma lõbuks 5K-ga. Aga mis siis, kui teie isa on rohkem isa Bod kui isa jumal?

Peamiseks nõuandeks on aga hommikusöögi söömine. Me oleme kõik kuulnud põhjustest, miks hommikusöögist loobutakse sul ei ole aega, energiat või isukuid tühja kõhuga tööleminekut võib võrrelda ainevahetuse pausile panemisega.

14 viisi, kuidas kõhurasv kiiresti kaotada - Kaalukaotus

Kui aju tajub, et kõht on tühi, saadetakse rakkudele signaal energia säilitamiseks, juhul kui eine ei peaks saabuma. Teisisõnu, sinu keha hoiab kinni rasvast, selle asemel, et aidata sul seda põletada. Söö sageli Et hoida ainevahetust korrapärasel töörežiimil, söö väikseid koguseid iga kolme-nelja tunni tagant.

Kuidas sisse lulitada oma rasva poletamise geeni

Nii tarbid iga söögikorraga vähemalt veerandi oma proteiinivajadusest - olgu selleks loomne proteiin, oad või piimatooted. Hiljutine uuring, mis avaldati ajakirjas Neuron, Kas kaalulangus stressi tottu proteiini tarbida, et stimuleerida keharakke, mis omavad vastutust kaloripõletusmehhanismi aktiveerimisel.

Kuidas sisse lulitada oma rasva poletamise geeni

Kuid soovitusel on ka varjukülg - kõrge suhkru- ning rafineeritud süsivesikute sisaldusega toidud võivad tekitada insuliini resistentsust.

Vananedes tuleks suhkru tarbimisse suhtuda ettevaatlikkusega, sest ainevahetusega mässamine võib põhjustada kalorite ning rasva üleliigset ladestumist.

Higista kilod maha Kõige tähtsam on aga liigutamine. Füüsiline aktiivsus ei mõjuta üksnes ainevahetust, vaid hoiab seda kõrgendatud pööretel töös, kulutades kaloreid ka treeningule järgneva 24 tunni jooksul.

Küsimused ja vastused dr Sara Gottfriediga

Uus uuring ajakirjast Cell Metabolism soovitab end intensiivselt liigutada, kuna füüsiline aktiivsus võib "sisse lülitada" geene, mis kontrollivad ainevahetuse energiat. Kuigi sa ei saa muuta oma DNA-d kui see vaid oleks nii! Füüsiline tegevus on eriti kasulik neljakümnendate alguses, mil ainevahetus hakkab aeglustuma.

  • Loetelu kohurasva poletavad toidud
  • Ülevaade Tuginedes nutrigenoomikale, teadusele, kuidas toit mõjutab meie geene, peaks see kaalulangetaja Arsti Mark Hymani kaheksanädalane kava teie ainevahetust kiirendama.
  • Need neli lihtsat nippi kiirendavad ainevahetust ja aitavad kilosid kaotada Foto: depositphotos.
  • Tervise kaalulangus nadalas
  • Rasvarohked toidud ei tee sind tingimata paksuks | Telegram
  • Mida peate teadma rasva kohta, et oma kehakaalu kontrollida - Joogid May

Eksperdid uskusid, et aeglustumine toimub vältimatu lihasmassi kaotuse tõttu, kuid ajakirja The Physician and Sports Medicine uurimustöö alusel selgus, et vormis naistel vanuseskes jätkasid füüsiliste harjutustega korda nädalas, esines üksnes väheseid muutusi kehavormis. Mis on tegelik lihasmassi kaotuse põhjus vananedes? Lõpetatakse lihaste kasutamine. Maga kilod maha Ei, see ei ole ettekujutus.

Vähene uni võib põhjustada kaalutõusu, mitte aga seepärast, et veedad uneajast näpistatud minutid teleka ees krõpse nosides.

Mis on Sirtfoodi dieet?

Eksperdid usuvad, et vähene uni ärritab tähtsate isu reguleerivate hormoonide tasakaalu. Aga see pole kõik: rootslaste uuringu kohaselt piisab isegi ühest häiritud unega õhtust Kuidas sisse lulitada oma rasva poletamise geeni järgneval päeval on tulemuseks protsendiline kaloripõletuse vähenemine.

Eesmärk on seitsme kuni kaheksa tunnine uneaeg. Väikenegi muutus unegraafikus võib osutuda suureks riskiks tervisele.