Kuidas poletada rasva crossfitiga

Teie keha sarnaneb V-ga. Parem rasvade kaotamise näpunäide 3: ärge lihtsalt liikuge rasvapõletuse juurde - kõigepealt tugevdage oma põhivarustust Kui mul oleks dollar iga kord, kui keegi küsiks minult, millist rasvapõletit nad peaksid kaalust alla võtma, oleksin väga rikas mees. Abiks on ka tõmbamiste mis kasutavad hoogu kippumine. Harjutused nagu eesmine või tagumine kükitamine, õlavarre ja surutõstmine on südamega töötavad mitme liigesega liigutused ja teisi lihasrühmi samal ajal, selgitab Landry.

Ehkki Plitti tarku sõnu võiks rakendada igas eluvaldkonnas, on need eriti olulised fitnessmängu puhul.

Kuidas poletada rasva crossfitiga

Paljudel meist on eesmärgid kaotada rasv ja vaadata parem välja, eriti kui suvi veereb ringi. Võimalik, et teil on süsteem, mis on teie jaoks varem töötanud, kuid kas olete kindel, et see ei saaks parem olla?

Kuidas poletada rasva crossfitiga

Siin on viis viisi, kuidas parema rasva kadumise taktikaga täiustatud tulemusi näha. Valmistame koos suveks! Parem rasva kadu 1.

5 paremat viisi rasva põletamiseks - Atleetvõimlemine

Jah, on tõsi, et vähem kalorite söömine aitab teil keharasva kaotada, kuid tegelikult saate oma edusamme paremini saavutada, kui omate oma vajadustele vastavat makrotoitainete profiili. Paljud inimesed tarbivad vähem valku ning rohkem süsivesikuid ja rasvu, kui nad arvatavasti vajavad. Niisiis, enne kui kaloreid lihtsalt alla saate, analüüsige, mida te praegu sööte. Kas saate päevas vähemalt 0,8—1 grammi valku ühe kilo kaalu kohta?

Kuidas poletada rasva crossfitiga

Kas saate oma kaloreid tervislikest CE-st Strain Multi Slim tervislikest allikatest Kuidas poletada rasva crossfitiga tarbite sooda ja suupisteid? Kas saate oma dieedis piisavas koguses tervislikke rasvu? Kas sööte rohkem süsivesikuid kui vaja? Väga lihtne viis oma toitumise vastavusse viimiseks esteetiliste eesmärkidega on igapäevase makrokoguse muutmine.

Hakkige kõhurasv selle "ainevahetuskompleksiga"

Ma soovitan makroonid jagada nii, et 25 protsenti kaloritest tuleb rasvadest, 40 protsenti süsivesikutest ja 35 protsenti valkudest. Kui treenite kõvasti, peaks see makroprofiil andma treeningutele piisavalt energiat ja ka rasvade kadu soodustavate toitainete õige tasakaalu. Saate hoida suurema osa oma kaloritest, kuid saate luua parema ja tervislikuma kehakompositsiooni. See on win-win.

5 CrossFiti treeningut kõhu rasva ära põletamiseks

Parem rasva kaotuse näpunäide 2: ärge suurendage ainult südame tööd - lisage komplekte ja kordusi Teine viis, kuidas paljud inimesed rasva põletada üritavad, on palju südame tegemist tehes. Kardio aitab teil kindlasti kõhnuma, kuid ka teie keha on stressiga kohanemisel väga hea.

Niisiis, kui teete liiga palju sama tüüpi kardiot ja sama intensiivsusega, muutub keha lõpuks efektiivsemaks ja põletab vähem kaloreid.

Tüüpiline viis selle vastuse käsitlemiseks on kardiotreeningu pikkuse ja intensiivsuse suurendamine. Kahjuks lähevad need jooksulintreeningud varem või hiljem liiga pikaks või liiga raskeks, jättes teid läbi põlenud. Kardioseansside drastiliste muudatuste tegemise asemel lisage tõstesessioonidele veidi intensiivsust.

Kuidas poletada rasva crossfitiga

Alustage tilkade ja supersettide lisamist, vähendage puhkeaega, suurendage töökoormust või tõstke raskem. Need muudatused ei aita mitte ainult teie lihaseid kasvatada, vaid tõstavad Kuidas poletada rasva crossfitiga teie pulssi, pakkudes südame-veresoonkonnale rasvapõletust.

Parem rasvade kaotamise näpunäide 3: ärge lihtsalt liikuge rasvapõletuse juurde - kõigepealt tugevdage oma põhivarustust Kui mul oleks dollar iga kord, kui keegi küsiks minult, millist rasvapõletit nad peaksid kaalust alla võtma, oleksin väga rikas mees.

Kuidas poletada rasva crossfitiga

Kui teie elustiil ei toeta teie eesmärke, ei aita see rasvapõletus kõiki teie probleeme lahendada. Ma arvan, et põhiosade omamine virnas on olulisem kui termogeensete omaduste olemasolu. Minu arvates on parimateks peamisteks rasva kadu soodustavateks lisanditeks multivitamiin, vadakuvalgu pulber ja kalaõli.

Hea multi toetab kõiki teie keha põhifunktsioone, sealhulgas ainevahetust, ning aitab täiendada dieeti mineraalide ja vitamiinidega, mida te toidust ei pruugi saada.

Vadakuvalk on rasvakaotuse plaanimisel väga oluline, kuna see tagab vajaliku valgu ilma rasvade ja süsivesikute lisanditeta. Mine nüüd! Mõnikord on lihtsam, kui teil on kana söögikord söömine, vaid kühvel proteiini, kui seda vajate.

  • Poletage rasva hacks
  • Kaalulangus 40 naela
  • Treeningud 5 CrossFiti treeningut kõhu rasva ära põletamiseks Lisaraskuse kandmine võib muuta talved soojemaks, kuid see ei tee seda kasti hüppab või pullupsid lihtsamalt.

Kalaõlis leiduvad oomega-3 rasvhapped võivad aidata edendada ka tervislikke ainevahetusfunktsioone. Lisaks on need rasvhapped põletikuvastased ja tugevad antioksüdandid. Need kolm toidulisandit aitavad teil pikas perspektiivis teid palju rohkem kui rasvapõletus, mis lihtsalt aitab teil end stimulantide kohale tõsta.

kuidas mõõta crossfiti 'fran' treeningut? - lihased ja vormisolek

Parem rasva kadumise näpunäide 4: ärge treenige ainult rasva põletamiseks - tõstke raskus üles Vastupidiselt sellele, mida võisite kuulda, ei aita kergema raskuse ja rohkemate kordustega treenimine rohkem rasva põletada. Ärge kuulake südamejänge, kes ütlevad teile, et "raske tõstmine teeb teid mahukaks". Selle asemel alustage erinevate lisamist stiilid oma režiimi treenimiseks. Alustage suuremate liikumiste, nagu kükitamine, tõstejõud, pingipress ja peapress, kasutamist, et lööda rohkem lihasgruppe ja kasutada rohkem jõusaalis kaloreid.

Ent lisaks Rasva poletavad korstnad on oluline endale järjepidev väljakutse esitada.

  1. Meeleolumuutused ja rasvapoletid
  2. Ehkki Plitti tarku sõnu võiks rakendada igas eluvaldkonnas, on need eriti olulised fitnessmängu puhul.
  3. Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed.

Andke oma kehale põhjus muutusteks. Esitage endale väljakutse kõigi tõstetega kõrgemate korduste ja raskema raskusega. Suured liftid võivad suurendada ka treeningujärgset hapniku tarbimist, võimaldades kehal kaloreid põletada ka pärast treeningut. Usu mind, tehes treeninguid, kus kasutatakse kõiki keha lihaseid, lööd end sellega, et mõtled isegi neile aeroobikasaalis olevatele roosadele või oranžidele hantlitele.

Parem rasva kaotuse näpunäide 5: ärge lihtsalt seiske seal - püsige aktiivne Jõusaalitreeningu lõpetamine ei tähenda, et olete liikunud.

KUIDAS RASVADE PõLETAMINE JA LIHASTE EHITAMINE KOMPLEKSIDEGA - SOBIVUS -

Kui soovite rasva põletada, liikuge rohkem. Tööl tehke paus ja minge lühikesele Kuidas poletada rasva crossfitiga.

Püsti ja siruta oma laua taga. Tehke kõik endast olenev, et kogu päeva jooksul aktiivsem olla.

Kuidas mõõta end CrossFiti treeninguga “Fran”?

Viige oma koer pikemale jalutuskäigule, jalutage toidupoodi või tööle, minge trepile lennujaamas või kaubanduskeskuses. Alustage füüsilise vormisoleku loomist, mis hoiab teie keha ja vaimu aktiivsena igal võimalikul hetkel! Oma jõudluse optimeerimine Tutvuge optimaalse toitumise toidulisandi täieliku valikuga!