Kas koletis poleb rasva, Kas rasvade refleksi kontrollimine ebaõnnestus nähtamatu sihtmärgi avastamise? | PATHFINDER

Suhkrud, tärklised ja kiudained on kõik süsivesikute põhivormid. Mis on rasva lõpptulem? Kas kartul on lihtne või kompleksne süsivesik? Lisage kuuma veega potti vett ülevoolamiseni ja laske kraani all seni, kuni vesi potis muutub puhtaks. Osta endale uus kleit või minge spaasse, et toit poleks mu elus ainus rõõmuallikas.

Atleetvõimlemine Küimu: mida peate lihate aamiek ja rava kaotamiek toitumiet teadma?

Rasv on hea südamele Kui tänapäeval lendavad kõik erinevad toitumisnõuanded, kuidas saate üldse teada, milliseid toiduvalikuid teha?

Küi inimeelt ja vatu on "valk" - kurat, ee ainult vatu - kõige rohkem loendeid, kui neid küitake. Sisu: Küsimus: mida peate lihaste saamiseks ja rasva kaotamiseks toitumisest teadma? Küsi inimeselt ja vastus on "valk" - kurat, see ainult vastus - kõige rohkem loendeid, kui neid küsitakse. Usaldage meid.

Kaalulangus golfi kaudu Taielik keha sale

Me proovisime. Ja see ei tohiks olla üllatus. Valk ehitab lihaseid. Valk hoiab sind täis. Valk lõpetas külma sõja. OK, võib-olla see viimane on venitus. Ja kuigi valk on Kas koletis poleb rasva, on see tõesti vaid väike osa toitumismängust. Jälgides, kuidas inimesed selle mõistatusega võitlevad, ajendas meid kirjutama Man 2.

Lõppude lõpuks, kui kõik mehed teaksid, mida nad vajavad lisaks valgule söömiseks, poleks me praeguses kitsikus.

Oleme loonud madala testosterooni- ja kasvuhormooni sisaldava meeste ühiskonna, kes kannatavad eepiliste vaevadena lihaste saamiseks, rasva kaotamiseks ja nauditavama elu elamiseks. Võite vananedes arvata, et teie hormoonid on korras. Ravimiettevõtted võisid arvata, et ravimid on teie hormoonide parandamiseks ainus lahendus. Mõlemad on lamedad valed. Vahepeal on meeste testosterooni tase langenud viimase kahe aastakümne jooksul keskmiselt enam kui 20 protsenti.

Sellest langusest ülesaamine on eesmärk Inimene 2. Peame teid uuesti mehisemaks muutma - või nagu me ütleme, veel enamaks alfa. Pole tähtis, mida te ehk kuulnud olete, saate oma hormonaalset keskkonda loomulikult parendada.

Ehkki on palju viise - neist kõigist arutamegi Inimene 2. Need on toitumise põhitõed, mida peate teadma, et luua soovitud keha ja luua alfa staatust väärt hormonaalne keskkond. Süsivesikud on meedias tõeliselt peksma hakanud sellest ajast, kui mõni tüüp nimega Atkins otsustas, et me Keto kaalulangus varisemine perioodi jooksul tohi enam sõõrikuid süüa.

Enne seda lubati meil sõõrikuid süüa, kuid need pidid olema "vähendatud rasvasisaldusega".

Spartani toitumise rasva poletid Kaalulangus Esimese nadala kaalu jalgijad

See pani meid end kuidagi paremini tundma. Naljatades võib öelda, et süsivesikud saavad halvema räpi, kui nad väärivad. Neid on mitmesugusel kujul, millest mõned on teile head ja mõned halvad. Halvad on tavaliselt tugevalt töödeldud ja neid võib vaevalt pidada toiduks, välja arvatud asjaolu, et nad on söödavad. Need võivad olla maitsvad, kuid need on ka mõne hullumeelse teadusliku protsessi tulemus.

Muidugi, kui töötlete jama kõigest välja, jõuab see punkti, kus see pole lihtsalt enam tervislik. See ei tähenda, et süsivesikud oleksid kurjad ja süüdi kõikides maailma hädades, alates kogu sõjast kuni rasvumise epideemiani.

Atleetvõimlemine

See tähendab lihtsalt, et töödeldud toidud muudavad inimese rasvavaks. Kõige elementaarsemas mõttes on süsivesikud suhkrumolekulide kogumid, mis teie keha lagunevad kütuseks, eriti kui teete kõvasti tööd. Suhkrud, tärklised ja kiudained on kõik süsivesikute põhivormid.

Body War Fat Burner Sliming alla jalad

Süsivesikuid on kahte tüüpi: lihtsad ja keerulised. Võiksime mainida ka kiulisi süsivesikuid, mida võite leida sellistest toitudest nagu rohelised köögiviljad, näiteks salat, kapsas, spargelkapsas, idud, spinat, lillkapsas, paprika, kurk, suvikõrvits, kuid me ei tee seda. Selle Kas koletis poleb rasva arutelu jaoks tahame puudutada ainult neid asju Kas koletis poleb rasva.

Tavaliselt ei soovita me arvestada kiulistest süsivesikutest pärinevaid kaloreid ega süsivesikuid. See ei tähenda, et need toidud poleks tähtsad.

Härmavilja pelmeenid spinati-koorekastmes

Nad teevad. Kuid me pole kunagi kohanud kedagi, kes rasvast sööks liiga palju köögivilju. Ja pärast tuhandete inimeste juhendamist otsustasime, et rohkemate köögiviljade söömine on alati olnud hea asi. Enamasti tuleks neid süsivesikuid vältida - erandiks võib olla Kas koletis poleb rasva teenitud petupäev. Need on "halvad süsivesikud", millest fitnessi plussid räägivad. Sellesse loendisse kuuluvad ka sellised asjad nagu kommid, tuhnid, kook, õlu, kutsikad, küpsised ja ükssarvikumaagia. Teisisõnu, lõbu ise on nüüd idee teile piirideta.

Mis on lubatud, küsite? Vastuvõetavate komplekssete süsivesikute hulka kuuluvad: kaerahelbed, õunad ja herned. Pikka aega uskusid inimesed, et keerulised süsivesikud on teie jaoks üldiselt paremad kui lihtsad süsivesikud, kuid täna me teame, et see pole alati nii.

Näete, et teie keha võtab nii keerulisi kui ka lihtsaid süsivesikuid ja proovib neid lihaseid ja elundeid kütuseks jaotada kasutatavaks suhkruenergiaks. Tervislike hormoonide ja ainevahetuse osas pole oluline süsivesikute tüüp, vaid pigem see, kui kiiresti keha suudab selle lagundada ja kui palju see teie veresuhkru taset tõstab. GI püüab toitu klassifitseerida selle järgi, kui kiiresti need lagunevad ja kui kõrgele nad tõstavad veresuhkru taset. Mõni aeg oli GI kogu raev ja inimesed väitsid, et madala GI-sisaldusega dieeti järgides saate insuliini taset kontrolli all hoida isegi siis, kui sööte üldiselt rohkem süsivesikuid.

See on osutunud Kas koletis poleb rasva ainult osaliselt. Ehkki ilmselt on parem süüa madala GI-sisaldusega toite kui kõrgeid, pole vöökohas siiski tohutut erinevust, kui sööte ikkagi oma kehakaalu bataadis Cheetose asemel. Ei madala süsivesikusisaldusega ega madala glükoosisisaldusega dieedid pole võluväeliseks tabletteks rasva kadu; peamine on süüa õiges koguses tervislikku toitu, mis soodustab ainevahetust, mis omakorda aitab rasva põletada.

Kaalulangus parast IVF-tsuklit hea rasvapoleti loomulik

Veel üks oluline asi, mida tuleb meeles pidada, on see, et teie keha vajab süsivesikuid, isegi kui mõni moehullus toitumine ütleb teile teisiti. Ilma süsivesikuteta hakkab teie keha lihaskudet lagundama, et see saaks teie keha kütuseks, mis võib saboteerida teie pingutusi lihaste ehitamiseks ja keha muutmiseks. Süsivesikute austajad kurdavad madala süsivesikute sisaldusega dieete ja süsivesikutevastased ristisõdijad väidavad, et süsivesikuid saab enamasti vältida ja ikka hästi.

Tõde eksisteerib natuke keskteel. Nii et jah, üldiselt rääkides peaksite vältima lihtsaid süsivesikuid ja kõrge GI-sisaldusega toite, kuid see ei tähenda, et saaksite ka kogu päeva süüa keerulisi süsivesikuid või madala GI-sisaldusega toite.

Kõige tähtsam on süsivesikute probleem nende üksi söömine. Selle asemel peaksite proovima valkude sisaldusega süsivesikuid. Süsivesikute ja valkude koos söömine aeglustab süsivesikute seedimist, alandab glükeemilist või insuliinivastust ning korvab mõned süsivesikute tarbimisega kaasnevad negatiivsed küljed.

Ligi 20 aastat madala rasvasisaldusega oli sünonüüm tervislik.

Feeder Fetish: mees, kes armastab ainult rasva naisi

Nii määravad paljud inimesed - võib-olla isegi mõned teist - seda ikka lugedes, kas midagi on ohutu süüa. Kui see on madala rasvasisaldusega, peab see olema hea.

Kui see ei sisalda küllastunud rasvu, on kõik korras. Valede peale kuhjatakse rohkem valesid! CDC andmetel suurenes meie rahva rasvade tarbimine ja rasvumine. Selle põhjuseks olid mitmesugused tegurid, sealhulgas söögikordade ja suupistete sagedus, portsjonite plahvatav suurus ja suhkru ületarbimine - sageli "madala rasvasisaldusega" toidu kujul.

Mis on rasva lõpptulem? Alustuseks on see a vajalik dieedi koostisosa ja midagi, mida te tõenäoliselt piisavalt ei tarbi. Rasv on hea. See on testosterooni jaoks hea. See on teie südamele hea - jah, sa lugesid seda õigesti.

Video: Kass & Porgandid. 2021, Mai

Ja see on teie lihastele kasulik. Kas me ütlesime, et rasv on vajalik testosterooni tootmiseks? Noh, see on seda väärt korrata. Lisaks suurele T-le ja suurte lihaste tegemisele mängib rasv üliolulist rolli ka teie keha üldises toimimises.

Milline on rasva kasu naistele?

See on närvide jaoks kriitiline kate, mis kiirendab närvi juhtivust. See tagab, et iga kord, kui teie keha kaudu saadetakse neurokeemiline signaal - põhimõtteliselt igal ajal, kui teie aju soovib öelda, et teie keha teeks midagi, juhtub see tõhusalt.

Rasv toimib ka tervete hormoonide komplekti, mida tuntakse eikosanoididena, substraadina. Need on olulised selliste oluliste funktsioonide nagu vererõhk, põletik ja isegi vere hüübivuse reguleerimiseks. Inimese põhifüsioloogia jaoks on vaja rasva, mis on piisav põhjus selle lisamiseks oma dieeti.

rasva kiire puudumine kaalulangus Kahjude kaalude edendamine

Kuid kui on üks asi, mida viimased paarkümmend rasvavaenu on meile õpetanud, siis pole kõik rasvad võrdsed. Nii et siin on, mida peaksite teadma eri tüüpi rasvade kohta - ja miks neid peaks vajadustele olla dieedis, välja arvatud transrasvad. Seda tüüpi rasva võib leida ka oliiviõlis.

Palju hämmastavaid ravimeid valmistatakse karu rasvast.

Monoküllastumata rasvad aitavad alandada halva kolesterooli taset ja tõsta head kolesterooli. Samuti on tõestatud, et need aitavad võidelda kehakaalu suurenemise vastu ja võivad isegi aidata vähendada keha rasva taset.

Polüküllastumata rasvu leiate toidust nagu lõhe, kalaõli, päevalilleõli ja seemned. Polüküllastumata rasvade hulka kuuluvad ka oomega-3 ja oomega-6 rasvhapped, mida sageli nimetatakse asendamatuteks rasvhapeteks ehk EFA-deks.

Slimming Hi Herb Tehke oma kaalulangus diagramm

EFA-d ei saa olema valmistatud meie keha poolt ja seetõttu on oluline neid alla neelata. Ja kuna teie keha vajab neid toitaineid optimaalseks toimimiseks ja tervena püsimiseks, on teie ülesanne veenduda, et teie dieedis oleks piisavalt neid rasvu, et vältida probleeme ja lagunemist. Ja mõjuval põhjusel: on tehtud uuringuid, mis seostavad küllastunud rasvade suurt tarbimist südamehaigustega. Nii öeldakse pealkirju.

Juhtum lõpetatud, eks?