Kaalulangus Macros Naine, Kas teie makrode jälgimine on oluline?

Need lihtsad magusad lisandid mõjutavad oluliselt teie kalorikogust ja kui need muutuvad teie tavalise rotatsiooni osaks, on neid lihtne tellida või juua, ilma et oleksite sellest aru saanud. Pange treeningueelne söögikord kindlasti vähemalt tund aega enne jõusaali jõudmist, nii et teil oleks piisavalt aega toitainete seedimiseks. Nagu kõik elus, on mõõdukus võtmetähtsusega. Calder on makrode lugemise pooldaja, kuid ka tema usub ennekõike, et tervislik toitumine on kõige olulisem ja jätkusuutlikum eesmärk. Kui piirdume kvantiteediga, võime kvaliteedist ilma jääda, 'ütleb Dinsdale. Toitumisterapeudid Anni Laas ja Maarja Lember räägivad kehakaaluga kaasnevatest terviseriskidest ja mõõduka kaalulanguse kasulikkusest.

Kas peate makrosid lugema?

Kuidas teha oma keha ohuke ja sobib Elu muutus rasvapoletite

Ekspertide sõnul on see, kuidas see erineb kalorite lugemisest Kalorite loendamine oli varem üks populaarsemaid meetodeid kehakaalu langetamiseks, kuid kui oluline on makrode lugemine? Eksperdid kaaluvad. Kaalulangus Macros Naine Kalorite loendamine oli varem üks populaarsemaid meetodeid kehakaalu langetamiseks ja terveks saamiseks.

Kuid viimase paari aasta jooksul on makrod liikunud põhitähelepanu.

Kas peate makrosid lugema? Ekspertide sõnul on see, kuidas see erineb kalorite lugemisest

Kui mõtlete siin, mis täpselt on makrod, siis ärge kartke Kaalulangus Macros Naine te pole siin üksi! Vaadake, makrode loendamise idee sai alguse a-st kulturistide rühm kes olid väsinud rangetest piirangutest, mis kaasnesid krahhi dieediga ja kalorite lugemisega.

Sellest ajast alates on makrosid levinud tervisevestlustesse populaarsete dieetide kaudu need ja kui see sobib teie makrotega, või IIFYM nagu see on teada. Kui olete huvitatud makrode lugemisest või olete kunagi mõelnud proovida, peate kõigepealt teadma mõnda olulist asja.

Kaalukaotus 2021, Mai

Esimesed asjad kõigepealt: kuidas erinevad makrod kaloritest? Kalorid on energiaühikut. Kui loeme kogu päeva jooksul kaloreid, loeme sisuliselt energiat, mida saame toidust, mida sööme. Nii et kui me tarbime päeva jooksul kalorit, võime seda vaadelda kui ühiku energiat. Makrod sarnanevad kaloritega, kuna need on ka toiduga saadavad mõõdetavad energiaühikud. Aga täpsemalt makrod või makrotoitained on toitumise tervise kolm põhitoitainet: süsivesikud, rasvad ja valgud.

4 näpunäidet kaalulanguse kohta ilma makrosid arvestamata

Kui loeme makrosid, mõõdame iga toiduaine protsentuaalset sisaldust, mille päevas saame. See võimaldab meil suurendada või vähendada konkreetsete toitainete tarbimist, et see vastaks meie tervisega seotud eesmärkidele.

Kuidas valmistuda maovähendusoperatsiooniks

Näiteks vastavalt Dana Carpenderautor Keto rasva grammi loendurkeegi keto dieedil tõenäoliselt taotleks makroarvu umbes 10—20 protsenti valke, 75—85 protsenti rasvu ja 5—10 protsenti süsivesikuid.

Makrode ja kalorite võrdlemisel võime makrod mõelda kui konkreetsemat viisi, kuidas jälgida toitu, mida meie toit meile annab.

Kaalulangus 7 kuu jooksul Rasva kaotuse ahela koolitus rutiin

Kuid kui oluline on jälgida meie makrosid? Ja kas see aitab meil tegelikult oma tervisega seotud eesmärke saavutada? Kas teie makrode jälgimine on oluline?

Realistlik kaalulangus 8 kuu jooksul Koik looduslikud rasvapoleti toidud

Makrode lugemine võib olla veidi aeganõudvam kui kalorite lugemine, seega on mõistetav, et inimesed tahaksid teada, kas see on nende vaeva väärt. Rääkisime mõne tervishoiutöötajaga nende kogemustest makrotoitainetega ja õppisime seda, et lõppkokkuvõttes sõltub see lihtsalt teie isiklikest tervisealastest eesmärkidest.

Jade DinsdaleFlorida diplomeeritud tervisetreener, usub, et makrode loendamine võib olla oluline viis oma toitumisharjumuste tundmaõppimiseks.

Sleimming Lollipop Mis on rasva kadu sudame loogisageduse tsoon

Kalorid ei anna teile tasakaalu, vaid lihtsalt numbri, 'ütleb ta. Mis kasu Kaalulangus Macros Naine makrode lugemisest kalorite asemel? Lisaks sellele, et makrosid loevad teil võimaluse saada ülevaade sellest, kui palju süsivesikuid, rasvu ja valke igapäevases dieedis tarbite, saate jälgida ka söödava toidu kvaliteeti.

Calder märgib, et palju raskem on vaadata tarbitava toidu toiteväärtust, kui loete ainult kaloreid. Kui ma loen ainult kaloreid, siis saan päevas süüa kalorit lihtsalt leivas ja olla tehniliselt ikkagi oma kaloriteesmärgi piires, 'ütleb ta.

Dinsdale nõustub, et makrod aitavad meil mõista, kus meil võib rohkem Sleimming kohvi 14 paeva vähem ühte kategooriat vaja minna, samas kui kalorid piiravad meid ainult arvuga.

Kui piirdume kvantiteediga, võime kvaliteedist ilma jääda, 'ütleb Dinsdale. Kuid see pole tõsi. See sõltub nii paljudest muudest elementidest.

Mis võiks aidata kaalulangetusel?

See muudab oma dieedi korrigeerimise palju lihtsamaks kui siis, kui töötate lihtsalt kaloritega arvuna. Kas makrode lugemisel on negatiivseid külgi?

Makrode lugemisega on veel ruumi palju süüa töödeldud, ebatervislik toit. Kuigi toitainete tarbimist on lihtsam jälgida kui kalorite lugemist, saate siiski oma päevase makroarvu sisse mahutada palju rämpstoitu. Teine negatiivne aspekt makrode lugemisel on võimalik mitmekesisuse puudumine teie dieedil.

Alkoholist loobunud naine kaotas 62 kilo ja näeb oma vanuse kohta uskumatult noor välja

Makrode jälgimisel piirate end tavaliselt ühes või kahes valdkonnas, mis võivad mõjutada mikroelemente vitamiinid ja mineraalid et su keha saab. Mida mitmekesisem on teie toitumine, seda parem on teie üldine toitainete tarbimine. Dinsdale hoiatab ka seda, et kalorite ja makrode lugemine võib olla problemaatiline, kui teil on kunagi olnud söömishäireid või ebatervislik suhe toiduga. Kas peaksite siis makrosid lugema? Üldiselt nõustuvad Kaalulangus Macros Naine eksperdid, et makrode lugemine võib olla kasulik teie söömisharjumuste paremaks tundmiseks ja dieedi muutmiseks, et teie tervisega seotud eesmärgid oleksid täidetud.

Kuid makrode jälgimine ei tohiks kunagi asendada tasakaalustatud toitaineterikka toidu söömist. Dinsdale ütleb, et kuigi makrod võivad olla oluline viis oma dieeti paremini tundma õppida, ei ole need tervisliku eluviisi jaoks kõikehõlmav lahendus. Calder on makrode lugemise pooldaja, kuid ka tema usub ennekõike, et tervislik toitumine on kõige olulisem ja jätkusuutlikum eesmärk. Olenemata sellest, kas loete kaloreid või makrosid, on oluline olla teadlik sellest, mida oma kehale annate.

Kui otsustate proovida makrojälgimist, pidage meeles, et lisage tasakaal ja kvaliteetne toit igal võimalusel.