Kaalulangus 10 naela nadalas

Pidage meeles, kes te olete, ja hoidke oma pead üleval. Sa peaksid kaotama mitte rohkem kui 1 kg nädalas ja isegi siis see ülempiir. Tõsiselt kuigi see ei ole tervislik massi kaotada 6 kuud. Puu- ja köögiviljad on osa tasakaalustatud ja tervislikust toitumiskavast. Kas võite kaotada £ 75 kolme kuu jooksul vedela toiduga?

Seega, et kaotama kehakaalu, peate looma kaloripuuduse - mida saate saavutada treeningu ja madalama kalorsusega dieedi abil. Jooksulindi kaalulangetamise põhitõed Kõndimine ja jooksmine on mõlemad kardiovaskulaarsed tegevused, mis võivad aidata teil kaalust alla võtta, põletades kaloreid, samuti tugevdada immuunsust, parandada meeleolu, tugevdada südant ja pikendada elu. Jooksurajal miili kõndimine võimaldab teil kulutada umbes kalorit ja võtab mõõdukas tempos umbes 20 minutit.

Jooksmine kulutab rohkem kaloreid ja võimaldab teil sama aja jooksul läbida suurema vahemaa. Tund kiiret kõndimist sama inimese jaoks põletab umbes poole sellest kogusest. Kaalukaotuse puhul on kõige tõhusam Kaalulangus 10 naela nadalas aeglane ja püsiv. Liiga kiire kaalulangetamine võib ohustada teid meditsiiniliste komplikatsioonide tekkimisel ja võib raskendada kehakaalu hoidmist. Rääkige oma esmatasandi arstiga oma kehakaalust ja ohututest viisidest liigsete kilode kaotamiseks.

Pange päevikusse kirja toidud, mida sööte, ja kogu päeva lõpuks kokku kalorid. Põletage veel kalorit kaks korda päevas hõlpsamate kuid ka pikemate treeningutega. Plaanige vara hommikune jalutuskäik tunniks hommikul ja seejärel uuesti õhtul. Iga treening peaks andma umbes kalorit.

Kui vahetate ühe või kahe söögikorra lahja sujuva meega, peaksite saavutama oma eesmärgi. Kuid peate tegema dieedil soodsa suupiste. See tähendab, et sa ei pääse lihtsalt segistisse hunnik koostisosa ja loodan kõige paremini.

Kaotage 20 naela: miks on oluline kalorite lugemine

Minu lemmik roheline smoothie on suurepärane võimalus. See ühendab spinati, õuna, banaani ja valgu pulbrit. See ei tundu hea, aga sulle meeldib see. Kasutad nelja intensiivset 5-minutilist kaalulangus treeningseanssi, et põletada veel kalorit.

The War on Drugs Is a Failure

Lihtsalt veenduge, et kasutaksite piisavalt kõvasti, et ära kasutada kogu kalorite põletust. Boonuseks on see, et pärast seda treeningutüüpi põõsate tegelikult EPOC-i metabolismi suurendava toime tõttu veel ülejäänud päevaks rohkem kaloreid.

Kuid olgem ausad. Selleks, et saavutada oma kaalualandamise eesmärki, on päeva, mil te ei saa täita mõlemat või isegi ühte nendest konkreetsetest ülesannetest. Ja see on korras. Kahtluse korral lihtsalt sööge natuke vähem. Lõika oma toidupartiid pooleks, eemaldage kastmed ja levib ning jooki vett. Need kolm lihtsat sammu vähendavad kalorite tarbimist igapäevaselt ja iganädalaselt. Kõige olulisem on järjepidevus.

Mis on hea toit teismelise tüdrukule, kes soovib ühe kuu jooksul kaalust alla võtta? Treenimine 5 korda nädalas hommikul umbes 15 minutit. Liikuge nii palju kui võimalik, teiste sõnadega aktiivne. Kui kaalute kg juua umbes untsi vett päevas või kui te kaalute £, juua untsi vett päevas see täidab sind nii, et sa ei söö nii palju Kaalulangus 10 naela nadalas ka ei kasuta palju sool teie toidus.

Lihtne kaalulangus toit Rasvapoleti komponendid

Võib-olla on kaunvilja teravilja kõverad tõesti meeldiv, kuid siiski hea. Lase igal õhtul igal õhtul õunal ja võib-olla veel suupisteks hiljem … Hurraa salatiga ja hakake vähemalt üks igapäevane puhkus. Valge riisi asemel pruun riis.

muna poletamine rasva Slim oma kasi kiiresti

Söömise ajal võtke toidust hambumus 2. Jah, see võib tunduda absoluutselt hull, et panna oma kahvlit iga hammustus, kuid see tõesti aitab teil süüa vähem, kuna keha võtab umbes 15 minutit, et endast märku anda, et tal on piisavalt toitu, nii et tavaliselt inimesed söövad liiga palju Kaalulangus 10 naela nadalas asjad ise.

Mis on hea toitumine 3 kuu jooksul 70 kg kaotamisel? Kolmekümne kuu jooksul 70 kg ei ole lihtne ja ohutu viis. Keskmise inimese jaoks on soovitatav, et nad kaotaksid mitte rohkem kui 2 naela nädalas, mis oleks 8 £ kuus ja 24 nael 3 kuu jooksul. Nagu näete, Kaalulangus 10 naela nadalas 24 naela suur erinevus st naelast, seega ärge riskige, et teie tervis üritaks nii lühikese aja jooksul kaotada nii palju kaalu. Täiendava kaalukuse saavutamiseks kulus rohkem kui kuu, nii et te ei saa selle kaotada vaid 3 kuu jooksul.

Aga kui te järgite mõistlikku dieeti ja regulaarselt harjutad, kaotate kaalu. Harjutus võib olla isegi nii lihtne nagu kõndimine - peate seda regulaarselt tegema. Inimesed, kes tegelevad rünnaku toitumisega või kasutavad teisi kiire kehakaalu alandamise programme, kipuvad tagasi kogu kaalust, mida nad kaotasid, ja seejärel mõned, mis muudab nende kaaluks isegi rohkem, kui nad enne kaalukadu tegi.

Kui näete toote reklaamil olevat reklaami, siis võite seda kiiresti kaotada, ei usu nende väidet. Milline on vastsündinud paragrahvide täiuslik toitumine? Meil oli lihtsalt lapsukoketiilid.

See oli ekstra kaltsiumi. Vanemad armastavad riisi ja pasta, nii et ma blenderdanud seda värske spargelköögiga, et püüda neid süüa täiendavaid köögivilju … See oli tõesti huvitav, et ema ja isa matsutati mungad ja veggie segu, kui lapsed olid väikesed, kuid suitsetamisest loobusid lapsed hakkas ise sööma.

Kas on ohutu kaotada 10 kilo nädalas?

Tundub, et nad teavad, mis on kõige parem lastele. Kas keegi aitab mind kaotada kaalu. Ma tõesti vajavad sinu abi. Minu debüt tuleb detsembris. Mul on tõesti vaja kaotada 10 kg kolme kuu jooksul. Kas keegi aitab mind palun? Alusta harjutamist: kõndimine, sörkimine, venitus, hüppamine, tantsimine ja tegevuste läbiviimine! Söö paremal: süüa rohkem salateid, riisi ja puuvilju.

Lõpeta sööma rasket liha, pastat, maiustusi ja joomist alkoholi, KOHE, kui soovite kaotada palju kaalu ja veel tervislik!

NBC naidata tana kaalulanguse valjakutset Madala kehatemperatuuri kaalulangus

Kuidas saaksite kolm nädalat 10 kg kaotada? Tõenäoliselt sa ei saa. Dieet kavatseb kaotada 5 kg kuus? Kas 3 kuu jooksul on võimalik kaotada kehakaalu iga päev ja muuta oma igapäevast dieeti?

Absoluutselt 3 kuud on rohkem kui piisavalt aega, et teha suuri muutusi. Kui te vähendate kalorite tarbimist, veendudes, et kalorid pärinevad õigetest kohtadest valk, komplekssed süsivesikud, kiud jne suhkru asemel, ebatervislikud rasvad jne ja hakata regulaarselt harjutama, on parandamine praktiliselt vältimatu.

Kui palju kaalu võite kaotada ühe kuu jooksul madala süsivesinike dieediga? Kui säilitate hea dieedi ja harjutad igapäevaselt, peaksite kaalust alla võtma.

Kaotada veekaalu.

Ärge unustage süsinikke mitte täielikult välja jätta, lihtsalt sööge õiged. Kui teete kindlat dieeti, veenduge, et teil on piisavalt kaloreid või keha kohandub ja arvan, et see on näljas. Uuring Hiina integreeriva meditsiini ajakiri leidis, et osalejad, kes rüüpasid regulaarselt oolongi teed, kaotasid nädalas naela, tegemata midagi muud oma toitumise või liikumisharjumuste muutmiseks.

Taimsed valgud oadest leitud ained aitavad meil mitte ainult end täisväärtuslikuna tunda ja stabiliseerida veresuhkrut, vaid oad on seotud pikaealisusega. Keda huvitab kõhn olemine, kui sured noorelt? Teate, et need on kasulikud teie südamele, kuid sobivad ka teie kõhule.

Nad võitlevad rasvaga neljal viisil: nad vähendavad põletikku, kontrollivad nälga, lülitavad välja teie rasva säilitavad geenid ja kontrollivad veresuhkrut. Abs jaoks 8 Köögiviljad Shutterstock 'See pole suur üllatus, kuid minu kaalulangetamise näpunäide on süüa rohkem köögivilju.

Need on kõige vähem kalorset toitu, mida saate tarbida, ja need on täis tervist parandavaid ja küllastavaid toitaineid. Alates smuutidest ja munadest kuni suppide, põhi- ja lisanditeni - need sobivad kõikjale ning suurendavad mahtu ja toitumist. Kui soovite rohkem süüa, samal ajal kaalu langetades, on köögiviljad teie vastus. Monoküllastumata rasvad sellistest allikatest nagu oliiviõli, pähklid ja avokaadod Kaalulangus 10 naela nadalas vähendada kolesterooli taset, soodustada kehakaalu langust ja isegi mälu.

See hoiab teid energilisemana, niisutatumana, täisväärtuslikumana ja võib isegi suurendada teie ainevahetust. Jooge enne sööki vett, et vältida ülesöömist, ja asendage muud joogid veega, et saada koheseid tulemusi, sealhulgas kaalulangus. Nad on madala glükeemilise indeksiga ja kiudainerikkad, mis aitab taltsutada seda kontrollimatut isu, mis paljudel inimestel pärast Kaasatav kaalulangustehnoloogia on.

Shutterstock 'Pange enne nädala algust kirja oma treeningu- ja treeningkava ning kohtlege iga treeningut olulise kohtumisena.

Proovige vahelduvat paastu.

See aitab teil püsida järjepidevama treeninggraafiku järgimisel, mis võib aidata kaalulangetamisel. Shutterstock 'Inimesed peaksid valima endale meelepärased tegevused, mis sobivad nende elustiiliga, et suurendada nende võimalusi jääda viimase 10 naela kaotamiseks.

Neile, kes on saavutanud kaalulangetamise platoo ja ei suuda seda kaalu langetada, peate tulemuste nägemiseks asjad segama. Tabata-stiilis treeningud, HIIT-tunnid ja vastupanutreening võivad kõik olla tõhusad kaalulangetamise viisid õige inimese jaoks. Keskenduge iga päev järjepidevale ja kvaliteetsele liikumisele jalutuskäik, ratas, ronimine, aerulaud jneselle asemel et võtta vastu nädalavahetuse sõdalaste mentaliteet.

Shutterstock 'Kui eesmärk on kaalulangus, soovitan õppida, kuidas korralikult surnuks lüüa. Suurem lihaste töö võrdub suurema verevoolu, südame löögisageduse suurenemise, suurema metaboolse nõudluse ja väljundiga. See on kombineeritud, mitme liigendiga ja teie jaoks suurem pauk, rääkimata sellest, et saate neist suurepärase tagumise osa. Shutterstock 'Burpees on nii suurepärane viis mitmete lihaste aktiveerimiseks, pulsi kiirendamiseks ja megakalorite põletamiseks.

Kas kiire kaalulangus on ohutu?

Ühes üksikus burpees töötate oma jalgade, käte ja kõhulihastega ning tõstate ka südame löögisagedust, et suurendada kardiopulmonaarset tugevust. Kui soovite kaalust alla võtta, on nende kaasamine treeningkavasse kohustuslik.

Eemaldage rasva umber suu umber Poletage 5 keharasva 2 nadala jooksul

Shutterstock 'Kõrge intensiivsusega sprindid on minu esimene rasvade põletamise harjutus. See hoiab südame löögisagedust kõrgendatud ja paneb teie keha nn hapnikuvõlga. See võimaldab teil põletada rasva tundi pärast treeningu lõppu.

Kaalulangus parast kopsuemboolia Hommikusook ei pole rasva

Shutterstock 'Kuigi nutikas dieet on võtmetähtsusega, võib treenimine aidata teie keha ainevahetust rasva eraldamiseks.

Tervishoiuteenuse osutajad soovitavad sageli kiiret kõndimist või sörkimist, kuid need harjutused ei pruugi aidata teil soovitud tulemusi näha. Selle asemel proovige intervalltreeningut, 'jagab dr Sean M. Teisisõnu, võite käia 2 minutit tavapärases tempos ja seejärel alustada 1 min aeglast sörkjooksu või kiiret kõndimist.

Pärast kiiremat kiirust pöörduge tagasi aeglasemale kiirusele ja jätkake seda vaheldumist 20 minutit. Uuringud näitavad, et seda tüüpi treening saab stimuleerida ainevahetustsulatage rasv ja viige oma tervislik seisund järgmisele tasemele.