Walking 5 miili nadalas kaalulangus

Edukas kaalulangus on tavaliselt söödud koguse vähenemise ja treeningu hulga suurenemise tulemus. Shutterstock Hea, kui teil on selge ettekujutus sellest, kus te igal päeval kõnnite.

Kaalu kaotamiseks peate põletama rohkem kaloreid, kui tarbite igal nädalal. Kui loote defitsiidi kalorit, kaotate ühe kilo rasva.

How to Lose Weight by Walking 2 Miles a Day

Põletatud kõndimise kalorid Selleks, et hinnata, kui palju kaalu võite oma jalgsi jõudmisega nädalas kaotada, peate kõigepealt välja selgitama, kui palju kaloreid te põletate treeningu ajal. See väärtus sõltub teie kehamassist, sest raskemad inimesed peavad töötama raskemalt ja seega põlema rohkem kaloreid kui ka seda, kui kiiresti te kõnnite. Kuid inimene kaalub naela põletab umbes kalorit tunnis jalgsi 2 miili tunnis ja umbes kalorit, kõndides kiirusel 3, 5 mph.

Walking 5 miili nadalas kaalulangus

Kaloreid põles 5 miili kaugusel Jalutades väärtuste abil põletatud kalorite abil saate hinnata, kui palju kalorite koguhulk võite põletada, kui kõnnite viis miili nädalas. Kui te olete naela ja põletate umbes kalorit, kõndides 2 miili tunnis 60 minutiga, siis tähendab see, et te põletate umbes 3, 5 kalorit minutis, ja see võtab teid kogu nädala jooksul umbes 5 minutit, et minna 5 miili kaugusele.

Selline rasvade kasutamine klassifitseerimisel on väga subjektiivne, võrdlev ja lõppkokkuvõttes mittespetsiifiline määratleja. Igaühel on rasv naha all ja kui nad seda ei näeksid, siis oleks see väga kummaline.

Wolfram Alpha sõnul kaalub keskmine 5'6 "" inimest naela - nii et sa oled keskmisest rasvam. Kui olete meessoost, siis teie ideaalne kaal eeldusel, et te olete keskmiselt kõige rohkem oleks naela või naela, kui olete naine.

  • Kõndimine on uskumatu harjutus, sest see on lihtne ja tasuta.
  • KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -
  • 30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus
  • Jalakestvalt jalutuskäik 5 miili nädalas on ainult üks osa edukast kehakaalu kaotamise plaanist.
  • Piirid endokrinoloogias.
  • Liikumine on kaalulangetamise rutiini oluline osa.
  • Kaalulangus 140 kuni 110

Nii et kui oled naine, siis on see paksem kui enamik - ilmselt siis peaksite end kaaluma või nõustuma, et olete rasv. Mõlemal juhul peaksite oma tervise jaoks proovima ja paar kilo … Mis on valesti, kui teete 5 päeva nädalas ja võtate 3 aeroobika klassi ja 1 jooga klassi kaks korda nädalas pluss kaalu tõstmine ja kõndimine umbes 5 miili nädalas ja ei saa kaotada rasva või kaalu?

Walking 5 miili nadalas kaalulangus

See võib olla kilpnäärme probleem. Kas te sööte mõistlikult, madala rasvasisaldusega, puu-ja köögivilja. Jooga ja aeroobika peaksid sind toonima, sest jooga juhendaja võin selle eest anda. Nagu te kõndite, oleksin imestanud kaalukaotust. Soovitan tungivalt, et teie arst oleks hea meel. Veelgi tõenäolisemalt võite saada lihast, mis kaalub rohkem kui rasv.

Ma ei nõustu ülaltoodud vastusega. Samuti on teie natuke ebamäärane, millises aeroobika klassis te võtate: 1 - Kas nad kasutavad kaalusid? Tõesti usun, et teie lihaseid on kasvatanud ja seetõttu on teie kehakaalu langus kõige parem mitte kellelgi.

Brad kõnnib ja jooksutab kooli iga päev, kui ta keskmiselt 5 km möödub 9 km ja harrastades koolist hommiku kaugus on 6 km ja kogu reis on 1 tund, kui kaugel bradist kõnnib? Brad kõnnib ja jooksutab kooli iga päev. Ta keskmiselt 5 km kõnnib ja 9 km jooksutab sörkimist. Kaugus kodust koolini on 6 km ja kogu reisi kestab 1 tund.

Video: SCP-093 Red Sea Object | Euclid | portal / extradimensional scp 2021, Mai

See tähendab, et ta kõnnib umbes 3, 75 km kaugusel. Kas on normaalne, kui tüdruk kaalub naela ja 5'6 tolli pikk ja mitte paksu? Normaalsus on ülehinnatud.

Pealegi võib see olla lihastik. Lihaskude kaalub rohkem kui rasv. Im 5'6 ja ma olen aastane tüdruk ja kaalute jooksu rajal ja töötavad välja 5 korda nädalas 3 päeva ja 2 päeva kaalul toas soovivad kaotada vähemalt 15 £, mida ma peaksin tegema? Esimene asi on vaadata, mida sa sööd.

Sa pead põletama rohkem kaloreid, kui võtate sisse. Üksinda ei tee midagi, keha peaks kasutama umbes kalorit.

Kõndimine kaalulanguse jaoks: kuidas kaotada 1 kilo nädalas

Töötades välja ja ma ei tea, kui intensiivne on teie treeningon kogu päeva kulu 2 ja 2 vahel; me ütlemeet muuta see lihtsamaks. Nüüd, loodan, et olete pööranud tähelepanu matemaatika klassisei soovi te päevas rohkem kui kalat.

See võtab 3, kaalu, et kaotada nael. Võime öelda, Walking 5 miili nadalas kaalulangus võtate ainult päeva, mis jätab ülejäänud.

Pidage meeles, et lihaste rasva vahetamine ei näita kehakaalu langust. Kui te üritate kaotada 20 naela, kas jalgrattaga sõidate 5 miili või jalgsi 5 miili kaugusel? Iga kaalukadu katse peab alustama sellega, mida sa sööd süüa, sest toidud, mida meil täna on saadaval, võivad olla nii suured kalorit.

Kui te ei kontrolli oma tarbimist, on sujuvalt võimatu kehakaalu ära kasutada … Üks 5 miili või ühe jalutuskäigu kaugusel 5 miili kaugusel ei lase teil piisavalt kaotada, et seda mõõtaks, kuid kui sa saad mitu nädalas, saab see tõesti midagi muuta. Jalutuskäik on eelistatavam. Kui saate seda teha ja mitme nädala möödudes käia, peate nägema mõningast edu.

Kui palju kaalu võite kaotada, kui sõidate jalgrattaga 2, 5 miili kaugusele ja jalutate 2, 5 miili päevas 7 päeva nädalas? Noh, see sõltub sellest, kui palju sa juba kaalute, kui kiiresti sa sõidad ja kõndisid ning kuidas oma keha töötab.

Kui te kõnnite 2 miili 5 päeva jooksul, võite kaotada kõht rasva?

Viis tundi kõndimist põletab mitu kalorit

Kui te kombineerite seda, kui te ei tarbi liiga palju kaloreid, siis võite hakata kaotama rasva. Kahjuks ei saa te mingisugust rasva organismis sihtida, olenemata sellest, millist treeningut teete.

Kui palju kaloreid peaks 5'1 naela naisel sööma, kasutades jooksulint 5 päeva nädalas jalgsi 3, 5 km 3, 6 miili tunnis?

Sõltub sellest, mis su eesmärk on. Kalorite tarbimist saab hinnata ligikaudu 11 x [ideaalne kaal pb]. Kuid teie tarbimine ei tohiks olla väiksem kui kalorit päevas või üle väiksema teie hoolduskvaliteedi nt korral on teie hooldustase ligikaudunii et peaksite tarbima vähemaltvälja arvatud juhul, kui arst on selle järelevalve all. Nii et kui teie tarbimine onsiis lihtsalt sööd Walking 5 miili nadalas kaalulangus, et see arvestab, kui palju te sellel päeval treeningutega ka põletate nt kui te lastakse jooksulint kilogrammi ja siis sööte kalorit sel päeval.

Kui palju põletad, sõltub teie kehakaalust ja jõupingutustest - olge ettevaatlik, mida masin teatab, sest kui see ei palu teil oma kaalu sisestada, arvatakse kalorite põletatud aruanne tõenäoliselt naelale.

On olemas mitmeid online-kalorite põletamise kalkulaatoreid, mille abil saate google, mis ütleb teile, kui palju te põletate iga harjutusega. Määrake, kas ma olen rasv. Kõhu on 40 tolli. Ma tean, et see on natuke ülekaaluline, kuid rasv? Kas te võite kaalust alla võtta 2 miili jalgsi 7 päeva nädalas?

Kas 5-tunnine kõndimine võib kaalust alla võtta?

Esialgu ei pruugi sa enam näha erinevust, kuid tulemused näitavad mõnda aega. Aga kui teete seda, peaksite minema vähemalt 3 miili tunnis. Ma olen rasv Ma olen 5'6 ja £ Ma tõstavad raskused ja spordi mu sõbrad öelda, et ma ei ole rasvane, aga ma ei ole veendunud, et tahan ainult mõned arvamused?

Walking 5 miili nadalas kaalulangus

Ei, ja kui sa mängid palju sporti, siis ilmselt on see enamasti lihaseline. Miks ma ei kaota oma kehakaalu? Ma sõidan oma jalgratta rajal kokku miili nädalas, ma söön 5 korda päevas vilja hommikul ja kana oad küpsetada ja kartulipüree iga muu söögikartuli jaoks? Kui te sõidate oma jalgrattaga miili nädalas ja sööte 5 korda päevas, kaasa arvatud puuviljad, kana, oad, köögiviljad ja kartulipuderid, siis võib-olla peate kaalust alla võtma kartulipüree. Te ei pruugi kaotada kaalu, vaid hoiab jalgrattaga nii palju mütsi kui lihastooni.

Veenduge, et olete ka iga päev alkoholijoobes 8 klaasi vett, et aidata dieeti toomisel sööta toksiine kehast välja. Kas on hea iga päev kaalude tõstmine? Kas on raske iga päev tõstma?

Video: MIDA MA SÖÖN #7 2021, Mai

See pole halb, kuid ka kasulik. Kui tõstad igapäevaselt kaalu, peaksite seda tegema ainult kuni tund. Teie keha ei saa füüsiliselt säilitada kõrge energiasisalduse massi tõstmiseks kauem kui see. Kui mõtlete pikaajaliselt näiteks kaalutegurite tõstmisel aasta või mitme kuu jooksulsiis peaksite võtma iga päev vabaks.

Kui proovite kaalu tõsta lühema aja 3 kuud või vähem ja soovite kaalu tõsta nii tihti kui võimalik, võta vähemalt üks päev nädalas välja hea valik on pühapäev … liiga palju kaalu tõusmist. Kuid kui teete liiga palju päevi, võib keha saada väga valus. On väga mõistlik võtta vähemalt üks päev nädalas, kui mitte Kui teil tekib valus, võtke paar päeva järjest välja.

Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu. Enne Interneti-ostude sooritamist tehke palun oma uurimistöö. Vastupidiselt levinud arvamusele… Kõndimine kaalu langetamiseks on võimalik.

Kui te otsustate valu läbi viia, võite lõpuks lihase, sideme või kõõluse rebimine. Öelda "ei ole valu ei võita" on väga vale. Kui teil tekib valu, lõpetage koheselt. On hea oodata väsimust, kuid valu ei ole hea … Lisage mõnda kardiot tavapäraseks. Kuid te ei tohiks iga päev kaalusid üles tõsta. Sa peaksid segama rutiini üles.

Näiteks tõstetage kaalutõus ühel päeval ja tehke järgmise südametegevus. Südamehaigused hõlmavad jooksmist, jalgrattasõitu, elliptilise masina käitamist, trepid või muud liikumisalast tegevust.

Kaalukaotus

See mitte ainult ei anna keha vahele kaalu tõstmist, vaid lubab ka teie kehal põletada kaloreid viisil, kus te ehitate lihaseid ja kaotate keha rasva. Te ei tohiks ka sama tõstekoormust teha 2 päeva järjest. Näiteks kui te pingid vajutage, tehke kätt lokke, alaselge pikendusi ja tõmbeid ühel päeval, ärge tehke seda Walking 5 miili nadalas kaalulangus päeval. Sa pead lasta neil lihastel puhata.

Järgmisel päeval peaksite keskenduma lihadele, mida te välja ei töötanud, nagu jalgade laiendused, ülemise harjutuse harjutused, lokkide või mistahes kõhu harjutused nagu jalgratta treeniminekäe pikendamine töötab triceps ja hüppeliselt … Kui palju sa peaksid tegema?

Siiski ei soovitata mingit harjutust maksimaalselt kasutada. Selge oht selle tegemiseks on see, et võite kergesti lihaseid tõmmata, vigastada ennast ja võib-olla liiga pahaks töötada paariks päevaks. Ükskõik mis seadetes teete mingit harjutust, peaksite olema võimeline tegema kümmet neist.

Kui te lähete pedaalile 25 naela, peaksite seda 10 korda saama. Kui teete õlg vajutage 50 naela, peaksite seda 10 korda tegema.

Hea strateegia on teha 10, võtta 30 sekundi pausi, teha 10 uuesti sama masinagavõtta 30 sekundi pausi ja teha veel 10 sama masinaga. Sel moel suudate masinat täielikult maksimeerida ja millist lihaseid te töötate, mitte lihtsalt väikeste jõupingutuste tegemist … Kaalutõstmine esimest korda. Kui olete kaaluteguriga uus, siis ärge ületage seda esimesel päeval. Lisaks sellele, et käsitleme selle treeningvormi taga olevat teadust, pakume ka praktilist teavet, mida saate kasutada alustage täna.

Lähme selle juurde Kõndimise tervislik kasu kaalulanguse jaoks Kui plaanite oma üldise tervise parandamiseks ja kehakaalu langetamiseks alustada kõndimisskeemi, on teie arvates tõenäoliselt mitu küsimust. Kui palju kaloreid kõndimine põletab? Kas see tekitab mu jalgadele liigset stressi? Aga sääreluu? Kas see pakub tõesti kardiovaskulaarset kasu?

Kellega te nalja teete? Täpsemalt… 1. Ameerika Südameliit soovitab üle jooksmise kõndida. Kõndimine vähendab halva kolesterooli taset ja vähendab nii hüpertensiooni kui ka diabeedi riski. AHA ja riikliku jooksjate terviseuuringuga seotud uuringud vaatasid üle 30 uuritavat ja leidsid, et "Keskmise intensiivsusega kõndimine ja jõulise intensiivsusega jooksmine viisid uuringu kuue aasta jooksul kõrge vererõhu, kõrge kolesteroolitaseme, diabeedi ja võib-olla ka südame isheemiatõve riski sarnasele vähenemisele.

Lõppude lõpuks võib jooksmine teie jalgadele tekitada hiiglaslikke pingeid, mis ületavad inimese kehakaalu seitse korda.

Kui ma kaaluksin 131 naela ja olen 5'6 am maal?

Kui inimene kaalub naela, on see jõud umbes pool tonni. Kui olete rasvunud, võib jooksmisel tekkiv stress jalgadel olla mitu tonni. Võrrelge seda kõndimisega, kus teie põlvede maksimaalne jõud on ainult 3,4 korda suurem kui teie kehakaal. Ilmselt on kõndimine teie alajäsemetele vähem koormav kui jooksmine. SEOTUD: 11 hommikust tervisekombestikku kehakaalu langetamiseks Kas soovite luua hommikuse rutiini, et need lisakilod vabaneda?

Seejärel vaadake seda videot, et avastada 11 harjumust kaalust alla võtta ja end hästi tunda: Kui palju kulutatud kaloreid võrreldes kulutatud kaloritega?

Ma olen 5 jalga 9 ja kaalub naela ja 16 aastat vana Wii fit pluss ütles 7 päeva tagasi oli mul bmi 25, 21 nüüd 7 päeva hiljem see ütleb mul on bmi 24, 82 on see hea keskmine või halb algus kaalulangus? Kui olete spordis või regulaarselt harjutanud, on sul tavaliselt rohkem rasvaseid lihaseid. Nii et ei, te ei ole rasvunud. Lihaskude lihtsalt kaalub rohkem kui rasv, seega võite olla uhked, et olete ilmselt päris hea füüsilise kuju.

Tõenäoliselt oleksite üllatunud, et kõndimine võib sageli ületada joostes kulutatud kaloreid. Loome hüpoteetilise sõbra nimega "John", kes peab kaalust alla võtma, kuna ta kaalub naela. Kuna John kaalub naela, on tema jalgade jõud joostes naela. Kui aga John kõnnib tunnis 3 miili tunnis, kulutab ta kalorit. Tema jalgade jõud on umbes naela. Kui John otsustab tõsta oma kõndimiskiiruse nelja miili tunnis, põletab ta kalorit, mis on 82 protsenti sellest, mida ta põletaks sama distantsi läbimisel vähem kui poole jalgadele tekitatud stressist.

Kui John soovib lihtsalt jalutada ja roose nuusutada, saab ta kaks tundi 2 miili tunnis ja läbida kalorit. Kõigil juhtudel tähendab kõndimine vähem ebamugavust ja valu kui jooksmine. Kas kaalulangetamiseks kõndimine põhjustab neid harjutusi "Piinad ja valud? Neile võivad nad tunduda väga valusad ja kuna nad pole sellega kursis, võivad nad muretseda, et on endale haiget teinud. Siis ei taha nad seda enam teha. Mõni lihasvalu on aga vältimatu, eriti kui olete alles trenni teinud.

Aga dieeditablettide või selle uue dieediga, millest kuulsin? Uskuge või mitte, Mayo kliinik on seda tegelikult uurinud. Kaheksanädalases sõltumatus uuringus kasutasid teadlased populaarset vaarikaketooni lisandit võrreldes Walking 5 miili nadalas kaalulangus.

Uuringu 45 osalejat, kes läbisid kogu kaheksanädalase uuringu, teatasid oma kehakaalu langetamise tulemustest. Lisandit saanud rühm kaotas kaheksa nädala jooksul keskmiselt 4,2 naela; platseebot saanud rühm teatas, et kaotas kaheksa nädala jooksul keskmiselt 0,9 naela.

Miks on oluline kõndida - kaalulangetamiseks ja muuks.

Pealtnäha tundub, et toidulisand töötas ja et vaarikaketoonid olid vastutavad. Toidulisand sisaldas aga ligi tosinat koostisosa, mistõttu oli võimatu kindlalt öelda, et kaalulanguse eest vastutavad just vaarikaketoonid. Samuti oli uuringu pikkus teadlaste jaoks liiga lühike, et määrata lisaaine pikaajalist efektiivsust mis tahes korrelatsiooniastmega.