Saunaruumi kaalulanguse eelised,

Sauna kasutamine võib tõsta naha temperatuuri umbes 40 ° C-ni või ° Fahrenheiti. Tulemused ei tõesta siiski, et saun põhjustaks riski vähenemist. Kõrgenenud temperatuuritasemed põhjustavad saunade ravivahendina äärmuslikku higistamist ja hüperhüdroosi. Nende leidude kinnitamiseks on vaja rohkem uuringuid. Aurusauna või sauna kasutamise riskid Üle 20 minuti kestev saun või auruteraapia põhjustab rohkem higistamist. Harvad pole juhused, kui saunas lühikest aega veetes kaotatakse umbes pool higi.

Tasakaalustatud toitumise järgimine koos treeningrežiimiga ja 10—12 saunakorda aitavad parandada teie üldist kehakoostist 4.

Kas aurusaunad aitavad kaalust alla võtta?

Ikka segaduses, millist neist kasutada, kas saunas või leiliruumis? Selle selgitamiseks lugege järgmist jaotist. Aurusaun vs. Saun kaalulangetamiseks - kumba kasutada?

Nii leiliruum kui ka saun kasutavad keha, vaimu ja hinge lõdvestamiseks soojusteraapiat.

Aurusauna eelised

Pärast treeningut aurusauna kasutamine aitab teil palju higistada, vabastades seeläbi rohkem toksiine. Teisalt on saunas istumine nagu jooksulindil käimine. Kuiv kuumus muudab teie südame raskemaks suurema vereringe saamiseks, tekitades sellega südameefekti. Kehakaalu langetamiseks võite valida aurusauna ja saunateraapia vahel, olenevalt mugavusest ja ligipääsetavusest.

Kiired faktid saunadest:

Alustage aeglaselt ja veetke mõnes kehakaalu langetamiseks minutit. Vaatame nüüd lisaks kehakaalule ka muid leiliruumi ja sauna eeliseid tervisele. Aurusauna ja sauna eelised 1. Võib parandada südame-veresoonkonna tervist Auruteraapia või sagedane sauna kasutamine võib parandada teie südame-veresoonkonna tervist 8.

Poolas läbi viidud uuringust selgus, et 2 nädalat korduvaid saunaskäike aitab vähendada üldkolesterooli ja triglütseriidide taset. Samuti aitab see parandada kolesteroolitaset, et vältida kardiovaskulaarseid häireid 9 Siiski on vaja täiendavaid uuringuid, et tuvastada otsene seos aurusauna ja parema kardiovaskulaarse tervise vahel.

Treeningujärgne aurusauna seanss võib olla lõõgastav, kuid see tõenäoliselt ei mõjuta kilode langetamist.

Regulaarne saunateraapia suurendab südame löögisagedust ja parandab vereringet, vähendades seeläbi vererõhku. Siiski on vaja täiendavaid uuringuid, et selgitada välja saunamõju mõju kardiovaskulaarsüsteemile Võib stimuleerida immuunsüsteemi Erinevad hüdroteraapia vormid, nii kuiv kui ka märg, aitavad tõhusalt immuunsust tugevdada.

Saunavann suurendab kehas valgete vereliblede arvu, mis stimuleerib immuunsüsteemi Austrias läbi viidud uuringust selgus, et regulaarne saunaskäik vähendab nohu.

Olge teadlik dehüdratsiooni ohust leiliruumis või saunas viibides - kuumus suurendab higistamise tõttu dehüdratsiooni ohtu, vahendab Edward-Elmhurst Health. Lõpuks, kui olete rase, põete südamehaigusi või teil on väga madal vererõhk, peaksite hoiduma aurusauna kasutamisest.

Teised inimesed, kes peaksid aurusauna või sauna vahele jätma, on Saunaruumi kaalulanguse eelised inimesed, antibiootikume võtvad inimesed ja kõik meelt muutvad ravimid, näiteks alkohol, tarvitanud inimesed, teatas Columbia ülikool. Kuidas kaalust alla võtta Leiliruumi kaalulanguse kohta pole tõendeid, kuid ärge pahandage - naela eraldamiseks võite kasutada ka muid meetodeid. Parim strateegia kaalu langetamiseks on nutikate toitumisharjumuste ja suurema füüsilise aktiivsuse ühendamine, teatas American Heart Association AHA.

Alustage realistliku eesmärgi seadmisega, nii et teil oleks saavutamiseks midagi saavutatavat - AHA soovitab midagi sellist: "Ma kaotan 3—5 protsenti oma kehakaalust.

Saunaruumi kaalulanguse eelised

Seda saab teha vähendades kaloreid dieedi kaudu ja põletades kaloreid treeningu kaudu. Järgmine samm on hakata jälgima, kui palju toitu sööd, et saaksid teada, kas tarbid liiga palju kaloreid. See aitab teil välja selgitada ka oma toitumisharjumused. Tarbitavate kalorite arvu saate vähendada, kui reguleerite oma portsjonite suurust. Eriti suurte portsjonite tarbimine on üks lihtsamaid viise üle süüa ja väiksemad portsjonid võivad aidata teie kaloreid vaos hoida.

Kaalu langetamisel on oluline suurendada ka füüsilist aktiivsust, mis aitab teil kulutada lisakaloreid.

  1. Mis on teie rasva poletamine sudame loogisageduse
  2. KAS AURUSAUNAD AITAVAD KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -
  3. Eemaldage tagasi rasva kodus

Ühes Soomes läbi viidud uuringus jälgiti aasta jooksul meest vanuses 42—60 aastat. Leiud viitasid sellele, et sauna kasutavatel inimestel võib olla väiksem risk südame-veresoonkonna haigustesse surra.

Mis on sauna eelised ja riskid?

Uuringus osalejatest suri kokku südame-veresoonkonna haigustesse, koronaararterite haigustesse või äkksesse südame surma. Osalejad jaotati kategooriate järgi, kui sageli nad sauna kasutasid, sealhulgas kord nädalas, kaks kuni kolm korda nädalas ja neli kuni seitse korda nädalas.

Toortoidudieet

Pärast kardiovaskulaarsete riskitegurite kohandamist seostus saunatarbimise suurenemine surmaga lõppevate kardiovaskulaarsete haiguste riski vähenemisega. Osalejad, kes kasutasid sauna kaks kuni kolm korda nädalas, kogesid südame äkksurma 22 protsenti vähem kui need, kes kasutasid seda ainult üks kord nädalas. Neil, kes kasutasid sauna neli kuni seitse korda nädalas, oli südame äkksurma 63 protsenti ja südame-veresoonkonna haigustesse suremise tõenäosus 50 protsenti väiksem kui neil, kes kasutasid sauna vaid üks kord nädalas.

Saunaruumi kaalulanguse eelised

Vaja on rohkem uuringuid, et teada saada, kas sauna kasutamisel ja südamehaigustesse suremiste vähenemisel on kindel seos. Sauna kasutamist võib seostada ka madalama vererõhu ja parema südametegevusega. Kuigi uuringud võivad olla paljutõotavad, ei tohiks sauna kasutamine südame tervena hoidmiseks asendada treeningprogrammi.

Steam Vs. Saun - kumb on kehakaalu langetamiseks parim? (Eelised ja terviseriskid)

Regulaarse treeningu eeliste toetuseks on rohkem tõendeid. Nahaprobleemid Kuiv saun kuivab kasutamise ajal nahka.

Saunaruumi kaalulanguse eelised

Mõnedel psoriaasiga inimestel võib sauna kasutamisel nende sümptomid väheneda, kuid atoopilise dermatiidiga inimestel võib see süveneda. Astma Astmaga inimesed võivad sauna kasutamise tõttu leevendada mõningaid sümptomeid.

Saun võib aidata hingamisteid avada, lõtvuda ja vähendada stressi. Madalam Alzheimeri tõbi? Uuringus osales tervet meest vanuses 42—60 aastat. Neil, kes kasutasid sauna 2—3 korda nädalas, oli 22 protsenti vähem dementsust ja 20 protsenti vähem tõenäoline Alzheimeri tõbi kui neil, kes sauna ei kasutanud.

Tulemused ei tõesta siiski, et saun põhjustaks riski vähenemist. Võib juhtuda, et dementsusega inimesed sauna ei kasuta. Nende leidude kinnitamiseks on vaja rohkem uuringuid.

Saun vs. Aurusaun

Terviseriskid ja ettevaatusabinõud Sauna mõõdukas kasutamine näib olevat enamiku inimeste jaoks ohutu. Kuid südame-veresoonkonna haigustega inimene peaks kõigepealt rääkima arstiga. Saunaruum põhineb soojuse kasulikkusel, olgu see siis kaalulangus või lihtsalt meelelahutus.

Kõrgenenud temperatuuritasemed põhjustavad saunade ravivahendina äärmuslikku higistamist ja hüperhüdroosi. Nahk on keha suurim organ ja kahjulikud toksiinid kõrvaldatakse naha pooride kaudu. Saunas toodetud higi aitab eemaldada kehast toksiine ja taastada naha võimet neid kõrvaldada. Kas soovite teada, kuidas Saunaruumi kaalulanguse eelised nüüd kaalust alla võtta? On tõestatud, et kalorite regulaarne kasutamine kaalulanguse soodustamiseks soodustab ka umbes kalori põletamist sektsiooni kohta, tekitades soojust ja auru, et suurendada südame löögisagedust.

Saunaruumi kaalulanguse eelised

Suurenenud südame löögisagedusega põletatakse kaloreid suurenenud ainevahetuse kiiruse tõttu ning keha kõrvaldab ka kehas liigse soola, mis on peamiselt vastutav keha rasva eest. Kuna sool on kõrvaldatud, vajab see vett ja see vähendab vee kaalu. Kuid pidage meeles, et sa kaotad saunaruumis kaalu ainult siis, kui olete oma vestluses järjekindel ja järgite mõningaid nõuandeid. Märkus: Saunaruumi peaks minema vähemalt kaks korda nädalas esimesel päeval ja andma aega 30 minuti jooksul.