Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus

Kui annate müügiautomaatide suupisteid ja rämpstoitu sageli alla, võib see teie dieeti mõjutada ja saboteerida teie kaalulanguse eesmärke. Mida süüa dieedi ajal Järgides toitumisreegleid, on oluline pöörata tähelepanu dieedi suupistetele kehakaalu langetamiseks. Krõbe spinat Kraavige oma rasvased kartulikrõpsud ja vali hoopis need maitsvad lehtköögiviljad. Pange see kõik kokku ja see pole just see tervislik jook, mida soovite Laadige see üle: laadige kodus valgu loksutamist madala rasvasisaldusega piima, kühvel orgaanilise valgu pulbri näiteks hernes või pruun riis , puuviljade ja kakaopulbri või vaniljeekstraktiga magususe saamiseks. Siiski on oluline jälgida tarbitud portsjonite suurust, et mitte liiga palju süüa, säilitades samal ajal saleda kuju. Kui näksite puuvilju, siis kasutage maitse lisamiseks madala kalorsusega maitseaineid - lisage tükeldatud meresoola hakitud kantaluppi, pühkige õunaviilud vähese kaneeliga või puistake viilutatud maasikad näpuotsaga kakaopulbrit.

Puuvilja suupisted Parimad tervislikud suupisted naistele Suupisted võivad olla teie dieedi superkangelased.

Kuidas suupisted aitavad kaalust alla võtta.

Need aitavad kuni õhtusöögini teie näljatunde tõusuni viia, toitaineid varjata, energiat püsivana hoida ja tuju tõsta. Kuid kui teie enesetunne kipub tund aega hiljem tundma minema, ülespuhutud või jälle näljasena, on aeg vahetada söögikordade vaheline söögikord.

Kasutage neid näpunäiteid ho-hum-hammustuste muutmiseks jõulisteks suupisteteks, mis teevad teie kehale head. Roheline mahl Thinkstock Mis puudu: Fiber.

Granola ja teraviljabatoonid

Kindlasti on hea juua suupistetena rohelist mahla, kui te pole nii näljane. Lihtsalt veenduge, et see oleks valmistatud rohkematest köögiviljadest kui puuviljadest, et aidata suhkrut vähendada ja veresuhkrut paremini hallata.

Laadige see üle: laadige mahl smuutiks, kui teil on rohkem jõudu. Granola ja teraviljabatoonid Thinkstock Mis puudu: valk.

Teraviljapõhised batoonid sisaldavad sageli enamasti rafineeritud süsivesikuid ja palju suhkrut. Tõlge: 15 minuti pärast olete jälle näljane.

Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus

Ülelaadimine see: Selle asemel, granola või Teraviljabatoonide osta puu- ja mutter baarid, nagu Kind, Kit Organic ja Larabar.

Vaadake koostisainete loendit, ütleb Washingtonis DC-s registreeritud dieedipidaja Anne Mauney, MPH ja veenduge, et suhkrud tapioki siirup, pruuni riisi siirup, mesi, maisisiirup jne ei oleks kõrgemad kui loendis neljas.

Kaalulangus: 5 taimetoidu kaalusõbralikku suupisteid kontoriks Kaalulangus: 5 taimetoidu kaalusõbralikku suupisteid kontoriks Valk on kaalulanguse jaoks ülioluline komponent Valk reguleerib näljahormooni greliini ja võib aidata kaalulangus Läätsed on heaks taimepõhise valgu allikaks Pilt sellest. Teil on olnud erakordselt tervislik hommikusöök.

Veenduge ka, et see oleks valmistatud tõeliste toidu koostisosadega, nagu puuviljad, pähklid ja vürtsid, lisab Roosevelti ning ideaaljuhul sisaldab see vähemalt viit grammi valku ja kolm grammi kiudaineid. Kui soovite midagi soolast ja krõmpsuvat, pole need halvad võimalused, kuna saate vitamiine ja mineraale. Kuid köögiviljad on veetustatud, nii et kaotate palju veesisaldust, mis aitab teil end rahulolevana tunda.

Kõhn kastetud šokolaadiga kaetud mandlid Espressomaitse 28 g 1 liitri kohta: kalorit, 12 g rasva 3 g küllastunud rasva90 mg naatriumi, 11 g süsivesikuid 3 g kiudaineid, 6 g suhkrut5 g valku Nüüd on see koostisosade loend, mida me armastame vaadata, kui valime oma lemmik tervislikke suupisteid. Iga kott kõhnaid kastetud mandleid sisaldab mandleid, šokolaadi, orgaanilist vahtrasuhkrut, meresoola, kakaopulbrit ja tõelist pulbrilist maitset kas espressoube või kuivatatud vaarikaid - mitte midagi sellist 'loodusliku maitsega' kraami! Jätke visandlikud suupisted vahele, et see magus maius oleks.

Paljud kaubamärgid võivad sisaldada vähe valku ning palju suhkrut ja soola; Eelkõige sisaldavad wasabi herned sageli kunstlikke toiduvärve. Kartulikrõpsud, pretšellid, suupistesegud või kreekerid Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus Mis puudu on: valk, kiudained ja tervislik rasv - ehk võidutrifecta täidisega suupiste jaoks.

Lisaks, kui väljapakutud FDA transrasvade keelustamist kunagi ei juhtu, sisaldavad paljud poest ostetud suupisted endiselt südant kahjustavaid hüdrogeenitud õlisid. Laadige see üle: Mauney soovitab vahetada oma laastud maitsestatud mandlite vastu, mida leiate laastukujulistest maitsetest, näiteks jalapeno või sool ja äädikas.

Lihtsalt kontrollige oma soola, valides need, mille naatriumisisaldus on umbes 5 protsenti teie päevasest väärtusest. Valk raputab Thinkstock Mis puudu: lihtsam koostisosade loend.

Hommikusöögijärgsed suupisted kehakaalu langetamiseks

Paljud valgujoogid ja pulbrisegud sisaldavad kunstlikke säilitusaineid ja maitseaineid, lisatud õlisid ja mitmeid suhkruallikaid, sageli kunstlikke magusaineid. Mõni võib sisaldada ilmatu neli teelusikatäit lisatud suhkrut, millest American Heart Association soovitab naistel maksimaalselt kuus teelusikatäit päevas. Pange see kõik kokku ja see pole just see tervislik jook, mida soovite Laadige see üle: laadige kodus valgu loksutamist madala rasvasisaldusega piima, kühvel orgaanilise valgu pulbri näiteks hernes või pruun riispuuviljade ja kakaopulbri või vaniljeekstraktiga magususe saamiseks.

Redutseeritud rasvasisaldusega juust Getty pildid Mis puudu: maht.

Suupiste kaalulanguse jaoks

Tükk madala rasvasisaldusega juustu on hea suupiste - see on eelportseeritud, et hoida kaloreid kontrolli all pulga kohta on umbes 70lisaks on selles valku umbes 6 grammi ja see on hea kaltsiumi allikas. See on mõistlik serveerimine. Laadige see üle: lisage midagi madala kalorsusega, kuid mahuga, näiteks toode.

Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus

Proovige oma kõhu täitmiseks õun, apelsin või väike kott beebiporgandeid, nii et nälg ei läheks enne järgmise söögikorra lõppu. Olete köögiviljade kontorisse toomisega õigel teel.

Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus

Kuid kui te ei naudi nende toorest söömist, siis lööte nende ahvatlevate juustukookide müügiautomaadi üles pigem kui sunnite end tervislikult toituma. Lisaks ei sisalda valk ega rasv püsivust. Laadige üle: laadige kalorite kaupa kokku ja veere tassi hummust umbes kalorit.

Hea toitumisega suupisted

Nagu guac, leiate oma toidupoest jahutatud sektsioonist müügil olevaid eelportseeritud suupistepakke, Kui kaua parast soomist alustate rasva poletamist saaksite hõlpsalt sukelduda.

Kommibaar Thinkstock Mis puudu: antioksüdandid. Olete kuulnud, et šokolaad sobib teile hästi, kuid kontorikommide kausist leitav piimašokolaad sisaldab kõrgemat suhkrut ja madalamat tegelikku kakaod, mis sisaldab haigustega võitlevaid antioksüdante, mis muudavad tumeda šokolaadi Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus nii heaks.

Laadige see üle: otsige tumedat šokolaadi koostisosad peaksid olema lihtsad ja lugema midagi sellist nagu kakao, suhkur, kakaovõi. Pange Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus 1 unts ehk umbes kalorit. Aja jooksul kohanevad teie maitsepungad ja eelistavad šokolaadi, mis on pisut vähem magus," ütleb Roosevelt. Teine võimalus: segage supilusikatäis tumedat šokolaadi laastuid tavalise madala rasvasisaldusega Kreeka jogurtiga kreemja, šokolaadi-y-maiuse jaoks. Puuvilja suupisted Thinkstock Mis puudu: tegelik vili.

Roheline mahl

Isegi kui puuvilja suupisted on orgaanilised või öeldakse, et need sisaldavad portsjonit puuvilja, ei loeta neid ikkagi tõeliseks tehinguks. Kuna neil puuduvad kiud, mida tõelised puuviljad sisaldavad, võivad nad veresuhkrut tõsta ja põhjustada krahhi, nagu kommid. Toimetaja Valik.