Keskmine kaalulangus paastumise ajal

Sooltes on oma mikrofloora, mis kaitseb meid infektsioonhaiguste eest. Teadlased Loma Linda ülikoolist Kalifornias ning kliinilise ja eksperimentaalmeditsiini instituudist Prahas leidsid uurimistöö käigus, et toidukordade ajastusel ja sagedusel on seos kaalulanguse ja -tõusuga.

See on hea uudis kõikidele bodybuilderitele, kes armastavad oma cheat day-d. Kuna siin on tegemist juba aga mitme paastumisviisiga, võib see osutuda liiga keeruliseks ning nõuab ehk liiga palju eelnevat planeerimist.

Kuidas mina paastu rakendan? Mina rakendan paastumisviisi, mille eesmärk on olla ööpäeva jooksul 16 tundi järjest söömata.

Lihasmassi kasvatamine

Selle ajavahemiku sisse jääb ka uneaeg. Päevased toidukorrad jäävad 8 tunnise akna sisse, mille jooksul süüakse ära oma ettenähtud päevane kaloraaž vastavalt eesmärgile. Kokkuvõttes, ei ole ma kunagi mingi kindla tõekspidamise ohver, vaid kuulan oma keha.

On kordi, kus nädalavahetusel väljun ma IF rutiinist, sest see sobib mu elustiiliga paremini. On kordi, kus söön paastuaknas ning rikun sellega küll paastu, kuid kuulasin sel hetkel rohkem oma keha või vaimset tervist.

Ma ei ole kunagi kardinaalne, mis puudutab mu füüsilist ja vaimset tervist, vaid püüan eelkõige leida hea tasakaalu.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Olen selle aja jooksul kaotanud üle 2 kg, kuid seda seepärast, et püsin ka defitsiidis. Kokkuvõttes loevad vaid kalorid ning IF on siin lihtsalt abimees püsimaks rajal ning kiirendamaks jõudmist soovitud tulemuseni.

Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi. Kui aga järgida täpseid soovitusi ning organism hoolikalt ette valmistada, on paastumisel tervisele mitmeid kasutegureid. Paastumine tähendab osalist või täielikku toidust loobumist vähemalt 16 tunniks. Paastumine ehk paast on põhiliselt tahtlik hoidumine toidust — söögist, joogist või mõlemast — mingi ajaperioodi jooksul. Paast võib olla täielik või osaline, olenevalt sellest, millest paastutakse.

Söömisaken Nii palju kui ma olen lugenud inimeste kogemusest IF-iga, siis lõhutakse paastuaken tavaliselt u 6 tundi pärast ärkamist ehk kella 14 paiku. See tähendab, et viimane toidukord on hiljemalt kell Minule selline lähenemine absoluutselt ei sobi ja IF-i võti ongi rakendada just endale sobiv rutiin! Mina toimin järgmiselt: ärkan ning joon rohkelt vett ja ühe tassi kohvi teen oma fasted treeningu söön 3 suuremat toidukorda ning mõne väiksema snäki söön oma viimase toidukorra lähen magama Suurim põhjus, miks ma IF-i üldse oma elustiili rakendasin on senine pidev näljatunne.

Oma praeguse eesmärgi juures kaalu langetada ja rasvamassi vähendada leian, et seda on äärmiselt raske teha päeva jooksul koguaeg süües. Olles kaloridefitsiidis on näljatunne paratamatu, sest keha peab asuma rasvavarude kallale, et lisaenergiat saada.

2 kg kaalulangus 7 paeva jooksul

Kui söön esimese asjana ärgates, siis peaks iga toidukord olema mul kcal kanti, et õhtuni välja vedada. Mitte ükski toidukord ei suutnud mu kõhtu aga täita ning juba tunnike pärast söömist, oli nälg jälle kallal.

Lisaks näljatundedele pidin sööma ka väga lahjasid toiduaineid, et mahuliselt rohkem süüa ja oma aju natuke petta. IF on kaalulangetusel vaimses mõttes väga abistav, sest võid 8 tunni jooksul süüa suuri portsjoneid, rahuldades nii isusid kui näljatunnet.

Müüdid paastumise kohta

Avaldatud Veepaastu on kasutatud tervistava ja vaimselt puhastava vahendina lausa tuhandeid aastaid. Paastumine on tihti seotud religioossete või spirituaalsete eesmärkidega. Kuid kas toidust ja joogist täielikult hoidumine on ka hea viis üleliigsetest kilodest vabanemiseks?

Kuigi paastumisena võidakse mõista hoidumist teatud liiki toidust, nt lihast, siis seekord tuleb juttu traditsioonilisemas mõttes paastumisest ehk hoidumisest igasugusest toidust ja joogist, v. Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegipoolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad.

Paastumine kui organismi puhastaja

Enamus pikemaid uuringuid jälgib katsealuseid kuud, kuidas aga on seis 9 aasta pärast? Üks pikimaid kaalulangetamise uuringuidkus ka paastumist servapidi uuriti, kestis just 9 aastat.

Kaks poisid nimega Chris Kaalulangus

Selles uuringus kaotasid paastujad küll kõige rohkem kaalu, kuid olid tagasi esialgses kaalus peale seitset aastat. Vähemalt need, kes ei muutnud oma toitumisharjumusi. Need, kes läksid kohe üle tervislikumale, taimedel põhinevale terviktoidule, tegid suurema tõenäosusega püsivaid muutusi toitumises ning olid seitse aastat hiljem keskmiselt kergemad, kui alustades.

Kui ilmnebki eriarvamusi paastu läbiviimise kohta, siis ühes paistavad küll kõik paastust kirjutajad üksmeelel olema - taastumisperiood on paastu läbiviimisel kõige vastutusrikkam etapp.

Uurijad toovad välja, et kõige kehvemini läks neil patsientidel, kes olid juba lapsepõlvest saadik rasvunud. Neil oli kõige raskem normaalkaalu saavutada ja hiljem kaotatud kilosid eemal hoida.

Paastumine – taasavastatud ime?

Samas paljud patsiendid tunnistasid, et ka see ajutine kaalulangus oli pingutust väärt. Neil paranes tervis, tõusis elukvaliteet, nad leidsid uuesti tööd ja sissetulekud suurenesid.

  1. Kreatiin- ja rasva kadude ulevaated
  2. Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks? - Naistekas

Ehk siis, kui toitumisharjumusi ei muuda, tulevad ka paastumisega kaotatud kilod ikkagi tagasi. Need vähesed, kes aga muudavad oma toitumist tervislikumaks, saavutavad püsiva kaalulanguse. Tee mõlemat — paastu ja muuda toitumist tervislikumaks Et kui kaotaks paastuga kiiresti kilosid ja läheks edasi tervislikuma toidu peale? See annaks kiirema stardi ja tõstaks motivatsiooni tervislikumaid valikuid teha?

Hupotureoid kaalulangus blogi

Probleem on selles, et paastuga kaotatud kilod on suuresti illusioon. Nädal või paar paastudes kaotad küll rohkem kilosid, kuid vähem keha rasvavarusid, kui traditsioonilisemate kaalulangetamise meetoditega. Süües rohkem kaloreid võrreldes paastumisegakaotad rohkem rasva. Vähem kui pool esimese nädala-kahega paastumise käigus kaotatud kilodes tuleb rasvavarudest. Päevane kaalukaotus grammides Selleks, et täpsemalt uurida paastumise ja kalorite piiramise mõju keha koostisele, pandi üheksa rasvunud katsealust 37 päevaks kontrollitud keskkonda.

Uuringu käigus jälgiti kehakaalu, keha veesisaldust, lihaste ja rasvkoe kaalu ning lämmastiku tasakaalu. Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust.

Ma vist olen juba seda postitust kommenteerinud ka ja rääkisin, et olen teinud pikemaid veepaaste ehk kuni viie päevaseid ja olin väga rahul mis mõju paastumine mulle kujutas. Siis paastumine on lihtsalt parim asi mida ma oma elus teinud olen ja ma kavatsen selle juurde jääda kuna ma tunnen et mis puudutab kaalulangetust ja toitumist siis see on reaalselt ainuke asi mille peale ma suudan jääda. Ennem selle proovimist oli mul lihtsalt meeletu väsimus, ma olin vahepeal nagu zombie, selline loid ja väsinud olemine oli pidevalt ja ma oleksin peaaegu läinud arsti juurde selle asjaga kuna arvasin et mul võib vabalt mingi rauapuudus või teab mis olla. Alates IF mul on energiat megalt, ma pole väsinud ega Keskmine kaalulangus paastumise ajal, ma jaksan palju rohkem pluss ma teen paastumisaknas trenni ennem paastu katkestamist ja ma jaksan isegi trenni rohkem teha kui seda siis kui ma sõin. Söön toidu õhtusel ajal, tavaliselt siis

Kaal langes kõige kiiremini paastumise ajal. Nii see paastuaegne kiire langus ja paastujärgne kaalutõus olid mõlemad seotud keha veesisalduse muutusega. Nimelt langeb paastumise ajal keha veesisaldus järsult. Selle pärast ei tohi paastumise ajal tarvitada diureetikume.

rasva kadu 10 paeva jooksul

Nõrgema seedimisega inimesed võiksid täiendada seda valikut ka kartulimahlaga. Mahlakogus võiks olla teisel paastupäeval ühtekokku liiter. Alles pärast mahlapäevi võib hakata erinevatest köögiviljadest keedetud suppi sööma ilma hapukooretamillesse võib enne lisada värsket riivitud porgandit. Sobilik supi kogus on 2 — 3 dl ning sedagi tuleks süüa kahes jaos. Kolmandal päeval võib lisaks supile juua ära ka 1 — 1,2 liitrit mahla.

MGF rasva kadu

Pärast esimest söömaaega on kõhulahtisus tavaline nähtus, kuid see möödub kiiresti. Kõhulahtisus tekib harvemini juhul, kui süüa esiotsa väikeseid koguseid ning pikendada mahla- ja supiperioodi.