VO2 rasva poletamine

Tõestus sellele saadi juba 10 aastat tagasi, kui Gaesser ja Rich uurisid kahte gruppi kolledzi eas noort meest, kes harjutasid veloergomeetril 3 päeva nädalas ja 18 nädalat järjest 2. Mittepingutava treeningu ajal, näiteks kõndides, peab keha ära kasutama küll glükogeeni, kuid suudab siiski piisavalt kiiresti rasva metaboliseerida, et rahuldada nõudlust ATP järele.. Kuna see on äärmiselt intensiivne, leiavad paljud, et nad ei suuda sellisel tasemel harjutada ning jätavad treeningu lõpuks üldse ära. Asjaolu, et rasvapõletustsoon ja kiire kaalulangus pole omavahel seotud, ei tähenda, et kardiotegevus oleks kasutu..

Tõenäoliselt mõtled, et sind ootab selle liigse kihi hävitamiseks ja äsja lihvitud musklite nähtavale toomiseks ees lõputu piin jooksu- velo- või ellipstrenažööril. Ent õnneks pole see siiski vajalik.

Hey there fitness aficionado!

Mis VO2 rasva poletamine HIIT? Intensiivne intervalltreening HIIT High Intensity Interval Training on rasvapõletustreening, mis toimub Kuidas poletada rasva talje intensiivselt, et keha jätkab kalorite põletamist kogu ülejäänud päeva, püüdes saadud koormusest taastuda.

Selle protsessi nimetus on EPOC treeningujärgne liighapnikutarbiminemis tähendab, et sellest treeningust taastumise ajal tarbid sa märksa rohkem hapnikku kui pärast rahulikumat harjutuskorda.

Tänu sellele põletab keha ka õhtul diivanil istudes kuni üheksa korda rohkem rasva kui ta suudaks põletada pärast tunniajast mõõdukas tempos rassimist liikuval rajal. Mõistagi räägin ma intensiivtreeningust.

VO2 rasva poletamine Kui palju mass rasva kadu kulu

See eeldab sinult väljumist oma tavapärasest mugavusstsoonist ja tõsist pingutust. Ent kui oled valmis seda tegema, võin kinnitada, et kulutad treeningmasinatel vähem kui poole tavapärasest ajast ning tulemuseks on oluliselt saledam keha.

Esiteks on seda tüüpi treening tunduvalt tõhusam kui ühtlases tempos harjutamine, suurendamaks maksimaalset hapnikutarbimist treeningu ajal VO2. See omakorda annab sulle märksa parema vormi näiteks sõpradega jalgpalli mängides.

Teiseks võib pikk mõõduka intensiivsusega treening tekitada kataboolse protsessi, mis hakkab lihasmassi kahandama.

VO2 rasva poletamine 36 tundi Kiire kaalulangus

Tõepoolest, püüdlused saleneda võivad hoopis vähendada neid raske vaevaga kasvatatud muskleid. Selle põhjuseks on asjaolu, et su kehas on kahte liiki lihaskiude: kiired ja aeglased.

Aeglased lihaskiud sobivad paremini vastupidavustreeninguks nt VO2 rasva poletamine jooks ühtlases tempossamas kui kiiretele lihaskiududele meeldivad lühikesed ja intensiivsed harjutused nt raskuste tõstmine või sprint. Kui me kasutame ühte nimetatud treeningrežiimidest, kipuvad ka meie lihased võtma endale vastavaid omadusi.

Sellest asjaolust tulenebki laialt levinud soovitus, et indiviid, kes soovib põletada keharasva, peaks treenima ja harjutama küllaltki madalal intensiivsusel. Usutakse, et inimene, kes soovib treeningul primaarselt rasva põletada peabki seda tegema üksnes madalal intensiivsusel treenides, kuna just siis on organismi poolt energiaks kasutavas kütusesegus rasvaosakaal suurim. Ei mõisteta, et see ei ole kaugeltki primaarseim kehakaalu ja rasvaprotsendi vähenemise põhjus.

Näitena võid kujutleda maratonijooksja ja sprinteri keha. Sprinteri kehas on palju kiireid lihaseid ning tema lihasmass on märksa suurem.

  • Ballerina kaalulangus
  • HIIT treening - efektiivne meetod enda kehaliste võimete arendamiseks! - Stebby : Stebby

Maratoonaril seevastu on palju peenikesi aeglasi lihaskiude, tänu millele tuleb tal üle pikkade distantside kaasas kanda võimalikult vähe keharaskust. Need mõlemad on äärmuslikud näited, kuid ometi aitab see mõista, kuidas erinevat liiki treening mõjutab kehakuju.

Logi sisse

Kolmandaks, kui intensiivset intervalltreeningut kasutada koos kergelt liigkalorilise dieediga mis ületab kehakaalu hoidmise tasetvõib tulemus olla anaboolne, nii et lihasmass kasvab ilma olulise suurenemiseta keharasvade hulgas. See tähendab, et saad kujundada endale soovitud lihased, ilma VO2 rasva poletamine peaksid veetma lõputuid tunde liikuval rajal.

Melonta – Miika Nykäsen harjoittelu, Petteri Pitkänen

Kui sa nüüd oled veendunud, et see on parem meetod, siis kuidas täpselt see käiks? HIIT'i üksikasjad Intensiivse intervalltreeningu tegemiseks on mitu erinevat võimalust. Üks võimalus on teha kõike väljapanevaid sprinte, mille käigus maksimaalne VO2 hetkeks ületatakse, koos järgnevate piisavate taastumisperioodidega.

VO2 rasva poletamine y salendav

Teise variandina võid läbida veidi pikemaid sprindilõike tempos, kus maksimaalne VO2 jääb napilt saavutamata, ning samuti koos järgneva piisava taastumisega. Teine variant harjutab keha tegutsema väga intensiivselt mõnevõrra pikema perioodi vältel ning lühema taastumisajaga.

VO2 rasva poletamine toidud, mis poletavad valge rasva

Esimese meetodi korral tuleb 5 minuti jooksul teha mugava intensiivsusega soojendus. Sellele järgneb 15 kuni 30 sekundit maksimaalset pingutust ja 2 minutit taastumist. Sõltuvalt oma praegusest treenituse tasemest võid taastumise ajal kõndida või aeglustada sprindi väga kergeks sörgiks.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Tõenäoliselt on sprindi intensiivsus siiski selline, et oled sunnitud taastumise ajal kõndima. Tee läbi 6 kuni 10 sellist tsüklit VO2 rasva poletamine lõpeta jahutusharjutustega.

Sellele järgneb minutit kestev taastumisperiood. Vajalik taastumisperiood on lühem kui esimese meetodi puhul, sest jooksu intensiivsus on väiksem.

VO2 rasva poletamine Body Slim seadmed

Korda seda tsüklit 5 kuni 8 korda ja lõpeta jahutusharjutustega. HIIT'i lisamine treeningprogrammi Kirjeldatud harjutused VO2 rasva poletamine väga intensiivsed ning neid tuleks teha mitte üle korra nädalas.

  1. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.
  2. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia
  3. Millist trenni tuleb teha, et põletada rohkem rasvu?
  4. Kortsus rinnad parast kaalulangust
  5. Artiklid › Treening › Rasvapõletamine ja treening | blogileht.ee

Hea mõte oleks teha neid kangiharjutustest vabadel päevadel, ent kui siiski pead neid tegema samal päeval, on tungivalt soovitav teha seda mõnel teisel ajal, et saaksid pühendada neile kogu energia. Sarnaselt kangitreeninguga tuleb ka intervalltreeningu järel juua või süüa kiiresti imenduv eineet taastada kaotatud glükogeenivarud ja parandada lihaskudesid.

HIIT treening — efektiivne meetod enda kehaliste võimete arendamiseks! HIIT ehk High Intensity Interval Training ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on tänapäeval muutumas üheks populaarseimaks treeningviisiks, kuna nõuab vähe aega, kulutab kaloreid ning seda on võimalik teha pea igal pool. Milliseid eeliseid see lühiajaline treening endas veel peidab ning kes võiks sellest pigem hoiduda? Näiteks võib tegemist olla kogu keha intervalltreeninguga.

Lõpetuseks pean rõhutama, et seda tüüpi treening ei sobi igaühele. Kuna see on äärmiselt intensiivne, leiavad paljud, et nad ei suuda sellisel tasemel harjutada ning jätavad treeningu lõpuks üldse ära. Sellisel juhul on märksa parem siiski teha mõõdukamas tempos vastupidavus- ja rasvapõletustreeningut.

Jalgrattasõit rasva põletamiseks

Sellegipoolest võiks püüda treeningu käigus aeg-ajalt end mõneks minutiks ka rohkem pingutada. See aitab parandada ainevahetust ehkki vähemal määral kui HIIT ja üldist treenituse taset, nii et ühel hetkel on ehk võimalik ka HIIT oma treeningprogrammi lisada.

Kui sa kuulud nende tervisesportlaste sekka, kes jälgivad kõike, aga ei tea, milleks või mida teha oma terviseandmetega, siis siit leiad vastused kõige enam esitatud küsimustele terviseandmete kohta.

Võta treeningust maksimum HIIT on VO2 rasva poletamine valik nii sel juhul, kui oled äsja kasvatanud uusi lihaseid, kui ka selleks, et lisada endale lihaskudet minimaalse kaasuva rasvakogusega.

See võimaldab veeta treeningmasinatel märksa vähem aega ning lisaks ei tekita see ka kataboolse protsessi ohtu, mille tagajärjel lihaskude võib hoopis väheneda.

EPOC: saladus, kuidas kiiresti rasva põletada

Peale selle suurendab see kehas lihaseid kasvatavate anaboolsete hormoonide hulka. Seega kui astud järgmisel korral liikuvale rajale, muuda oma rasvapõletustreening kraadi võrra kangemaks.

Usu mind, sa ei kahetse seda!

VO2 rasva poletamine Looduslik koht rasvapoletaja