Sprint rasva kadu. Korja üles sport

Ja kui mind seal polnud, siis olin allpool meditsiiniraamatukogus, õppisin testosterooni käsitlevaid artikleid ja koolitasin. K: Intervallkardiotreeninguid saan teha ainult eraldi päeval alates kaalud, kas see on probleem? Teie elu on palju lihtsam - rääkimata tervislikumast -, kui valite enamasti puhta toidu.

Kui raske see võiks olla?

Sprint rasva kadu

Kui kaua see realistlikult võtab rasva protsendipunkti kaotamiseks? Kui palju teie koolitus peab muutuma?

Kui rangelt teie dieedil on vaja saada? Kuidas peaks oma koolitusprogrammi vormindama? Need on tõenäoliselt küsimused, mis kulgevad läbi su pea. Nii et me anname teile meelerahu ja plaani. Enne, kui me sukeldume selle sisse, teame, et kaalulangus ei ole mõni heli, kus lahutades kaloreid ja lisades suure intensiivsusega tööd võrdub paigaldaja, trimmeri korpus.

1. Vaadake, kuidas rasva kadu töötab

See on enamuse ajast, kuid see ei ole täielik pilt. Kaalukaotus sõltub täielikult keha tüübist. Selle eest võib hoolitseda kehasoomade analüsaatori, naha voldid ja bioelektrilise impedantsi analüüsi.

Sprint rasva kadu

On isegi nutikad skaalad, nagu Youing Body Cardio, mis suudavad iga päev oma edusamme jälgida. Sealt võib teie või teie treener hinnata küsimuste rida, Holder ütleb: Kas olete tegelikult "pehme rasva" mis tähendab, et teil pole piisavalt lihasmassi?

Või on lihasmass piisaval tasemel ja teil on lihtsalt vaja teha tööd keharasva vähendamiseks? Kui täpselt peate oma rasva hoidma ja kas see aitab paremini mõista teie metaboolseid protsesse?

Püsiseisundi südamest ei piisa

Millised on teie muud elustiili tegurid, mis mõjutavad teie tervise ja heaolu eesmärke? Nende andmepunktide abil saate luua optimeeritud valemi. Kui sa alustad ruudu ükskõik, teatud toiduainete lõikamine ja teiste täiendamine annab teile kütuse, et teha iga treening oma parima.

  1. Kaalulanguse numbrid
  2. Keha Slimming Soengud

Treeningu puhul soovite Sprint rasva kadu tegevuse taset suurendada, kuid kindlasti mitte üle pingutama. See võtab teie keha mõnda aega teatud treeningutest taastumiseks, nii et te ei saa samaaegselt oksüdatiivset stressi samaaegselt ilma teie süsteemi üle maksustamata.

Sprint veel

Rasva kaotamise programmi jaoks vajalikud komponendid on järgmised: 1. Tugevus - "Tugeva baasi tugevuse suurendamine ja keerukate liikumiste kasutamine on võti õige rasva kadu, Sprint rasva kadu veidi kaudselt, " kinnitab Holder. Hüpertroofia - Lihase lisamine on oluline, sest see aitab suurendada teie ainevahetuse kiirust, mis tähendab, kui palju energiat ja rasva te põletate.

Sprint rasva kadu

Intensiivne kliimaseade - murda oma mugavusala. See tähendab koolitust viisil, mida te ei soovi.

Enim Külastatud

Outdoor Work - Ärge piirake oma tegevust jõusaali. Mine jalutuskäike. Sõitke oma jalgrattaga. Optimeerige puhkust - "Treeningu ajal kasutage korralikult puhkepaika, et veenduda, et töötate piisavalt kõvasti, kuid mitte liiga palju, et te kompenseeriksite kogu rasvapõletuse potentsiaali, " ütleb Holder.

Sprint rasva kadu

Programm õigesti - vältige liigastreeningut ja veelgi olulisemat "alahindamist. Nad on lühikesed, kuid kindlasti ei ole nad magusad. Sessioonide vahel piisav puhata; võtke päeva enne teise lõpetamist, välja arvatud juhul, kui teie treener tunneb teie keha, ütleb, et saate rohkem hakkama saada ja näeb ette midagi muud.

Sprint rasva kadu

Sprint-ahel Juhised : 30 sekundit, kõik välja sprint. Võite jalgrattaga sõita või sõita.

Sprint rasva kadu

See on isegi parem treening, kui saad seda teha mäel. Võta minutit tagasi.

1. Sprint-ahel

Korrake korda. Barbelli Sprint rasva kadu Juhised: sooritage järgmisi kehakaalu ja barbelli käiku, võttes vaheajad 60 sekundiks vahele. Korrake 8 korda.

  • Keharasva kaotamine võib olla keeruline, kuid tööriistad, mida saate selle saavutamiseks kasutada, pole sugugi nii keerulised.
  • Dolphini fitness rasva poletid
  • Slimming Ohtune tops
  • Kui raske see võiks olla?
  • K: Mik te ütlete, et ravapõletutoon pole oluline?
  • F15 Kaalulangus
  • Olete paar nädalat rangelt dieedinud ja järginud oma raskuste tõstmise programmi ja kardioprogrammi T-ni.
  • Parimad rasvapõletajate näpunäited ja nõuanded rasvade kiireks kaotamiseks - Kaalukaotus