Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest. 20 tõhusat näpunäidet kõhurasvast vabanemiseks on teaduse poolt tõestatud - Maitsetaimed

Nälgimisega seotud stress läbib kogu keha. Ülemise riba lõpus olev number on selle keha segmendi pehme madala rasvasisalduse kogus kg. Paari tunni pärast tõmbab see magusa. Seetõttu kogunevad nad kiiresti rasva. Kangekaelne rasv ja rasv probleemsetes piirkondades on täiesti erinevad asjad. Kui kuulute sellesse inimrühma, pole absoluutselt vajalik, et midagi teie tervist tõsiselt ohustaks.

Kuidas süüa õigus kaalust alla võtta.

Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest

Kalorite puudujääk: mida sa pead teadma igas elanikke. Metabolismi kiirendamine Kuidas arvutada Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest kalorsuse puudujääk Kõnekuupäev: Toidumenüü peaks olema vähem kalorsusega kui tuttav toitumine, sest soovitud tulemust on võimalik saavutada.

Kaalu kaotamiseks kiiresti ja ohutult peate looma kalorite puudujäägi, st tarbivad vähem kui keha vajab kõikide elundite ja süsteemide toimimiseks ja metabolitus. Saate kasutada ühte soovitatud valemite toitumisest. Slommendajate lugusid! Selleks, et kaal oleks stabiilne ei vähenenud ega suurendanudpeaks dieedi igapäevane kalorsus olema võrdne organi energiatarbimisega.

Päeval kulutatud energia arv sõltub mitmetest teguritest: paul mehed vajavad rohkem ; vanus vanusega kalorite vajadus väheneb ; kaal mida suurem kaal, seda suurem on energiavarude vajadus ; füüsilise aktiivsuse tase mida suurem on igapäevane füüsiline koormus, seda suurem on kaloreid tarbida stabiilse Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest säilitamiseks. Valemid arvutamiseks Kalorite puudujäägi loomiseks on mitmeid spetsiaalseid valemeid. Sa peaksid valima arvutused kõige mõistetavamad, kuna tulemus võrreldes on ligikaudu sama.

Maailma Terviseorganisatsiooni soovitused WHO Tabelis esitatud valemite kohaselt arvutatakse arvu kalorite arv, mis on vajalik selleks vajalike kalorite arv madala füüsilise aktiivsusega lähtekaalu säilitamiseks. Kui igapäevane füüsiline pingutus on keskmise intensiivsusega, tuleb saadud numbri korrutada 1,3 koefitsiendiga, kui suur intensiivsus on 1,5.

See arv kilokaloride on soovitatav tarbida, kui allikas on normaalne. Selgub KCALi arvu, mis peaks sisaldama dieeti kaalukaotuse jaoks.

Milleks keharasv on??

Kui norm ületab kcal, on kaloriuse soovitatav vähendada mitte rohkem kui kcal nädalas. WHO eksperdid soovitavad vähendada kaalu 0,5 kg nädalas keskmiselt 1 kg kohta. Seda tempo peetakse optimaalseks, et säilitada heaolu ja tulemuse pikaajalise hoolduse. Kiirem kaalulangus viib sagedamini kaotatud kilogrammide tagasipöördumiseni. Vormel Harris-Benedict Harris-Benedict Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest või Harris-Benedict abil määratakse kindlaks basaal metabolism - fikseeritud isiku kaalu säilitamiseks vajalike kalorite hulk.

See valem võeti tagasi Arvutatud number tuleb korrutada erikoefitsiendiga, mis vastab igapäevase füüsilise aktiivsuse tasemele: väike tegevus istung - 1.

Ihakeha ja lihakeha

Gala metabolismi väärtuse korrutamine Selles suhetes saate aktiivse metabolismi väärtuse saada. Seejärel on vaja arvutada, kui palju kaloreid tuleb kaaluda kaalust alla võtta. Selleks peate tulemus korrutama 0,8-ga. Saadud väärtus vastab basaalide metabolismi numbrile eelmisest võrrandist, tuleb korrutada Harris-Benedict Võrrandi jaoks esitatud koefitsientidega. Kalorite koguse määramiseks kaalu vähendamiseks, peaksite lisaks tulemust lisandama 0,8-ga. Seal on spetsiaalsed kalkulaatorid, kus vajate ainult oma parameetreid.

Järeldus Toidu ajal on oluline mitte ainult kalorite puudulikkuse loomine, vaid ka kasulikud tooted. Elementaarsed süsivesikud ja loomsete rasvade tuleks kõrvaldada. Kuidas kaotada kaalu 10 kilogrammiga Loo kalorsuse puudulikkus Olete proovinud kogu kaasaegset dieeti täitematerjali külastada jõusaali 2 korda nädalas, kuid sa ei suutnud kaalust alla võtta?

Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest

Seejärel on see artikkel teie jaoks täpselt mõeldud. Ja isegi kui see ei ole võimalik läbi minna kavandatud tee - taastada kaalu loomisel kalorite puudujäägi ja hüppab köis, siis õppida, miks te ei suutnud kaotada kaalu varasemate katsete.

Kõigepealt peate otsustama "kalorite" mõiste üle, sest paljud on ebamääraselt esindavad seda, mis see on. Caloriya on täiesti mõõdetav energiaühik, mis suudab mõlemat vett kuumutada ja muuta meie süda. Selleks, et põrgatada 1 kord, peaks keha veeta teatud koguse kaloreid.

20 tõhusat näpunäidet kõhurasvast vabanemiseks on teaduse poolt tõestatud

Ja selleks, et need väga kaloreid oleks meie kehas, peame sellele kütuse viskama, st toitu, mida ta Fitness Kaalulangus Motiveerivad hinnapakkumised taaskasutada.

Isegi kui me ei hüpata, kuid istuge või valetame, on meie keha veel vaja energiat, mida tarbitakse kõikide elundite ja süsteemide töötamiseks. Lõppude lõpuks, isegi öösel, kui me magame, meie südame lööki, kopsud hingavad, rakud jagunevad ja vered valatakse veenidesse. Kõik see kulub energia kaloreidmis on toidu vastuvõttude ajal. Sõltuvalt vanusest, individuaalsest ainevahetusest, erinevatest teguritest, näiteks rinnaga toitmiseks ja inimkeha elustiil Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest elutähtsa tegevuse jaoks nõuab teistsugust kaloreid.

Näiteks inimene vanuses aastat vana koos istuv elustiili - kontoritöötaja, valvur Watch - ja suurem vaba aeg - Internet, TV, lugemine raamatuid - keskmiselt kcal päevas.

Aktiivse tööga sama vanusekategooria mees on kasutada kullerit, koormust, ehitajat, kelnerit, kes lisaks tööle pärast töö, 2 tundi on jõusaalis tegelenud, see on vajalik 2, kcal päevas. Ja nüüd ma kujutan ette, et aktiivsed tööjõu ründajad ja sportlased Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest kuni kcal päevas ja madala joondamisega büroo töötajad alates kcal päevas.

Perekondlik õhtusöök. Vasakpoolses veerus on näidatud tegevused, mida saate teha antud rasvakoguse põletamiseks. Kalkulaator võtab arvesse kaalu ja sugu, ärge unustage oma parameetreid täpsustada. Alustuseks soovitame tungivalt siiski lugeda allpool olevat teksti. Mis on rasv ja miks organism seda vajab?

Füüsika alates peame meeles pidama, et energia ei lähe kuhugi ja juhul üleliigse kcal 2 miinus 1nad edasi lükata marginaali rasvarakud, mis on rakud ja täites keerates pallid keerates pallid. Need pallid saame kiirustada sõrmede padjadele ja kui ülemäärased rasvade hoiused on varjutatud uute, enne rasva kihtidega täidetud ebaõnnestumist hakkavad survet üles Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest vanimad setted - ja siin on kurikuulus tselluliiti oranži koori kujul.

Kindlasti toitumise protsessis, vähendades teie dieeti, tekib selline probleem: esimestel Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest läheb kaal Bang päeva jooksul ja pärast päeva, see sõna otseses mõttes külmub g või tagastab tagasi. See on kõigi kaotavate kaalude sagedane probleem.

Esimestel päevadel keha ülemäärase vedeliku lahkub ja siis rasva, kuid väga nõrk. Fakt on see, et toidu koguse vähendamiseks ei tähenda kunstlikult kalorite igapäevase voolu puudust või suurendas oluliselt selle metabolismi. Ja isegi ei tea, et näiteks lemmikviinamarjas sisaldab umbes kcal 1 kg kohta banaanides -Cherry - ja Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest - 2 Kõik väärtused on keskmistatud ja kui te olete Võtke ilusamad marjade ja puuviljade magusamad sordid, kalorite sisu on palju suurem.

Seega, kui sööte 1 kg banaane, viinamarju, kirsid ja 1 avokaado salatis päevas, siis kasutate umbes kcal, mis onrohkem teie igapäevase eluviisiga. Ja kui dieedi ajal lubate endiselt väikesed nõrgad küljed, näiteks salat tankimine kalorite taimeõli, magusa tee, kakao või kohvi, pähklite või seemnetega, saate ohutult ümardada kunisest pähklid ja seemned - kõrge kalorsusega tooted g seemneid - kcal.

Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest

Ja kus on kcal laiendus, kes langes meile puuviljade ja seemnetega, kui meie keha võtab ainult 1 päeva? Vihkamas rasva. Kui te tõlkite kcal inimese rasva grammi kohta, lülitub see umbes g grammi kohta.

Me näeme sellises dieedil kuul, siis saate ekstra 7,5 kg. Kuid nende arvutuste pärast veidi hiljem, kuid nii kaua, kui ma aru saada lõpuni tõhusa dieedi keerukustes, sest nagu te teate, on kõik vahendid ülekaalulisuse vastu võitluses hea. Tasub lisada, et ainult istub dieedil või lihtsalt mängides sport, on võimalik saavutada vajalikud tulemused, kuid see on väga raske: kaalukaotuse aeg arvutatakse mitu kuud.

Seetõttu kaalume rasva põletamise protsessi agregeeritud - dieedi sport. Niisiis, seoses dieediga, on selge arvutustest: sa tahad kaalust alla võtta - luua kalorite puudujääk.

(PDF) Ihakeha ja lihakeha | Raili Marling and Redi Koobak - blogileht.ee

Kui istuva büroohalduri keha nõuab 1, kcal päevas püsiva kaalu püsimiseks, tähendab see, et see on vajalik veidi kauem. Me täpsustame, et on rasva kaotusest kahjustada kaloreid, kuid mitte vitamiine ja mikroelemente, mis osalevad keha elatusvahendite olulistes protsessides.

Tundub, milline suurepärane lahendus: vähendage kalorite vastuvõtmist 2 korda - ja probleem lahendatakse. Aga kõik ei ole nii lihtne. Vähendades oluliselt kalorite voolu, võib me märkamatult piirata meie dieedi ja Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest toitainete kviitungi, mis väheneb tugevuse ja unesaegse riigi, avitaminoosi ja haruldaste või käivitatavate juhtumite tõttu Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest nägemuse osalise kaotuse, juuste väljalangemise Hammaste jagamine.

Seetõttu kalorite puudujääk peaks olema mõistlik, üleminek ühest energiakavast teisel tasandil ja toitumine peab sisaldama kõiki vajalikke aineid. See on palju tõhusam mitte vägistada oma keha, vaid anda talle toitu, mille töötlemine kulub tavalisest rohkem energiat. Tundub, et kui kcal valkude satuvad meie organismi, kohu kaalulangus ainult 73 on tegelikult imendunud, sest 27 kcal kulub töötlemisel valkude.

See on põhjus, miks enamik dieeti soovitavad madala rasvasisaldusega piimatooteid, lahja liha ilma rasvata, kanafilee ilma nahata ja ei soovita mutreid, kuigi valgud on palju rohkem kui muna või seentena.

Nüüd tuleme tagasi meie eesmärgi juurde - kaotada kaalu 10 kg. Viis neist püüame teisaldada dieeti Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest ülejäänud viis sporti. Arvutused, muidugi keskmistatud, kuid kui alustate oma isikliku päeviku hoidmist, mis koosneb tabelist, kus te määratate kõik, mis sõid, ja millises koguses laulte kogu oma dieeti kalorites samuti valkude, rasvade ja rasvade ja rasvade Süsivesikud uputatud vedeliku, spordiklasside ja kaalu igal hommikul, siis rohkem või vähem alustada mõistmist keha.

Enne arvutuste tegemist peaksite teadma, et 1 kg puhta inimese rasva ilma veeta sisaldab 8, kcal.

\

Loomarasv puhtal kujul on umbes samad numbrid - 8 kcal 1 kg kohta. Mugavuse huvides võtame 9 inimest. Arvutada, kui palju kaloreid 1 g rasva on vaja kcal jagatud g. Selgub: 1 g rasva on 9 kcal. See tähendab, et kui meie istuv juht tarbib 1, kcal päevas, mis on g rasva, unenäod lähtestada 10 kg, millest 5 kg - dieediga ja luuakse 60 päeva jooksul, siis peame saavutama kahjumi 2 dieedist, 5 kg kuus. Kui me jagame 2 g 30 päeva jooksul, saame 83,3 g päevas, mida me peame toitumisest vabanema.

Järgmine, 83,3 g rasva korrutatakse 9 kcal, saame See tähendab, et teil on vaja luua iga päev puudus Niisiis, et saavutada kaalulangus Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest 2,5 kg kuus, peate tarbima iga päev mitte rohkem kui 1,35,8 kcal. Nii saate endale lubada süüa kcal rohkem, vastasel juhul kaotate kaalu üle 2,5 kg kuus. See tähendab, et tegelikult istub valgusel dieedil, te ei saa tunda kalorite puudujääki.

Paljud valgu dieedid põhinevad asjaolul, et te ei piira ennast toidu koguses, vaid sööte rangelt valgutooteid. Siin on vaja aidata - tabelid tooteid kaloreid Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest valkude, kalkulaator ja enda päevik.

Aja Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest saate oma menüü arendada iga päev, mis põhineb individuaalsete arvutuste, keha käitumise ja maitse eelistuste põhjal.

Meie eksperdid

Muna, liha, lind, seened on maitsvad toidud, lisaks väga rasketele ja seetõttu rahulolematele. Kui puuvilja- ja köögivilja dieeti kohta mõtleksite toidule iga poole tunni tagant, siis paljastades hea, rahuldav valgu õhtusöök, unustage nälg tundi.

Te ei tunne isegi, et välja Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest kcal päevas!

Rasvaskaotus soltub ainult energiapuudusest

Kui sa oled magushamba, ärge heidutage. Mitte kõik maiustused ei ole keelatud, saate ennast valkude magustoidudega, näiteks marshmallow ja merisee'ga. Need hõrgutised sisaldavad palju valke, vähe süsivesikuid ja nendes ei ole rasvu.

Kardiograafia kaalulangus Niisiis, dieediga enam-vähem arvasin, et kalorite arvutused on õppinud, nüüd läheme spordiürituste juurde, et saavutada neist 2,5 kg kahju. Iga kardiograafia sobib spordiüritustena. Miks kuidas kookospahkli vesi rasva poletamiseks Artikli alguses öeldi, et iga südame löök, hingamine, rakkude jagamine nõuab kalorite kulusid.