Rasva poletamine sudame loogisageduse jargi

Naiste jaoks on see äärmiselt oluline, sest statistika kohaselt on iga neljas tüdruk oma figuuriga õnnetu ja proovib kaotada paar kilogrammi. Kasutatakse hästi treenitud sportlaste treenimisprotsessis. Kumb on aga parem? Massaažid, kreemid, hõõrumised aitavad säilitada head naha kvaliteeti, kuid kehale annavad elastsuse ainult lihased.

Vaike hommikusook kaalulangus Kuidas kaaluda kadu Marathi kiiresti

Religioon Rasvapõletuse ja südame erinevus Paljud inimesed Rasva poletamine sudame loogisageduse jargi vaeva tervisliku eluviisi säilitamise nimel, võib-olla nende kiire ja kopsaka rutiini tõttu. Kuid tänapäeva kiire eluviisiga on oluline vormis püsida ja end vormis hoida.

See on suurepärane algajatele, neile, kes pole heas füüsilises vormis ja alles alustavad regulaarset sporditreeningut. Vaata - kalorite tarbimise suhteline intensiivsus väheneb oluliselt sörkjooksu ajal suurenenud koormuse tõttu. Kuidas arvutada rasvapõletuse pulssi Rasvapõletuse pulsi arvutamisel tuleks lähtuda teie maksimaalsest pulsisagedusest. Nende piiride tasemel tagab südamelihas kudedele erineva juurdepääsu hapnikule ja see sõltub otseselt sellest, kas rasvapõletus toimub treeningu ajal või mitte.

Noh, kõik pole spordifanaatikud. Kuid nagu öeldakse, pole kunagi hilja hakata Rasva poletamine sudame loogisageduse jargi tegema või muuta oma välimust ja söömist. Keegi ei armasta lisakandmist paks ümber.

Our Miss Brooks: Photo Feud / Stretch Is In Love Again / Switchboard Operator / Movies at School

Kui soovite seda muuta, peate seda tegema suruma ennast mugavustsoonist välja ja hakka treeninguid tegema. Esiteks on aeroobsed harjutused suurepärane võimalus kalorite põletamiseks koos rasvapõletuse ja kardiotreeningutega.

Millal isiklik treenerid räägivad kardiotreeningutest, nad viitavad sageli selle aeroobse treeningu sooritamisele ühes kahest tsoonist. Aastate jooksul on programmi ümber peetud palju arutelu teema et mis tsoonis on kõige parem kaalust alla võtta ja miks üks on parem kui teine.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Igal neist on oma eelised ja puudused. Heidame pilgu kahele tegevusele, et mõista, kuidas need üksteise poolest erinevad intensiivsus ja tõhusus. Mis on rasvapõletustreening? Rasvapõletus, nagu nimigi ütleb, viitab harjutustele rasva põletamisele suunatud treeningrežiimile, hoides pulssi rasvapõletustsoonis. Tavaliselt on see madala intensiivsusega kardiotreening, mis hoiab pulsi vahemikus 50 kuni 70 protsenti teie maksimaalsest pulsist MHR. The intensiivsus seda tüüpi harjutustest on väike ja töökoormus pole liiga keeruline.

See on tsoon algajatele, kes soovivad keharasva kaotada, sest see on piisavalt intensiivne, et teie kehale positiivset mõju avaldada, ja piisavalt kõva, et põletada märkimisväärset kogust kaloreid.

Mis on pulss?

Lisaks sellele on rasvapõletusharjutused vähem kurnavad, see tähendab, et enamik inimesi saab seda teha ilma ennast ääreni surumata. Selles tsoonis kipute kõrgel põlema protsent rasvast, sellest ka nimi. Kõige tavalisemad ja laialt levinud rasvapõletusharjutused on kükitused, kopsud, tõuked, tõuked, pöörded, rinnapress, õlavarre, istuv rida jne.

Kuidas kaotada kaalu sidrunimahlaga Kaalulanguse sojad

Mis on kardiotreening? Kardio tsoon, tuntud ka kui aeroobne tsoon, on kõrge intensiivsusega aeroobne treening, mis hoiab pulsi vahemikus 70 kuni 85 protsenti teie maksimaalsest pulsist. Need harjutused on tavaliselt intensiivsemad, see tähendab, et nad nõuaksid palju rohkem pingutusi kui rasvapõletustreeningu puhul.

Rasvapõletuse südame löögisageduse arvutamine

Madalama intensiivsusega südame korral, mõõdetuna südame löögisageduse järgi, põletatakse oluliselt suurem rasvaprotsent, suurema intensiivsusega südame puhul aga madalam glükoosiprotsent. Südant treenitakse kardiotsoonis jõuliselt ja keha põletab samuti rasva.

Mida suurema intensiivsusega treenite, seda suurem on kalorite arv ja vähem piimhapet. Levinumad südameharjutused on sörkimine, köie hüppamine, astmepuudutused, hüpped, hüppekükid, krabilaud, kiiruisutaja viskamine jne.

Mis on kardiotreening?

Rasvapõletuse ja südame erinevus MHR - maksimaalne pulss - Kardiovaskulaarsed treeningud jagunevad tavaliselt kahte tsooni: rasvapõletustsooni ja kardiotsooni.

Rasvapõletustsoon on madala intensiivsusega treeningkava, mille eesmärk on keharasva põletamine, hoides pulssi vahemikus 50—70 protsenti maksimaalsest pulsist MHR. Kardiotsooni tuntakse seevastu ka aeroobse tsoonina ja see on kõrge intensiivsusega aeroobne treening, mis hoiab pulsi vahemikus 70 kuni 85 protsenti teie maksimaalsest pulsist.

Intensiivsus - Rasvapõletusharjutused on madala intensiivsusega kardioharjutused, mis on kehale vähem kurnavad ja töökoormus pole liiga keeruline.

  • Rasvapõletuse kalkulaatori pulsisageduse arvutamine - Stroke
  • EnergyPointer Reaalajateave treeningu mõjude kohta Kas soovid jälgida treeningu mõju ja saada hõlpsasti järgitavate juhiste abil kiiremini vormi?
  • Rasvapõletuse ja südame erinevus - Dieet Ja Fitness
  • 21 paeva rasva kadude valjakutse tasuta

Selles tsoonis olevad tegevused tunduvad üsna lihtsad ja lihtsaid harjutusi saab kombineerida raskete harjutustega ja võite treenida kauem, et kulutada sama palju kaloreid kui suure intensiivsusega treeningu korral. Kardiharjutused on vastupidi suurema intensiivsusega treeningharjutused, mis nõuavad palju rohkem pingutust ja mida tehakse ilma pausideta.

Kardiharjutused nõuaksid parimate tulemuste saavutamiseks vähemalt 30 minutit treeningut.

Reaalajateave treeningu mõjude kohta

Eesmärk - Rasvapõletusharjutuste eesmärk on hoida pulssi rasvapõletustsoonis, et väiksema intensiivsusega treeningutel põletada rohkem rasva kui suurema intensiivsusega treeningutel. See on Ultimate Fat Loss NJ tsoon rasvade kaotamiseks kehas, eriti puusad, kõht, tagumik jne. Kardiotreeningu eesmärk ei ole seevastu üksnes keharasva vähendamine, vaid keha üldise funktsiooni parandamine.

See on ideaalne tsoon, kui te seda teete soov oma vastupidavuse, eriti südame- ja kopsumahu parandamiseks. Harjutus - Rasvapõletusharjutusi saab teha koos spetsiaalse treeningvarustusega või ilma ja need sobivad ideaalselt ülekaalulistele.

  • Rasvapõletuse pulss: naiste ja meeste pulsisageduse arvutamine - Embolism
  • EE - Polar Eesti Mis on südame löögisageduse tsoonid?
  • Südame löögisageduse tsoonid: pulsi arvutamise valem, vanuse tabel - Leukeemia
  • Ideaalne kaalulangus Ludlow MA

Levinuimad rasvapõletusharjutused on laialt levinud kükid, kopsud, tõuked, tõuked, pöörded, rinnapress, õlavarre, istuv rida jne.

Kardiharjutused võivad põhjustada anaeroobse künnise tõusu ja treeningutel on tavaliselt 50 protsenti rasva ja 50 protsenti süsivesikuid.

Rasvapõletuse kalkulaatori pulsisageduse arvutamine

Rasvapõletus vs kardio: võrdlusdiagramm Kokkuvõte Lühidalt, nii rasvade põletamine kui ka kardiotreeningud toovad kaasa kaalulanguse. Kuid paljud arvavad ekslikult, et iga kord suurema intensiivsusega kardiotreeningute sooritamine annab parima tulemuse.

Kuidas slim oma koht uleoo 21 sajandi rasvapoletaja

Kehakaalu kaotamiseks on peamine kulutada rohkem kaloreid kui tarbite. Rasvapõletusharjutused on mõeldud neile, kes soovivad aja jooksul kogunenud lisarasvast lahti saada.

Vaatamata tulemuste ebatäpsusele saate pulsivahemikke ligikaudselt mõista. Tervikliku pildi saamiseks peate siiski teadma kõiki muid füsioloogilisi nüansse, mis on teie kehale ainuomased. Südame löögisageduse reguleerimine Parem on pulsisageduse kontrollimine mitte käte ja stopperiga, vaid pulsikella abil. Ainus hoiatus on see, et liiga odavad pulsimonitorid töötavad samamoodi nagu pulsi arvutamise valemid ning grupis joostes lähevad odavate andurite raadiosignaalid segadusse. Hea jooksukell maksab palju raha, kuid kui sa juba mõistad, et treenimine on muutunud sinu elu osaks, siis osta julgelt ükskõik millist mudelit Garminilt või Suunto'lt, siis ei kahetse.

Kuid südameharjutused võivad parandada teie vastupidavust, eriti südame- ja kopsumahtu. Nii et enamiku spordihuviliste jaoks võib kardiotsoonis viibimine olla lihtsalt parim pauk, samal ajal kui algajatele võib rasvapõletustreening olla lihtsalt suurepärane. Lemmik Postitused.