Rasva kaotuse makro suhe

Nende hulka kuuluvad sellised toidud nagu piimatooted, oad, kaunviljad, täisteratooted, puuviljad, köögiviljad ning tailiha ja kala. Selle määratluse järgi luuakse kõik kalorid võrdsed. Kuid a makrotoitainet Dieedid, mis rõhutavad ühe näiteks rasva ja teise näiteks süsivesikute vähest tarbimist, ei sobi kõigile.

Rasva kaotuse makro suhe

Kaheksa reeglit, mis aitavad teil rasva kaotada ja rasvade kaotuse retsepti by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kuidas kasutada kulturismi eesmärgil rasva kadu? Kehakaalu kaotamine ei ole tegelikult palju teadust. Kuid infomercials, mis ilmuvad televisioonis, samuti artiklid, mis on kirjutatud võimlemis- ja kultuurisündmuste ajakirjades, on vähem ajakohastatud teabega tekitanud suurt segadust rasva kadu Rasva kaotuse makro suhe.

Kalorite tarbimine on rasvakaotuse seisukohast tähtsam kui makrotoitainete suhe

Selle segaduse kõrvaldamiseks jagan ma 8 rasva kadu reeglit. Rasva kaotamise reeglid Allpool on toodud kaheksa reeglit, mida tuleb järgida, et saavutada maksimaalne püsiv rasva kadu koos suurenenud lihastoonusega.

Rasva kaotamise reegel 1: tarbige vähem kaloreid, kui keha põleb viis kuni kuus päeva nädalas. See on õige. Te peate tarbima ligikaudu kalorit vähem kui see, mida keha põleb hooldustoetusnagu te ei tekita kalorite puudujääki, hoolimata sellest, mida te teete, ei kaota te rasva!

Siiski on oluline, et nädalavahetustel suurendaksite oma kaloreid hooldustasu võrra võrra. See on vajalik ainevahetuse aeglustumise vältimiseks. Rasva kaotamise reegel 2: vaadake peeglit ja pilte, mitte oma kehakaalu.

Atleetvõimlemine

Olge rohkem kursis sellega, kuidas näete peeglis või Rasva kaotuse makro suhe ja oma vöökoha suurust, mitte kogu kehamassi skaalal, kuna selline mõõtmine ei erista teie rasva ja lihase suurust. Enamik ajast, just alustanud kulturistid ütlevad mulle, et nad peavad kaotama kuskil naela rasvasisaldusega.

Kuid ma ei oleks peaaegu sama muret kaalu pärast, nagu oleksin nii, nagu te näeksite peeglisse ja oma talje suurust. Selle põhjuseks on asjaolu, et Maksimaalne rasvapoletuse maar alustate oma kehakaalu väljaõpet, hakkate võtma lihasmassi ning selle tulemusena ei pruugi skaalal kehakaalu langus olla.

PARIM MAKROTOITAINETE SUHE KEHAKAALU LANGETAMISEKS - ILU -

Seepärast puudutage just seda, kuidas teid näete pildid on suurepärane võimalus seda jälgida ja lõpetage oma kehakaalu ületamine. Rasva kaotamise reegel 3: Kontsentreerige kaalutreeningutel rasva kaotamiseks.

Rasva kaotuse makro suhe

Jah, sa kuulsid õigesti. Kuigi ma pidevalt kuuleb rida: "Ma kaotan rasva kõigepealt, tehes südame ja seejärel jõudes lihase pärast kogu rasva kadumist", see pole parim viis rasva kaotamiseks!

Selle põhjuseks on asjaolu, et kui te kasutate kardiot kui ainsat harjutusallikat, siis kaotate sama palju rasva ja lihaseid.

Kalorikulu on olulisem kui rasvakao makrotoitainete suhe

Lõpptulemus on väiksem, kuid endiselt rasvavariant ennast madalama ainevahetusega lihaste kaotuse tõttu. Kasvatades lihaseid on tõesti saladus püsiva rasva kadu, sest rohkem lihaseid teil on, seda rohkem kaloreid te põletada puhkusel igal konkreetsel päeval.

Rasva kaotuse makro suhe

Lisaks on lihase kasvatamine võti, et saavutada kindel ja silmatorkav keha, mida kõik tahavad, kuid dieediga ja südame üksi ei anna. Rasva kaotamise reegel 4: Kui võimalik, proovige kasutada esimest asja hommikul tühja Rasva kaotuse makro suhe.

  1. Slimming hinnapakkumisi
  2. Kas makrotoitainete määr kaotab kaalu? Kuidas makrotoitainet arvutada? | dieedime
  3. Valu rinnus ja kaalulangus
  4. Kas vee kaalulangus on margatav
  5. Makrod on vaid üks osa mõistatustest Hoone?
  6. 3 klahvi oma toitainete suhte valimiseks - Atleetvõimlemine
  7. Rasva kaotuse püramiid - Atleetvõimlemine

Mul on tõesti meeldiv kasutada esimest asja hommikul tühja kõhuga, kuna ma saan alati kiireima rasva kadu tulemusi. Selle põhjuseks on asjaolu, et teie keha glükogeeni varud on tühjaks saanud üleöö kiirelt, nii et keha peab kütust põletama hakkavate rasvade puhul.

Pealegi on mul selline päev, mil süüa, taastuda ja kasvada. Kuid kui te ei meeldi päevase alguse rongiga, proovige vähemalt minutilist kiiret aeroobset tegevust see võib olla kiire statsionaarne jalgrattaga sõitmine või jõuline jalutuskäiksamuti minutiga kõhuõõne teostamine superskoodina.