Rasva kadu hea toit, Miks teil on vaja rasvu?

Igapäevane vajadus Terviseprobleemide ennetamiseks ja hea füüsilise vormi säilitamiseks soovitavad toitumisspetsialistid piirata küllastunud rasva punane liha ja rasvarikkad piimatooted 15—20 grammini päevas. Rasva seevastu on pidevalt reklaamitud kui dieedi kahjulikku vaenlast, seega pole üllatav, et inimesed on hämmingus, kui arstid ja toitumisspetsialistid rasva kiidavad. Paljud kulturismi fanaatikud kasutada.

50 toitu soolestiku kaotamiseks

Kuna teie keha tarbib rohkem kütust kui teie sööte, peab ta seda kuskilt mujalt hankima, mida ta teie kehalt võtab! Kaalu kaotamiseks peame kalorite tarbimist olema negatiivsed. Selleks on kaks viisi: Suurendage maha põletatud toitu st treenige Vähendage toitu suus ehk mida enamik inimesi nimetab dieediks Suurim viga, mida inimesed kaalust alla võtmisel teevad, on söömine.

See pole hea mõte! Jah ja ei.

Rasva Kadu Seiskunud

Kaal, mille te kõigepealt kaotate, on rasva kadu hea toit, mistõttu sageli leiavad inimesed, et kaotavad dieedid varakult dieediga, mille järel nad näevad vaeva, et kilosid nihutada. Samuti ei söö söömine keha nälgimisrežiimi, mis talletab rasva.

rasva kadu hea toit

Lugege seda uuesti. Kaupleb rasva.

rasva kadu hea toit

Seda me ei taha. Põhjus, miks see toimub, on see, et rasv hoiab grammi Kakao poletada rasva rohkem kaloreid kui süsivesikud või valk, mistõttu keha hoiab seda kinni, teades, kas me näljutame, sööb ta kõigepealt ära lihtsad asjad süsivesikud ja valk, 4 kalorit grammi kohta ja jätke rasv viimaseks 9 kalorit grammi kohta.

Niisiis, me ei saa süüa, rasva kadu hea toit mida saaksime süüa? Ah ha!

Kategooriateta 50 toitu soolestiku kaotamiseks Jah, võite oma soolestiku kaotada ja hoidke seda ära! Kaalukaotus Kas soovite oma soolestiku kaotada? Eks me kõik. Kas seda meelitamatu flab ümber oma keskosa ei lase teil rannas kehaga uhkeldada ega olla lihtsalt mugav, kui teie lemmik teksapaar oleme kõik seal käinud.

Enne kui vaatame, mida süüa, peame tutvuma ajastamisega Söögiajastus Esimene etapp on ainevahetuse suurendamine. Nüüd rasva kadu hea toit ainevahetus põhimõtteliselt seotud sellega, kui kiiresti teie keha lagundab toidu teie lihasteks. Keegi, kellel on kiire ainevahetus, on kõhn reha väljanägemisega inimene, kes sööb 50 korda päevas ja näeb endiselt välja nagu saaks veel mõne steiki ja neerukoorega hakkama.

Aeglane ainevahetus on seevastu seotud kellegagi, kes sööb päevas vaid paar söögikorda, kuid ei näi mingit kehakaalu nihutavat. Mis tahes lisakalorite suurendamine, näiteks nätske McDonalds, toob kindlasti kaasa rasva suurenemise.

Miks see oluline on? Esiteks võimaldab ainevahetuse suurendamine rahus põletada rohkem rasva.

rasva kadu hea toit

See on õige, mitte midagi tegemata, rasva põletamine. Kõlab hästi, eks? Kuulen pidevalt inimesi ütlemas, et ma söön ainult 3 söögikorda päevas ja vaatan enda suurust. Selle põhjuseks on asjaolu, et teie vaene keha peab üle elama 24 tundi kaasa arvatud magamise aegkui toidate seda ainult 3 korda! Need toidukorrad on tavaliselt tohutud toidud, mis vähendavad teie keha lagunemise kiirust ainevahetus.

rasva kadu hea toit

Jagades oma toidukorrad väiksemateks osadeks, saate süüa sagedamini. See suurendab teie ainevahetuskiirust ehk ainevahetustnii et see põleb läbi toidu kiiremini. Kuna teie keha teab, et saab mõne tunni pärast uuesti toitu, põleb see praegusest seadmest läbi palju kiiremini kui siis, kui te näljutaksite seda 3 korda päevas toites. Soovitan süüa kogu päeva jooksul 6 või 7 väiksemat söögikorda, et saada ainevahetus ületalve!

See võib alguses tunduda tüütu töö ja isegi keeruline, kuid te ei loe seda, mida ma olen kirjutanud. Ma ütlesin, et söö rohkem sööki, mitte rohkem toitu.

Rasvad, mis sobivad teie dieedi ja kehakaalu langetamiseks - Marjad May

Lihtsalt seetõttu, et sööte rohkem sööki, peame ikkagi veenduma, et meil oleks kaalulangus kalorite defitsiit. Kui lõikate toidukorrad 3 päevas päevas pooleks ja sööte 6 söögikorda päevas, suurendate ainevahetust, aidates rasvapõletusel puhata. Mida me sööme?

rasva kadu hea toit

Nüüd oleme avastanud, kuidas sööki ajastada. Mida me täpselt sööme. Kuni veendusime, et meil on kalorite puudujääk, võime tarbitud toitudega pisut rahulikumalt suhelda.

Kõik meist pole kulturistid!

rasva kadu hea toit

See ei tähenda aga, et saaksite küpsisepurki veel jõuda. Kookide, kuklite söömine, šokolaadi pudeli või veini või õllega pesemine võib tunduda toona Kaalulangus SSM, kuid teie keha ei täna teid selle eest.

Kuna käin läbi iga makrotoitainete jaotuse, on oluline seda lugeda erapooletult. Nad tahavad, et usuksid, et süsivesikud on halvad ja rasv teeb rasvaks. Nad eksivad. Nad kirjutavad kõik, mis nende arvates paneb sind ütlema: "oi, ma arvan, et proovin seda". Ära Kaks punkti, millest tahan siin juttu saada. Eriti naised, kuulake! Süsivesikud pole halvad.

Mis eemaldab keha rasva kadu kodus

Rasva söömine ei muuda sind rasvaks. Alustame süsivesikutega Ja esiteks on alati nii populaarne suhkur. Suhkur, pole sinu sõber. Neis nii armsates kookides leiduv suhkur on kõige lihtsamas vormis süsivesik s. Kõlab liiga hästi, et tõsi olla?

Rasvad, mis sobivad teie dieedi ja kehakaalu langetamiseks

See on. Keha kasutab seda suhkrut väga kiiresti ja on suurepärane väga lühiajalise energiapurske jaoks. Kuid liiga palju suhkrut, kui te seda ei vaja, lihtsalt salvestab suhkru oma kehas.

Keha on väga tõhus ja kui ta ei vaja suhkrut energia saamiseks, salvestab ta selle hilisemaks kuupäevaks! Suurepärane teie keha jaoks, mitte liiga hea ranna ilme jaoks.

Nii et kui proua Jones istub kodus söömas 3 või 4 jäätükki või 2 baari šokolaadi 4 klaasi veiniga, siseneb kogu see suhkur kehasse, mis kasutab osa sellest telekanali ümberlülitamiseks, kuid võtab ülejäänud osa ja salvestab selle rasvana. Mitte rasva kadu hea toit kui hilisõhtul. Öösel väheneb teie ainevahetus, nii et see võib kesta terve öö ilma toiduta.

Rasvased toidud

Seega hoitakse hilisõhtul tarbitud toitu, mida organism ei vaja, rasvana. Pole hea. Hea mõte on vähendada süsivesikute tarbimist õhtul, kui keha ei vaja nii suurt energiat. Kiire märkus alkoholi kohta.

Rasva kadu seiskunud

Alkohol sisaldab tühje kaloreid s. Need sisaldavad siiski 7 kalorit grammi kohta! Nii et nad on skaala vales otsas, kui keha kütuselt otsib. Seetõttu istuvad nad teie kehal, enamasti kõhupiirkonna ümber! Parim panus on tarbitava likööri koguse vähendamine või selle väljalõikamine.