Poletada alaselja rasva kiiresti. Toitumissoovitused rasva eemaldamiseks alaseljast ja ülaosast

Kuidas juhtida rasva mehe kõhu alt Kõigepealt peate tähelepanu pöörama ajakirjandusele, kõhu kaldus lihastele, alaseljale. Saaksid ka naised — tuleb vaid kang kätte haarata! Kindlasti tuleks treenida ka kerelihaseid, sest see parandab rühti ja juba visuaalselt me vöökoha väljanägemist. Kakskümmend minutit treeninguid päevas. Mõni ime, et mehed endale rohkem lubada saavad. Kindla dieedi järgimine võib olla keeruline, kui tunned end pidevalt näljasena.

Söö rohkem neid toiduaineid: kana, kalkun, kala, taine loomaliha, munad, köögiviljad, puuviljad, kaunviljad, väherasvased ja maitsestamata piimatooted, täisteraviljad, oliiviõli, kookosõli, seemned, pähklid jms.

Joo rohkelt vett, sest tihtipeale pole me näljased, vaid hoopis janused!

Toidud, mida tuleks vältida kaenlaaluste rasvade vältimiseks

Karboniseeritud vesi aitab kõhtu ka kauem täis hoida. Treeni kerelihaseid! Paljud langevad kaalu alandades kardio lõksu, arvates, et see on parim viis saamutamaks hea vorm.

Kindlasti mitte! Lihastreening sealjuures on täpselt sama oluline, et meie lihased oleks toonuses ning rasvapõletus veelgi efektiivsem. Kas teadsid, et mida suurem lihasmass, seda rohkem kaloreid me keha puhkeseisundis põletab?

poletada alaselja rasva kiiresti Kaalulangus vaiksema une tottu

Levinud arusaam, et sangadest lahti saamiseks tuleb treenida vaid küljelihaseid, ei ole kuidagi tõsi! Nagu ka sixpacki ei ole võimalik ette saada, tehes sada kõhulihaseharjutust päevas.

Kui soovite avastada veel sarnaseid harjutusi, siis ärge jätke seda artiklit 7 harjutusest ilma seljaosa raskusteta. Harjutage poletada alaselja rasva kiiresti raskust seljarasva eemaldamiseks Lisaks harjutustele, mida oleme eelmises osas esitanud, on raskused tavaliselt väga head liitlased, kui soovite põletada mis tahes kehaosa rasva. Väike pingutus sunnib lihast rohkem pingutama ja seetõttu on tulemus veelgi efektiivsem.

Ainuke asi, mida peaksite meeles pidama, on see, et on oluline mitte kaalu kuritarvitada, kuna eesmärk on vähendada rasva, mitte suurendada lihasmassi. Kõrgus T-s: painutage kergelt põlvi ja asetage kere maapinnaga paralleelselt.

Langetage käed ja raskused käes, avage ja sulgege käed 10 korda kahe seansi jooksul. Seda harjutust saate teha ka mitmepositsioonilisel pingil, nagu on näidatud järgmisel pildil. Deltalihase tõstminePüsti sirgelt, käed mõlemal pool reite. Hoidke raskusi tihedalt ja tõstke oma käed 90 ° ettepoole.

poletada alaselja rasva kiiresti Kas puhas ja vajutage Burn Fat

Kuni selle ajani kasutage kaenlaaluse kamuflaažimiseks järgmisi nippe. Kuidas peita kaenla rasva Kandke õiget rinnahoidjat - enamasti ei kanna naised õiget rinnahoidjat. Kujul, lõikel ja materjalil on kaenlaaluse rasva maskeerimisel oluline roll.

Kui te ei suuda endale sobivat rinnahoidjat välja mõelda, rääkige abistajaga, et teada saada endale sobiv suurus. Ärge ümardage ega painutage selga.

Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada

Kõhu tõmmatakse nii palju kui võimalik ribide külge, kuid hingamine pole vajalik. Küünarnukid asetatakse täpselt õlgade alla, mis võimaldab õlavöötme maha laadida. Sirged keerdumised Lähteasend — lamades selili, põrandal, jalad põlvedes kõverdatud ja asetatud kehapinnast kõrgemale diivanile või toolile.

poletada alaselja rasva kiiresti Keskmine kaalulangus alternatiivse paevaga

See asend võimaldab teil vaagna väänata treeningu algusest peale. Oluline on oma käsi õigesti asetada. Mida lähemal nad asuvad vaagnale, seda lihtsam on harjutust lõpule viia.

Maoharjutused

Väänamine on raskem, kui käed asuvad peast kaugel, kuid tund peab olema keeruline. Treeningu valdamise etapis saab käed kõhule panna, et tunda pressi survet. Peate keha aeglaselt vaagna külge keerama, peate selja ümardama ja abaluud põrandast üles tõstma. Proovige mõne sekundi jooksul jõuda kubemesse ja jõuda.

1. Korrasta oma toidulaud!

Seejärel hingake välja ja võtke aeglaselt algasendisse, kuid te ei saa täielikult põrandal pikali heita, et sihtlihased ei lõdvestuks treeningu lõpuni. Diagonaalne keerdumine Neid kasutatakse kaldus ja eesmise kõhulihaste treenimiseks. Harjutus tuleb sooritada lamavas asendis, põlved kõverdatud, jalad asuvad põrandal. Käed klammerduvad pea taga, küünarnukid lagunevad laiali. Õlad tõstetakse põlvedeni, pingutades abs-lihaseid. Kuidas vähendada alaselja rasva hulka, sõltub teie pühendumusest iga päev liikuda ja tervislikult toituda.

See ei pea olema lohisemine. See võib olla lõbus ja teie aega väärt. Kohapealne koolitus on müüt Harjutus on osa alaselja rasva eemaldamise strateegiast, kuid see pole ainus strateegia.

poletada alaselja rasva kiiresti Kuidas eemaldada rindkere rasva kiiresti

Kõik maailma külgmised painutused, torso pöörlemised ja linnukoerad ei suuda teie nimmekoormust ära rikkuda. Kohapealne treening pole lihtsalt võimalik - rasvade kadu ei toimi nii. Proovi midagi uut!

5 nippi, kuidas vabaneda sangadest! (+VIDEO!) - Paljas Porgand

Keha sunnib end rohkem tööle, kui katsetame uut trenni või spordiala. Kuna tuleb teha ebaharilikke liigutusi ja kasutada lihasgruppe teistsugusel viisil, võtab keha end rohkem kokku ja teeb rohkem tööd. Nii põletad rohkem kaloreid kui üht ja sama vana trenni tehes.

Kõige värskemad Liigume uudised otse sinu postkasti Rasv põletab rasvu Vastuoluline, kuid tõsi — rasvapõletuseks on rasvu vaja.

poletada alaselja rasva kiiresti Kas rasva poletamine haiget

Kui organism ei saa piisavalt rasvu, pole rasvapõletuseks ka piisavalt energiat, kirjutab American Journal of Clinical Nutrition. Toidust tulev rasv aitab lõhustada olemasolevat rasva, aktiviseerides PPAR-alfa-tuumaretseptoreid, millel on tähtis roll energiabilansi regulatsioonis. Kuidas põletada kcal? Kui soovid süüa ühe jäätise, mõtle, mida selle nimel tegema pead.