Pikaajaline paastuv rasva kadu,

Kui teil on paar venitusarmi, tähistage neid. Ettevaatlik tuleb ka olla vitaminiseeritud toidu tarbimisega maisihelbed.

Kas peaksin proovima vahelduvat paastu? Toit on kütus - see on see, kuidas sa treeningutel energiat annad ja siis neist taastud. Nii et kui kuulete vahelduva tühja kõhuga kehakaalu langetamise ja muude tervisele kasulike suundumuste kohta, võite olla kahtlane.

Sidrunimahla kaalulangus 16 tundi paastumise rasva kadu

Lõppude lõpuks, kas paastumise ja lihaskaotuse vahel pole mingit seost? Näpunäide Niikaua kui te ei paastu üle 24 tunni, ei pea te muretsema lihaste kaotamise pärast. Lihaste atroofia on pikaajalise alatoitumise tulemus, mitte ainult paar tundi või isegi paastupäev.

Kui kaua võin ma paastuda, enne kui hakkan lihaseid kaotama?

Kui olete vältinud vahelduvat Pikaajaline paastuv rasva kadu, sest arvate, et see mõjutab negatiivselt teie lihaste kasvu või treeningu jõudlust, ärge kartke. On tervislikke viise, kuidas vaheldumisi paastuda, mis võib pakkuda palju eeliseid; see ei pruugi siiski kõigile sobida. Tuleb meeles pidada mõnda olulist punkti.

  • Mandlid Tervisliku suupiste kaalulangus
  • Kuidas poletada rasvatoidu
  • Muu Paastu plussid ja miinused Paatumiel, nagu kõigil toitumi- ja eluviiidel, on oma pluid ja miinued.
  • PAASTU PLUSSID JA MIINUSED - TERVIS -

Mis on paastumine? Paast on tava, et ei söö või söö teatud aja jooksul väga vähe, mõnikord tehakse seda religioossetel põhjustel või meditsiinilistel eesmärkidel. Siis on veel nn vahelduv paast, mis Johns Hopkinsi meditsiini selgitusel on populaarne kaalulangetusmeetod, mis keskendub vähem sellele, mida inimene sööb, ja rohkem sellele, kui inimene sööb. Enamasti sööb inimene kindlaksmääratud tundide jooksul ja siis ülejäänud päeva paastub. Muudel juhtudel võib inimene enamikul päevadel normaalselt süüa, kuid siis on tal kaks päeva nädalas, kui tal on ainult üks söögikord.

Oluline on eristada vahelduvat paastu muudest kehakaalu langetamise paastumeetoditest, mis Beaumont Healthi märkmete kohaselt omavad sageli moehulluse dieeti. Näiteks võib inimene tarbida ainult puuvilja- või kapsasuppi või piirdub päevas vähem kui kaloriga, lootes sageli, et see ülimalt piiratud dieet aitab neil kiiresti kilo langeda või puhastab keha toksiinidest.

SMART pulgad kaalulangus Rasvaskaotus Overtraining

Selline paast on väga halb nii teile kui ka teie füüsilisele või tervislikule pingutusele. Beaumont Health rõhutab, et liiga väheste kalorite söömine võib muuta teid näljasemaks ja seada teid pikas perspektiivis rasvade saamiseks. Veelgi olulisem võib olla see, et pikaajaline paastumine väheste toitainetega võib põhjustada selliseid riske nagu elektrolüütide tasakaaluhäired, südame rütmihäired, pearinglus, dehüdratsioon, kõhukinnisus, külmatalumatus, ainevahetuse vähenemine ja jah, isegi lihaste kadu.

Nagu Ameerika perearstide akadeemia märgib, on moehullused dieedid - sealhulgas väga madala kalorsusega dieedid - nii kahjulikud mitte ainult sellepärast, et need piiravad teie tarbitavaid toitaineid, vaid ka seetõttu, et need pole pikaajaliselt jätkusuutlikud.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest

Inimesed jälgivad neid lühikest aega ja lähevad siis tagasi oma tavapärase elustiili juurde. Vahelduv paast on teistsugune, kuna see lihtsalt piirab söömise kellaaegu ja julgustab paastuma ka ülejäänud päeva tundi - ja Johns Hopkinsi meditsiin märgib, et see on elustiil, mis on palju paremini kooskõlas inimeste arenguga elama, minnes söömise vahele pikaks ajaks. Selles paastujärgus läbib keha nn metaboolse vahetuse, kus süsivesikute varud saavad otsa energia tarbimiseks ja hakkavad selle asemel rasva põletama.

Kuid keskmise tänapäevase eluviisiga, kus enamik inimesi sööb kogu ärkveloleku aja, pole kehal kunagi võimalust seda metaboolset vahetust läbi viia. SCNMi meditsiinikeskus lisab, et söögitundide piiramine tähendab sageli, et sööte üldiselt vähem ja kui toitumisperioodil tarbitavad toidud on piisavalt tervislikud, näete rasva kadu ja lihasmassi suurenemist.

Harvard Health Publishing julgustab neid, kes proovivad vahelduvat paastu, piirama söömist kaheksa kuni kümne tunnini päevas ja vältima liiga hilja söömist õhtul enne magamaminekut.

See võib tähendada ärkamise ajal kell 7 hommikul paastu murdmist ja viimase söögi lõpetamist kella ks. Kui see muudab nad päeva jooksul liiga näljaseks, võiksid nad paastumurdmise peatada kuni kella ni ja lõpetada viimase söögikorra kell See jätab nende kehale tunnise akna paastumisse jõudmiseks.

Pange tähele, et kui 16 tundi on teie jaoks liiga pikk, et paastuda, võite lühendada paastuperioodi 12 tunnini või isegi 10 tunnini.

Lühidalt, vahelduv paast ei tähenda enda näljutamist.

50 LB kaalulangus nagu Kuidas slim oma talje ja puusad

See seisneb piisavas koguses kalorite ja toitainete saamises iga päev, kuid annate oma kehale siiski ajavahemiku, kus ta saab paastuda ja toitu mitte võtta. Paastumine ja lihasekaotus Aga kui proovite vahelduva paastu ajal selle söömisakna ajal õigesti süüa, siis mida see endaga kaasa toob? Mida hõlmab tervislik toitumine lihaste kasvatamiseks?

Üks peamistest põhjustest, miks hea toitumine on tugevuse suurendamiseks ülioluline, on see, et just nendel toitumisperioodidel, erinevalt nendest paastumisperioodidest, on kehal lihase ehitamiseks vajalik insuliin ja aminohapped, vahendab Utah Health University.

Kuid lihtsalt sellepärast, et need toitumisperioodid on siis, kui teie keha ehitab lihaseid, ei tähenda see, et lühiajaline paastumine ja lihaste kaotamine on nii põhjuste kui tagajärgedega seotud, nagu võite arvata. Nii Utahi ülikooli tervise- kui ka SCNM-i meditsiinikeskuse andmetel ei pea te paastumise ajal muretsema lihaste kaotamise pärast, kui toitumisperioodil saate korralikult toitu.

teeb lohe poletada rasva Slimming Fit Rebound Slim sirge jala teksad

Ja see pole kõik valk. Toitumis- ja dieetiakadeemia märgib, et kuigi valk on oluline, ei ole vaja valgu värisemist raputada nii, nagu mõned inimesed teie arvates peavad. Selle asemel peaks valk moodustama umbes 10—35 protsenti kogu kaloritest. Kui te lihaseid ei ehita, võib lihaste säilitamine võtta ühe kilogrammi naela kohta vaid 0,37 grammi valku.

  • Dennis Dachshund Kaalulangus
  • Kuidas poletada rasva ja saada abs
  • Need 22 nippi aitavad kehakaalu kiirelt langetada
  • PAASTU PLUSSID JA MIINUSED - ELU -

Kuid nagu Toitumis- ja dieetiakadeemia märgib, ei tohiks te tähelepanuta jätta oma kahte ülejäänud makrotoitu: süsivesikuid ja rasva. Süsivesikud on kütuse jaoks olulised, kuna need salvestuvad teie lihastesse glükogeenina ja aitavad teil treeningu ajal jõudu anda.

Mida naeb valja 12 kaalulangus tms salendav mahl

Pool kaloritest peaks tulema süsivesikutest. Lõpuks on rasv veel üks suurepärane energiaallikas ja umbes 20—35 protsenti kaloritest peaksite saama rasvast. Lihtsalt olge ettevaatlik, kui jälgite oma portsjonite suurust rasvaga, kuna see sisaldab rohkem kui kaks korda rohkem kaloreid kui süsivesikud ja valk.

Jõutreening lihaste kasvu jaoks See, mida sööte, on ainult väike osa lihaste kasvatamise või säilitamise protsessist. Toitumis- ja dieetiakadeemia rõhutab, et peate trenni tegema. Peaksite tegema lihast tugevdavaid tegevusi, mis töötavad kõik teie peamised lihasrühmad - jalad, puusad, selg, rind, kõht, õlad ja käed - kaks korda nädalas läbi jõutreeningharjutuste, näiteks raskuste tõstmise, vastupanu ribade kasutamise või kalisteenika, näiteks push-up, pull-up või sit-up.

Pidage meeles, et seda tüüpi treeningute läbiviimiseks vajate õiget toitumist. Inimesed, kes treenivad tühja kõhuga, võivad halveneda, eriti kõrge intensiivsusega treeningute ajal, vastavalt Ülevaates märgitakse aga ka seda, et tühja kõhuga harjutamine suurendab treenimata inimeste rasvade lagunemist ja võib kaalulangetamiseks olla Pikaajaline paastuv rasva kadu.

Need, kes treenivad tühja kõhuga, võivad kaotada ka rasvase kehamassi.

Kuidas vahendada oma alaselja Nagu salendav tooriistad

Selles ülevaates on veel palju teadmata, kuidas paast mõjutab sooritust, Pikaajaline paastuv rasva kadu staatust ja tulemuslikkuse tulemusi. Kuid märkimisväärne vähese massikadu, Pikaajaline paastuv rasva kadu ametlikult nimetatakse lihaste atroofiaks, põhjustab sagedamini istuv eluviis ja teie lihaste vähene kasutamine, märgib Siinai mäe terviseraamatukogu.

Mõnel juhul võib lihaste atroofia olla seotud toitumisega, kuid see on siis tingitud näljast või alatoitumusest - st ebapiisavast söömisest pikas perspektiivis, mitte mõne tunni jooksul. Kui vahelduv paastumine kõlab nagu elustiil, millest võiksite kinni pidada, on esimene otsus, mille peate langetama, kas paastute iga päev või kaks korda nädalas.

Johns Hopkinsi meditsiin julgustab inimesi endise poole pöörduma, kuna kaheksa tundi söömist ja 16 tundi paastumist on pika aja jooksul lihtsam kinni pidada.

Kui sööte regulaarselt viis päeva nädalas ja jätate siis kaks päeva ainult ühe söögikorra söömiseks, võite nende kahe päeva jooksul liiga nälga jääda.

Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud. Ka Piiblis mainitud paastumise juhtumid ei ületa oluliselt 40 päeva. Kuid pikim teadaolev dokumenteeritud paast kestis tervelt päeva.

Pidage meeles, et paastuperioodil võite ikkagi süüa vett või kaloreid sisaldavaid jooke. Need, kes teevad igapäevast paastu, ei tunne tõenäoliselt tohutut nälga, kui nad ajavad mittesöömisperioodid korralikult välja. Nagu märgib Utahi ülikooli tervishoiuasutus, võib enamik inimesi minna umbes viis või kuus tundi pärast sööki, enne kui tunneb end oluliselt näljasena; seetõttu, kui lõpetate viimase söögikorra kella ks või ks.

Dieedi matkimist jäljendav ProLoni paastumine: kas see töötab kaalulangusena?

Johns Hopkinsi meditsiin tuletab inimestele meelde, et nad Pikaajaline paastuv rasva kadu peaks söömisperioodil liiga palju alkoholi tarbima ja keskenduvad selle asemel täisteratoodetele, köögiviljadele, puuviljadele ja lahjale valgule.

Tehke Pikaajaline paastuv rasva kadu, kui palju kaloreid teie keha vajab iga päev, ja püüdke oma toitumisperioodil selle arvuni jõuda.

Kas peaksin proovima vahelduvat paastu? Toit on kütus - see on see, kuidas sa treeningutel energiat annad ja siis neist taastud. Nii et kui kuulete vahelduva tühja kõhuga kehakaalu langetamise ja muude tervisele kasulike suundumuste kohta, võite olla kahtlane. Lõppude lõpuks, kas paastumise ja lihaskaotuse vahel pole mingit seost? Näpunäide Niikaua kui te ei paastu üle 24 tunni, ei pea te muretsema lihaste kaotamise pärast.

Vahelduva paastumisega kohanemine võib mõnikord veidi aega võtta, kuid kahe nädala pärast peaks seda eluviisi järgiv inimene ületama kõik näljatunded või kõhnused, mida nad alguses tunnevad. Lõpuks on oluline ka meeles pidada, et vahelduv paast ei sobi kõigile.

Lihtne jälgida: 4 Toitumise kvaliteet: 3 PÕHJAVIRI: paastu jäljendav dieet on kõrge rasvasisaldusega ja vähese kalorsusega katkendlik paastumismeetod, mis pakub kinnispakendatud toite viieks päevaks. See võib aidata teil kaalust alla võtta, kuid on kallis ja ei pruugi olla parem kui tavalised vahelduva paastumise dieedid. Mis on paastu jäljendav dieet? Dieedi paastumisega lõi itaalia bioloog ja teadlane dr Valter Longo. Ta püüdis korrata paastumise eeliseid, pakkudes samas kehale toitu.

Alla aastased lapsed ega teismelised ei tohiks pikka aega ilma toitumiseta käia ega rasedad ega imetavad naised. Paast ei pruugi Kaalulangus teeb mind onnelikuks jaoks ideaalne olenevalt nende eesmärkidest, treenitud staatusest ja soost. Ja viimane, vahelduv paast ei ole ka ideaalne valik diabeedi või veresuhkruprobleemidega inimestele ning seda ei tohiks teha keegi, kellel on varem olnud söömishäireid.

Viimased Artiklid.