Pdf poletada rasva soota lihaste

Paha rasv miks ei õnnestu kõhnuda Doktor Simeons uuris pikki aastaid rasvumise tegelikke põhjuseid. Näiteks teeb just see rasv naha siledaks ja pinguldab seda. Kuid skaala ei võta arvesse teie keha koostist ning kõhupiirkonna lihaste ja keharasva suhte tähtsust oma tervise määramisel. Raamat on hästi kirjutatud ja hõlpsasti loetav, mis on teie koduraamatukogu jaoks suurepärane ost. Ta avastas ja arendas välja toimiva, aga ka tema poolt kliiniliselt tõestatud teooria, mille kohaselt on rasvumine organismi ainevahetust kontrolliva süsteemi häire.

Meie jaoks aga on tähtis mõista doktor Simeons i dieedi peamist ideed HCG olemasolu kehas, mis on signaaliks avada juurdepääs hoiustatud pahale rasvale ja põletada seda vastavalt vajadusele. Siin on aga äärmiselt tähtis mõista üht HCG ise rasva ei põleta! See ei vähenda söögiisu!

See ei tee mitte midagi muud peale ühe erandliku asja see annab ajule signaali vabastada paha rasv ja just seda rasva vajadusel toiduna kasutada. Aga see, kuidas sellist vajadust tekitada, oligi teiseks osaks doktor Simeons i uurimusest, kui ta töötas välja oma kalori dieedi. Kahjuks ei olnud see päris nii. Kui organism ei saa väljastpoolt söögi näol isegi väikeses koguses toitu, asub keha kaitsepositsioonile ja lõpetab igasuguse rasvapõletamise.

Aga kui süüa liiga palju toitu, siis ei kõhnu keha jälle üldse või ei kaota rasva piisavalt kiiresti.

Doktor Simeons seadis endale ülesandeks luua dieet, mis tagaks igapäevase kaalulanguse. Kui kasvõi ühel päeval ei esine langust, võib kahtlustada dieedi rikkumist ja saab võtta kasutusele vajalikud abinõud, parandamaks protsessi ja saavutamaks kaalulanguse järgmisel päeval. Sellisel moel töötati välja kalori dieet. See võttis doktor Simeons il aega veel 16 aastat ning üüratu koguse proove ja vigu, enne kui saavutati täpne nimekiri toiduainetest ja nende kogustest, millest koosnebki doktor Simeons i kalori dieet.

Tehke uuest kaalust oma normaalne kaal Kui kaua on vaja ja tohib pidada doktor Simeons i dieeti? Ta avastas, et vajalik on olla vähemalt 23 päeva HCG-ga, et saavutatud tulemus muutuks püsivaks. Aga keskmiselt 40 päeva pärast algab keha harjumine HCG-ga ja see kaotab oma tõhususe, mida kohe saadab näljatunne ja nõrkus. Kui inimene lõpetab HCG manustamise, jääb veel üks ülesanne uue kaalu püsivaks muutmine.

PDF-failina - Leht - Äripäev

Kas olete märganud, et teie elu igal ajajärgul keha justkui asuks teatud kaalus, paar kilo siia-sinna? Ja seejuures, kuidas te ka ei oleks püüdnud alandada seda kaalu kerge dieediga, või vastupidi, oodanud, et see tõuseb järsult pärast paari õgimispäeva, läks kaal nagu teiegi tagasi normi ja sellisena püsiski. Doktor Simeons võttis seda keha eripära arvesse, kui töötas välja oma kõhnumisprotsessi, ja seepärast ongi dieedi viimaseks etapiks just nimelt uue kaalu püsivaks muutmine.

Sel ajal on väga tähtis püsida umbes selles kaalus, millises te lõpetasite kalori dieedi, ja mitte kaalus järsult juurde võtta, aga ka mitte püüda kaalu veelgi rohkem langetada. Kolme nädala pärast hakkab keha uue kaaluga ringi käima kui uue normiga ja ei hakka enam üritama minna tagasi vana normi juurde.

Sel hetkel olete te tõusnud uuele tasemele ja võite nüüd säilitada oma uut kaalu võrdlemisi lihtsalt, pidades kinni õige toitumise ja kerge sportimise reeglitest. Seejuures rabab teid see, kuivõrd normaalseks muutus teie ainevahetus, ja millise kergusega te saate parandada väikseid patustamisi, minnes järgmisel päeval tagasi vajalikele õige toitumise rööbastele.

Kuidas sa slim oma tagasi

Järgmistes peatükkides anname me täpsed juhised doktor Simeons i kõhnumisprotsessi läbiviimiseks. Täites meie juhiseid samm-sammult, saate te kerge vaevaga üle minna teisele poolele ja nautida tulemusi, mida toob endaga tänapäevane ime, milleks ongi see protsess. Kõige olulisem reegel: kõik, mis on kirjutatud, peab olema rangelt täidetud.

  • Poletada rasva, kuid ehitada lihaseid
  • St Thomas kaalulangus

See sisaldab teavet treeningueelsete ja -järgsete söögikordade kohta, meeste ja naiste näidismenüüd ning hommiku- lõuna- ja õhtusöögiretsepte. Ma armastan söögikavade lihtsust.

25 naela kaalulangus valjakutse

Need on looduslikud, toitainerikkad, toidusedelid koos valikuga petujoogiks. Autor rõhutab järjekindluse ja edukate tervislike toiduvalikute tegemise olulisust.

Raamat selgitab ka aju edukaks treenimise tähtsust, kasutades eesmärkide saavutamiseks positiivset mõtlemist ja vaimset keskendumist. Kaalulangus nõuab mõtteviisi muutmist, järjepidevat treenimist ja head toitumist. Ebatervislike harjumuste muutmine ei ole alati lihtne, seega on selles raamatus meele treenimise kohta esitatud teave äärmiselt oluline kaalukaotuse eesmärkide seadmiseks ja tõhusaks saavutamiseks.

Kaalutreening on keha koostise muutmise võtmetegur, et vähendada keha rasva ja suurendada teie lihasmassi.

Mitte ukski kaalulangus

See raamat sisaldab jõutreeningu programmi, mida saab kasutada nii algajale kui ka kohandada kesk- või edasijõudnutele. Harjutused on põhilised ja tõhusad ning kuigi ma arvasin, et oleks tore, kui raamat sisaldaks harjutusi tutvustavaid pilte, on olemas viidatud veebisait, mis sisaldab fotosid treeningutest ja kirjeldusi.

Video Juhiseid: Evidence-Based Weight Loss: Live Presentation (Mai 2021).

Seal on peatükk kardiotreeningu kohta, mis selgitab kardiost kasu kaalulanguses ja annab üksikasjalikku teavet arvukate kardiotüüpide vahel, soovitatav kestus ja intensiivsus.

Peatükis uuritakse ka kardiotoodete tegemist enne või pärast raskusi ning kui peaksite seda tegema tühja kõhuga. Raamat sisaldab ka jaotust plaatide ja täiustatud tehnikate kohta rasva kadu kiirendamiseks. See lõpeb mitmete kaalulangetusvahenditega, nagu eesmärgi- ja kalorite töölehed ning makroelementide tabelid.

Mulle saadeti selle raamatu koopia ülevaatamiseks.