Parim rasva poletamine rutiinne.

Kehal on vaja aega, et aru saada, et kõht on täis. Antioksüdandid polüfenoolid neutraliseerivad vabad radikaalid, muutes need stabiilsemateks molekulideks.

1. Burpees

MCT-d pakuvad kehale kiiret energiat ja seetõttu hoitakse neid rasvarakkudes väiksema tõenäosusega. Veel ütleb dr Cullen, et kui söögikord sisaldab keskmise ahelaga triglütseriide, suureneb põletatud kalorite arv märkimisväärselt termogeenne toime. Kui kasutatakse rohkem kaloreid, siis vähem hoitakse seda rasvana, mis aitab vähendada keha rasva taset.

Paljud ketogeense dieedi ja MCT õli eestkõnelejad ütlevad, et MCT energiat toetavad jõud on seletatavad järgmiselt: kui MCT õli metaboliseerub kehas, käitub see rohkem süsivesikute kui rasva moodi.

1. Rasvade põletamine on seotud energia tasakaaluga

Pidage meeles, et keha jaoks on eelistatavaim kütus süsivesikud. Erinevalt teistest rasvadest ei lähe MCT õli läbi lümfisüsteemi. Selle asemel transporditakse see otse maksasse, kus see metaboliseerub, seega eraldab see energiat nagu süsivesik ja loob protsessis palju ketoone mida saab kasutada kütusena.

Enimmüüdud dieediraamatu Lean Bodies autor Cliff Sheats avab MCT õli kalorite põlemisomaduste taga peituva saladuse, selgitades, kuidas rasvad organismis metaboliseeruvad.

Sheatsi sõnul on toitudes leiduvad tavapärased toidurasvad LCT umbes 16—22 süsinikuaatomit.

parim rasva poletamine rutiinne

See on sama tüüpi rasv, mida teie keha hoiab. MCT-d on ainult 6—12 süsinikuaatomit.

parim rasva poletamine rutiinne

See erinevus molekulaarstruktuuris on põhjus, miks MCT õli käitub kehas erinevalt kui tavalised rasvad. Valku tuleks tarbida iga päev, headeks allikateks on näiteks tuunikala ja kanafilee. Väldi mõtlematut söömist Iga mõtlematu lisaamps suurendab päevast kalorite hulka. Järgmine kord, kui käe krõpsude poole sirutad, mõtle sellele.

Parim viis rasvade põletamiseks

Tee kindlaks, et tarbid piisavalt kaloreid Kui hoiad keha kalorite defitsiidis, läheb su keha nälgimisrežiimile ja su ainevahetus muutub aeglasemaks. Uuringud näitavad, et grammi lihaseid põletab päevas 10 kilokalorit, samas kui sama kogus rasvu vaid 2—3.

parim rasva poletamine rutiinne

Vahe on tohutu! Mõni ime, et mehed endale rohkem lubada saavad.

Saaksid ka naised — tuleb vaid kang kätte haarata! Lokaalne rasvapõletus Veel hiljuti vaieldi tuliselt selle üle, kas lokaalselt on võimalik rasva põletada, kuid Kopenhaageni ülikooli uurijad on seda nüüd kinnitanud. Katsejänesed sooritasid reiesirutuspingil ühe jalaga 30 minutit kerge raskusega harjutust.

Samal teemal

Uurijad võrdlesid nii puhkava kui ka töötava jala nahaaluseid rasvarakke. Töötaval jalal oli rasvarakkudes märgatavalt suurem verevool ja lipolüüs rasvade lagundamine glütserooliks ja vabadeks rasvhapeteks.

parim rasva poletamine rutiinne

Teisisõnu vallandus töötavas jalas rohkem rasvu, et keha kasutaks neid kütusena. Järjepidevad kordused aeroobses tsoonis ei lase rasval tagasi ladestuda.

parim rasva poletamine rutiinne

Seega need kõhulihaseharjutust või kükki tasuvad ikkagi ära! Igasugune liikumine nõuab energiat, ka nihelemine. Uuringud on juba ammu kindlaks teinud, et rahutumad tüübid põletavad rohkem kaloreid.

  1. Kaalulangus 2 kivi
  2. Koolitus Paljud naised eelistavad rasva põletamiseks südame tõstmist raskuste tõstmisele.
  3. Kaalulangus kurk
  4. Kaalulanguse kaalukaart
  5. Viited Polüfenoole on seostatud kõigega alates kaalulangusest kuni südame terviseni, treeningutest kuni taastumiseni, kuid mis on parim viis oma rutiini täiendamiseks?
  6. MCT õli: kas see on parim viis rasva põletada? - Atleetvõimlemine

Kui istud kontorilaua taga, vaheta pidevalt asendit, tammu jalgadega, tantsi toolil, venita käsi-jalgu. Kui keegi sulle seepeale palderjani soovitab, siis teata, et teed trenni!

Kui kavatsete seda suundumust järgida, peate teadma mõnda parimat rasva põletamise harjutust, mida saate kodus teha.

Kuidas polüfenoolid aitavad teil rasva põletada ja parandavad taastumist

Paljud hõivatud inimesed kogu maailmas ei taha veeta tunde väljaspool spordisaale pendeldades ja järjekorras olles, kuid soov lameda kõhu järele on tugevam kui kunagi varem, kui suvehooaeg on viimaks jõudnud.

Kui soovite maksimeerida vähe aega, mida peate oma elutoast treenima, vaadake neid rasvapõletuse harjutusi. Parimad treeningud on alati need, mis koosnevad liigutustest, mis haaravad mitut suurt lihasrühma.

parim rasva poletamine rutiinne

Saate hõlpsasti teha lihtsa, tavapärase tooniva käigu ja muuta see millekski tõhusamaks, mis annab teile kõige suurema paugu. Kui ümarate vormide saavutamiseks on vaja palju erinevaid treeninguid jõutreening, kardiotreening, venitus jneon kogu keha jõutreening ja HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening keharasva kiireks põletamiseks parimad.

Rakendage seda kontseptsiooni harjutuste jaoks, mis moodustavad teie rutiini, ja need muutuvad dünaamiliseks, rasvapõletuseks.

Atleetvõimlemine

Siin on parimad näited harjutustest, mis tarbivad palju energiat ja ei vaja mingit varustust. Burpees Ükski südame koostamine ei oleks täielik ilma burpeedeta. Nad esitavad väljakutse kõigile kehaosadele ja saadavad teie südame löögisageduse kiiresti.

Kõik see kokku moodustab harjutuse, mis kulutab umbes 10 kalorit minutis[1].

Enim Küsimusi

Eeldades, et teete igal minutil 10 kuni 20 kordust, on see üks parimaid rasvapõletusharjutusi seal. Tempot tõstes saate põletada veelgi rohkem kaloreid.

Lihtsalt veenduge, et te ei lase oma vormil kannatada!

  • Huppa kois rasva poletamiseks
  • Järeldus Sportlased vannutavad, et see annab neile rohkem energiat.
  • Viide Jõusaalid üle kogu maailma avanevad uuesti, kuid enamikku inimesi peletavad erinevad piirangud, riskid ja teadmine, et neil pole enam nii palju aega treeningutele pühenduda.
  • Mustad oad, marjad, bataadid ja muud kiudainerikkad toidud seeditakse palju aeglasemalt kui madala kiudainesisaldusega toidud, põhjustades teie vereringesse aeglast ja ühtlast glükoosivoogu.

Kopsude hüppamine Kui arvasite, et põhilised kopsud on rasked, pole te varem hüppeid proovinud. See plyomeetriline harjutus tugevdab kõiki samu lihaseid, kuid ajab ka südame põksuma. Alustamiseks pange lihtsalt vasakule jalale ettepoole, kui tõstate parema käe ette ja vasak käsi tagasi, küünarnukid kõverdatud kraadise nurga all.