Naha pingutamine parast kaalukaotust.

Soola koorimine kodujuustuga. Liigutage lusikate kumerat külge mööda otsaesist, silmade kontuuri, seejärel mööda põski, lõua ja kaela.

Naha pingutamine parast kaalukaotust

Kuid osade inimeste jaoks kaasneb märkimisväärse kaalukaotusega uus probleem — lodev nahk. Õnneks on ka sellele murele lahendus olemas. Kui suudad endas järgnevad harjumused juurutada ja järgid kõiki nõuandeid, siis juba mõne aja pärast on su nahk ilus ja elastne. Edukas kaalukaotus on alati suur saavutus ning seda tasub igal juhul tähistada.

Naha pingutamine parast kaalukaotust

Kontrolli kaalukaotamise protsessi. Enamikel juhtudel tekib üleliigne nahk just seetõttu, et kaalukaotus Naha pingutamine parast kaalukaotust sinu keha jaoks liiga kiiresti toimunud.

Gravitatsioon tõmbab õlavarre nahka allapoole ning põhjustab naha lõtvust, mida ei saa parandada dieedi või trenniga.

Nahale tuleb aega anda, vastasel juhul kaotabki sinu nahk elastsuse. Tarbi rohkem vett. Piisav vee tarbimine on sinu tervisele igati kasulik ja lisaks muudab see su naha tugevamaks ja siledamaks.

10 viisi, kuidas nahk peale kaalukaotust uuesti trimmi saada

Proovi juua vähemalt kuus Naha pingutamine parast kaalukaotust vett päevas. Käi regulaarselt trennis. Lihastreening mõjub lihastele hästi ning need moodustavad sinu naha alla tugeva toe.

LIGHTEN 2 TONS OF SKIN COLOR WITH 2 MATERIALS👍APPLY IT 2 TIMES A WEEK, GET PORCELAIN SKIN #Wrinkle

Niisuta nahka. Võimalusel kasuta E-vitamiini sisaldavat niisutajat.

TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist Analüüsib Kaalukaotuse tagajärjel kaotab nahk oma tugevuse ja elastsuse, muutub lõtvuseks ja rohkeks. Kuidas nahka pingutada pärast kehakaalu kaotamist, milliseid meetodeid on kiire efekti saavutamiseks parem kasutada?

Samuti võid proovida kookosõli, mis on täiesti looduslik ja rahustab nahka. Seda sisaldavad paljud kehakreemid, kuid nahka võid niisutada ka puhta kookosõliga.

Naha pingutamine parast kaalukaotust

Kõhulihaseid treenivad harjutused. Kõige esimesena annab kaalukaotus endast märku just kõhupiirkonnas ning seetõttu tekib just sinna kõige rohkem üleliigset nahka.

TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist

Ole kõhtu treenides väga järjekindel, tulemused ei anna endast üleöö märku. Võta endale paar korda kuus aega, et massaaži minna. See turgutab sinu vereringet. Kui puudub võimalus professionaali külastamiseks, siis võid vabalt ka ise endale massaaži teha.

Jääge vedelaks Pilt: Shutterstock Joo päevas 2 liitrit vett. See aitab nahka pingutada ja siluda ning toksiine välja loputada.

Kaitse nahka liigse päikese eest. Väldi liigset päevitamist ja solaariumis käimist — see kõik kahjustab sinu naharakke. Sama kehtib ka kloorivees ujumise kohta, sest kloor kuivatab nahka.

Naha pingutamine parast kaalukaotust

Kui käid ujumas, siis ära unusta peale seda end pesta ning nahka niisutava kreemiga hellitada. Koori keha meresoolaga. Mõned teadlased on öelnud, et meresoola sisaldavad kehakoorijad parandavad sinu vereringet, aga lisaks aitavad ka naha elastsena hoida. Muutust näed juba paari nädala pärast. Sea endale eesmärk.

Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada

Kui oled enda jaoks kindla plaani paika pannud ja näed vaimusilmas, milline elastse nahaga välja näeksid, siis see on parim motivaator üldse! See aitab sul rohkem pingutada ja pisiasjadele tähelepanu pöörata.

Ole kannatlik.

Naha pingutamine parast kaalukaotust

Kehal läheb uue suurusega harjumiseks aega ning sinna ei saa midagi parata. Kui kaalukaotus oli suur, siis ei pruugigi sinu nahk sellest kunagi sajaprotsendiliselt taastuda. Kuid ära lase end sellest häirida!

Sa oled oma elus teinud läbi suure muutuse ja sinu enesetunne on seeläbi kindlasti paranenud.