Maksimaalne rasva poletamine jooksulint,

VT1 ja VT2 vahel muutub rääkimine keerulisemaks. Suurim erinevus on intensiivsus. Seejuures põletab treening rohkem kaloreid ja ületab anaeroobse läve.

Suure intensiivsusega intervallikoolitus Intervallikoolitus on üks parimaid viise, kuidas suurendada oma võimekust ja kaotada rasva. Jooksurada pakub täiuslikku vahendit nende treeningute läbiviimiseks, mis hõlmavad vahelduvaid lühikesi suure intensiivsusega töid koos võrdse või veidi pikema madala intensiivsusega tööga.

Maksimaalne rasva poletamine jooksulint Rasvapoleti blokeerija

Lähenege intervallidega mõõduka intensiivsusega, nii et nad on aeroobsed või muudavad need kõik välja HIIT suure intensiivsusega intervallide treening sessioonid.

Mõlemal on kasu, kuid HIIT on kõige parem salvestada inimestele, kellel on kindel tase.

  • JOOKSURAJA KAALULANGUS: 4 RASVA PõLETAMISE STRATEEGIAT KEHAKAALU LANGETAMISEKS - TERVIS -
  • Rasva kadumise asjad

Aeroobsed intervallid Aeroobse intervalliga treeningu eesmärgiks on kalorite põletamine, südame löögisageduse Kaalulangus metabolism ja vastupidavuse suurendamine.

Te töötate südame löögisageduse tsoonis, mis on aeroobne - vahemikus 50 kuni 85 protsenti teie maksimumist kogu seansi jaoks.

Maksimaalne rasva poletamine jooksulint ta lahja rasva poleti

Kõrgema intensiivsusega purunemised viivad teie südame löögisageduse selle vahemiku kõrgemasse otsa, ülejäänud puhkeajad langevad sind alumisse otsa. Aeroobse intervalliga treening erineb püsiva seisundiga aeroobsetest treeningutest, kus teie südame löögisagedus jääb kogu oma pingutuse ajal suhteliselt stabiilseks.

Maksimaalne rasva poletamine jooksulint Instant Poti kaalulangus

Selle treeningu läbiviimine Maksimaalne rasva poletamine jooksulint aitab inimesel üleminekut jalutuskäigust järjekindlalt. See on ka kindel viis füüsilise vastupidavuse ehitamiseks, nii et aja jooksul on teil võimalik teha püsitreeninguid kiiremini ja väiksema vaevaga.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Kuidas seda teha: soojendage jalgratta 5 kuni 10 minutit kergesti. Kui liigute kiiresti, ei ole teie liigestel korralik, kallutage kallet üles ja hoidke oma tempot tõsta, et tõsta südame löögisagedust.

Aeglustage - või vähendage kaldteed - et tuua oma südame löögisagedus 50—65 protsendini maksimaalselt 1—3 minutini. Korrake intervalle, kuni olete lõpetanud vähemalt minutilise treeningu.

  • CARDIO VS. RASVAPõLETUS JOOKSULINDIL - TERVIS -
  • Kuidas eemaldada naorasva 1 paeva jooksul
  • Südame intervallikoolitus jooksulint - Teostada

Suure intensiivsusega intervallikoolitus HIIT hõlmab vahelduvaid lühikesi raskeid töid puhkusega, nagu aeroobsed intervallid. Suurim erinevus on intensiivsus.

Parandab kolesterooli vereprofiili. Vähendab rasvkoe kogust kõhul ja toetab lihasmassi. HIIT-programmi väljatöötamisel on vaja kindlaks määrata intensiivse koormuse intervallide kestus, intensiivsus ja sagedus ning taastumisintervallide kestus.

Kuna töö on palju suurem, on intervallide pikkus tõenäoliselt lühem. Samuti peate võib-olla ka töö suhet veidi muutma.

Suure intensiivsusega intervallikoolitus Intervallikoolitus on üks parimaid viise, kuidas suurendada oma võimekust ja kaotada rasva. Jooksurada pakub täiuslikku vahendit nende treeningute läbiviimiseks, mis hõlmavad vahelduvaid lühikesi suure intensiivsusega töid koos võrdse või veidi pikema madala intensiivsusega tööga. Lähenege intervallidega mõõduka intensiivsusega, nii et nad on aeroobsed või muudavad need kõik välja HIIT suure intensiivsusega intervallide treening sessioonid.

Selle asemel, et need oleksid võrdsed, kaaluge endale veidi pikemat puhkeaega, et saaksite piisavalt suure hulga vaevustega katta iga suure intensiivsusega intervalliga. HIIT-il on oma keha mehhanismide eelised, mis soodustavad suuremat rasva põletamist.

Cardio vs. Rasvapõletus jooksulindil

Lisaks võib see olla sama efektiivne kui pika stabiilse südame istungiga, kui tegemist on füüsilise sobivuse markerite ehitamisega, nagu on näidatud Suurendage järk-järgult oma intensiivsust valguse jalutuskäigu ja mõõduka löögi vahel selle soojenemisperioodi jooksul. Seejärel tõstke oma kiirust - või kiiruse ja kalde kombinatsiooni - kiirusele, mis muudab teie südame löögisageduse tõusu maksimaalselt 90 protsendini.

Maksimaalne rasva poletamine jooksulint Kuidas maksimeerida kaalulangus Isagenixis

Kui kasutate kõnetesti, ei ole vestlus - või isegi mõned sõnad - selles tempos võimatu. Mine sellesse temposse 30 kuni 90 sekundit ja seejärel taaskäivitage 1 kuni 2 minuti jooksul kerge Maksimaalne rasva poletamine jooksulint või kõndida.

Maksimaalne rasva poletamine jooksulint Kaalulangus higistamise teel

Täieliku treeningu saamiseks korrake viis kuni kümme korda. Populaarsed Kategooriad.

Dr. Michael Greger - How Not To Die - Talks at Google