Kuidas poletada rasva oma abs umber. Tugeva südamiku eelised

See lihas surub kõhu teatud punkti, kuid on ka teisi lihaseid, millele peate tähelepanu pöörama. Milline on parim kõhupiirkonna harjutus, et vabaneda lastest rasvumisest? Harjutus kehakaalu kaotamiseks talje ümber?

Võite alustada lihtsate ja populaarsete harjutustega, nagu biitseps, surumine, kangid, biitseps, rindkere sirutused, raskused rindkere tasemel.

Jagage harjutus 8 ja 10 liigutusega kolmeks osaks. Peaksite kasutama piisavalt raskeid raskusi, et lihaseid väsitada ja pärast kolme treeningkorda puhata. Tehke kõrge intensiivsusega intervalltreeninguid HIIT.

Kuidas poletada rasva oma abs umber

See tähendab, et kogu kardiotreeningu vältel lisatakse sprint 30 sekundist 1 minutini. Iga sprindi jaoks kulub 2—4 minutit.

Absoluutsete Lihaste Täielik Juhend | Sobivus

Samuti võtke treenimiseks 5-minutiline soojenemine ja taastumine kohe, kui liigute treeningu ajal madalalt intensiivsele. Isegi kõndimise saab teisendada HIIT-meetodiks.

  • Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.
  • Miks me oleme rasva meie Abs?

Tehke nädalas 3 lühikest, kiiret kõndimist vaheldumisi kiire jalutuskäiguga ja 2 mõõduka intensiivsusega kõndimist. Kõhurasv vistseraalne rasv põletatakse korda kiiremini.

Kuidas poletada rasva oma abs umber

Pärast 2-nädalast treeningut rasva põletamiseks võite sama efekti saavutamiseks vähendada treeningu aega 20 minutini ja suurendada sprindi intensiivsust. Kardiotreeningut tehke vähemalt 30 minutit. Keha põletab kuni Kaalu kaotamiseks suurendage treeningu intensiivsust 45 minutini ja tehke seda 5 korda nädalas 2 nädala jooksul.

Võtke abs klass. Söö rohkem kvaliteetkaloreid Lihaste kasvatamine nõuab kalorite ülejääki, kuid see ei tähenda, et saaksite ohtralt jäätist ja hot doge ahmida.

Kuidas poletada rasva oma abs umber

Vaid — kalorit rohkem kui regulaarselt põletate, aitab teil lisada lihaseid, mitte rasva. Päevase kalorite põletamise määra määramiseks kasutage veebikalkulaatorit, mis võtab arvesse teie vanust, sugu ja aktiivsustaset.

Kuidas poletada rasva oma abs umber

Kalorite lisamisel ärge kasutage kõrge kalorsusega rämpsu nagu suhkrud, rafineeritud süsivesikud ja küllastunud rasv. Selle asemel sööge toite, mis koosnevad lahjast valgust, värsketest saadustest, täisteratoodetest ja tervislikest rasvadest, näiteks avokaado ja pähklid. Need on järk-järgult kaotatud ja puuduvad enamasti supermarketite riiulitel, kuna teadlased avastasid, kui ebatervislikud nad teie elundite, kõhu rasva taseme ja muu jaoks on.

Söö rohkem kvaliteetkaloreid

Maailma Terviseorganisatsioon üritab Otsige rohkem monoküllastumata rasvu - näiteks oliiviõli ning kreeka pähklites ja avokaados sisalduvaid rasvu, mis aitavad teie kehal kõhtu rasva metaboliseerida.

Ja niristage vähese rasvasisaldusega piima, näiteks 1 protsenti või rasva, kuni olete: kaltsium suurendab ensüümide aktiivsust, mis lagundavad rasvarakke ja vähendab stressihormooni kortisooli, mis kutsub teie keha varuma kõhurasva. Hormoonidest rääkides,kas teie treening põhjustab kortisoolitaseme tõusu?

Hankige rohkem kardioharjutusi.

Fresh articles

Muidugi, olete seda osuti juba sageli kuulnud, kuid Weltman viib selle idee veel ühe sammu edasi, märkides, et kõrge intensiivsusega aeroobsed treeningud on vistseraalse rasva põletamisel veelgi tõhusamad kui sama palju madala intensiivsusega treeninguid.

See päevane kardio HIIT-i väljakutse parandab kindlasti teie pulssi. Ehkki iga rühm põletas igas treeningus täpselt sama palju kaloreid, kaotas kõrge intensiivsusega rühm vistseraalse rasva rohkem. See on võimas vistseraalse rasva mobilisaator," räägib Weltman. Selleks, et saada 6-pack abs, peate võib-olla langetama oma keha rasva tasemele, mis on kas võitlus säilitada või otseselt ebatervislik.

Paljudel meist on eesmärk saada kuus pakkimisvõimalust, kuid enamik meist on selle eesmärgi saavutamine raske.

Kuidas poletada rasva oma abs umber

Kui see on teie jaoks õige, üritab jõuda võimatuks eesmärgini ainult hulluks. Seadke saavutatavaid eesmärke endale ja tehke oma kõhuga sõpru. Pea meeles, et meil kõigil on vigu ja täiuslikkust, pole valik, kui te ei lähe oma lähimasse kirurgi.

Selle asemel proovige end oma kehaga hoolitsedes ja õppida seda aktsepteerima - hea, halb ja inetu.

Milline on parim treening oma tuharade pingutamiseks ja kõht rasva vabanemiseks?

Ab müt nr 5: vajate erivarustust, et oma abs Seal pole peaaegu midagi põnevamat kui need vidina infomercials. Kasutades mõnda tooli, ratast või vibreerivat varba, hakkab kõht rasva lihtsalt ära sulama, eks?

Nende reklaamide mudelid näevad kindlasti osa, kuid kindlasti ei saanud need tasapinnalisest abs, kasutades masinat. Esimene neist infomercials ja ab vidinad on see, et kui see kõlab liiga hea, et olla tõsi, on see ilmselt.

Tutvuge oma abs lihastega

Teine reegel on see, et inimesed, kes seda seadet müüvad, ei hooli, kui saate lame abs. Nad lihtsalt tahavad sinu raha. Viimane ja kõige tähtsam on, et te ei vaja mingeid spetsiaalseid seadmeid oma abs'i töötamiseks. Te võite teha palju ab harjutusi ainult oma kehamassi või kasutamise palli, mis on sageli palju odavam kui vidinaid näete infomercials.

Järeldus: teil on parem osta seadmeid, millel on mitu kasutust.

Video: Photosynthesis: Crash Course Biology #8 2021, Mai

Ab masinad töötavad ainult ABS-i, kuid kogu keha väljaõpetamiseks võib kasutada selliseid asju nagu hantelid, treenimispallresistentsusribad jms. Kaptenitooli treeninguks jõusaalis ronige kapteni tooli, mida tuntakse ka võimu tornina. Haarake külgmised käepidemed, hoides küünarnukid masina padjadel ja laiendades jalgu.

  • Aeroobika Jalgrattasõit Kuid hoolimata sellest, millist tegevust valite, on parim südame rasvapõletuseks strateegiline eesmärk.
  • See on ilmselt suurim küsimus, mida paljudel on meie keha rasva kaotamisel.

Hoides oma ülakeha kindlalt ja tugevalt, sirutage jalad ja venitage neid üles ja edasi, kuni jalad loovad oma keha kraadise nurga all. Peatage ja laske jalad alla, kuni keha on jälle sirge. Parimate tulemuste saavutamiseks töötage oma abs kolm korda nädalas ja puhake vähemalt 24 tundi treeningpäeva vahel, et lasta oma kõhu piirkonnas ümber ehitada ja tugevneda.

Saak mõned Zs Üllataval kombel aitab magamine tõeliselt teie abs.