Kuidas jaada oma reie lihaseid

See on valgem kui keeruline ja tähendab kiiremat tempot. Näeme iga päev, et inimesed teevad valesti ja nad ise ka teavad seda, kuid nad ei julge abi küsida,» räägib Hunt. Ideaalis tuleks seda teha iga päev, kuid sellise võimaluse puudumisel saate selle eest 3 päeva nädalas eraldada. Alumise selja koormuse vähendamiseks pingutage lihas- ja kõhulihaseid.

Jõusaal algajale: pildiline õpetus, kuidas tulemuslikult treenida 7. Areng tekib, kui saad lisada raskusi ning näed aja möödudes tulemusi oma kehal. Harjutusi soovitab Reval Spordi treener Kadi hunt sooritada samas järjekorras nagu piltidel.

Kõiki harjutusi võiks teha 12 kordust ja kolm seeriat.

Et tagada lihaskiudude maksimaalne kasv, laadige suured lihasgrupid.

Kogu treening võtab aega keskmiselt tund aega. Tubli koormuse saab kätte, kui treeningut teha kaks kuni kolm korda nädalas.

Kuidas leevendada reie krampe

Esmalt tuleb jälgida, et seljatugi oleks õiges asendis, umbes 30 kraadise nurga all. Alaselg ja tuhar on vastu tooli, jalad on puusade laiuselt ja kannad tugevalt vastu plaati. Läbi kandade surud plaadi üles ning avad kangidest pidurid.

Lühha jalad sirgeks, aga ära lukusta põlvi ehk mitte lõpuni sirgeks, sest nii võid põlvi vigastada.

Miks reielihastesse ilmnevad krambid ja kuidas neist lahti saada?

Põlvi ei tohi kokku lasta, vaid hoida neid varvastega ühel joonel. Jalgade kõverdamine kõhuli reie tagumistele lihastele Kõverdad jalgu üles ja alla. Padi peaks olema umbes poole sääre peal. Hoiad tugevalt kätega kinni ja kõverdad jalgu nii kaugele kui masin võimaldab.

Kuidas jaada oma reie lihaseid

Tõmme vastu kõhtu plokksüsteemil seljalihastele Treener Kadi Hunt näitas õiget asendit. Seljalihaste puhul on õige sooritus siis, kui selg on sirge, käed keha lähedal ja abaluud nii lähestikku kui võimalik.

Harjutused meeste reie väljastpoolt. Kuidas pumbata Biceps'i välispea: Lühike koolitus

Õlad on hästi taga ja rind avatud, seletas treener. Surumine rinnale masinal rinnalihastele Randmed peavad olema sirged, mitte kõverdatud. Pea ja õlg on kogu aeg vastu tooli. Õlalihastele surumine masinal Käed hoiavad kangidest võrdselt.

  • Kaalulangus reklaamid
  • Vihje 1: Kuidas vähendada lihaseid - Muud spordialad
  • Esimene asi, mida peate meeles pidama, on korrektsus - just kõige olulisem tulemuslikkuse tegur.
  • Jõusaal algajale: pildiline õpetus, kuidas tulemuslikult treenida - Ilus elu - Tervis
  • Meetmed stressi kõrvaldamiseks Kõigepealt tuleb patsient voodisse panna.
  • Sel hetkel koguneb nahaalune rasv kõige kiiremini.

Käsi tuleks nii palju kui võimalik võrdsena hoida. Langetades laske käed õlgadest natukene alla poole ja seejärel üles tagasi, õpetas Hunt.

Vihje 2: Kuidas eemaldada rasva reide siseküljel

Triitsepsile käsivarte sirutamine plokksüsteemil Jalad on puusade laiuselt ja selg sirge. Üles lastes kõverdad käsivarsi ning jälgid, et küünarnukid ei tõuseks üles,» rääkis treener. Raskus on liiga suur siis, kui sa ei saa enam käsi sirgeks panna. Biitsepsi kõverdamine masinal Alla lastes hinga sisse ja üles tõmmates Kuidas jaada oma reie lihaseid. Sellest on suur abi.

Vihje 1: Kuidas eemaldada rasva reie sisemusest

Küünarnukid jäävad padja peale ja tõmbad üles. Kõhulihased on hästi pingul ja peopesad on enda poole suunatud. Alaselja sirutused masinal Toitlustus kaalulangus peab siin eriti tugev olema, et alaselga kaitsta.

Kuidas jaada oma reie lihaseid

Kuna alaselg on enamasti hästi nõrk koht, siis tuleb olla ettevaatlik ja minna nii kaugele kuni on mugav. Kerepöörded masinal kõhulihastele Kerelihaseid saab selle masinaga treenida üks pool korraga.

Kuidas jaada oma reie lihaseid

Meeste puhul on vastupidi, võib olla just suurem raskus. Siin teed korraga ainult ühe keha küljega tööd. Selleks, et vahetada poolt, hoiad nuppu all ja sõidad masinaga teisele poole.

Venitamiseks massažirull Alaselga Poletage rasva alaseljast rullida ühelt ja teiselt poolt, selgroole rullimine kasulik ei ole. Teine võimalus on massažirull, mis Kuidas jaada oma reie lihaseid Hundi arvates isegi tõhusam.

Kuidas jaada oma reie lihaseid

See võib vähendada põlvevalusid, sest rullides pealtpoolt põlve reiellõdvestad lihaseid, mis võivad olla seotud põlve probleemidega. Rullimise aeg erineb igaühel, kuid Hunt soovitab terve keha jaoks kulutada umbes 30 minutit paar korda nädalas. Alguses võtab rullimine kauem aega, kuid lõpuks saab treeneri sõnul viie minutiga hakkama.

Kõigepealt rullid sääri ning siis reie taga- ja esiosa. Põlve rullida ei tohi. Alaselg mõlemalt poolt, kuid alaselga ei tohi rullida otse, Kuidas jaada oma reie lihaseid mõlemat poolt eraldi, nagu pildil näidatud. Selgroo pealt ei tohi alaselga üldse rullida. Selja ülaosa kuni keskosani saab rullida otse.

Selja lõdvestamine Pea alaspidi asendisse ei ole algul hea pikalt jääda.

Lihashooldus - KUIDAS VENITADA? - Terve keha rutiin (feat. Georg Laasik)

Paned jalad patjade vahele ja lased ennast nii alla kui saad. Kui lased käed lahti, lähed maksimaalselt kaugele.

Kuidas jaada oma reie lihaseid

Samuti soovitab ta võtta ühe trenni personaaltreeneriga, kes õpetab süsteemselt treenima. Tule nii, et sul on mugav. Näeme iga päev, et inimesed teevad valesti ja nad ise ka teavad seda, kuid nad ei julge abi küsida,» räägib Hunt.

Kuidas jaada oma reie lihaseid

Omapäi erinevaid erinevaid masinaid katsetada Hunt ei soovita, sest nii on vigastused kerged tekkima. Osadel masinatel on kolm erinevat võimalust, kuidas harjutust teha ning pimesi teisi treenijaid jälgides võib valele teele sattuda.

Jõusaal algajale: pildiline õpetus, kuidas tulemuslikult treenida 7. Areng tekib, kui saad lisada raskusi ning näed aja möödudes tulemusi oma kehal. Harjutusi soovitab Reval Spordi treener Kadi hunt sooritada samas järjekorras nagu piltidel. Kõiki harjutusi võiks teha 12 kordust ja kolm seeriat. Kogu treening võtab aega keskmiselt tund aega.

Tema ise vigastas jalapressiga oma põlve, sest ei teadnud kõiki nüansse, mida masina kasutamisel arvestada. Alustada tuleks suurematest lihastest: jala, selja, ja rinnalihastest ning hiljem treenida väiksemaid lihaseid, biitsepsit ja triitsepsit ning kõhulihaseid. Algajad võivad alustada tühja masinaga ning lisada raskusi samm-sammult.

Vihje 2: Kuidas vähendada jalgade lihaseid

Raskusi tuleks valida nii, et oleks mõõdukalt raske ning eriti rasked on viimased paar kordust, seletas Hunt. Õige hingamine on väga tähtis. Kui pingutad lihaseid tuleb hinga välja, siis toetad oma lihaseid õigel ajal hapnikuga.

Kõhulihaseid hoitakse pingul terve trenni vältel, et hoida keha õiges asendis ja vältida vigastusi, seletas Hunt. Tagasi üles.