Kohurasva poletamine HIIT. Tõde: kuidas põletada kõhurasva! - Atleetvõimlemine

Lisaks kipume sööma ka üle. Kui jätta asjad juhuse hoolde ning süüa paar korda päevas, siis kipume patustama. Nende süsivesikute tarbimisel tõuseb meie veresuhkru tase kiiresti. Oleme nüüd ausad.

Selleks, et üleliigsetest kilodest vabaneda, tuleb lisaks toitumisele ja liikumisele pöörata Tume uriin ja kaalulangus ka unele.

Kaalulangus energia

Üldjoontes võiks öelda, et kehakaal sõltub toitumisharjumustest ja eluviisist, ent tegelikult on nüansse tunduvalt rohkem ning need kõik mõjutavad seda, millises vormis inimene on. Mitmed uuringud on näidanud, et vähene uni tekitab stressi ja pingeid ning see omakorda mõjutab inimese alateadvust ning just sealt tuleb signaal, mis suunab meid ebatervisliku ja eriti suhkrurohke toidu juurde. Suhkur on kiire energiaallikas ning alateadvus tajub seda, ent tegelikkuses on suhkrurohked toidud muidugi kahjulikud ja suurimad ülekaalu põhjustajad.

Ja punkt. Ma võikski selle postituse niimoodi kokku võtta ja päev võib rahulikult õhtusse minna. Aga sa vist ei lepi selle vastusega eks?

Et organism saaks ennast korralikult välja puhata ja rasvade põletus toimuks ka siis, kui sa oma keha praktiliselt ei liigutagi, järgi kaht soovitust: 1.

Õhtune trenn või jalutuskäik Enne magamaminekut ei tohiks kindlasti suurtes kogustes toitu tarbida, vaid pigem võiks magama minna pooleldi tühja kõhuga — just nii, et hommikusöögile mõeldes tekib juba soov seda süüa.

Mis 10 naela rasva kadu valja naeb

Hilisõhtune asjatu näksimine asenda pooletunnise jalutuskäigu või kerge trenniga. Ka pool tundi jõusaalis on tunduvalt parem kui pool tundi teleka ees kommi süüa.

Õhtuse trenni mõju kestab ka öisel ajal, mil me magame — ainevahetus kohurasva poletamine HIIT endiselt kiirem ning keha suudab tõhusamalt rasva põletada. Külm magamistuba Magamistuba peaks olema pigem jahe kui soe.

Kaalulangus tervise arevusest

Värskes õhus magamine tagab kvaliteetsema une ning kvaliteetne uni omakorda pärsib stressi teket ja seega ei haara käsi ka suhkrurohke toidu järele. Lisaks on mitmed uuringud näidanud, et jahedas magamine aitab pikas perspektiivis tõhusamalt kaalust alla võtta ning keharasva põletada.

Kuidas vahendada oma alaselja

Ideaalis võiks temperatuur magamistoas olla 18 soojakraadi või isegi kraad vähem, aga mitte rohkem. Allikas: femalefirst.

Kui soovite kiiresti kaalust alla võtta, saab HIIT-i abil oma ainevahetust ära kasutada kuni 24 tundi pärast treeningut. See tähendab, et teie keha jätkab kalorite põletamist ka pärast treeningu lõpetamist. HIIT-harjutused põletavad rohkem kaloreid vähem kui aja jooksul kui tavaline rütmiline südametegevuse harjutus. See tähendab, et te ei käi, sörkige ega sörkige seda Sprint piisavalt kiiresti, et rääkida.