Kas rasva soomine paneb sind rasva poletama

Eelista puu- ja köögivilja ning täisteratooteid, need ei kõiguta insuliinitaset nii järsult. Aga oled sa selleks ikka valmis? Kuule… halloo? Kas sinu kodukohas mõne treeninggrupiga pole võimalik liituda?

Kas see on tõesti tõsi? Kas kesköö võib süüa rasva?

Samal teemal

Toitumisspetsialistid väidavad, et kalorid on kalorid, ükskõik kui sa sööd. Mis põhjustab kaalutõusu, on rohkem kalorite tarbimist kui keha põletatud kaloreid. Nagu on teatanud Washington PostKelly Allison Pennsylvania Ülikooli Meditsiinikooli kehakaalu- ja söömishäirete keskusest ütles, et paljud uuringud öösel söögi kohta, mis hõlmab loomi, öö vahetustega töötajaid ja inimesi, kellel on öösel söömise sündroom.

Need uuringud kipuvad näitama, et öösel söömine teeb kehast toidust kaloreid pigem pigem kui selle põletamist, põhjustades seega kaalutõusu. Paljud põhjused, miks inimesed söövad öösel, võivad olla sellepärast, et nad on näljased.

Tavaliselt on valitud toit kõrge kaloriga, näiteks suupistepakendites, küpsistes, šokolaadis või kommides. Mis juhtub kehaga, kui sööte kesköö? Nagu on teatanud health.

  • Rasva kadu 10 paeva jooksul
  • 10 küsimust, mis meil kõigil keharasva kohta on - Healths -
  • maksimaalne kalorite põletus- minu plaan!!

Öösel põletab keha une ajal rasva. Kehas olev glükogeen muundatakse glükoosiks ja vabaneb vereringesse, et hoida veresuhkru taset une ajal normaalsena. Kui glükogeenireservid otsa saavad, põleb maks rasva rakkudeks, et saada energiaks.

Mis juhtub kehaga, kui sööte kesköö?

Kui tahad, et su lemmiktoidud puusadel ja kõhul ei ladestuks, loputa nad alla vee, mitte veiniga. Alkohol aeglustab ainevahetust, pärssides kesknärvisüsteemi talitlust.

Paastumine poleb rasva mitte lihaseid

Brittide uurimus näitas, et kui rasva- ja kalorirohkele söömaajale lisati alkohol, põletas organism vähem toidurasva, varudes seda pigem keharasvaks. Söö kala. Neil, kes regulaarselt kala söövad, on vähem hormooni leptiin, mida on seostatud aeglase ainevahetusega ning rasvumisega.

  • UT keha salendav
  • Viis suurimat viga, mida toitumisel ja treeningul tehakse - Tervis - sõblogileht.ee
  • Kuidas rasva põletada? - Perekooli Foorum
  • Kas on tõsi, et kesköö söömine paneb sind rasva?

Püüa süüa iga nädal kolm-neli portsjoni rasvast kala. Rahune maha. Mitu uurimust on kinnitanud, et stress võib soodustada kõhuõõne rasva teket.

Kui sul on närv must, ergutavad hormoonid, nagu näiteks kortisool, söögiisu, aeglustavad ainevahetust ning soodustavad rasva ladestumist kõhupiirkonda.

Niisiis leia tegevus, mis sind rahustab, ja püüa sellega iga päev ka tegelda. Maiusta maapähklivõiga. See on tulvil magneesiumi, mis utsitab ainevahetust tõhusamale tööle, andes rakkudele energiat.

Viis suurimat viga, mida toitumisel ja treeningul tehakse Lisaks leiad õpetused, kuidas neid vigu parandada, et nautida oma raske töö vilju.

Võta nõuks süüa iga päev mg magneesiumi. Treeni PMS minema. Maga magusalt.

Faktid rasva kohta Getty Images Pole üllatav, et rasva ümbritseb negatiivne aura; see on ju aine, mida iga dieedipidaja üritab kaotada. Aga kas kõik paks on halb? Mis rolli see kehas mängib?

Jah, telekast võib tulla põnev film, kuid oma vöökoha huvides tuleb sul koti peale kobida. Vähene uni tõstab insuliini ja stressihormooni kortisool taset. Need aga takistavad normaalset kaloripõletust.

Kaalulangus 18-fakis

Söö valku. Valgu söömisega ei maksa liiale minna, sest see võib neere koormata, ent kui lisad igale toidukorrale veidi valku, ergutad ainevahetust. Ära pelga snäkke.

Faktid rasva kohta

Selle asemel, et süüa kolm suurt toidukorda päevas, võta sihiks viis väiksemat — kalorit. Nii arvab organism, et sa sööd kogu aeg, ega aeglusta ainevahetust. Söömaaegade vahe ei tohiks ületada nelja tundi. Selle eesmärk on saada toitaineid, mida su keha õigeks taastumiseks vajab.

Kas kesköö võib süüa rasva?

Peale treeningut ainult valkude söömine Kuigi proteiin on taastumise võtmetoitaine, on see siiski vaid üks tükk kogu mõistatusest. Lisaks lahjale proteiinile, nagu nutitelefoni suurune portsjon kana või kala, või siis kulbitäis läätsesid, peaksid üritama süüa rikkalikult värsket köögivilja et asendada kaotatud toitained ja täiendada antioksüdantide varusidtervislikke rasvu mis samuti aitavad lihastel paraneda ja optimeerivad vereringeväikese portsu täisteratooteid, nagu must riis või kinoa et taastada kaotatud glükogeen — lihaskoes talletatav süsivesinik, mis on treeningu ajal põhiliseks kütuseallikaks ning loomulikult vedelikku, milleks võiks soovitavalt olla vana hea H2O taastamaks vedelikukadu.

Viis tegevust, millest peaksid enne trenni hoiduma Mulle endale tundub mu elu nii kuradima igav, sest laias laastus mitte midagi uut pole.

Kui sa teed trenni pärast tööd, siis üheks suurepäraseks trennijärgseks taastavaks õhtusöögiks oleks praetud kana, krevetid või orgaaniline tofu koos erinevate värviliste juurviljadega, kõrval väike ports täisterariisi, garneeritud viilutatud mandlite või mustade seesamiseemnetega.

Lihtsaks ja aromaatseks kastmeks, mis pole täis suhkrut, sega kokku paar supilusikatäit pruuni riisi äädikat, veidi värskelt pigistatud tsitruse mahla nagu näiteks mandariini või veriapelsininäpuotsatäis värskelt riivitud ingverit, hakitud küüslauku ja purustatud punast pipart. Topelteined taasumiseks Oma profisportlastest klientidele soovitan väga võimalusel alati süüa midagi sellist nagu naturaalne batoon või kokteil 30 minutit pärast mängu või raske trenni lõppu, sest taastamisprotsessi alustamine poole tunni jooksul aitab paranemist kiirendada.

Kahju kaal HIV

Samas võib selle strateegia kasutamine siis, kui sa ei ole professionaalne sportlane, hoopis sinu vastu töötada. Kui näiteks maiustad spordiklubist väljudes batooniga või haarad smuuti järele, seejärel koju jõudes sööd õhtusöögi, võid taastamisega üle pingutada. Kuigi see ei pruugi söögikorrana arvesse minna, on üks batoon 30 grammi süsivesikute, 5 grammi rasva ja 10 grammi proteiinidega sama, mis väike kalkunilihavõileib majoneesiga.

Rasva poletamine quiche

Smuuti võib olla võrdne kolme-nelja peotäie puuviljade ja topsitäie jogurtiga.