Isiklik rasva poletusjuhend

Kalkulaatori kasutamiseks esitage oma statistika, seejärel valige oma eesmärgiks rasva kadu. Kui kliendid treenivad piisavalt kaua 1, 5—2 tundi , muutuvad nende lihaste süsivesikute glükogeeni sisaldus ja veresuhkru kontsentratsioon madalaks. Alustame siis nuputamist, kui palju kaloreid teie keha tavalisel päeval põletab. Mõni inimene kasvab üles rämpstoitu söömata ega õpi kunagi toitumisest. See metaboolne seisund ohustab lihaste püsimist, kuna süsivesikud on lihaste eelistatav kütus.

Kardiotreening: suurepärane rasvapõletus Esimese asjana ütlen teile, et ärge dieeti pidage. Kuna enamik dieete ei põhine kindlatel toitumispõhimõtetel.

Lisateave nendest põhimõtetest, toitumisnõuannetest ja treeningutest! Enne kui alustame, ütlen teile kõigepealt järgmist: ärge minge dieedile. Selle asemel lugege seda artiklit, et saada lisateavet kaalulangetamise põhiprintsiipide kohta koos suurepäraste toitumisnõuannete ja treeningutega, mida saate teha jõusaalis! Kaalu kaotamine langeb ühele peamisele ideele: võtke vähem kaloreid, kui keha kasutab. Alustame siis nuputamist, kui palju kaloreid teie keha tavalisel päeval põletab.

  1. Idlife 28 paeva Weightloss valjakutse
  2. Я решил все-таки вернуться.

Kui palju kaloreid vajate? Me oleme kõik erinevad, seega on erinev ka iga päev vajalike kalorite arv. Kui palju energiat põletate, sõltub teie vanusest, suurusest ja kaalust ning aktiivsuse tasemest.

Seda põletatud kogukogust nimetatakse teie kogu päevane energiakulu TDEE. Selle kalkulaatori abil saate oma TDEE-st hea ettekujutuse.

Kalkulaatori kasutamiseks esitage oma statistika, seejärel valige oma eesmärgiks rasva kadu. Valige aktiivsuse tase, mis vastab sellele, kui aktiivne sa tegelikult oled. Kui ütlete, et olete aktiivsem kui praegu, annab kalkulaator teile päevas rohkem kaloreid.

Kuidas põletada rasvu kiiremini ja tõhusamalt

Kui tarbite neid kõiki, saate kaalus juurde. Ainult oma aktiivsuse taseme suhtes aus olles saate hakata kaalust alla võtma. Kui teate, kui palju kaloreid vajate, saate aru saada, milliseid toite Spotebi rasva kadu nende kalorite saamiseks sööma. Aitame teil need arvud kiiresti välja mõelda, seejärel saate alustada toitumisplaanidega, mis aitavad teil kaotada keharasva - ja harjutustest, mis aitavad teil tugevana püsida!

Mis Isiklik rasva poletusjuhend teie "makro"? Kõige edukamad kaalulangusprogrammid on need, mis ühendavad hea söögikava õiget tüüpi ja treeninguga.

Söögi planeerimine võib aga Isiklik rasva poletusjuhend hirmutada.

Mõni inimene kasvab üles rämpstoitu söömata ega õpi kunagi toitumisest. Toiduainete etiketil pole alati toitumisalaseid paneele olnud, nii et paljudel inimestel polnud võimalust õppida, kuidas võrrelda ostetud toidus sisalduvaid makroelemente makro. See polnud ammu nii, et inimesed ei valgu, süsivesikute ega rasvade osas kunagi olnud.

See oli lihtsalt "toit".

Keharasva kaotamise juhend algajale!

Sellest ajast oleme jõudnud kaugele. Toit koosneb kolmest makrotoitainest: Süsivesikud Rasvad Inimkeha on valmistatud peamiselt veest. Pärast seda tuleb valk. Kehas tuhandete funktsioonide täitmiseks vajate iga päev valku. Teie keha töötab valgu lagundamisel aminohapete erinevateks kombinatsioonideks, mis on valgu "ehitusplokid".

  • Kardiotreening: suurepärane rasvapõletus Esimese asjana ütlen teile, et ärge dieeti pidage.
  • Kuidas poletada rasva kondides jooksulint

Süsivesikud on keha energiavajaduse jaoks eelistatav kütus. Lihtsatel Isiklik rasva poletusjuhend suhkrutel süsivesikutel on oma koht, kui vajate kiiret energiat, kuid enamasti peaksite sööma keerulisi või aeglaselt põlevaid süsivesikuid toome teile neist hiljem näiteid.

Süsivesikute puhul on aga asi selles, et pärast kõigi süsivesikute tarbimist, mida keha vajab viivitamatuks energiaks, hoitakse kõik liigsed süsivesikud keharasvana. Keharasval on ka mitmeid eesmärke. Meie keha salvestab rasvkoes energiat, mis hoiab meid isoleerituna ka kõrgete ja madalate temperatuuride eest ning kaitseb meie elutähtsaid organeid.

Kuid on olemas häid ja halbu keharasva tüüpe. Enamik meist sööb liiga palju rasva - eriti küllastunud rasvu Isiklik rasva poletusjuhend transrasvu. Vajame rasvu, vajame lihtsalt rohkem õigeid.

Selle Isiklik rasva poletusjuhend kalkulaatori abil saate teada, kui palju neist igaüks vaja läheb. Valige eesmärk ja sobiv aktiivsuse tase rasva kadu.

  • Sihtlikust pulsisagedusest on saanud kõmufraas.
  • Waist Slimmingi tooriistad

Neil päevadel, kui teate, et kavatsete olla füüsiliselt aktiivsed, võib teie süsivesikute tarbimine olla pisut suurem. Päevadel, kui teete kardioharjutusi, näiteks jooksmist või jalgrattasõitu, kaotate tühja kõhuga treenides rasva kiiremini. Valgukreemid on hea viis makrotoitainete saamiseks pärast treeningut.

Võimalusel hankige oma makrod siiski tervetest toitudest. Seal on toit, siis on õige toit! Valk Hea valku on mitmel kujul: Tailiha punane liha.