Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon

See tähendab, et saate treenida oma rasvade ainevahetust. Meeste omadused Meeste esindajatele on iseloomulik suur hulk lihasmassi, on soovitatav, et nad teeksid kardiovaskulaarse süsteemi välja töötamiseks intensiivsemaid koormusi, kasutades veidi kõrgemat rütmi. Levinud on veendumus, et peate oma pulssi hoidma nn rasvapõletustsoonis nii kaua kui võimalik, kuid mõned väidavad, et mida kõrgem on pulss, seda intensiivsemalt rasv põletatakse..

Oedipus Trailer

Isheemia Kaalu kaotamist, rasvapõletust mõjutab ennekõike pulss. Esiteks väike teooria. Südame löögisagedus on südame löökide arv minutis. Südame löögisageduse tsoone on 6. Kuid kõigepealt teeme lihtsa arvutuse, Honey Fat Burner teada saada meie maksimaalne pulss.

Kui lahutate summastlahutage oma vanus ja saate maksimaalse pulsi.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

Test on ligikaudne, kuid annab häid juhiseid. Nüüd saame arvutada ülejäänud pulsisageduse tsoonid. Südame löögisageduse tsoonid spordi ajal. Pulss puhkeasendis.

Keskmine 60—80 lööki minutis. Lihtne või soojendav piirkond. Aeroobne tsoon. Anaeroobne tsoon. Aeroobne tsoon, nagu nimigi ütleb, on tsoon, kus meil on piisavalt hapnikku, võime rahulikult rääkida, ei lämbu.

Related Content

Anaeroobne tsoon on tsoon, milles meie keha hakkab tundma hapnikupuudust. Seega on kõige tõhusam rasvapõletuse piirkond aeroobne piirkond. Nende kahe tsooni vahel on nn anaeroobne lävi - see on üleminek rahulikult, kergelt ärritunud hingamisest hapnikuvaeguse seisundisse.

Südame löögisageduse paremaks analüüsimiseks ja treeningu jälgimiseks on kõige parem osta pulsikell. Need on rinnus mis pole eriti mugav ja käekella kujul kellana üsna täpne ja mugav sportimiseks, kuna rindkere rihmad kipuvad kogu aeg alla libisema.

Kuidas toimub kaalu kaotamise protsess? Südame töö ajal tsoonis kuni anaeroobse läveni kulutab keha kõigepealt umbes 20 minutit süsivesikute glükogeeni varusid lihaskiudude piirkondades ja alles 20 minuti pärast, kui glükogeeni varud on lõppemas, hakkab keha energia koguma rasvavarudest. Seetõttu on 40—minutiline kardiotreening kaalu kaotamiseks nii oluline.

Seega põletame rasva vaid minutit spordist. Pärast anaeroobse läve ületamist ei piisa süsivesikute varudest saadud energiast selle koormuse taseme säilitamiseks. Keha hakkab otsima muid võimalusi tootlikumaks energiaks.

Ja ta leiab selle glükoosina, mis koguneb maksas. Kuid see valu on lühiajaline.

Milline on rasvapõletuse pulss

Tavaliselt lõpeb see 30 sekundi pärast. Selles tsoonis ei tarbi rasv, vaid maksas olevad süsivesikud. Kaalukaotuse jaoks pole see tsoon nii hea kui aeroobne tsoon. Kuid siin on kogenenumal etapil võimalik vahetada mõlemat nimetatud tsooni, nn intervalliga jooksmist.

  • Kuidas arvutada pulssi rasva põletamiseks õigesti - Hüpertensioon
  • Rasvapõletusega südame löögisagedus - valem, mis on arvutatud kardio treeningu jaoks - Stroke
  • Jalutamine minutit Esialgses etapis ei tohiks muretseda, kui intensiivne koolitus on, peamine on see, et need peaksid olema pidevalt käimas.
  • parim sõit kõhu rasva põletamiseks |
  • Isheemia Kaalu kaotamist, rasvapõletust mõjutab ennekõike pulss.
  • Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega
  • Korge kilpnaarme kaalulangus
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia

Rasvapõletuse optimaalne pulss on aastase inimese pulss — lööki minutis. Selle pulsisageduse korral peame jätkama treenimist vähemalt 40 minutit. Alles siis näeme tulemust. Peamine asi, mida meeles pidada, on see, et tundi enne treenimist või magusat jooki 30—40 minutit ette söömine vähendab rasvapõletust.

Sest aktiivsuse energia tuleb maost tarbitud toidust. Parem on tass magustamata kohvi ja tühja kõhuga sörkima. Kuid kui kavatsete lihtsalt sörkima minna, ei tohiks te sellega liiga palju vaeva näha.

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Alustuseks Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon peamine asi lihtsalt alustada. Jooksmine on lihtsaim ja soodsaim viis heas füüsilises vormis hoidmiseks.

Mis on pulsi rasva põletamine Te olete oma pulsivööndite arvutamise teinud, arvutanud südame löögisageduse ja selle maksimaalse sageduse. On vaja valida optimaalne kehalise aktiivsuse tüüp ja mõista, millises pulsis põletatakse rasva. Vaadake allolevat tabelit. See sisaldab kalorite tarbimist ja põletatud rasva kogust sõltuvalt südame löögisagedusest, koormuse tüübist ja tugevusest.

Erinevate või täiendavate treeningutena, mis tagavad piisava rasvapõletuse, saate tegeleda tegevustega, mis pakuvad südamele tööd aeroobses tsoonis: näiteks võitluskunstide sektsioon - segavõitlus, karate kudo, aikido, segavõistlused segavõitlusTai poks, jiu jitsu maadlus. Võitluskunstidel on väga hea mõju mitte ainult heaolule ja füüsilisele võimekusele, vaid need annavad ka enesekindluse ja jõu.

Spordikool Vaimu tugevdamise maja Podolskis ja Klimovskis kutsub teid treeningutele aikido, maadluse jujitsu, capoeira, karate kudo, Tai poksi, seguvõitluse, jooga treenimisele ning meie kogenud treenerite juhendamisel vormi saamiseks, samuti kaalu alandamise nõustamiseks.

Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon

Südame löögisageduse tsoon rasvapõletuse kaalust alla võtta 5 kg ja debunkingi müütide kohta [aruanne 3] Nagu ka kõik teised, otsisin maagilist dieedi tableti. Ja "rasva põletav pulsisageduse tsoon" on üks neist maagilistest asjadest, mis "vähendab teie kehakaalu mõne päevaga".

Selle tulemusel - viisin endaga läbi "loodusliku eksperimendi" - ja olen valmis kokkuvõtte tegema. Müüt on laastatud. Alustame sellest, et 3 nädalat tagasi kaalusin ,3 kilogrammi - Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon sain talvega juurde 25 kilogrammi. Ja seadsin endale ülesandeks järgmise 25 kuu jooksul need 25 kilogrammi kaotada. Mis juhtus nende kolme nädala jooksul? Video: rasvapõletuse pulsivöönd - müüdi lahtiütlemine Esimesed kolm nädalat kaalulangus Esimesel nädalal läks mul hästi, hakkasin kõndima.

Kõndisin päevas umbes 10 km. Esimese nädala lõpus rebisin selja. Selle tulemusel ma juba teist nädalat lamasin ja kõndisin kepiga. Võite vaadata sissekannet Kuidas kaotada 1,5 kilogrammi ilma midagi tegemata, kus ma räägin sellest väga detailselt. Ja vastavalt sellele hakkasin kolmandal nädalal natukene kõndima.

Impulsi tsoonid

Kokku olen viimase kahe nädala jooksul läbinud vaid umbes 20 kilomeetrit. See on keskmiselt vähem kui poolteist tuhat sammu päevas. Tegelikult polnud mul mingit koormat. Minu selle nädala toidupäevikut saab vaadata siit.

Sellegipoolest kaotasin nende kolme nädala jooksul, nende 21 päeva jooksul 5,1 kilogrammi. See on üsna hea tulemus. Ja vaatame, kas see on kuidagi seotud rasvapõletuse pulsivööndiga. Rasvapõletus pulsivöönd - mis see on Määratleme kõigepealt, mis see on - pulsi tsoon rasvapõletuseks. Ausalt öeldes on see üldjoontes vale. Viimase kolme nädala jooksul pole mu pulss kunagi sellesse maagiatsooni jõudnud. Mis on see maagiline pulsisageduse tsoon rasvade põletamiseks? Alustame kahe huvitava sõna "ulatuslik" ja "aeroobne" määratlemisega.

Kuidas treenida rasvade ainevahetust Vaadake, mis juhtub.

Pulseerimine südame kasutamise ajal

Ja kui jooksete, peate treenima vähemalt 1 tund. Ja minimaalselt 2 tundi, kui sõidate jalgrattaga. Vastasel juhul ei hakka teie rasvade ainevahetus treenima. Vaatame siis, mis juhtub, kui viibid selles pulsisageduse tsoonis vähemalt tund. Nagu ma juba mainisin, hakkab teie rasvade ainevahetus treenima.

Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon

Ja teiseks, hakkate oma rasvkoe aktiivselt ära kasutama. Miks see juhtub? Miks alles tunni pärast Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon mitte varem? Kuidas meie kehas energiat kulutatakse Vaata. Üldiselt on meie keha väga kavalalt kujundatud. Ja tal on lihtsam hakata kulutama kaloreid, mis on vabas vormis veres ja lihastes.

See tähendab, et glükoos on veres, glükogeen on lihastes. Ja vastavalt erinevatele allikatele sporditoitluse võitjad. Greenwood-Robinson, Kleiner on meie kehas neid "kiireid kaloreid" korraga kuni Teie veres on glükoosina umbes kalorit energiat ja teie lihastes umbes kalorit.

Kuni olete neid ära kasutanud ja kuni hapnik hakkab teie lihastesse voolama, ei hakka rasv enam põletama. Üldiselt on tehtud väga huvitavaid uuringuid, et täiskasvanud mehe keha sisaldab umbes 4 liitrit rasva.

Ja see on umbes kilomeetrit.

Madal intensiivsus

Saak on see, et kui tahame seda energiat normaalselt kasutama hakata, peame esmalt oma keha treenima. Ja seda nimetatakse rasvade ainevahetuseks. Seda saab teha koolituse kaudu. Pikkade koolitustel, mis võtavad vähemalt ühe tunni aega. Neil näete väga huvitavaid asju, mis on seotud rasvade ainevahetusega ja "rasvapõletuse pulsitsooniga".

Treening 1 - 1,5 tunnine jooks See on jooksutreening. Selle treeningu ajal jooksin 13 kilomeetrit ja see võttis mul aega 1 tund ja 25 minutit.

Hea rasva poletamine sudame loogisageduse tsoon

Põlesin treeningu ajal kalorit - see on täiesti täpne, kuna jooksin pulsikellaga. Heidame pilgu võistluse ajal juhtunule. Selle treeningu lingi saate avada Garmin Connecti kaudu.

Keskmine pulss oli lööki minutis.