Austinites rasva poletamine, Katie Austini 60-sekundiline supp saab treeningut relvastada

Tummy-toonimise rutiinist ülesvõtmiseks kasutage odavat palli. Vahepeal sai süsivesikute laadimisest usaldust vastupidavusalade sportlastele, kes lootsid vältida kardetud seina löömist. See pole efektiivne. Jah, aga see pole kogu lugu.

Intensiivsuse magus laik rasva kadu Komplektide vahel kanistril istudes kalorid ei põle.

  • Katie Austini sekundiline Supp Saab Treeningut Relvastada | Sobivus
  • Kas madala süsivesikusisaldusega kõrge rasvasisaldusega dieediplaan töötab tõesti kaalulanguse nimel?
  • Sissevaade Denise Austini joogakehapõletusse - Nahahooldus -

Kui eesmärk on rasva kadu, kasutage oma puhkeaegu liikuvuse parandamiseks ja madala intensiivsusega jõutöö tegemiseks. Siit saate teada, kuidas!

Janet Jenkinsiga treenimine joogapalliga: kuidas teha tasast kõhtu ja põletada rasva

Enamik eksperte väidab, et kellavärvi ennustatavusega on see, et abs tehakse Austinites rasva poletamine. Kas see on tõsi? Jah, aga see pole kogu lugu. Lisaks dieedi küünele on rasva kaotamine lihtne: suurendage treenitud aja jooksul tehtud tööd. Nüüd ei tähenda see seda, et muudaksite kõik kergeks metkoonskeemiks, kus liikuda soovite kuni liikumiseni. Tegelikult on see viimane lause ainus kord, kui näete selles tükis sõna "vooluring".

Ma räägin teistsugusest järjestamisest, kus Kaalulangus parast matkamist kasutate jõupingutuste vahelisi pause kvaliteetse tegevusega tegelemiseks, mis aitab teil liikuda ja sportlikumaks muutuda, jah, põletades ka mõned lisakalorid.

See aitab teil saavutada kehaehituse, ilma et veedaksite spordisaalis lisaminutit.

  • Lihtne Treening Rutiin
  • Rutiin On oluline mõista, et kardio viitab igale treeningule, milles osaleb süda ja kopsud.
  • Energiasüsteemi koolitus rasva kadu! - Atleetvõimlemine

Mis on seansi tihedus? Treeningu mõttes on tiheduse määratlemine lihtne: see on konkreetse koolituse ajal Austinites rasva poletamine töö maht. Mida rohkem tööd teete, seda tihedam on sessioon. Ja daamid ja mehed, tihedus on see, mida me tahame. Tiheduse vend on ebaefektiivsus, mis on sel juhul tegelikult hea.

Lihtne Treening Rutiin

Tugevusetreener Dan John selgitab, et ebaefektiivne treenimine annab tulemusi suurem rasva kadu, kuna teie keha peab tegema rohkem energiat, et teha seda, mida te seda palute. Nii et kui olete suurepärane olümpiatõstja, kuid kohutav tantsija, võib tantsimine olla teie pilet abstsessi katva rasvakihi sulatamiseks. Tiheduse suurendamisel tahate oma olemuselt suurendada ebaefektiivsust, paludes oma kehal teha midagi keerulist - ja eriti midagi, millega ta pole harjunud.

Treeningutiheduse parandamine tähendab jõutreeningkomplektide vahelise puhkeaja kasutamist.

Kõik, mida peate teadma Denise Austini kohta: jooga keha põletamine

Lisame strateegiliselt "täiteained", et suurendada treeningu ajal tehtud töö mahtu, luues samal ajal ka koolituse ebatõhususe. Kui tundub, et liikuda on hea, siis teete seda sagedamini ja saate selle tulemusel parema füüsise. Liikuvusharjutused on kahe teraga rasva kadu mõõk.

Need aitavad liigestel end paremini tunda, suurendavad teie võimet liikuda hästi ja saavutada suurtes tõstukides head vormi ning need on suurepärane algtaseme täiteaine treeningule tiheduse lisamiseks.

  1. Pettu paeva rasva kaotuse ajal
  2. Pööra mansett ja astuge välja Katie Austini sekundiline supp saab treeningut relvastada Kodused treeningud nõuavad väikest loovust: võib-olla olete tricep-dipide tegemiseks kasutanud tooli või viltuste keerdumiste jaoks õpikut.
  3. Tõhus viis kiiremini põletada - Atleetvõimlemine

Oletame, et teie määratud puhkeaeg on üks minut. Niipea kui olete lifti lõpetanud, alustage kohe liikumisharjutusega. Kui puhkeperioodil on veel aega, valmistuge järgmise komplekti jaoks. Kui olete oma hetke maksimaalselt ära kasutanud, hüpake kohe oma järgmisesse komplekti.

Näiteks lõpetage pärast Austinites rasva poletamine jõutreeningu komplekti viimist 5—10 kordust õlgadele või ülaseljale suunatud liikuvusharjutust. Järgige alakeha tugevuskomplekte puusaliigese liikumisharjutustega, mis on tehtud samasuguses vahemikus. Siin on näidistreening, mis kasutab liikuvust täiteaineid.

Kui te pole seda tüüpi koolitus uus, hoian vähemalt kuu aega liikuvust täiteainetega kinni, enne kui hakkate õppima mis tahes väljakutsuvamaga.

Sissevaade Denise Austini joogakehapõletusse

Lõppude lõpuks, kui olete liikumatu, on see palju väljakutseid! Põhilised keharaskused ja kerged plyomeetriad, nagu näiteks keharaskusega kükid, Austinites rasva poletamine, hüppavad tungrauad ja hüppenöör, suurendavad tunduvalt jõupingutuste vaheldumisi tehtavat tööd. Liikuvusest täiteainetest keharaskuse harjutusteni on jõudnud paar eesmärki: Suurendate treeningu ajal stressi ja palute kehal rohkem tööd teha.

Panite oma keha tarbima rohkem hapnikku suurenenud töökiiruse tõttu, mis paneb ta rohkem rasva põletama.

Panite oma äsja täiustatud liikuvuse 1. Pärast täitekomplekti valmistamist puhake veel 30 sekundit Austinites rasva poletamine järgmise tugevuskomplekti algust. Tehke ülakeha tugevuskomplektide vahel madalama keha kaloteenikat ja vastupidi madalama keha tugevuskomplektide korral.

See hoiab töökiiruse kõrgel, tegelikke jõuliigutusi tegevaid lihaseid kurnamata. Kerged kihid, näiteks hüppenöörid või tungrauad, toimivad suurepäraselt üla- ja alakeha jõuharjutuste vahel, kuna need ei maksusta ülemäära ühtegi konkreetset lihasgruppi. Veelkord, kasutage neid täiteaineid ühe kuu jooksul enne 3.

Need on programmeeritud samamoodi nagu kehamassi täitematerjalid: 30—60 sekundit täiteainet töötavad raskete tugevuskomplektide vahel ja veel 30 sekundit puhata enne järgmise raskete tugevustega komplekti alustamist.

Tricepi tagasilöögid

Nagu kehamassiga täiteainete puhul, ühendate ka alakeha täidised ülakeha liigutustega ja vastupidi. Oletagem näiteks, et teie keha raske alaliigutus on ummikseis. Komplektide vahel saate aja jooksul teha kergeid hantlitega pingipresse või hantliridu. Rasked pingipressid või -ridad on ühendatud kergete kettsaelja kiikude või pokaalide kükkidega.

Siin on mõned suurepärased kerge tugevusega liikumised, mida kasutada täiteainetena: Pokaal kükitab.