Vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu,

Söömine aeglaselt. Lisaks, kui toitumisperioodil saate piisavalt valku, ei tundu tunnine paastumine teie lihastele kahjulik, võrreldes tavalise toitumisega Katehhiinirikka tee sissevõtmine vähendab meestel keharasva ja malondialdehüüdiga modifitseeritud LDL-i.

Viited Vahelduv vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib? Jim Stoppani, PhD, on teie vastused!

Ma usun, et naudin põhjalikult elu ja naudin maitsvaid toite, kuid olen ka kirglik kõhna, lihaselise füüsise hoidmise vastu. Kui te pole kunagi varem isiklikult neid žongleerida proovinud, võib neid kahte jälitust olla äärmiselt keeruline tasakaalustada.

Kes saab teha vahelduvat paastu?

Seetõttu jälgisin mõnda aega täiskohaga katkendliku paastu söömise kava. Vahelduva paastumisega saate süüa soovitud toite - muidugi mõistlikkuse piires - ilma tonni rasva pakkimata. Kuid ma ei hüppa ainult vahelduva paastuga vagunile; Olen selle pooldaja olnud palju aastaid.

Tegelikult uurisid Yale'i ülikooli meditsiinikooli teadlased enam kui kümme aastat tagasi koos Kopenhaageni ülikooli meeskonnaga paastumist ja rasva kadu ning nende positiivsed tulemused laboris on sellest ajast alates aidanud mul pürgida kõhnasse kehasse!

Mida tähendab vahelduv paastumine?

Kui teie, nagu mina, olete huvitatud keharasva madala taseme hoidmisest, nautides samal ajal mõnda oma lemmiktoitu, võib IF olla just see, mida olete otsinud. Otsuse hõlbustamiseks vastan mõnele tavalisele IF-ga seotud küsimusele ja pakun kasulikke näpunäiteid, et saaksite paastuprogrammist maksimaalselt kasu saada.

Mis on vahelduv paastumine?

Vahelduv paastumine on lihtsalt praktika, mille käigus võetakse pikema aja jooksul null kalorit - põhimõtteliselt juues ainult tavalist vett ja kas musta kohvi või teed. IF-i variatsioone on palju, kuid minu eelistatud meetod hõlmab tunnist tühja kõhuga söömist, seejärel kogu minu toidu söömist kaheksatunnise akna ajal, mida tavaliselt nimetatakse "toitmisaknaks".

Seda tüüpi IF-d nimetatakse sageli " 8" paastumiseks. Kas öösel magamine loeb tundide kaupa kiiresti? Jah, küll. Nii et kui teil on näiteks enne magamaminekut valgu raputatud, ärkake siis kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu ja jõuate eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa tundi. Kui teil on vahetult enne magamaminekut valgu vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu, ärkake kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõudke eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa.

Mida peaksin vahelduva paastu ajal sööma või jooma? Ilmselt ei söö sa paastumise ajal mitte midagi ega kuluta kaloreid - lihtsalt öeldes, sööge toitu ega raputusi. Vesi on muidugi täiesti korras.

Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida?

Peale selle võite valida nullkalorivabad magustamata joogid. Minu isiklike lemmikute hulka kuulub must kohv, milles pole piima, koort, suhkrut, võid teie jaoks kuulikindlad kohvifännid ega midagi muud selles sisalduvat - ning tavalised magustamata teed, näiteks must tee või roheline tee.

Kunstlike magusainetega nt maitsestatud veed ja soodsad joogid kalorivabade jookide osas on natuke ebakindlust. On tõendeid selle kohta, et mõned kunstlikud magusained põhjustavad insuliinivastust, mis nüristaks teie võimet rasva põletada ja oleks vastuolus paastu olekuga, kuid see on teadusringkondade arutamiseks.

Kui pikk on paast?

Et olla ohutud, soovitan paastu ajal mitte jooma kunstlikult magustatud jooke. Kui olete viimase paari tunni paastu ajal absoluutselt suremas millegi muu kui vee, tavalise kohvi või tee järele, vali vahuvesi, mis on väga kergelt maitsestatud loodusliku lubjaga.

vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu Pere sobralik rasva poletamine sooki PDF

Kas mul on vaja päeva jooksul söögikordade väärt kaheksa tundi kokku tõmmata? Mis puutub "toitmisaknasse" AKA on rõõmus aeg, mil söötesiis soovite jõuda sama kalorite ja makrotoitainete kogusummani, nagu te varem olite - st rasva, süsivesikute ja valkude kogused - eeldusel, et olite juba kindel toitumisplaan, mis vastas muidugi teie eesmärkidele. Kindlasti ei taha alahinnata toitumisakna ajal, või kahjustate teie jõudlust jõusaalis ja teie võimet ehitada või säilitada lihasmassi.

Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku. See on eriti oluline kulturistidele ja kõigile, kellel on tugevuse suurendamise eesmärke.

Algajate juhend vahelduva paastumise kohta: teadus ja täiendamine

Teoreetiliselt sööd sa päevas sama palju kaloreid ja makrosid, lihtsalt erineva söögikorraga kui tavaline toitumisprogramm iga paari tunni tagant. Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad.

vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu rongi keha poletada rasva kogu aeg

Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi. Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet.

  • Vahelduv Dieedijuhend - Ilu
  • T rahvas rasvapoleti
  • KAS PAASTUMISEL KASUTAB TEIE KEHA KõIGEPEALT RASVA VõI LIHASEID? - TERVIS -
  • Algajate juhend vahelduva paastumise kohta: teadus ja täiendamine - Atleetvõimlemine
  • Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine

Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama. Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta. Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele.

Millised võivad olla vahelduva paastumise probleemid? Vahelduv dieedijuhend "Peame varsti õhtusöögi leidma, sest ma ei saa süüa pärast kella kaheksat õhtul," ütles mu sõber, kui me urisevate kõhtudega naabruskonnas ringi liikusime. See oli minu esimene sissejuhatus trendikasse vahelduva paastumise dieeti. Pärast seda kommentaari peaaegu kolm kuud tagasi on minu Facebooki voog plahvatanud nii sõprade kui ka pereliikmete kommentaaridega toitumisplaani kohta, aga ka artiklitele selle kohta, mida see teie keha heaks teha võib. Huvitav, milles see seisneb, jõudsin mõne toitumisprofiili poole, kes selle idee koos võimalike eeliste ja muredega lahti lõid.

Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega? Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid.

Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse. Mitokondrid on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus. Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid. Teisisõnu, tühja kõhuga võite kütuseallikana kasutada rohkem kaloreid, mis võib aidata teie kaalu langetamise püüdlustes.

Mida peaksin sööma pärast esimest paastuaega?

  1. Alpha A5 rasvapoletaja
  2. Paastumine kui parim dieet? - Terve Elu Keskus
  3. Kuidas eemaldada publik rasvapadja
  4. 41 LB Kaalulangus
  5. Arvestades teie kaloreid Paastu esimestel tundidel saab keha kütuse maksa ja lihaste glükogeenivarudest; glükogeen lagundatakse glükoosiks.

See on hea küsimus. Vahelduv paastumine võimaldab teil teiste dieetidega võrreldes oma söömisega veidi vabam olla, kuid see ei muuda tõsiasja, et oluline on kõrge valkude tarbimine, lisaks tervislikud rasvad ja keerulised süsivesikud. Paastu lõppedes soovitan kõrge valgusisaldusega sööki, mitte süsivesikutega kooki. Yale'i laborist tehtud töö leidis, et kui paastuda siis vähese süsivesikusisaldusega einega, suurendab söögi ajal kalorite tarbimist ja rasvapõletust suurendavate geenide aktiivsus veelgi.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Kui vaadata kõrge süsivesikusisaldusega sööki, langeb paljude nende geenide aktiivsus. Kuidas oleks Kas rasva poletamine haiget Kas ma saan oma paastu ajal näppida? Saan aru, miks inimesed seda teevad: et aidata tühja kõhuga lihasmassi säilitada.

Kuid kui tarbite hargnenud ahelaga aminohappeid BCAAei ole te tegelikult paastunud. Nagu arvatavasti teate, moodustavad aminohapped valgu.

Vahelduva paastumise tüübid

Valgu ehituskividena kasutatakse 20 amiini, sealhulgas üheksa asendamatut aminohapet leutsiin, isoleutsiin, valiin, trüptofaan, treoniin, fenüülalaniin, metioniin, lüsiin ja histidiinsamuti 11 mitteolulist aminohapet arginiin, seriin, tsüsteiin, glütsiin, proliin, alaniin, türosiin, asparagiinhape, asparagiin, glutamiinhape ja glutamiin.

Kui tarbite ainult ühte neist aminohapetest, siis tarbite põhimõtteliselt väikest kogust valku ja seetõttu ei ole tehniliselt tühja kõhuga. Üks erand BCAA-de kasutamisel paastu ajal on treenimine tühja vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu.

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

Siin saate treeningu ajal BCAA-sid koos teiste aminorühmadega lonksata. Treeningu ajal on BCAA-d võimsaks energiaallikaks lihastele. Ja kuna joote just BCAA-dega jooki, ei torka te hunnikut neist maha.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

BCAA-de eelised teie treeningus kaaluvad üles kõik võimalikud negatiivsed. Aminohappeid, mis Slim alla magu ja talje proteinogeensed, võib tühja kõhuga tarbida.

vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu ksulitooli ime kaalulangus

Näiteks on sobilik, et neil on beeta-alaniin, betaiin, D-asparagiinhape ja - isegi kui need ei ole tehniliselt aminohapped, kuid paljud inimesed klassifitseerivad neid sellistena - L-karnitiin ja kreatiin. Need sobivad päeva jooksul hästi sisse, eriti kui treenite tühja kõhuga. Toitumine on ainult üks aspekt edukast kaalulangusest. Teil on vaja ka kindlat treeningkava. Paarige Jim Stoppani lühikese ajaga programm kulturismi täispika juurdepääsu kohta katkendliku paastumisega ja olge valmis tõsiste tulemuste saavutamiseks.

  • vahelduv paast: algaja juhend | mehisuse kunst"
  • Pikk jalutuskaik rasva poletamine
  • PROOVI JUBA TÄNA ⟩ Need 22 nippi aitavad kehakaalu kiirelt langetada - Tervis
  • Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -
  • Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama? | Toit | May

Viited Keys, A. Inimeste nälgimise bioloogia. Stote, K. Kontrollitud uuring vähendatud söögikordade sageduse kohta ilma kalorikoguseta tervetel, normaalkaalus, keskealistel täiskasvanutel. Ameerika ajakiri kliinilise toitumise kohta, 85 4 Klempel, M. Alternatiivne paastumine ADF koos rasvasisaldusega dieediga põhjustab samasugust kaalulangust ja südamekaitset nagu madala rasvasisaldusega dieediga ADF. Ainevahetus, 62 1 Hildebrandt, A. Treening nõrgendab paastu poolt põhjustatud metaboolsete geenide transkriptsiooni aktiveerimist skeletilihastes.

Ameerika ajakiri füsioloogiast, endokrinoloogiast ja metabolismist, 6EE Pilegaard, H. Lühiajalise paastumise ja refereerimise mõju metaboolsete geenide transkriptsioonilisele regulatsioonile inimese luustikus. Diabeet, 52 3