Rasva poletavad antioksudandid.

Selleks, et tšilli Sulle mõjuks, ei ole seda vaja üldse palju tarbida, ühest grammist kuivatatud tšillist päevas piisab. Kui tarbid piisavalt vett, aitab see Sul ka vähem süüa, vähendades tühja kõhu tunnet. Kui neerud peavad toimima vähese veega, siis ladustatakse mürkained maksa, mille tõttu on rasvade lõhustamine raske. CLA aitab rasvhapetel ühenduda ka rakumembraanidega, kus neid põletatakse rasvana. Munad aitavad ka seedimist korras hoida, põletades sellega rohkem kaloreid. Tomatid on suhteliselt madala kalorsusega ja sisaldavad C-vitamiini, mis aitab kehal ladustatud rasva põletada.

Lisaks nõuab valgu seedimine süsivesikute või rasvaga võrreldes palju rohkem energiat.

Rasva poletavad antioksudandid

Kõige tervislikumad ja mugavamad valguallikad on rasvavaba Kreeka jogurt, kodujuust ja kanafilee. Kofeiin Kofeiin aitab kehal kasutada ladestunud rasvu energiaks.

Rasva poletavad antioksudandid

Kui tahad saada maksimaalset toimet, eelista musta teed rohelisele või kergelt röstitud kohvi tumedale röstile. Kiudained Kiudained aeglustavad seedimist, tagades stabiilsema energiataseme ja veresuhkru. Lisaks optimeerivad kiudained seedimise ajal erituvaid, nälja- ja täiskõhutunde eest vastutavaid hormoone.

Rasva poletavad antioksudandid

Et töödeldud toitudes sisalduvad kiudained ei ole enam nii efektiivsed, eelista alati töötlemata toitu, näiteks kaerahelbeid või müslit töödeldud hommikusöögihelvestele.

Need puuviljad on ka suurepärased lisandid suppidele, salatitele ja kastmetele.

Samal teemal

Mustikad Rikkad antioksüdantide, nagu antotsüaniin, mustikad võivad koos teiste terviseprobleemidega aidata teie kehal puhastada toksiine, mis põhjustavad kehakaalu tõusu. See puu on ka suurepärane E-vitamiini allikas, mis sobib ideaalselt vananemisvastaseks toimeks koos C-vitamiiniga immuunsüsteemi tugevdamiseks.

Rasva poletavad antioksudandid

Päevas peotäie söömine võib aidata kõhurasva kaotada. Viska mõned tassi jogurti või kaussi teravilja tervisliku maiuspalana.

Toidud, mis aitavad rasva põletada

Chia seemned Flavonoidide ja polüfenooli sisaldavate antioksüdantide rikkaliku allikana on chia seemned ideaalne rasvapõletustoit.

Antioksüdantide hulka kuuluvad kvertsetiin, klorogeenhape, kofeiinhape ja kaempferool.

Mustikatega võrdse mahuga võrreldes on chia seemnetel kolm korda rohkem antioksüdante. Samuti on need pakitud väikese ahelaga oomega-3 rasvhappega ALA koos nii lahustuvate kui ka lahustumatute kiududega.

Kookospähkel

Tarbimisel aitavad need toitained kroonilisi haigusi tõrjuda ja kaitsta igapäevaste stresside eest. Avokaadod Mõneti nagu imetoit, võivad avokaadod kiirendada ainevahetust, tasakaalustada hormoone ja suurendada rakumembraani aktiivsust.

See sisaldab ka rohkesti kaaliumi, mis eemaldab teie kehast tselluliidi ja liigse vee. Brokoli ehk spargelkapsas Miks on spargelkapsas suurepärane rasva põletav toit?

Rasva poletavad antioksudandid

Selle eest võib tänulik olla suurele kiudainesisaldusele, mille lagundamine seedekulglas põletab palju energiat. Lisaks võtavad kiudained seedetraktis liikudes endaga kaasa toksiine ja rasvu.

Lühikirjeldus

Üheks eesmärgiks on aidata glükoosil jõuda keharakkudesse, kus glükoos põletatakse energiaks ära. Kui d-vitamiini on kehas vähe, siis juhtub pigem nii, et glükoosi tarbita energia saamiseks ära, vaid see jääb rasvarakkudesse.

Rasva poletavad antioksudandid

D-vitamiini puudus võib viia ka selleni, et aju ei saa leptiini hormoonilt märku, et kõht on täis ja süüa pole enam vaja - nii söödki end üle ja kogud kilosid. Kaltsium Kaltsium toimib koos D-vitamiiniga ja aitab vähendada rasvakihti. Kaltsiumi hoiustatakse rasvarakkudesse, mistõttu teadlased usuvad, et rohkem kaltsiumi kehas - seda rohkem rasva ka organism põletab.