Rasva kaotuse ahela koolitus rutiin, Igapäevane rutiin sõimes

Proovige särke, hantli õlarassi, Rumeenia survestusi ja painutavaid ridu, mille vahemikus on treeningu kohta ja ülejäänud madala taseme säilitamiseks - 20 sekundit liigutuste vahel 60 vahel ahelate vahel. Kuid liikumisvõimaluste hoidmiseks võite teha kehakaalu harjutusi.

Näiteks kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT aitab teil püsikardiograafiaga võrreldes vähem kaloreid vähem aega kulutada. See mõju on tingitud liigse treeningujärgse hapnikutarbimise EPOC suurenemisest. Lihtsamalt öeldes põletate kaloreid treeningu ajal ja pärast seda. Lisaks suure intensiivsusega treeningutele võite proovida vooluringe, jõuharjutusi, plyomeetrilisi näitajaid ja täpsemaid tehnikaid, nagu tilgakomplektid ja supersetid.

Näiteks ühendliigutused sihivad korraga mitut lihasrühma, mis muudab massi ja jõu ülesehitamise lihtsamaks. Lihaskoe vajab enese ülalpidamiseks rohkem energiat kui rasvkude, selgitab New Mexico ülikool.

Tervis Video: In Transition 2. Kõik see võtab natuke mõelnud ja soovi järgida juhiseid.

Seega, mida rohkem on teil lahja massi, seda rohkem kulutate puhkeolekus kaloreid. Kui otsite treeninguid, mis muudavad teid lahjaks, olge valmis pulssi tõstma. Kange rasva eraldamiseks kasutage kombineeritud liigutuste, kehakaalu harjutuste, HIIT ja kogu keha vooluringide segu.

Suute kaalulanguse ulevaateid Slimming alla vs suurendades

Siin on mõned näited, mis aitavad teil välja tulla! Katse kehakaalu treenimisega Kui see on õigesti tehtud, võib kehakaalu treenimine olla sama tõhus kui traditsioonilised jõusaalitreeningud.

Kaalulangus kotikesed Eemaldage rasva plekk puidust

Nagu märgib Mayo kliinik, kaasavad mõned kehakaalu harjutused kõik peamised lihasrühmad. Seetõttu võivad need aidata teil rasva põletamise ajal lahja massi üles ehitada ja säilitada. Muidugi, kui olete sportlane, ei pruugi te keharaskuse treenimisel saada samu tulemusi kui alles alustav inimene. Teie keha on kohandatud raskete tõste- või jõuliste treeningutega.

Atleetvõimlemine

Kuid liikumisvõimaluste hoidmiseks võite teha kehakaalu harjutusi. Tavainimese jaoks võib see koolitusmeetod olla äärmiselt keeruline. Näiteks krabikõnd, plangud ja muud maapealsed harjutused suurendavad põhitugevust, parandades samal ajal teie tasakaalu ja koordinatsiooni, teatab Riiklik Spordimeditsiini Akadeemia NASM.

Üks "sööt" võib koosneda näiteks pähklitest. Kuid iga inimese töökoormus, pereelu või koolituse maht võib dikteerida, et nad peavad tegema asju veidi erinevalt. Toidustüüp ja millises mahus see muutub sõltuvalt inimese kehakaalust, kehakaalu tüübist ja aktiivsuse tasemest.

Video: In Transition 2.0: a story of resilience and hope in extraordinary times 2021, Mai

Kui mees kannab mõistliku taseme lihasmassi, on tema valgu tarbimine kõrgem kui keegi, kellel ei ole rasvaseid lihaseid. Üldiselt sööge suupisteteks hommiku- lõuna- ja õhtusööki nagu "toidud" ja pähklid, proteiinibaarid, looduslik jogurt ja nii edasi. On tõsi, et viis kuni kuus hea kvaliteediga väikseid eineid päevas aitavad tagada iga toidu tarbimise planeerimist ja tervist, mitte aga planeerimata, ebatervislikku snackimist. Kui teie isiklikud asjad tähendavad seda, et see pole võimalik, järgige kolme toidukorda päevas, keskendudes kvaliteedile.

Raske põletamise tsooni kasutamine on rasvade kaotuse taktika tõttu surnud kadu, ja enamik koolitajaid soovitab selle asemel mingit sorti sprinti.

Kuid mis on teie jaoks parim lähenemisviis ja kas on kunagi olemas koht madala intensiivsusega treenimiseks?

Hoolimata tundide jooksulindil jooksmisest on raskusi kaalu kaotamisega? Pikemad treeningud ei pruugi tingimata aidata teil saavutada kõhna ja õhukest keha. Rasvade kaotuse puhul töötavad mõned harjutused ja treeningmeetodid paremini kui teised. Näpunäide Alates masinapõhistest vooluringidest kuni burpeeni, kasti hüppamise ja muude keharaskuste liigutamiseni on palju harjutusi, mis panevad sind kõhnaks. Peamine on valida need, mis haaravad korraga kõige rohkem lihaseid ja panevad teie südame kiiremini pumpama.

Kaalutegur "Ma ei kavatse programmeerida traditsioonilisi sprint- jalgratta- ja ronimisintervalli koos rasva kadu klientidega. Mitte sellepärast, et ma ei hinda neid - just see vastupanu koolitus saab tavaliselt soovitud tulemusi. Kui teil on kõrge keharasva sisaldus, peaksite vältima liigseid mõjusid liigestele, nii et jookseb mitte-no.

Kuus sammu edukaks uueks rutiiniks

Ma usun, et seal on koht väga madala intensiivsusega harjutamiseks, näiteks jooksulint jalgsi või aeglane ristkoolitus, kuid see on mõeldud ainult sportlastele ja sobivusmudelitele fotoshoot või etapi ettevalmistamisel, et põletada kaloreid ilma lihaskoe kahjustamata.

Enamikul juhtudel annab see koolituse intensiivsus minimaalse tulemuse ja toob palju aega. See on väga tõhus viis ööpäevas kaloreid põletada ja see ei vaja palju aega. Söödav valk jaguneb nendeks aminohapeteks, imendub peensooles, organiseeritakse seejärel uuesti ja suunatakse tagasi vereringesse. Need uued korrastatud valgud täidavad elu säilitamiseks spetsiifilisi funktsioone.

Kõik elusad kuded koosnevad kahekümnest kahest asendamatust ja mitteolulisest aminohappest. Asendamatuid aminohappeid ei valmista keha ja neid tuleb varustada dieedi kaudu. Asendatud aminohappeid on üheksa: histidiin, isoleutsiin, leutsiin, lüsiin, metioniin, fenüülalaniin, treoniin, trüptofaan ja valiin.

Harjutused, mis panevad sind kõhnaks

Ülejäänud kolmteist on organismis toodetud ebaolulised aminohapped, mida ei ole dieedi ajal vajalik tarbida. Kakskümmend kaks aminohapet jagatakse kahte rühma: Valk annab neli kalorit grammi kohta. Inimkeha saab proteiinikaloritega teha kolme asja; pange valku rasvavarudesse, kasutage seda energiaallikana või eluks vajalike funktsioonide täitmiseks. Valgukaloreid kasutatakse energiaallikana siis, kui kehal pole kütusena rasva või süsivesikuid.

Kui keha saab piisavas koguses valke, rasvu ja süsivesikuid, täidab valk oma spetsiifilisi funktsioone.

Internetiturundus ja kodulehe tegemise koolitus WordPressiga

Nende valkude funktsioonide hulka kuuluvad: vanade rakkude, lihaste, elundite, vere, küünte, juuste, naha ja kudede asendamine. Valk osaleb ka hormoonide, antikehade ja ensüümide moodustamises. Keha tühja kõhuga ilma korraliku valgu tarbimiseta hakkab keha aeglaselt välja lülitama. Peate sööma mitte ainult piisavalt valku, vaid ka õigeid tüüpe.

Ilma vajaliku koguse oluliste valkudeta, olenemata sellest, kui palju te sööte, raiskab keha valku ja ei jookse korralikult.

Dieet, milles on vähe asendamatuid aminohappeid, ei täida kõiki oma valgufunktsioone. Valk järgib kõiki või mitte seadusi: asendamatute aminohapete ebapiisavad kogused põhjustavad keha valkude eritumist uriiniga karbamiidina. Ülejäänud valk muundatakse glükoosiks, rasvaks või metaboliseeritakse energia saamiseks.

Kas ma peaksin tõsiselt tõstma või tegema vooluringe?

See asendamatute aminohapete puudus takistab valkudel normaalse funktsiooni täitmist. Toite, milles on kõik üheksa asendamatut aminohapet, nimetatakse täielikuks valguks. Täisvalkude hulka kuuluvad kõik loomsetest saadustest, piimast, juustust, kanast, veiselihast ja toidust saadud toidud.

Ärge muretsege, inimesed! Mittetäielikke valke taimsed saadused saab tervikvalgu moodustamiseks ühendada komplementaarsete valkudega, mis kannavad puuduvaid aminohappeid. Mittetäieliku valgu näideteks on terad, teraviljad ja köögiviljad.

  1. Viited Õppige valku, süsivesikuid ja rasva tõde.
  2. MIS TüüPI HARJUTUSED VIIVAD TEID LAHJAKS JA KõHNAKS? - TERVIS -
  3. Rasva põletamine ja kaalu kaotamine: tõde Rasva põletamine ja kaalu kaotamine: tõde Kas ma peaksin tõsiselt tõstma või tegema vooluringe?
  4. Вода еще была -- там, глубоко под поверхностью.
  5. Igapäevane rutiin sõimes | Päevakodu

Nende valkude täiendamiseks ühendaksite oad teradega või pähkleid teraviljaga. Nüüd, kui teil on arusaam, mis tüüpi valke tuleb süüa, arutame, mitu grammi peate sööma. Sisse Normaalse ja kliinilise toitumise mõistmine, ütlevad autorid: "Riikliku Teaduste Akadeemia toidutoitumiskomitee toitumistoetuste komitee väidab RDA-d valgu grammides kehakaalu kilogrammi kohta päevas" Whitney Kui kalorites on piisavalt süsivesikuid ja rasva, jagate oma kehakaalu 2,2-ga, see annab teie kehakaalu kilogrammides.

Korrutate oma kilogrammi kaalu 0,8-ga, see annab teile päevase valgukoguse. Hõõreks on kõik kiire rasva kadu, nii et saada ennast vaimselt ettevalmistatud hüperfokusseeritud treeninguteks. Kui sa saad nii tugevaks kui võimalik, on sinu asi, soovid pidada reps madalamaks ja lisada veel komplekte.

Mõtle kuus komplekti reps. Kui teie eesmärk on üha suurem, siis töötavad klassikalised kolm repsi komplekti hästi.

Rasva põletamine ja kaalu kaotamine: tõde

Kui soovite, et teie koolitus oleks rasvade kaotuse eesmärgil rohkem metaboolne, arvake, et kõrgem arv on The Shredi ajal süvendab töömaht teie edusamme programmi kaudu, kuid kuna see on selline lühiajaline plaan, on peaaegu kõik need retseptid osa sellest. Tavaliselt tahate alati rutiini alguses panna suuremad, keerukamad liikumised.

Neid treeninguid on keerulisem teostada ja nad võivad sinust palju ära võtta, nii et soovite neid teha, kui olete värske.

Keskmine nadalane rasva kadu Kuidas poletada keharasva raseduse ajal