Parimad toidud soovad ohu alla

Toidutalumatuse tekkimisel ei tohi kaotada julgust. Mõnikord saab abi ka lihtsatest ravimitest. Seetõttu on oluline vältida ka gaseeritud jooke, sest need tekitavad liigselt gaase ning peensoole liigset venitust. Jooge oma kohvi piimaga ning ilma suhkruta. Tervislik kaalulangetamine on aga umbes 0,5—1 kg nädalas.

Kategooriateta 30 võimalust rohkem süüa ja vähem kaaluda Täitke oma taldrik, kuid tunnete ja näete õhem? Jah, see on võimalik! Siit saate teada, kuidas rohkem süüa, aga ka seda, kuidas selle käigus kaalu langetada.

Kaalukaotus Tulin koju, et leida oma toanaaber Rachel, kes istus liikumatult köögilaua taga. Ei läinud kaua aega aru, miks ta nii vilets välja nägi.

Puhitamise vältimise viisid

Tema tavaline liha- ja köögiviljaplaat asendati väikese pudeli häguse rohelise mahlaga. Ta üritas jälle kaaluda, kuidas kaalust alla võtta. Aga ma ei tea, mida veel saaksin teha kaotada 10 kilo. Paljud meist ei tea tegelikult, kuidas kaalust alla võtta, ja arvavad, et ainus viis, kuidas saame, on kas need nädalased puhastused või absurdselt kaloreid piiravad dieedid.

Ja kuigi need taktikad pakuvad lühiajalisi lahendusi, ei anna need püsivat edu harva.

10 toitu, mis lõppematuid isusid kontrolli all hoida aitavad

Tegelikult, kui olete liiga piirav, ei aeglusta mitte ainult oma ainevahetust, vaid võite ka nii tüdinud ja näljaneKahjum rasva Kuidas viskate rätikusse - või mis veelgi hullem, sööte terve karp jäätist ühe istungiga. Mida ma siis Rachelile ütlesin? Parimad toidud soovad ohu alla, on üks saak.

Plaadi täitmine laastude ja küpsistega ei hakka kõhurasva lõikama ega kaalu langetamiseks. Kuid kui laadite taldrikule õiget sorti toite, mis teid terve päeva jooksul küllastavad, hakkate neid ebameeldivaid naelu teepervele lööma. Kaalu kaotamine peaks vähem keskenduma sellele, mida te ei saa süüa, ja rohkem sellele, milliseid toitainerikkaid toite te sööte saab sööma.

Allpool olevate näpunäidete järgimine tagab, et saate istuda parimad toidud soovad ohu alla ja maitsva toiduga täidetud taldrikule, mis ei jäta teid rohkem soovima.

Ja kui oleme sellel teemal, siis uurige seda 20 põhjust, miks sa oled alati näljaneka!

Otsige helitugevust

Enne kui sirutate praetud kana järele, laadige taldrik tervislikele, madala kalorsusega toitudele nagu köögiviljad. Nii ei jää nende kaloriküllaste valikute jaoks nii palju ruumi. Järgige seda plaani ja sööte rohkem kiudainetega täidetud tervislikke toite, mis ohjeldavad neid õhtusöögijärgseid näljatunde, millega olete harjunud pärast toitainete puudumist.

Värskest uuringust selgus, et dieedipidajad teatasid, et tunnevad end pärast kuue jah, kuus! Tassi popkorni söömist rohkem rahul kui pärast ühe nõrga tassi kartulikrõpsude söömist. Muidugi, on mõistlik, et tunneksite end täiuslikumana, kui sööksite veel viis tassi midagi, kuid siin on kicker: need kuus tassi popkorni kokku 33 protsenti vähem kaloreid kui laastud! Kuna popkorn parimad toidud soovad ohu alla nii madala kalorsusega, saate vähendada palju suuremat portsjonit, säästes siiski kaloreid.

Muidugi, võite natuke juua detox vesikuid võite ka kaks lindu ühe kiviga tappa, kui näksite niisutavat toitu, näiteks arbuusi, kurki, maasikaid või kantaluppi. Vesi aitab teil niisutada ja H2O ja kiudainete kombinatsioon täidab ka teie kõhu ja hoiab teid täis.

Igaüks loeb! Vali sotsiaaldemokraadid

Ja kas mainisime, et need on ka madala kalorsusega? Hakka näpistama!

Slimming Arm Shaper Arvustused

Eksperdid on leidnud, et söögikordade vahel — kalorsusega suupiste tarbimine aitab vähendada söögikordade tekkimist, hoides veresuhkru taseme stabiilsena ja ainevahetuse sumisedes. Kui te ei söö näljasena, võib see kaasa aidata, kui on aeg nosh, mis teeb palju kaloreid, mida teie keha ei pea kulutama, nii et see salvestab need lõpuks rasvana.

Tegelikult, kui näksite ühte neist parimad toidud magamisekssaate mõnda Zzzi tegelikult hõlpsamalt tabada. Ja kuna parema une saamine võib aidata teie kehal paremini reguleerida näljahormoone, siis saate oma õhtu söömisega oma edusamme edendada.

Shutterstock Ära nääguta oma hommikuid näljasena; Ajakirjas avaldatud uuring Rasvumise uurimine ja kliiniline praktika leidis, et need, kes A. Tõlge: Kui jätate hommikusöögi vahele, on teil kogu päeva jooksul rohkem näljahäda kui siis, kui haaraksite konteineri kreeka jogurtist või purgi üleöö kaer hommikul.

Tegelikult leiti ühes Kanada uuringus, et neil, kelle dieeti täiendati sama lahustumatu kiudainega, mida leidub kaerahelvestes, oli madalam näljatunnet tekitava hormooni greliini tase. Lisaks sellele, et nendel suhkruga täidetud suupistetel puuduvad sageli kõhtu täitvad kiudained, on need ka nälga tekitavate lihtsuhkrute osas palju suuremad - see tähendab, et pärast andmist jääb teil kaks korda suurem kõht korisema.

Miks siis mitte vahetada kinoa pool ja haarata kotti bulgurit tabbouleh-salati peamine koostisosa.

Toitumisjuhised operatsioonijärgselt

Tass tassi jaoks, bulguris on veel 70 grammi vähem kaloreid, kui veel kolm grammi parimad toidud soovad ohu alla täitvaid kiude. Niisiis, saate mitte ainult süüa seda rohkem, ilma et ületaksite tavalist kaloraaži, vaid see hoiab teid tõenäoliselt ka kinoa juures küllastatumana!

Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid. Unustatakse ära, et inimene vajab elus püsimiseks nii energiat kui ka toitaineid, viimaseid on kõige parem saada toiduga, mitte toidulisanditest. Toidus on toitained õiges vahekorras ning nende imendumine sealt on kõige parem.

Need terved polüküllastumata rasvad ründavad liigset põletikku, suurendades adiponektiini taset: hormoon, mis suurendab teie lihaste võimet kasutada energia saamiseks süsivesikuid, suurendab ainevahetust ja põletab rasva. Sööge rohkem kalu ja suurendate oma salenemist. Tegelikult ajakirjas avaldatud uuring Toit ja funktsioon leidis, et naised, kes täiendasid oma dieeti oomegadega, kaotasid 8 nädala jooksul peaaegu 3 protsenti rohkem kaalu kui need, kes võtsid platseebot.

See ei pruugi tunduda palju, kuid kellelegi, kes kaalub naela, on see 5 naela! See tähendab, et säästate keskmiselt kalorit ja 20 grammi süsivesikuid, kuid saate kiudainetega täidetud ja niisutava köögivilja küllastavaid eeliseid!

Hakka välja minema

See näpunäide on üks meie lemmikviise vähendada kaloreid. Seda seetõttu, et väikesed rohelised poisid on seal kõige madalama kalorsusega pähklid, nii et saate neid rohkem süüa.

Kuna tõenäoliselt sööte istungil vähem kui 49 pistaatsiapähklit, säästate selle pähkli valimisel endale kaloreid. Tanya Zuckerbrot, MS, RD ja F-Faktori dieedi asutaja, ütleb meile, et 'kaltsium Kas hupata tross on hea viis rasva poletamiseks soodustada kehakaalu langust, kuna see aitab säilitada lihasmassi, mis suurendab ja aitab säilitada ainevahetust, aidates teil kogu päeva jooksul tõhusamalt kaloreid põletada.

Pole vaja meie sõna võtta.

Tervislik rasva kadu kuus

Teadus nõustub: Penni osariigi ülikooli uuringus leiti, et enne sööki istumist õuna söömine vähendab üldist kalorite tarbimist 15 protsenti! Teine ajakirjas avaldatud uuring Söögiisu leidis, et köögiviljapõhise madala kalorsusega supi kausi nautimine enne sööki võib teie lõuna- või õhtusöögi ajal tarbitud kalorite arvu vähendada 20 protsenti. Selle asemel võtke kaasa karp Kreeka jogurt töötada, et isusid lõplikult ohjeldada. Muidugi, 2-protsendiline mahuti on 10 kalorit rohkem kui populaarne laastukott, kuid see sisaldab veel 18 grammi küllastavat valku.

Lisage see mõne värske vaarikaga, et seda iha purustajat kahekordistada. Üks tass rubiinviljast annab 8 grammi küllastavat kiudu ja annab teile tagasi ainult 60 kalorit. Aeglaselt seeduv valkude, kiudainete ja tervislike rasvade kolmik säästab teid teise koti poole tagasi suundumast, samal ajal kui jogurti probiootikumid võivad aidata teil ohjeldada põletikku.

Kuidas teada, et ma poletan rasva

Seda seetõttu, et hiljuti ajakirjas avaldatud uuring Söögiisu leidis, et spinatilehe membraanides esinevad spetsiifilised ühendid võivad toimida tugeva söögiisu vähendavana.

Kui naised jõid nende ühenditega valmistatud eliksiiri, mida nimetatakse tüüloidideks, vähendas see nende iha ja aitas neil kolme kuu jooksul kaotada keskmiselt 5,5 kilo rohkem kui platseebogrupis. Täitke ilma täitmata, lisades selle leherohelise oma salatitesse ja segudesse. Kui panete oma spudid pärast nende küpsetamist külmkappi, läbivad nende tärklised protsessi, mida nimetatakse retrograadiks.

See tähendab, et nad muutuvad vastupidav tärklis'süsivesikute klass, mis läbib seedimata teie ülemist soolestikku. Selle asemel liiguvad nad teie jämesoolde, kus nad toidavad teie tervislikke soolebaktereid, mis põhjustab pikaajalist täiskõhutunnet ja põletikuvastaste ühendite tootmist, mis aitavad rasva lõhkeda.

Nii et süües rohkem neist, siis sööte hiljem vähem! Selle asemel, et treenida tühja kõhuga, sööge enne tossude sidumist süsivesikutega koormatud suupisteid nagu täistera röstsaiaviil või puuviljatükk.

Kaalulangus parast 47

Võrreldes teiste toitainetega põletab keha süsivesikuid kõige kergemini, mistõttu on see teie treeningu jaoks parim kütuseallikas - ja mida tugevamalt saate ennast suruda, seda paremad on teie tulemused.

Lisaks võib see, kui sööte midagi enne higi murdmist, tõrjuda rasva säilitavaid stressihormoone, mis vabanevad sageli tugeva ja tühja kõhuga. Lühidalt öeldes võib enne jõusaali jõudmist midagi süüa süües saada keha, mida olete alati soovinud. Kuid siin on see saak - lihtsalt lisage oma söögikordadele kaneeli. Seda seetõttu, et uuring Ravitoidu ajakiri leidis, et see soojendav vürts võib aidata teie tühja kõhuga vere glükoosisisaldust säilitada. Kui teie vere glükoosisisaldus püsib kauem püsiv, ei põhjusta teie keha näljahormooni greliini vabanemist, nii et teid ei lubata asjatult lubada.

Ehkki rohelised on pakitud vitamiinide ja mineraalidega, on teie salatis aeglase seedimisega valkude, tervislike rasvade või kiudainete puudus, et teie rahulolu tekiks, kuid olete varsti pärast seda väsinud ja näljane ning ihkate rohkem kütust. Ja see on täpselt see, mida avaldati aastal Toitumise uuringud leiti, kui teadlased avastasid, et valgurikka eine sööjad reageerisid greliinile halvemini, olid kolm tundi hiljem vähem näljased ja tarbisid järgmise 24 tunni jooksul vähem kaloreid kui need, kes sõid ainult süsivesikuid.

Nii et mine edasi! Kuhja tervislikud rasvad nagu avokaado või pähklid; valk nagu kinoa, oad, munad, kana või lõhe; või kiudaineid nagu marjad või õunad. Seda eriti monoküllastumata Keto kaalulangus 10 nadalat avokaadode puhul. Selle puuvilja rasvad summutavad teie näljatunde ja hoiavad munchies ära, vastavalt ajakirjas avaldatud uuringule Toitumispäevik. Teadlased leidsid, et osalejad, kes lisasid oma lõunale pool värsket avokaadot, teatasid pärast seda tundide parimad toidud soovad ohu alla söömise soovi vähenemisest 40 protsenti.

Oh, ja kas me mainisime, et need samad küllastumata rasvad võivad takistada ka kõhurasva ladustamist? See on võit, sest Florida ülikooli teadlased leidsid hiljuti, et mida rohkem on meil kõhurasva, seda raskem on parimad toidud soovad ohu alla söögiisu kontrollida.

Seda seetõttu, et smuutidel puudub üks peamine rahustav tegur: krõmps. Kui see protsess algab, oleme lähemal oma' täieliku 'punkti saavutamisele.

Kuidas eemaldada publik ala

Toidude söömine, mille närimine võtab kauem aega, tagab, et oleme teadlikumad oma küllastustundest. Seega võite süüa palju kiudainerikkamat toitu, milles on vähem kaloreid. See kõlab nagu noh nende asjade osas kiudainerikas toit!

Kuigi praetud köögiviljad on toitev lisand, on salenemisele püüdmisel oluline iga kalor. Nii et kui sööte rohkem köögivilju, jätke praepannile supilusikatäis toiduõli, et säästa kalorit taldrikule sattumisest. Kalorite vaba alternatiiv? Aurutage oma köögivilju. Tegelikult on see ettevalmistustehnika üks võimalustest võta oma toidust kõige rohkem rasva lõhkavaid toitaineid.

Või vähemalt on need siis, kui järgite seda ühte näpunäidet: eelmängutage oma söögid valguga.

Toidukorrad toidud ja kogused toidukordadel, söömise sagedus — väiksemad kogused ja sagedamini, ära nälgi! Kaalumine — vaid kord nädalas Tagasilöögid — jätkata või alustada uuesti Kaalu säilitamine — kõige raskem Tahtejõud — kõige olulisem tegur kaalu langetamisel ja säilitamisel Motivatsioon kaalulangetamiseks Olenemata sellest, kas olete vana või noor, liigsest kehakaalust vabanemine tuleb alati kasuks.

Jah, see on sama lihtne. Dietoloog Lisa Hayim MS, RD sõnul on mõned uuringud näidanud, et valkudest pärinev energia on küllastavam kui süsivesikutest või rasvadest pärinev energia.

Kui me näeme toitu, mis lõhnab hästi ja on silmale hea vaadata, siis stimuleerib see tahtmatult füsioloogilist vastust meie kehas. Isu hea söögi järele on loomulik, kuid soovimatu isukus võib osutuda probleemiks.

Ta soovitab lisada oma tassile tükikese grillitud kanarinda või aurutatud kalafilee ja süüa see enne, kui puudutate oma taldrikul olevaid süsivesikuid. Nii aitab valk teil end varem küllastatuna tunda, nii et te ei söö liiga palju täiteaineid nagu valge riis või pasta. Haara pudel Braggi õunasiidriäädikat ja ära vaata kunagi tagasi.

Kaalulangus soogi ettevalmistus app

Selle eliksiiri lisamine dieedile aitab teil vähendada äädikhappe kontsentratsiooni tõttu: ühend, mida uuriti ajakirjas BMC gastroenteroloogia leiti, et see viivitab mao tühjenemist ja aeglustab suhkru vabanemist vereringesse.

Mõlemad tulemused töötavad koos, et laiendada täiskõhutunnet ja ohjeldada isusid. Selle põhjuseks on see, et punased paprikad sisaldavad tootmiskäiku kõige rohkem C-vitamiini kolm korda rohkem kui soovitatav päevas tarbitav kogus tassi kohta!