Kuidas poletada rasva ja saada abs, Kuidas saada lamedat abs

Kui mõtlete, kuidas kõhulihaseid saada, on vastus teie köögis. Pedaalides tõstke õlaribad põrandalt maha ja pöörake oma keha, et viia parem küünarnukk painutatud vasaku põlve poole.

Trossipuu hakkimine Igatsed jõusaalis pead pööravat keha: lihaseline, harrastav ja määratletud.

Account Options

Räsitud kõhulihased on osa sellest kogu kehaehitusest. Muidugi on jõusaalis põrandal pingutamine kohustuslik, kui kavatsete lihaseid kasvatada, kuid see, mida sööte, on sama oluline - kui mitte rohkem.

Kuidas poletada rasva ja saada abs Jalgratta rasva poletusvoond

Õigete treeningpõhimõtete, harjutuste ja makrotoitainete tasakaalu abil saate saavutada oma eesmärke rebitud kõhulihaste ja lihaste kasvu osas. Rakendus nagu MyPlate on suurepärane vahend, mis aitab teil jälgida oma igapäevast toitumis- ja treeningkava.

Tugeva südamiku eelised

Söö rohkem kvaliteetkaloreid Lihaste kasvatamine nõuab kalorite ülejääki, kuid see ei tähenda, et saaksite ohtralt jäätist ja hot doge ahmida.

Vaid — kalorit rohkem kui regulaarselt põletate, aitab teil lisada lihaseid, mitte rasva.

Kuidas saada lamedat abs Kuidas saada lamedat abs 1. Mu abs on kõvasti alt, aga mul on endiselt lõtv kõht, mis lihtsalt ei tundu ära minevat. Mida ma teha saan?

Päevase kalorite põletamise määra määramiseks kasutage veebikalkulaatorit, mis võtab arvesse teie vanust, sugu ja aktiivsustaset. Kalorite lisamisel ärge kasutage kõrge kalorsusega rämpsu nagu suhkrud, rafineeritud süsivesikud ja küllastunud rasv.

Kuidas poletada rasva ja saada abs Poletage rasva 7

Selle asemel sööge toite, mis koosnevad lahjast valgust, värsketest saadustest, täisteratoodetest ja tervislikest rasvadest, näiteks avokaado ja pähklid.

Samuti vältige kalorite raiskamist sellistele jookidele nagu sooda, uhked kohvid ja alkohol.

Kuidas poletada rasva ja saada abs Mis on hea kaalulangus nadalas

Vähendage süsivesikute tarbimist Määratletud väljanägemiseks ei pea te minema süsivesikuteta või isegi eriti madala süsivesikusisaldusega. Kuid tagasihoidlik süsivesikute tarbimise vähendamine võib aidata teil rasva ära põletada - eriti rasva, mis katab teie kõhtu ja takistab teie kuue pakendi Kuidas poletada rasva ja saada abs. Tavapärase kalorsusega dieedi puhul on see kuni grammi päevas.

Video: Breaking2 | Documentary Special 2021, Mai

Keskenduge valgele 6 pakendi abs kohta Suur osa teie päevakaloritest peaks tulema valkudest. Valk annab aminohappeid, mis aitavad lihaste ülesehitamisel ja taastamisel.

Kuidas poletada rasva ja saada abs Kui palju kaalulangus parast Synthroidi alustamist

Rahvusvaheline sporditoitumise selts soovitab jõudu suurendavatele sportlastele päevas vahemikus 0,72—0,91 grammi valku naela kehakaalu kohta. Jagage oma konkreetne valguvajadus nelja või viie toidukorra vahel.

Näiteks võtke hommikusöögiks kaks kõvaks keedetud muna, lõunaks grillitud kanarind, õhtusöögil küpsetatud küljepraad ja nautige väherasvast kreeka jogurtit ja suupistetega nöörijuustu.

Kuidas poletada rasva ja saada abs Realistlik kaalulangus 7 nadala jooksul

Näpunäide Plaanige üks söögikord kohe pärast Kaalulangus kaadrid San Antonio. Mitte ainult ei asenda põletatud kaloreid, vaid saadate toitaineid lihastele, kui nad on küpsed, et neid kasvu ja taastumise eesmärgil vastu võtta. Selle söögikorra eesmärk on umbes 20 grammi valku ja mõned süsivesikud - treeningujärgne puuvilja ja piimaga valmistatud vadakuvalgu smuuti on toitev variant.

Minge liitliigutustele Suured, kombineeritud liigutused, nagu kükitamine ja surmtõstmine, täidavad topelttööd. Need aitavad teil lihaseid üles ehitada, liigutades korraga mitut liigest ja aktiveerivad paljusid põhilisi põhilihaseid, mida soovite kaua määratleda. Tehke neid liigutusi väiksemate isoleerimisharjutuste, näiteks biitsepsi lokkide asemel.

Kuidas poletada rasva ja saada abs Kodune jogurt kaalulangus

Valige vähemalt üks harjutus, mis on suunatud peamiselt igale suuremale lihasgrupile, sealhulgas rind, selg, käed, õlad, puusad, tuharad ja reied. Mõned liigutused sihivad korraga mitut lihasrühma; näiteks suunab rida tõhusalt selga ja biitsepsi. Lihtne treening, mis lihaseid tõhusalt kasvatab, sisaldab järgmist: Kang kükitab.