Kuidas poletada nagu rasva loomulikult, Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada

Võtke raskused, toetage neid põrandale ja sirutage käed laiali, veendudes, et teie jalgade pallid oleksid hästi toetatud. Tehke seda aeglaselt, et tunda lihaste pingutust. Kui te piisavalt harjutad, aeroobika, näiteks ujumise või jalgratturite käitumisega, põlevad nad kehas rasva, sest need on kavandatud kaloreid vähendama. Kui leiate, et olete stressis või õnnetu, sööte üle, mõelge need harjumused uuesti läbi või pöörduge abi saamiseks terapeudi poole. Harjutus aitab teil üldiselt tunda.

Te peate selle kursuse läbima, kui olete lõpuks valmis testosterooni taset loomulikult lõplikult tõstma.

Kuidas poletada nagu rasva loomulikult

Võite lahkuda sellelt lehelt ja loota parimat. Loodan, et kõik saab korda.

Related Content

Et suudate ise oma testosterooni taset tõsta. Või võite soovimise lõpetada ja lõpuks õige teabe kätte saada. Pange ennast õigesse sõidukisse, mis viib teid eduni ja aitab seda edu säilitada igaveseks.

Kuidas poletada nagu rasva loomulikult

Kujutage ette, et olete teinud trikkidega toidulisandeid, mis teie testosterooni tegelikult ei tõsta. Nii palju olulisi protsesse juhtub, kui magate, mis aitab teie keha taastuda, säilitada tervislik ainevahetus ja tugevneda.

  1. Parimad asjad slim alla
  2. Toidud, mis aitavad rasva põletada -
  3. Kuidas loomulikult suurendada oma testosterooni põletada rohkem rasva by Chris Freytag Share on Facebook Share on Twitter Kui te arvasite, et testosteroon oli ainult see, mida vajavad inimesed, oleksite valesti.

Unehäire vähendab teie keha testosterooni tootmist ja suurendab kortisooli taset, muutes teie keha rasvade asemel selle põlema.

Veenduge, et teil on õiged vitamiinid ja mineraalained Täiendage tervislikku toitu koos tsingimagneesiumi ja D-vitamiiniga : need kolm võimsat vitamiini ja mineraalaineid propageerivad testosterooni tootmist ja suurendavad teie lihaste kasvatamise võimekust, lisaks sellele, et see on teie meeleolu ja vaimse tähelepanu keskmes.

Kuidas poletada nagu rasva loomulikult

B6 on veel üks vitamiin, mida tsiteeritakse selle olulise rollina testosterooni tootmisel, samuti selle immuunsuse suurendamise funktsioon. Te ei saa kaalulanguse eesmärgil oma näopiirkonda suunata, kuid võite rakendada strateegiaid, mis muudavad teid tervislikumaks ja enesekindlamaks.

Kuidas poletada nagu rasva loomulikult

Määratlege uuesti oma kaalulangetamise eesmärk Su nägu vaatab sind iga päev peeglist tagasi. See võib olla teie tähelepanu rasva kadumisele, kuid teie kehal on erinevad ideed.

Rasv ladustub kogu kehas rasvrakkudes.

Toitumissoovitused rasva eemaldamiseks alaseljast ja ülaosast

Kui loote kalorite puudujäägi - see tähendab, et kulutate rohkem kaloreid kui tarbite - vabastab teie keha osa sellest rasvast ja muudab selle kasutatavaks energiaks. Rasva võtmise koht on geneetiliselt määratud; te ei saa öelda, et teie keha kasutaks kõigepealt näarasva.

Seejärel lükake see alla, nagu üritaks teie kõht tekki puudutada. Tehke seda harjutust 5 korda. Kui soovite avastada veel sarnaseid harjutusi, siis ärge jätke seda artiklit 7 harjutusest ilma seljaosa raskusteta. Harjutage rutiinset raskust seljarasva eemaldamiseks Lisaks harjutustele, mida oleme eelmises osas esitanud, on raskused tavaliselt väga head liitlased, kui soovite põletada Kuidas poletada nagu rasva loomulikult tahes kehaosa rasva.

Väike pingutus sunnib lihast rohkem pingutama ja seetõttu on tulemus veelgi efektiivsem. Ainuke asi, mida peaksite meeles pidama, on see, et on oluline mitte kaalu kuritarvitada, kuna eesmärk on vähendada rasva, mitte suurendada lihasmassi.

Kuidas põletada rasva ja püsida tervena

Kõrgus T-s: painutage kergelt põlvi ja asetage kere maapinnaga paralleelselt. Langetage käed ja raskused käes, avage ja sulgege käed 10 korda kahe seansi jooksul. Seda harjutust saate teha ka mitmepositsioonilisel pingil, nagu on näidatud järgmisel pildil.

Maga piisavalt Sa pead puhkama ja magama vähemalt 8 tundi. Kui sa ei maga piisavalt, hakkab see mõjutama sinu keha ja tekib stress.

Selline seisund hakkab mõjutama hormoone, mis on otseselt seotud näljatundega. Seega pead sa saama piisavalt ööund, et hoida hormoone tasakaalus ja nii ei suurene su söögiisu. Mina: Söögiisu mul küll ei suurene, kuid jutt on ikkagi tõsi. Unevaeste ööde järgselt langeb kaal vähe või üldse mitte.

Ka tõuseb vahest natukese haaval, kuni lõpuks korralikult jälle magada saan. Intervalltreening Sa ei pea minema igapäev jõusaali, kuid sul tuleks teha lühikesi intervalltreeninguid koos pausidega. See kiirendab ainevahetust, mis aitab kaalulangetamise protsessis.

Kuidas loomulikult suurendada testosterooni taset

Kiirendatud ainevahetus põletab ka kaloreid kiiremini. Kui suudate kolm järjestikust treeningut 3 kordust 10 kordusega ilma vaheajata kindlat kaalu säilitada, suurendage kaalu või vastupanu ühe taseme võrra.

Alamkeha harjutused hõlmavad kükitamist, kikivarvu, lõtvumist, tõstmist ja reielööke. Ülakeha harjutused hõlmavad surumist, kõhuõõnesid, rindkere surumist, pea tõstmist, topelt-hantleid, topelttalasid ja kaabli tõmbamist. Suurendage oma südame treeningut.

Kardio on veel üks aeroobse ja vastupanuvõimlemise nimi. See treeningvorm kiirendab rasvade põletamist ja pakub palju kasu tervisele, näiteks südame-veresoonkonna haiguste riski vähenemist. Jookse, sörkige või kõndige: kui alustate kõndimisega, peate võtma eesmärgiks liikuda edasi sörkjooksu ja seejärel sörkjooksu juurde. Nautige välitegevusi, nagu sport, ujumine, matkamine ja jalgrattasõit.

Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada

Kui teile meeldib jõusaalis treenida, kasutage jooksulint, kogu keha treenimismasinat, rattamasinat ja trepiastmete masinat. Proovige intervalltreeninguid, näiteks väikeste sammudega sprinti.

Magage piisavalt. Üle aastased inimesed peaksid magama 7—9 tundi ööpäevas, 6—aastased lapsed ja teismelised 10—11 tundi. Hiljutised uuringud näitavad, et unepuuduse või unehäiretega inimesed rasvuvad sagedamini kui need, kes magavad 7—9 tundi. Põhjuseks on see, et unepuudus muudab ainevahetust ja põletab liigset rasva.

Siin on mõned näpunäited, mis aitavad teil head und magada: Veenduge, et teie magamistuba oleks tumedate kardinate või ruloodega täiesti pime. Ärge sööge enne magamaminekut vähemalt kaks tundi, et vältida kõrvetisi ega suurendada energiat, kui proovite magama jääda.

Kuidas kaotada näo rasva

Voodi on mõeldud ainult magamiseks ja "seksiks". Te ei tohiks teha muid tegevusi nagu televiisori vaatamine, raamatu lugemine, muusika kuulamine või voodis arvutiga töötamine.

Kuidas poletada nagu rasva loomulikult

Muuda väikseid tervislikke eluviise. Kogu päeva jooksul väikeste muudatuste tegemine aitab teil kujundada uusi harjumusi.