Kuidas kaotada kaalu 2 nadala jooksul

Kui soovite neid toite süüa, sööge väikestes kogustes, et hoida kaloraaži kontrolli all. Seda tüüpi paastumine võib aidata teil süüa vähem kaloreid, kaotada rasva ja - lisaboonusena - alandada kolesterooli. Siiski peate valima tervislikud rasvad. Taimsete valkude allikad lihaste kasvu jaoks on tofu, sojakaste tempeh ja nisugluteen seitan. Intensiivne aeroobne treening võib aidata pikas perspektiivis kiiresti kaalust alla võtta, kuid vaid kahe nädala pärast mõjutab see väga vähe kaalu langetamise kiirust. Võileiva majoneesi asemel kasutage sinepit, et tilgutada veel 65 kalorit.

Võimalik, et peate käsitsi lükatava muruniidukiga veidi rohkem tööd tegema.

Hoiatus Viie nädala jooksul rohkem kui 2 kg kaalust alla võtmist peetakse ohutuks ja tervislikuks viisiks kaalust alla võtta. Kui kaotate täiendavalt 0,5—1 kg nädalas, võite sattuda ohtu toitumisvaeguse, väsimuse ja sageli kaua vastu pidamata jätmise tõttu. Kiireks kaalukaotuseks kasutatav madala kalorsusega dieet muudab kõigi keha jaoks vajalike oluliste toitainete söömise väga raskeks. Mõne väikese dieedi ja elustiili muutmisega muutub viie nädala jooksul üle 2 kg kaotamine üsna lihtsaks, tagades samas enamiku inimeste ohutuse ja tervise.

Lühikese aja jooksul tõesti kalorite põletamiseks võiksite kaaluda intervalltreeningut. Seda tüüpi treening vaheldub kindla aja jooksul kõrge intensiivsusega ja madala intensiivsusega perioodidega.

Kuidas kaotada kaalu 2 nädala jooksul 3 kg juures

Näiteks pedaalige velotrenažööril kaks minutit nii kiiresti kui võimalik, seejärel kolm minutit aeglasemas tempos, korrates seda treeningut terveks treeninguks viis korda. Lisaks treeningu ajal põletatavatele kaloritele kulutab teie keha pärast treeningut kaks tundi kuni 15 protsenti rohkem kaloreid ka Ameerika spordimeditsiini kolledži andmetel. Jõutreeningu eelised Jõutreening põletab minutilise jõulise treeningu ajal umbes kalorit kilo ja naelase puhul kalorit.

Lisaks treeningu ajal põletatud kaloritele toniseerib lihaste ehitamine teie keha, nii et kulutate puhkeoleku ajal rohkem kaloreid.

Lihas põletab rohkem kaloreid kui rasv, nii et rasva kaotamine ja lihasmassi suurendamine hoiab teie ainevahetust heas tempos, mis aitab teil soovimatud kilod kaotada. Iga tarbitud süsivesiku gramm säilitab kehas 3 g vett. Ise olen kaalus 2 kg kaotanud, Nädala jooksul olen sealt kaotada kaalu igaveseks tasuta laadida kaalust alla võtta kuid arsti juures näitas kaal MIINUS.

Kuidas kaotada kaalu 2 nadala jooksul

Kahe nädala jooksul kadus. Ma ei pidanud kunagi kaalukaotuse peale mõtlema, kuna olin alati heas vormis….

Kuidas kaotada 7 kg 3 nädala jooksul

Su keha suudab nädala jooksul lahti saada ainult Kaalulangus 2. Kuidas Dieet lubab nädalas kaotada kg. Kaalu alandamine. Currently 4. Kuidas lose kaal 14 päeva Kuidas kaalus kasutades kohvi obertyvanija 15 kg dieeti korrata 2 nädala aja jooksul nädala dieet.

Kuidas kaotada kaalu 10 kg-ni 2 nädala jooksul

Kuidas kaotada kaalu. Lubage endale süüa oma lemmikroogasid kuni üks kord nädalas kontrollitud portsjonite kaupa. Võite arvata, et peate 3 nädalaga 7 kg kaotamiseks magustoitudest täielikult loobuma, kuid see toob kaasa ainult isu ja suurema tõenäosusega sööte magusat.

Hoiatus 3-nädalane plaan kaotada 7 kg 3 nädalaga nõuab tõsiseid pingutusi ja kalorite vähendamist, kuid ärge muretsege - see on elujõuline plaan!

Võite targalt endale lubada ennast kuni üks kord nädalas, süües väikestes kogustes madala kalorsusega maiustusi. Rahuldage oma magusat soovi kookide, kreekerite või pirukate asemel külmutatud puuviljadega näiteks mustikad või banaanid.

Võite teha isegi banaanijäätist, palju tervislikumat suupisteid kui tavaline jäätis. Lisaks saate veelgi kiudaineid! Iga päev lisakalorite põletamiseks sörk- jalgratta- või kiirkõnd.

Ehkki kalorite tarbimine on olulisem kui põletatud, soodustavad treeningud ainevahetusprotsesse, et säilitada kalorite põletamise režiim. Vaheldumisi madala intensiivsusega rasvapõletus ja kõrge intensiivsusega harjutusi.

Näiteks joosta esmaspäeval, pikamaajooks teisipäeval, teha kolmapäeval kõrge intensiivsusega aeroobset treeningut jne.

Kuidas kaotada kaalu 2 nadala jooksul

Kasutage kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITet põletada rohkem kaloreid vähem aja jooksul. Näiteks kulutage jooksmisel 60 sekundit sprinti iga 3—5 minuti järel. Tehke raskusi 3 korda nädalas, et kasvatada lihasmassi. Tõstmise harjutused aitavad teil kasvatada lihaseid, kiirendada ainevahetust. Lõpuks, kolme nädala pärast aitavad kõik teie kõhnad lihased vormis olla ja ennast hästi tunda. Valige kerge kaal ja tehke rohkem kordusi, kui te ei soovi lihasmassi suurendada lisage lihasmassi.

Kui palju kaalu ma saan kaotada 2 nädala jooksul?

Harjutage iga päev vaheldumisi käsi ja jalgu. Näiteks treenige esmaspäeval alakeha, teisipäeval treenige ülakeha ja südamelihaseid ning puhake kolmapäeval, enne kui neljapäeval alakeha tagasi töötate. Samuti saate tugevdada alakeha ja ülakeha esmaspäeval, kolmapäeval ja reedel puhake teisipäeval ja neljapäeval. Kaasa järgmise 3 nädala jooksul liikumine oma päevakavasse. Jalgrattaga või jalgsi tööle.

Kuidas kaotada kaalu 2 nadala jooksul

Kui te ei saa kõndida täispikkuses, võite oma auto edasi parkida ja kõndida sihtkohta. Kaasa 15 minutit jalgrattasõitu või 30 minutit jalutamist hommikul ja öösel. Ärge arvestage seda tegevust järgmise 3 nädala jooksul vähemalt 45 minutit päevas.

Kuidas kaotada kaalu 2 nadala jooksul

Minge lifti või eskalaatoriga sõitmise asemel trepist. Seisa istumise asemel arvutiga töötamise ajal. Harjutage telerit vaadates või õhtusööki oodates krõmpsutamist. Andke endale 1 või 2 puhkepäeva. Minge väljas matkama valige võimalusel järsk mägi või tehke minutiline joogatund internetis. Treenige nauditavamaks, treenige koos sõpradega või registreeruge liikumistunnis.

Kuidas kaotada kaalu 2 nadala jooksul

Järgmise 3 nädala jooksul avatud klasside leidmiseks leidke jõusaal või spordikeskus. Proovige alglaagri, barre, jõujooga, aeroobse või lihaspumba tunde.

põhjus miks ma enam kunagi mahajäetud majja ei lähe.

Kahenädalase dieedi teise nädala menüü: Esmaspäev: grammi kanafileet, 2 tomatit ja 1 keedetud muna. Teisipäev: grammi kanafileed, 2 rohelist õuna ja grammi kurk ja tomatisaal 1 supilusikatäis taimeõli. Kolmapäev: grammi kanafileed ja 2 rohelist õunu.

KUI PALJU KAALU MA SAAN KAOTADA 2 NäDALA JOOKSUL? - TERVIS -

Neljapäev: grammi kanafileed, 2 keedetud kanamunat ja 2 rukki leiba. Reede: 3 kartulit ühtsel, grammi rohelistel õunatel ja ml rasvata kefiiri.

Hoiatus Parim viis kaalu langetamiseks ja selle kaotamiseks pärast kaotamist on tervisliku ja jätkusuutliku eluviisi kehtestamine, mida saate aja jooksul säilitada. Üledieedi ja kiire kaalulangusega kaotate tavaliselt veekaalu ja kaalulangus taastub veelgi enamkui hakkate tavapäraselt sööma. Kahjuks lükkavad paljud meist oma kaalulangetamise eesmärgi aja survestamiseks, kui toimub mõni eelseisev sündmus pulmad, reisimine või taaskohtumine. Sõltumata põhjusest, miks peate kiiresti kaalust alla võtma, õpetatakse selles artiklis, kuidas kaalust alla võtta nii kiiresti kui võimalik.

Laupäev: grammi kanafileet, 2 värsket kurki, 2 keedetud muna. Pühapäev: 4 ühtlast kartulit ja 2 rohelist õunu.

  • Top 5 kaalulangus maitsetaimed
  • 3D Slimming Machine
  • Jõutreeningu eelised Teie rannapuhkuseni on jäänud kaks nädalat ja soovite enne ujumistrikoo selga panemist natuke kaalu langetada.
  • Poletage rasva 5 nadala jooksul